Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

Hvis noen nevner det til henne får vi sikkert en lang leksjon i at hun ikke sliter økonomisk, at hun må få lov å henge med venner (som hun i starten av året mente hun ikke hadde noen av) og kose seg maks med å kaste noen tusenlapper ut av vinduet. 
 

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mumlehumle
22 minutter siden, Hønemor74 skrev:

Tigge penger for å få skrapa sammen til baksmellen men er ute å spiser enda engang . Frekk som flatlusa . At a ikke blir flau og skjemmes 

Hun mener vel at hun fortjener det siden hun jobber så mye 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Hønemor74 skrev:

Tigge penger for å få skrapa sammen til baksmellen men er ute å spiser enda engang . Frekk som flatlusa . At a ikke blir flau og skjemmes 

Herregud, jeg skjemmes!! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt, brudd på opphavsrett og svar til dette.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hesya skrev:

Og å holde minst en meters avstand... det driter vi i når det passer oss.. 🙄

Trenger ikke holde en meter avstand når man er redd. Korona lukter frykt og blir selv redd 🤯

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.8.2020 den 16.11, Lolland78 skrev:

Ja hun har snakket om det. 

 Derfor hun ikke spiser egg, baks , fet mat,alkohol ++ fordi hun har en tarmsykdom. Hun har også skrivd et innlegg om det på bloggen tidligere. 

Hun er en mester til å kopiere andres sykdommer 

Ehhh.. Hun baker ganske ofte. Spiser fløteis ofte. Fet mat? Take away all the way der i gården og når hun lager mat er det minst 50g meierismør i kokevannet til både poteter, grønnsaker for ikke å snakke om sausene hun lager. Det kan ikke stemme 🤯

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Ehhh.. Hun baker ganske ofte. Spiser fløteis ofte. Fet mat? Take away all the way der i gården og når hun lager mat er det minst 50g meierismør i kokevannet til både poteter, grønnsaker for ikke å snakke om sausene hun lager. Det kan ikke stemme 🤯

Det er mye som ikke stemmer der i gården 🤔

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Ehhh.. Hun baker ganske ofte. Spiser fløteis ofte. Fet mat? Take away all the way der i gården og når hun lager mat er det minst 50g meierismør i kokevannet til både poteter, grønnsaker for ikke å snakke om sausene hun lager. Det kan ikke stemme 🤯

Det du siterer en nok ironi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå søker hu barnevakt via Snapchat. Helst over 20år, pluss med lappen. Blabla. Vanskelig å finne noen man kan stole på når det kommer til det kjæreste du har....

 

....Og derfor velger hun å utlyse stilling som Barnevakt på SNAPCHAT hvor det er mange totalt ukjente folk. 🤩

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, GulSitron skrev:

Nå søker hu barnevakt via Snapchat. Helst over 20år, pluss med lappen. Blabla. Vanskelig å finne noen man kan stole på når det kommer til det kjæreste du har....

 

....Og derfor velger hun å utlyse stilling som Barnevakt på SNAPCHAT hvor det er mange totalt ukjente folk. 🤩

Hvordan tenker hun å betale for dette tro? Jeg hadde ALDRI turt å jobbe for henne når hun viser at hun har så ekstremt dårlig kontroll på pengene. 
Hun bruker med begge hendene den ene dagen, tigger den andre og bruker igjen den tredje. Når dette ikke er første gangen er det bare flaut. 
Jeg skjønner ikke at samarbeidspartnerene hennes vil ha samarbeid, jeg vet de faktisk taper penger pga det. Jeg skulle selv gjerne brukt noen lapper på pepper, men rygga unna da Talla trappet opp i klærne. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, LoppeLiten skrev:

Hvordan tenker hun å betale for dette tro? Jeg hadde ALDRI turt å jobbe for henne når hun viser at hun har så ekstremt dårlig kontroll på pengene. 
Hun bruker med begge hendene den ene dagen, tigger den andre og bruker igjen den tredje. Når dette ikke er første gangen er det bare flaut. 
Jeg skjønner ikke at samarbeidspartnerene hennes vil ha samarbeid, jeg vet de faktisk taper penger pga det. Jeg skulle selv gjerne brukt noen lapper på pepper, men rygga unna da Talla trappet opp i klærne. 

Det vet hun nok ikke selv enda heller, men det kan jo hende du får egen spleis? 🧐 

Jeg personlig hadde ALDRI hyra barnevakt igjennom Snapchat når det er så mange folk jeg over hodet ikke kjenner der (sett at jeg var "influenser" som talla og har flere hundre/tusen følgere) som potensielt kan gi et falskt bilde av seg selv også bli mer til skade enn nytte. For min del viser det dårlig dømmekraft.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, GulSitron skrev:

Det vet hun nok ikke selv enda heller, men det kan jo hende du får egen spleis? 🧐 

Jeg personlig hadde ALDRI hyra barnevakt igjennom Snapchat når det er så mange folk jeg over hodet ikke kjenner der (sett at jeg var "influenser" som talla og har flere hundre/tusen følgere) som potensielt kan gi et falskt bilde av seg selv også bli mer til skade enn nytte. For min del viser det dårlig dømmekraft.

Hun har hyra mye gjennom snapchat når jeg tenker meg om😂 Hun spurte etter barnevakt da de bodde i Larvik også.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

F har nok reist hjem igjen. Ellers virker det rart at hun har behov for barnevakt på kveldstid og henting av barn i bhg.  stabilt forhold 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Lolland78 skrev:

F har nok reist hjem igjen. Ellers virker det rart at hun har behov for barnevakt på kveldstid og henting av barn i bhg.  stabilt forhold 

De var på båttur sammen søndag. 

Kan hende han har fått seg en jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så er han sikkert bare drittlei av å måtte være låst til huset hver kveld fordi hun må jobbe. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Hebi skrev:

Ellers så er han sikkert bare drittlei av å måtte være låst til huset hver kveld fordi hun må jobbe. 

Joa, må dele på det, men når en jobber må faktisk den andre ta ansvar for barna.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp et gavekort om du har palner å tattovere deg hos meg i 2021. Sammen skal vi klare detta ! 

Hersens restskatt (og korona) 😂😂

Restskatten ble vel ikke akuratt sluppet som en bombe i dag...  og like etter snapper kveldsmaten, milky way krukke til sikkert nermere 50 kr 👏👏👌🤑 Dårlig reklame for hele bohemen sjappa. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Veranda skrev:

Kjøp et gavekort om du har palner å tattovere deg hos meg i 2021. Sammen skal vi klare detta ! 

Hersens restskatt (og korona) 😂😂

Restskatten ble vel ikke akuratt sluppet som en bombe i dag...  og like etter snapper kveldsmaten, milky way krukke til sikkert nermere 50 kr 👏👏👌🤑 Dårlig reklame for hele bohemen sjappa. 

Det er bare trist det som foregår med hun som omtaler seg selv i 3. person, Talla😔 Avfølger henne på Insta & Snap....en ting er hennes mangfoldige historier, men hun bor samtidig på ett veldig lite sted.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun fjernet F fra introen sin igjen? 😂🙈 Derfor hun trenger barnevakt kanskje? Trøbbel i paradis? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...