Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

53 minutter siden, neiognei skrev:

Viktig å lære opp barna til å ikke se fremover når de kjører også. 😊 Viktigere å filme og distrahere mest mulig. For et nek. 

Ja hadde det kommet bil der bed utkjøringen så kunne det endt på sykehus 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Hønemor74 skrev:

Ja hadde det kommet bil der bed utkjøringen så kunne det endt på sykehus 

Ser litt for meg at hun er typen til å måtte lære på den harde måten. Stygt å si det, men hun slår meg ikke som den skarpeste kniven på fjøla

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hønemor74 skrev:

Ja hadde det kommet bil der bed utkjøringen så kunne det endt på sykehus 

Talla sitt akutte eksponeringsbehov er så klart viktigere enn all verdens trafikksikkerhet og tydeligvis også sikkerheten til eldstemann. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Trynefaktor skrev:

Oh,lord. I slippers og shorts,uten hjelm mens mora hoier og filmer. 

Hun hadde hjelm, resten, ikke bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hu hatt en liten rant igjen fordi hu skulle ha 4dager sommerferie og noen var så frekke og kommenterte de to månedene med Corona-fri 🙄

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mumlehumle
45 minutter siden, GulSitron skrev:

Nå har hu hatt en liten rant igjen fordi hu skulle ha 4dager sommerferie og noen var så frekke og kommenterte de to månedene med Corona-fri 🙄

Skjønner ikke hvorfor det er frekt å spørre om. Er naturlig. Andre som har enkeltmanns foretak er det utenkelig å ta ferie nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal folk spørre om det tenker jeg, er det værre at Talla tar noen dager sammen med ungene sine enn at andre gjør det? 

Er davel ingen som har noe med om hun tar noen sommerferiedager eller ikke.

Ja hun har hatt stengt pga corona i 2 mnd, men det betyr da ikke at ungene hennes ikke fortjener å ha litt ferie med mamma sin. Kanskje reise bort noen dager. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mumlehumle
12 minutter siden, Flettfrid skrev:

Hvorfor skal folk spørre om det tenker jeg, er det værre at Talla tar noen dager sammen med ungene sine enn at andre gjør det? 

Er davel ingen som har noe med om hun tar noen sommerferiedager eller ikke.

Ja hun har hatt stengt pga corona i 2 mnd, men det betyr da ikke at ungene hennes ikke fortjener å ha litt ferie med mamma sin. Kanskje reise bort noen dager. 

Det har de hatt 2 måneder på å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Mumlehumle skrev:

Det har de hatt 2 måneder på å gjøre. 

Det har de jo ikke det, landet har vært nedstengt. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ landet er jo ikke åpnet helt enda heller, og jeg tenker litt at siden Talla var så innmari redd for smitte for bare noen uker siden, så er det kanskje lurt å lige lavt nå også. Corona er fortsatt i vinden og har ikke smittepause fordi det er sommer. Selv om det i prinsippet er greit å dra på tusenfryd og de kan være 200personer samlet så betyr det ikke at det er 100% trygt. 
 

jeg skjønner at hun ønsker å gi ungene noe annet å se enn husets fire vegger, jeg håper bare hun velger sted og aktivitet med omhu

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mumlehumle
1 time siden, Flettfrid skrev:

Det har de jo ikke det, landet har vært nedstengt. 

Har jo ikke vært total lockdown i dette landet her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Mumlehumle skrev:

Har jo ikke vært total lockdown i dette landet her. 

Nei, men anbefalingene fra myndighetene har vært veldig klare da. Hold dere hjemme. 

 

Hvorfor skulle da Talla tatt med seg ungene sine på ferietur?? 

Når resten av landet var anbefalt å holde seg hjemme. 

Dette er bare tull og kvervulering fra ein side. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, GulSitron skrev:

^ landet er jo ikke åpnet helt enda heller, og jeg tenker litt at siden Talla var så innmari redd for smitte for bare noen uker siden, så er det kanskje lurt å lige lavt nå også. Corona er fortsatt i vinden og har ikke smittepause fordi det er sommer. Selv om det i prinsippet er greit å dra på tusenfryd og de kan være 200personer samlet så betyr det ikke at det er 100% trygt. 
 

jeg skjønner at hun ønsker å gi ungene noe annet å se enn husets fire vegger, jeg håper bare hun velger sted og aktivitet med omhu

Det er veldig rart. Det er fortsatt smitte i dette landet, faktisk like mye som det var på det tidspunktet tiltakene ble iverksatt. Ikke like mye som det var på toppen, men.

Er hun ikke såååå bekymret for smitte da? 

Nei, hun var aldri det. Og at de var stengt inne. Lol. Hun fartet jo rundt på butikker, på kjøpesenter, fiksa negler og hår så fort det lot seg gjøre osv. 

Juger så hun tror det selv. 

 

Endret av neiognei
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Veranda skrev:

Kan ikke se bilder av "damen" til Tom på hans profil. Muligens det er slettet? 🤔 

Hvem er Tom?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Pålur skrev:

Hvem er Tom?

Haha ser det nå, dette er feil 🙈😂😂 vet ikke hvordan det slettes 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...