Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, EllaSays skrev:

De utreder ikke cyster på hjernen på Kysthospitalet. Der er det stort sett rekonvalesens, opptrening, muskel/ledd, utmattelse og hvordan man best kan leve med de plagene man har innenfor disse. 

Kanskje jeg har misforstått T sin instastory, at det er noe annet hu skal utredes for der 🤷🏼‍♀️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, GulSitron skrev:

Kanskje jeg har misforstått T sin instastory, at det er noe annet hu skal utredes for der 🤷🏼‍♀️ 

Er ledd og muskelplager hun skal utredes for på kysthospitalet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tessa12 skrev:

Er ledd og muskelplager hun skal utredes for på kysthospitalet. 

Takk 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått nye venner med fibromyalgi så  talla har sikkert fått det samme. 

Akkurat som når hun hadde endometriosie , adenomyose , høysensetiv , sosialangst , tarmsykdom ++

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Lolland78 skrev:

Fått nye venner med fibromyalgi så  talla har sikkert fått det samme. 

Akkurat som når hun hadde endometriosie , adenomyose , høysensetiv , sosialangst , tarmsykdom ++

Har hun snakket om tarmproblematikk før? 
Hvis hun får alle plagene til V nå, da dør jeg litt ass.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det ha en sammenheng? 
At hun plutselig er så dårlig samtidig som hun for få dager siden tagg penger pga skattesmell. Sykdom trekker jo sympati og bløthjerta folk som ikke "kjenner" henne kaster jo velvillig penger den veien det trengs. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LoppeLiten skrev:

Har hun snakket om tarmproblematikk før? 
Hvis hun får alle plagene til V nå, da dør jeg litt ass.

Ja hun har snakket om det. 

 Derfor hun ikke spiser egg, baks , fet mat,alkohol ++ fordi hun har en tarmsykdom. Hun har også skrivd et innlegg om det på bloggen tidligere. 

Hun er en mester til å kopiere andres sykdommer 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, neiognei skrev:

Har hun virkelig disse mobilsangshowene sine med barn i bilen? 

Håper ikke det. Finnes vel ikke noe som er så lite givende å se på som akkurat de snappene der

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det på tide å høste inn sympati i lokalavisa igjen. Fortelle om den "tøffe" situasjonen hun står i. Men hun må ikke glemme at hun har valgt mange av disse situasjonene selv.  feks selge gavekort og bruke opp pengene med det samme.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis folk velger å gi henne penger - vel, bra for henne! Det er lov å spørre.. Det som forundrer meg er at det ikke finnes grenser - hun vil klare seg selv, sier hun.. Så går hun gang på gang «ut» og tigger penger av fremmede. Forstå det den som kan. Ingen verdighet i dette her - whatsoever. Bruker sykdom og spiller på folks følelser - nedrig. Virkelig. Ynkelig. Gi penger til en god sak - det finnes mange av dem, og ikke til å betale for noens slurv, likegyldighet, latskap og overforbruk. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, GulSitron skrev:

Kanskje jeg har misforstått T sin instastory, at det er noe annet hu skal utredes for der 🤷🏼‍♀️ 

Hun sa Rikshospitalet tror jeg det var 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Hønemor74 skrev:

Hun sa Rikshospitalet tror jeg det var 

Så sant hun ikke har lagt ut mer som ikke jeg har sett, så sa hun Kysthospitalet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når løgnene blir mange er det nok vanskelig å holde styr på og huske hva hun selv har sagt. «Malt seg litt opp i hjørnet» nå, ble stilt fra henne...er det lov å håpe at hun trekker seg helt tilbake?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.8.2020 den 15.00, LoppeLiten skrev:

Har hun snakket om tarmproblematikk før? 
Hvis hun får alle plagene til V nå, da dør jeg litt ass.

Hvem er V ? 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigge penger for å få skrapa sammen til baksmellen men er ute å spiser enda engang . Frekk som flatlusa . At a ikke blir flau og skjemmes 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...