Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

52 minutter siden, Ryuk skrev:

Jeg betviler hygienen hvis hun har klart å ta inn 11 kunder på 4 timer. Bare det å rigge opp og ned tar jo en del tid. Ting skal kastes riktig, ting skal steriliseres og pakkes inn i/tas ut av plast. Farger skal finnes frem, stensiler skal klistres på kroppen osv. Det tar ikke bare 5 min å gjøre alt dette. Jeg har vel vært innom 15 forskjellige studioer med meg selv og venner, så jeg føler jeg har nok grunnlag for å kunne si at det tar omlag 15 min+ den tiden det tar å få på stensiler ordentlig/til kunden er fornøyd. 

Talla har sikkert egne regler for dette også haha

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, Teardrop skrev:

Talla har sikkert egne regler for dette også haha

På samme måte som at neglene hennes er innafor fordi hu bruker hansker..... 

Hadde jeg hatt sånne negler på min arbeidsplass så hadde jeg blitt hudfletta av sjefen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Hesya skrev:

Hun er jo workaholic... 🙄

Da er jeg spent på hva hun kaller oss som jobber fra 50-100% 😰🤣

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mumlehumle
2 timer siden, Den røde fare skrev:

Da er jeg spent på hva hun kaller oss som jobber fra 50-100% 😰🤣

Vi må jo være superkvinner i hennes øyne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mumlehumle skrev:

Vi må jo være superkvinner i hennes øyne. 

Livet hadde ikke vært verdt å leve hvis hun måttet ha 08-16 fulltidsjobb ( Hennes egne ord) 

Så hun syns nok oss med vanlige fulltidsjobber er idioter 🤣

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lolland78 skrev:

Livet hadde ikke vært verdt å leve hvis hun måttet ha 08-16 fulltidsjobb ( Hennes egne ord) 

Så hun syns nok oss med vanlige fulltidsjobber er idioter 🤣

 

Ser den, stabil inntekt og arbeidstid som passer med familie er jo helt dust🤦‍♀️🤣

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun virker helt rar for tiden jeg. Sikkert pga lite ranting og sur tone 😂 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Superbobla skrev:

Synes hun virker helt rar for tiden jeg. Sikkert pga lite ranting og sur tone 😂 

Helt enig. Nå er glansbildeperioden i gang, alt går i sykluser og denne holder hun faktisk godt på. Delvis skjerming av barn, hvert fall myyye mindre eksponering av de nå enn tidligere, det er topp! Kun bakhodet til F i sofaen hver kveld og mest dokumentasjon på at hun faktisk jobber, så slipper vi å tro at hun bare ligger i senga :P Tror dette er første gangen hun ikke har klikket etter kort tid, så vi får håpe det varer. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lolland78 skrev:

Livet hadde ikke vært verdt å leve hvis hun måttet ha 08-16 fulltidsjobb ( Hennes egne ord) 

Så hun syns nok oss med vanlige fulltidsjobber er idioter 🤣

 

Hun sa at hun ikke hadde vært lykkelig i en 8-16 -jobb. At hun jobbet periodevis mer enn dette/andre tider/mindre enn dette, og at hun verdsatte å kunne styre egne arbeidstider. Utenom 8-16. Og at det var derfor hun driver egen sjappe. 

Og videre anbefalte hun alle å følge sin lidenskap i arbeidslivet. 

Sånn hvis vi snakke om hva som faktisk ble sagt, og ikke dikte.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun er veldig fin på håret nå. Hun kler den lengden der. Liker også videoen hvor hun viser frem klær fra Pepper Downtown. Får lyst å handle der selv :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Superbobla skrev:

Synes hun er veldig fin på håret nå. Hun kler den lengden der. Liker også videoen hvor hun viser frem klær fra Pepper Downtown. Får lyst å handle der selv :)

Jeg digger klærne, men velger å ikke støtte bedriften ene og alene pga valg av samarbeidspartner/ambassadør 🙈

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, EllaSays skrev:

Behov for å spesifisere arbeidstider på Insta. Hardt liv. 

Hvor ser du det? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, GulSitron skrev:

Hvor ser du det? 😊

Under bildet av hun minste i gangen. Nest siste innlegg 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor filmer hun seg to sekunder ovenfra, uten noe mer enn det? Er det en greie blant «influenserne» nå?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Den røde fare skrev:

Hvorfor filmer hun seg to sekunder ovenfra, uten noe mer enn det? Er det en greie blant «influenserne» nå?

Forstår det ikke helt selv jeg heller. 🙈 Er en rar ting å gjøre. Men kanskje det bare er vi som ikke forstår greien, og at det er kult eller noe. 🤷🏼‍♀️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2020 den 16.41, Mumlehumle skrev:

Vi må jo være superkvinner i hennes øyne. 

Ingen andre som er «superkvinne i alt....i følge henne selv😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...