Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Pålur skrev:

Nå erre drama serru😅 Alle bildene av F er slettet på Instagram. Voksent gjort av hun som kan og vet alt best....

Vi er DER ja 😳 først den utleveringa om at de nærmeste burde støtte og «si seg enig» i det den andre parten sier og gjør, selvom det går imot det de selv står for, så sletter hu alt av F og de to. Hu sier jo faktisk A OG B 😂

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såpass.... Sånn holdt jeg på da jeg var 14. 
 

Om casen nå er at F har sett seg nødt til å ta litt vare på seg selv og derfor ikke kan vie dronninga all oppmerksomhet, men faktisk må fokusere litt på å holde sitt eget hode over vann, så forklarer jo det hvorfor hu snakka sånn om å "støtte de man er glad i og overse egne behov" 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Pålur skrev:

Nå erre drama serru😅 Alle bildene av F er slettet på Instagram. Voksent gjort av hun som kan og vet alt best....

Det er bilder av han der . Blandt annet 16 mai

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de følger ikke hverandre på tallatroll siden , bare bohemen siden . Der følger de hverandre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hønemor74 skrev:

Det er bilder av han der . Blandt annet 16 mai

Da har hun nok bare misset en post i slette-runden. De hadde masse bilder fra 17.mai, og fra jula, som nå er borte. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, GulSitron skrev:

Såpass.... Sånn holdt jeg på da jeg var 14. 
 

Om casen nå er at F har sett seg nødt til å ta litt vare på seg selv og derfor ikke kan vie dronninga all oppmerksomhet, men faktisk må fokusere litt på å holde sitt eget hode over vann, så forklarer jo det hvorfor hu snakka sånn om å "støtte de man er glad i og overse egne behov" 

Det å støtte og å overse egne behov er nok en enveisgate i hennes verden, gjelder kun andre, ikke henne. Hun skal støttes og tas hensyn til, ikke omvendt.... 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må være slitsomt å leve sånn...bli uvenner med alle rundt seg og skifte ut venner når de blir lei av hennes ego...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt sært at hun i går tok fri for å gjøre husarbeid, og i dag er eneste plan på agendaen å fikse håret hos frisør 🤔

Hadde jeg prioritert noe hadde jeg jobbet i går og tatt håret og husarbeid i dag 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, GulSitron skrev:

Det er litt sært at hun i går tok fri for å gjøre husarbeid, og i dag er eneste plan på agendaen å fikse håret hos frisør 🤔

Hadde jeg prioritert noe hadde jeg jobbet i går og tatt håret og husarbeid i dag 

Akkurat det kan jo ha med barnepass å gjøre . Men hun kommer sikkert ikke til å navne noe om hun må drenge  sjappa litt etterhvert hvis F ikke er der i det hele rart . Hun melder nok bare til kundene 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen Talla har evne til selvinnsikt 🙄🙄 Offentlig oppvask, hurra for at ting blir holdt privat 😂 #tragisk 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gang med mobilshow fra bilturene igjen og. Gratulerer med tittelen årets idiotoppførsel.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, GulSitron skrev:

Neida, hu tok en dag fri for å komme ajour med husarbeid.. 

Ja, vi andre tar husarbeidet ved siden av fast jobb. Hun jobber et par timer, i to omganger om dagen, og må ha fri for å ta husarbeid. 🍾

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun synes vel det har vært for lite kritikk her inne en stund og vil sprite opp litt 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Blomstertapet skrev:

Hun synes vel det har vært for lite kritikk her inne en stund og vil sprite opp litt 😂

Ja, hun har nok merket det heftig på seertallet også 😂😂 Time to shake things up a bit!! 😂😂😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Kanskje F syntes bestillingspizzaen 2-3 ganger i uken smakte Spleis og ble lei av å dekke over uærligheten hennes. 
 

At hun ikke engang nevner men lever og snapper som om han bare sitter på do blir litt spesielt når hun er så «ærlig og direkte»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele dama har vært litt rar på snap siden forrige store rant egentlig. Kan nesten se ut som at det perfekte luftslottet har fått et par store hull og luften er på vei ut 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er vel lei av hennes narcissistiske personlighet, der alt skal handle om henne. Hun er jo tross alt mye viktigere  enn alle andre. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Talla, hvis/når du leser dett: Kan du bare si hvorfor du legger ut snapper av deg selv fra nedsiden, av at du enten kikker frem og tilbake eller bare ser i kamera uten et ord? 
I dont understand i dont understand (only a few will Get it) 

Er det så lite du kan snappe om nå at du bare vil vise deg frem fra perspektivet til ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter dagen med røntgen.. da er det på tide å gi masse sympati folkens. Husk at alt handler om henne. Litt som sist , når det var dødsfall i familien til f, da var det henne det var mest synd på. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...