Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

1 time siden, neiognei skrev:

Hva tror hun egentlig? Hva slags tilbud synes hun skulle eksisterert for slike som hun skisserer? Tvungen psykisk helsevern fordi at de baksnakker andre? Fengsel? Eller hva ser hun for seg? 

Det er også rimelig interessant at mye av det hun beskriver er ting hun selv "sliter med", i følge det hun selv helt frivillig ytrer på sin åpne kanal. Hvor mange venner ser vi igjen og igjen? Hun har sagt hun ikke har noen voksne hun kan betro seg til og snakke med, at den og den og denogdenogden, en etter en, "oppfører seg dårlig", i følge henne da... 

Alltid alle andre, aldri henne. 

Hun og denne "stalkeren" er nok ganske like.

Er nok også derfor så mange faktisk kommenterte «snakker hun om seg selv?» .. Hun vil nok ikke innse noe før det er for sent 🤷🏻‍♀️

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er litt gøy at hun i går sa at hun ikke skulle vie denne personen noe som helst oppmerksomhet utover den timen hun skravlet i vei i går, men i dag begynte hun litt med det samma igjen 🙃

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, neiognei skrev:

Hva tror hun egentlig? Hva slags tilbud synes hun skulle eksisterert for slike som hun skisserer? Tvungen psykisk helsevern fordi at de baksnakker andre? Fengsel? Eller hva ser hun for seg? 

Det er også rimelig interessant at mye av det hun beskriver er ting hun selv "sliter med", i følge det hun selv helt frivillig ytrer på sin åpne kanal. Hvor mange venner ser vi igjen og igjen? Hun har sagt hun ikke har noen voksne hun kan betro seg til og snakke med, at den og den og denogdenogden, en etter en, "oppfører seg dårlig", i følge henne da... 

Alltid alle andre, aldri henne. 

Hun og denne "stalkeren" er nok ganske like.

Tenkte det samme. Alltid alle andre, aldri henne. 

Hun eier heller ikke respekt for at andre gjør ting på andre måter eller mener andre ting enn henne. I tillegg vil hun bestemme hva andre skal bruke tiden sin på! Hvis jeg vil se på hennes kanal og irritere meg over henne, så gjør jeg faktisk det. 

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulelefant

Hun er skremmende lik dette menneske hun forklarer som er ute etter å «ødelegge» livet hennes. Hun er ikke noe bedre selv, når hun på sin åpne snap sier rett ut at hun er ute etter å skape konsekvenser for dette menneske, og hun er villig til å gjøre alt for å ta fra hun alt. Når hun da også forteller at stalkeren har barn, tenker jeg at Talla er direkte sjuk i huet, når hun sier sånt. Hva skal hun gjøre? Prøve å få tatt ungene ut av hjemmet, på bakgrunn av at noen baksnakker hun? Holy shit, Talla er farlig, farlig dum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uttrykket «på seg selv kjenner man andre» kommer virkelig til sin rett!

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun klager på psykriatrien å er skremt over hvor mye syke mennesker som ikke får hjelp. Det er jeg helt enig i. Men hvis det er så ille som hun påstår at hun har blitt trakassert og at hun har noen som hun selv kaller så syk så stusser jeg over at det er hevn hun fokuserer på 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Hønemor74 skrev:

Hun klager på psykriatrien å er skremt over hvor mye syke mennesker som ikke får hjelp. Det er jeg helt enig i. Men hvis det er så ille som hun påstår at hun har blitt trakassert og at hun har noen som hun selv kaller så syk så stusser jeg over at det er hevn hun fokuserer på 

Ja, hevn på noen som allerede sliter psykisk bidrar vel heller ikke til å gjøre dem friskere.. 

Jeg synes det er merkelig at hu bare lar vedkommende holde på, hvis det er så plagsomt og har foregått så lenge.. Hadde jeg blitt stalket sånn hadde jeg ikke nølt med å anmelde. 
Kan jo hende talla liker tanken på å ha en "blodfan" 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist lesning! Uansett hva hun foretar seg/sier så klarer folk i dette forumet å finne negative ting. Blir skremt av hvordan mennesker kan diskutere og snakke ned andre mennesker i det offentlige rom. Dette gjelder ikke bare Talla, men generelt diskusjonsforumet her. Ikke rart det er krig i verden så dømmende og nedsettende som dialogen er her inne. Takker for meg og velger et forum hvor ikke formålet er å disse andre men å se det beste i andre. Hun kaller seg Tallatroll jeg kaller dere Netttroll.  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulelefant
16 minutter siden, Tristlesning skrev:

Utrolig trist lesning! Uansett hva hun foretar seg/sier så klarer folk i dette forumet å finne negative ting. Blir skremt av hvordan mennesker kan diskutere og snakke ned andre mennesker i det offentlige rom. Dette gjelder ikke bare Talla, men generelt diskusjonsforumet her. Ikke rart det er krig i verden så dømmende og nedsettende som dialogen er her inne. Takker for meg og velger et forum hvor ikke formålet er å disse andre men å se det beste i andre. Hun kaller seg Tallatroll jeg kaller dere Netttroll.  

«Nettroll (engelsk internet trolls) er personer eller organisasjoner som bevisst manipulerer og forstyrrer nettbasert kommunikasjon.

