Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Pålur skrev:

speedo er ett badetøysmrrke, Talla!

Den "observasjonen" hun forteller om er jo så rar og nedlatende. Falsk og rar latter også. Ble vist snappene av en venn som lurte på hva det var med dama. Greit å rakke ned på eldre menn, altså. 🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror de som bruker badetruse (eller speedo som hun kaller det) er de som trives best med å bruke vanlig truse for menn også. Det er jo ikke alle som liker å bruke boksere fordi de synes det blir for mye tøy, og klumpete under bukse. Pappa er ihvertfall sånn. Ikke fan ab boksere, men kan bruke visse typer. 
tviler på at det er for å heise opp utstyret 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva i alle dager.. Er vel dere som er ille her😂 Sitter å baksnakker og rakker ned på folk.... Hva med å bare unfollow hvis dere ikke liker henne.. Veldig voksne mennesker her må jeg si... Kjenner ikke mennesket selv, men følger henne.. greit at jeg ikke er enig i alt hun gjør å sier, men kjære vene... jeg sitter da ikke å rakker ned på folk, skaff dere ett liv folkens🤩

Endret av Mitthitt90
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Mitthitt90 skrev:

Men hva i alle dager.. Er vel dere som er ille her😂 Sitter å baksnakker og rakker ned på folk.... Hva med å bare unfollow hvis dere ikke liker henne.. Veldig voksne mennesker her må jeg si... Kjenner ikke mennesket selv, men følger henne.. greit at jeg ikke er enig i alt hun gjør å sier, men kjære vene... jeg sitter da ikke å rakker ned på folk, skaff dere ett liv folkens🤩

Baksnakker? Hun kan jo når hun selv ønsker komme å lese her inne. Og det er vel ikke akkurat sånn at denne tråden er dypt hemmelig og ingen må si noe til Talla.
Og jo, du sitter her og rakker ned på folk. Samtidig insinuerer du at alle her ikke har noe liv.
 

Jeg vet ikke hva alle de andre gjør "for a living", men jeg jobber på sykehjem og har et ellers ganske fint liv, om jeg får si det selv. 😊
 

Er uansett stort sett kritiske syn på hva fruen både sier og gjør, for 90% av det hu gjør motstrider det hu sier. Og det hu sier motstrider det hu gjør.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mitthitt90 skrev:

Men hva i alle dager.. Er vel dere som er ille her😂 Sitter å baksnakker og rakker ned på folk.... Hva med å bare unfollow hvis dere ikke liker henne.. Veldig voksne mennesker her må jeg si... Kjenner ikke mennesket selv, men følger henne.. greit at jeg ikke er enig i alt hun gjør å sier, men kjære vene... jeg sitter da ikke å rakker ned på folk, skaff dere ett liv folkens🤩

....sa hun som registrerte seg for å rakke ned på folk 🤔

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Mitthitt90 skrev:

Men hva i alle dager.. Er vel dere som er ille her😂 Sitter å baksnakker og rakker ned på folk.... Hva med å bare unfollow hvis dere ikke liker henne.. Veldig voksne mennesker her må jeg si... Kjenner ikke mennesket selv, men følger henne.. greit at jeg ikke er enig i alt hun gjør å sier, men kjære vene... jeg sitter da ikke å rakker ned på folk, skaff dere ett liv folkens🤩

Liker at du tar ansvar å blåser litt liv i en tråd som har vært relativt stille en liten tid nå, bra jobba! 😂 
Og gratulerer med tidens mest bakvente kommentar, du rakket nettopp ned på en hel drøss av folk, du er herved en del av oss, velkommen til KG❤️

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De tattoveringen var mye finere før coverup. Jeg hadde angret om det var meg som hadde fått tattovert barneskole roser på leggen. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lolland78 skrev:

De tattoveringen var mye finere før coverup. Jeg hadde angret om det var meg som hadde fått tattovert barneskole roser på leggen. 

Eg er ikkje einig. Eg tykte rosene var fine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rot skrev:

Eg er ikkje einig. Eg tykte rosene var fine.

Kan være du syns de er fine, men dårlig utført håndtverk!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lolland78 skrev:

De tattoveringen var mye finere før coverup. Jeg hadde angret om det var meg som hadde fått tattovert barneskole roser på leggen. 

Jeg også! Og de rosene vil være veldig vanskelig å covre igjen, for de er så sykt mørke. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en runde med gavekort. Jeg fatter ikke. Til å ha så mange på venteliste ref. avisartikkelen så må det være veldig dårlig deal og business for henne? 
 

Og hva skjedde med nasal stemme, hun høres forkjølet ut?

