Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

51 minutter siden, Ranunkelen skrev:

Hva har det vært der hun har så mye svarte felt på seg? Merkelige cover uper

Hvis du tenker på fingrene hennes så er det sort der fordi hu ikke ville ha "det alle andre har" da det ble populært med hjerte, ruter, spar, kløver eller generelt mønster på fingrene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, GulSitron skrev:

Hvis du tenker på fingrene hennes så er det sort der fordi hu ikke ville ha "det alle andre har" da det ble populært med hjerte, ruter, spar, kløver eller generelt mønster på fingrene. 

Mye finere å ha det, enn å ha det helt svart da.. Hun er helt svart på armen også

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ranunkelen skrev:

Mye finere å ha det, enn å ha det helt svart da.. Hun er helt svart på armen også

Hadde det vært meg hadde jeg heller kostet på laser eller funnet noe annet å covret den ordentlig i stede for å ha sorte flekker her og der.. Men det er meg da.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, GulSitron skrev:

Hvis du tenker på fingrene hennes så er det sort der fordi hu ikke ville ha "det alle andre har" da det ble populært med hjerte, ruter, spar, kløver eller generelt mønster på fingrene. 

Da blir det litt tragikomisk, for blackout tattoo er jo en stor trend nå, ergo hun gjør som alle andre..

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, GulSitron skrev:

Hvis du tenker på fingrene hennes så er det sort der fordi hu ikke ville ha "det alle andre har" da det ble populært med hjerte, ruter, spar, kløver eller generelt mønster på fingrene. 

Men sånn ellers er jo det meste der «det alle andre har», innen klær og utstyr og slikt, så logikken hennes er ikke helt på plass🙈😆

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Infinity skrev:

Da blir det litt tragikomisk, for blackout tattoo er jo en stor trend nå, ergo hun gjør som alle andre..

Nå har vel Talla hatt sine svarte felt på fingrene i hvertfall 5 år, så hun kan vel ikke beskyldes for å herme/gjøre som alle andre. Ser man tilbake til sommeren 2015 på istaprofilen hennes finner man bilder der hun har de svarte feltene på fingrene.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Flettfrid skrev:

Nå har vel Talla hatt sine svarte felt på fingrene i hvertfall 5 år, så hun kan vel ikke beskyldes for å herme/gjøre som alle andre. Ser man tilbake til sommeren 2015 på istaprofilen hennes finner man bilder der hun har de svarte feltene på fingrene.

Første i verdenshistorien med svarte felt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, neiognei skrev:

Første i verdenshistorien med svarte felt. 

Det er det ingen som sier, men rett skal være rett. Å da kan man ikke påstå at de er nye og at hun har fulgt en stor trend som er nå. 

Det er sikker mye man kan ta Talla på, men man trenger ikke "ta" henne på ting som ikke stemmer. Det blir bare dumt, å gjør debatten her inne mindre seriøs. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Flettfrid skrev:

Det er det ingen som sier, men rett skal være rett. Å da kan man ikke påstå at de er nye og at hun har fulgt en stor trend som er nå. 

Det er sikker mye man kan ta Talla på, men man trenger ikke "ta" henne på ting som ikke stemmer. Det blir bare dumt, å gjør debatten her inne mindre seriøs. 

Enig, men det er jo likevel litt tragikomisk å ende opp med noe trendy man ikke får endret på. Hun hadde jo øreplugger og diverse piercingene som hun tok ut fordi alle hadde det, og har gjort stort nummer ut av da tok hun det ut for det skulle hun ihvertfall ikke. De svarte tattisene er jo cover up fordi hun ikke ville ha noe som alle andre hadde fordi de opprinnelige tatoveringen ble populære. Og nå som cover upen også er populært- hva da? Det er mye å «ta» hun på, samtidig må det være lov på påpeke det blir tragikomisk siden hun har gjort så stort nummer ut av det. 
 

En annen ting som er komisk i det hele er at hele hovedmotivasjonen hennes, ifølge henne selv, er å inspirere på smått og stort i livet. Samtidig er hun veldig opptatt av å være unik og ulik enn alle andre. Det kan jo bli et lite problem etterhvert.

  • Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns snappingen hennes i kveld var helt super!👏 Gode og reflekterte svar på interessante spørsmål, positiv innstilling og en god tone hele veien. Godt å se, og gøy å følge med på!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. Dama dokumenterer hver dag at hun ligger og drar seg til langt ut over formiddagen. Så er hun litt på jobb, før hun er hjemme med familien hele ettermiddagen, så er hun på jobb en liten stund før hun igjen dokumenterer at hun ligger og drar seg på sofaen halve kvelden... Hvor har de lært arbeidsmoralen sin, disse folka? Hun er heldig som kan jobbe så lite, men ikke kom å fremstille det som at det er en masse jobbing på gang. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg ikke har erfaring med hårbehandlingen hun fikk hos frisøren da hun fikset rosa hår, så må jeg spørre her, for hun klikker vel om jeg spør henne slik hun klikket på selvbruningsspørsmålet. Kan den behandlingen/fargen hun fikk bli slik som nå eller har hun puttet i noe farge selv etterpå? Den er jo ekstremt flekkete? masse fargerot i front og mye lysere bak. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, LoppeLiten skrev:

Siden jeg ikke har erfaring med hårbehandlingen hun fikk hos frisøren da hun fikset rosa hår, så må jeg spørre her, for hun klikker vel om jeg spør henne slik hun klikket på selvbruningsspørsmålet. Kan den behandlingen/fargen hun fikk bli slik som nå eller har hun puttet i noe farge selv etterpå? Den er jo ekstremt flekkete? masse fargerot i front og mye lysere bak. 

Jeg tror det er sånn semi-permanent farge som går ut i vask. Stusset på det samme første uka hu hadde den fargen fordi fargen ble mer og mer ujevn. 😊 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ja, i dag klarte hun å svare uten å være nebbete og grinete. Var jo ikke noen kritiske spørsmål, så hadde vært godt gjort å svare frekt på dem. 

Men de enorme økonomiske problemene som krevde tigging av penger. Midt i andre sin fortvilte situasjon. Hvor ble de av? Forsvant som dugg for solen de, eller? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, neiognei skrev:

Altså.. Dama dokumenterer hver dag at hun ligger og drar seg til langt ut over formiddagen. Så er hun litt på jobb, før hun er hjemme med familien hele ettermiddagen, så er hun på jobb en liten stund før hun igjen dokumenterer at hun ligger og drar seg på sofaen halve kvelden... Hvor har de lært arbeidsmoralen sin, disse folka? Hun er heldig som kan jobbe så lite, men ikke kom å fremstille det som at det er en masse jobbing på gang. 

Vet ikke om hun har erfaring fra vanlig arbeidsliv jeg? For hun viser en elendig holdning til jobb, kunder, organisering, arbeidstider osv. Jeg kan skjønne at hun FØLER hun jobber mye når hun både jobber litt på formiddagen og litt på kvelden, fordi det blir så oppstykket, men utifra hva som kommer frem på snap blir det neppe 7-8 timer om dagen.

Likte også at hun kun bruker noen sekunder på sofaen. Jeg tar ikke tiden på henne altså, men bare hundekos og serie blir mer enn SEKUNDER. Når man vet man har en hel flokk med "psykopater" (les KG) som elsker å hate henne (les påpeke mangel på selvinnsikt) burde man hverken overdrive eller underdrive så jævla mye. (Vet at det kommer en hånlig latter fra Talla om hvor ekstremt dum jeg må være som ikke skjønner at hun underdrev for å få frem et poeng, vel, bare le Talla, bare le)

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang siden påske nevnte hun operasjonen og sykdommen! Blir spennende å se når hu får operasjon, eller om den blir avlyst igjen da 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye jobbing!!! Det er jo en vanlig arbeidsdag men hun stykker den opp.

Huff høres ut som hun jobber så mye, blir litt provosert.

Jobben min som er turnus innen helse, er helt klart ikke mindre timer.

Bye the way Talla, du snakket om for noen dager siden at du ikke kunne skjønne at noen orket «vanlig» jobb fra 8-4.

Da hadde det blitt et stusselig liv for dere, alt innen helse, dyrlege , barnehage , offentlige kontorer etc , som dere er totalt avhengig av.

Snakk litt varmere om alle jobber neste gang.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det datra på instastory som gikk bak å viste fingrer? 
 

sønnen min hadde fått smekk om han gjorde slik å det hadde aldri blitt lagt ut i sosiale medier. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...