 

Begrepet omfatter både relativt uskyldige former og mer alvorlig manipulasjon av offentligheten». 
 

 Vi går altså IKKE under kategorien nettroll - 98% av hva som blir snakket om i denne tråden er ord som kommer ut av vedkommendes egen kjeft. 

Det er helt lov å være uenig, vi alle ser hverandre forskjellig. Det er også lov til å forlate et forum, uten å lage en hel drama episode av det. Bye bye😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Gulelefant skrev:

«Nettroll (engelsk internet trolls) er personer eller organisasjoner som bevisst manipulerer og forstyrrer nettbasert kommunikasjon.

 

Begrepet omfatter både relativt uskyldige former og mer alvorlig manipulasjon av offentligheten». 
 

 Vi går altså IKKE under kategorien nettroll - 98% av hva som blir snakket om i denne tråden er ord som kommer ut av vedkommendes egen kjeft. 

Det er helt lov å være uenig, vi alle ser hverandre forskjellig. Det er også lov til å forlate et forum, uten å lage en hel drama episode av det. Bye bye😊

En hel drama-episode? Hvis den kommentaren var så dramatisk i dine øyne, må det være svært lite som skal til for å lage drama i hverdagen din. Syns kommentaren din var hakket mer dramatisk, faktisk 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulelefant
1 time siden, Ultimatum skrev:

En hel drama-episode? Hvis den kommentaren var så dramatisk i dine øyne, må det være svært lite som skal til for å lage drama i hverdagen din. Syns kommentaren din var hakket mer dramatisk, faktisk 😂

Skal langt mer til å lage drama i hverdagen min, ta det helt med ro. 
Endrer ikke det faktum at det er som en dårlig såpe opera når folk på liv og død må poengtere at de skal forlate gruppen. Like, who cares? Vil du ikke være her, så ikke vær her - trenger ikke noe ramaskrik om hvorfor de velger å forlate gruppa/forumet🤦🏼‍♀️

Endret av Gulelefant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ultimatum skrev:

En hel drama-episode? Hvis den kommentaren var så dramatisk i dine øyne, må det være svært lite som skal til for å lage drama i hverdagen din. Syns kommentaren din var hakket mer dramatisk, faktisk 😂

Hvis du synes et faktabasert svar om hva nett-troll er og et "det er egentlig ikke nødvendig å lage et svar om at du stikker" er mer dramatisk vil jeg tørre å påstå at du har er ganske alright liv 😊

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt Talla bare en liten stund, men jeg skjønner ikke hva det er, som gjør at aalt hun gjør er galt... Kan noen forklare? Har hun gjort noe tidligere, som gjør at så mange misliker henne? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Ranunkelen skrev:

Har fulgt Talla bare en liten stund, men jeg skjønner ikke hva det er, som gjør at aalt hun gjør er galt... Kan noen forklare? Har hun gjort noe tidligere, som gjør at så mange misliker henne? 

Da ville jeg heller tatt meg bryet med å lese meg opp.. Myyye å sette fingeren på og ta tak i her 🤷🏽‍♀️

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ranunkelen skrev:

Har fulgt Talla bare en liten stund, men jeg skjønner ikke hva det er, som gjør at aalt hun gjør er galt... Kan noen forklare? Har hun gjort noe tidligere, som gjør at så mange misliker henne? 

Du får lese deg litt opp i tråden, så skjønner du at ikke alt er som det kan virke etter bare en liten stund.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, GulSitron skrev:

Hvis du synes et faktabasert svar om hva nett-troll er og et "det er egentlig ikke nødvendig å lage et svar om at du stikker" er mer dramatisk vil jeg tørre å påstå at du har er ganske alright liv 😊

Ja, jeg har absolutt et ganske alright liv jeg altså, så det har du rett i 😊 Syns det var merkelig å si at det der var en hel drama-episode, bye bye, liksom😂 Men det skal visst ikke så mye til her inne før det er drama🤷‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Gulelefant skrev:

Skal langt mer til å lage drama i hverdagen min, ta det helt med ro. 
Endrer ikke det faktum at det er som en dårlig såpe opera når folk på liv og død må poengtere at de skal forlate gruppen. Like, who cares? Vil du ikke være her, så ikke vær her - trenger ikke noe ramaskrik om hvorfor de velger å forlate gruppa/forumet🤦🏼‍♀️

Jeg er helt rolig jeg. 

Ramaskrik.. fra en eneste kommentar? Jaja. Vi har nok forskjellig syn på hva både drama og ramaskrik er 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Hun har iallefall kommet seg ovenpå økonomisk nå. Knapt 5-6 uker etter hun fikk nesten 40000 for å overleve.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Justsaying skrev:

Hun har iallefall kommet seg ovenpå økonomisk nå. Knapt 5-6 uker etter hun fikk nesten 40000 for å overleve.

 

Brukes penger over en lav sko...pinlig med tanke på hennes tirade FØR Covid-19 om sin håpløse økonomiske situasjon. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
6 minutter siden, Pålur skrev:

Brukes penger over en lav sko...pinlig med tanke på hennes tirade FØR Covid-19 om sin håpløse økonomiske situasjon. 

Ja jeg hadde nok skjemtes litt om jeg var henne. Blir som da jeg sa til bestemor at jeg var blakk og fikk penger til mat. 
Så kom det frem at jeg dro på raveparty for pengene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...