Endret av Miss.Wildfox
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

 

Og hva skjedde med nasal stemme, hun høres forkjølet ut?

Tett i nesen høres det ut som, kan være pollenallergien hennes. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Enda en runde med gavekort. Jeg fatter ikke. Til å ha så mange på venteliste ref. avisartikkelen så må det være veldig dårlig deal og business for henne? 
 

Og hva skjedde med nasal stemme, hun høres forkjølet ut?

Stusser på det jeg også. For litt siden hadde hun over 100stk på venteliste. Hun har ikke tattovert 100personer.. og hvis hun er fullbooket frem til november hvorfor trer gavekortene i kraft 1august.. juger hun om at hun har mange på venteliste? Lol. Eller trenger hun penger her og nå siden de fleste av kundene hennes er tideligere gavekort. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Talla, når du skal reklamere eller snakke generelt på snap - vær så snill og dropp musikken. Hører nesten ikke hva som blir sagt fordi musikken høres så mye høyere ut enn stemmen. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2020 den 16.21, Lolland78 skrev:

Stusser på det jeg også. For litt siden hadde hun over 100stk på venteliste. Hun har ikke tattovert 100personer.. og hvis hun er fullbooket frem til november hvorfor trer gavekortene i kraft 1august.. juger hun om at hun har mange på venteliste? Lol. Eller trenger hun penger her og nå siden de fleste av kundene hennes er tideligere gavekort. 

Fikk svar i dag du gitt, hvert fall litt, 11 stk innom i studioet i dag, da blir man fort ferdig med 100 på venteliste. 

Jeg tror nok hun trenger penger inn. Hun kunne like gjerne satt ned prisen permanent, for hun kjører jo kampanje heeeele tiden.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 14.7.2020 den 16.21, Lolland78 skrev:

Stusser på det jeg også. For litt siden hadde hun over 100stk på venteliste. Hun har ikke tattovert 100personer.. og hvis hun er fullbooket frem til november hvorfor trer gavekortene i kraft 1august.. juger hun om at hun har mange på venteliste? Lol. Eller trenger hun penger her og nå siden de fleste av kundene hennes er tideligere gavekort. 

Ein dag hadde ho 11 kunder fordi småtattoo, Men med venteliste på 100 stk til november får eg ikkje mattestykket til å gå opp. Såklart med ei arbeidstid der ho jobba ræva av seg (hennes egne ord) med berre nokre timar av og på igjen  kvar dag kan eg forstå det tar tid å få unna kundar, men det tar då ikkje såååå lang tid. Nokre andre som får regnestykke hennes til å gå opp? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Hanne12 skrev:

Ein dag hadde ho 11 kunder fordi småtattoo, Men med venteliste på 100 stk til november får eg ikkje mattestykket til å gå opp. Såklart med ei arbeidstid der ho jobba ræva av seg (hennes egne ord) med berre nokre timar av og på igjen  kvar dag kan eg forstå det tar tid å få unna kundar, men det tar då ikkje såååå lang tid. Nokre andre som får regnestykke hennes til å gå opp? 

11 kunder på det jeg har regnet meg frem til er på ca 4t. To timer på dagen og to timer på kvelden. Det er nesten tre kunder i timen, det. 
 

Synes ikke hu har noe å klage over når det kommer til arbeidstid og synes det er litt spesielt at hun blir SÅ sliten av å tilsynelatende sitte på stumpen, skravle og tegne på en person med nål og blekk. Hun snakker som jeg gjør etter å ha jobbet dobbeltvakt på sykehjem: "ååh, nå blir det godt med helg" eller "nå blir det godt å legge seg nedpå resten av kvelden" 

Jeg er klar over at vi er bygd ulikt alle sammen, og at det nok er mer energikrevende enn jeg tror å tatovere folk. 
Jeg skulle bare likt å se henne i en "vanlig A4 jobb" hvor det ikke er fleksitid

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være slitsomt å konstant ligge så bakpå. Ingen seriøs bedrift som har ordre frem til oktober ville vel solgt gavekort fra nå? 

Ingen tvil om at hun gjør det for raske penger inn. 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betviler hygienen hvis hun har klart å ta inn 11 kunder på 4 timer. Bare det å rigge opp og ned tar jo en del tid. Ting skal kastes riktig, ting skal steriliseres og pakkes inn i/tas ut av plast. Farger skal finnes frem, stensiler skal klistres på kroppen osv. Det tar ikke bare 5 min å gjøre alt dette. Jeg har vel vært innom 15 forskjellige studioer med meg selv og venner, så jeg føler jeg har nok grunnlag for å kunne si at det tar omlag 15 min+ den tiden det tar å få på stensiler ordentlig/til kunden er fornøyd. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...