Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

Litt spesielt at hu glemmer å markere ting som reklame/annonse/spam også lager hu en egen snap med masse "unnskyld for at jeg glemte å markere det"

hvorfor ikke bare slette det og redigere inn "reklame/annonse/spam"? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Veranda skrev:

Så oransj farge i ansiktet og hvite hender 😂😂😂 Lekkert 🤩

Fått så mye pes for at hun hadde oransje hender... ikke lett å gjøre alle fornøyd 😅🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, MsFri skrev:

Fått så mye pes for at hun hadde oransje hender... ikke lett å gjøre alle fornøyd 😅🙊

Hu sa jo at hu synes det var pent med oransje flekker på hendene, for det så så dust ut med hvite hender og selvbruna kropp ellers 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, GulSitron skrev:

Hu sa jo at hu synes det var pent med oransje flekker på hendene, for det så så dust ut med hvite hender og selvbruna kropp ellers 😂

Da har hun forandret mening kanskje? 😊 men uansett så er det jo galt 🤪😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, GulSitron skrev:

Hu sa jo at hu synes det var pent med oransje flekker på hendene, for det så så dust ut med hvite hender og selvbruna kropp ellers 😂

Er vel ikke helt lett å opprettholde farge på hendene når hun jobber, med hansker evt spriting og vasking x-antall ganger om dagen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde jeg var alene om å synes hun alt for ofte er helt oransj i ansiktet og hvit på halsen. Siden ingen har kommentert det her trodde jeg telefonen min spilte meg et puss.
Men sånn særr, det ser jo helt jævlig ut! Sminker hun seg sånn med vilje? Ser hun det ikke selv? Hu ser jo bedre ut uten sminke isåfall.
og hva får ei så ung "jente" til å ha så sinnsykt mye skrukker i fjeset egentlig?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Teardrop skrev:

Trodde jeg var alene om å synes hun alt for ofte er helt oransj i ansiktet og hvit på halsen. Siden ingen har kommentert det her trodde jeg telefonen min spilte meg et puss.
Men sånn særr, det ser jo helt jævlig ut! Sminker hun seg sånn med vilje? Ser hun det ikke selv? Hu ser jo bedre ut uten sminke isåfall.
og hva får ei så ung "jente" til å ha så sinnsykt mye skrukker i fjeset egentlig?


Mange faktorer til at noen får rynker tidligere enn andre. Google it😉


Ganske normalt å få rynker med alderen. Med mindre man trøkker trynet fullt av botox.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MsFri skrev:


Mange faktorer til at noen får rynker tidligere enn andre. Google it😉


Ganske normalt å få rynker med alderen. Med mindre man trøkker trynet fullt av botox.

De fleste som fyller lepper max slik som, Talla ville vel også kjørt på med botox?!?! Tror det er cola & usunn mat i hennes tilfelle!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er dere igang med å diskutere utseendet hennes igjen? Trodde det var sånt dere ikke dreiv med, jeg. Alltid så uskyldige når det er blitt påpekt tidligere. Håper dere er plettfrie når dere ser dere selv i speilet, og i alle andres øyne for den saks skyld, ellers er jo dette bare pinlig.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Pålur skrev:

De fleste som fyller lepper max slik som, Talla ville vel også kjørt på med botox?!?! Tror det er cola & usunn mat i hennes tilfelle!

Kanskje hun ikke har noen issues med rynkene sine, som hun har med leppene? 
 

har man ikke issues med rynker, så får man det her 😅 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt spørsmål: hvis man feilmerker annonse/reklame/samarbeid, får man smekk på labben og bot da? Jeg vil tro de gir deg advarsel og påpakk om å skjerpe deg i første omgang liksom 🤔😊 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Inga-pinga skrev:

Hva har hun tatovert i ansiktet? En sko? Og et navn?

Det er en A. Og navnene til ungene i ansiktet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Inga-pinga skrev:

Hva har hun tatovert i ansiktet? En sko? Og et navn?

Trodde lenge det var en sko med hæl, * stiletthæl  😂😂 Helt til hun sa det var en note. Ja og navnet til datteren. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Veranda skrev:

Trodde lenge det var en sko med hæl, * stiletthæl  😂😂 Helt til hun sa det var en note. Ja og navnet til datteren. 

Ahhhh... trodde også en stiletthæl🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Veranda skrev:

Trodde lenge det var en sko med hæl, * stiletthæl  😂😂 Helt til hun sa det var en note. Ja og navnet til datteren. 

Hææ? Jeg har aldri fått med meg at det er en note 😂 første jeg hørte var at det var bokstaven til ungen man ikke skal nevne.... for litt siden sa hun det var en A som stod for «alle sammen» 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Håkkimom skrev:

Hææ? Jeg har aldri fått med meg at det er en note 😂 første jeg hørte var at det var bokstaven til ungen man ikke skal nevne.... for litt siden sa hun det var en A som stod for «alle sammen» 🤣

Har ikke alle barna deres,både felles og egne . A, som forbokstav?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Håkkimom skrev:

Hææ? Jeg har aldri fått med meg at det er en note 😂 første jeg hørte var at det var bokstaven til ungen man ikke skal nevne.... for litt siden sa hun det var en A som stod for «alle sammen» 🤣

For lenge siden sa hun at A’en stod for Ailo. Så den står for så mangt, hun får ikke helt bestemt seg😅

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...