Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

Lurer på hva som er grunnen til at hun ikke har fått klarsignal for å trene. Når selv folk med alvorlig sykdom, feks kreft blir anbefalt å trene. Hun er jo oppegående (fysisk), så det at hun ikke kan trene tror jeg bare er latskap. Trenger ikke å være hard trening, bare enkle øvelser. Trening er jo fantastisk for både den psykiske og fysiske helsen. 
 

Legger ved denne instakontoen som inspirasjon💪🏻💪🏻
 https://instagram.com/elin.kjos?igshid=iwn8d6vlwwbd

Endret av MaKis
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkelig at ikke kirurgen eller legen hennes har anbefalt fysisk aktivitet  og avspenningsøvelser for henne. 🤷‍♀️

- Alle som har mye smerter i underlivet har også veldig godt av å være fysisk aktive, få veiledning til bekkenbunnstrening og avspenningsøvelser - Tina Tellum (forsker og lege på kvinneklinikken OUS) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lolland78 skrev:

Merkelig at ikke kirurgen eller legen hennes har anbefalt fysisk aktivitet  og avspenningsøvelser for henne. 🤷‍♀️

- Alle som har mye smerter i underlivet har også veldig godt av å være fysisk aktive, få veiledning til bekkenbunnstrening og avspenningsøvelser - Tina Tellum (forsker og lege på kvinneklinikken OUS) 

Vi er vel alle enige om at dette er en unnskyldning (løgn) for å skygge over latskap😂 

Jeg merker jeg blir helt tappet av energi når hun kommer med påstander om det ene eller andre, rett og slett fordi jeg ikke klarer å slippe tanken om hva som er sant eller ikke.. Og når hun blir tatt på ting, så kommer det enda en dekkhistorie for å redde sitt eget skinn, og vise hvor "flink/bra/riktig" hun eller situasjonen sin er. Hun må jo ha viklet seg så fast i det edderkoppnettet sitt av løgner og oppspinn at hun snart ikke selv vet hva som er sant.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, MaKis skrev:

Lurer på hva som er grunnen til at hun ikke har fått klarsignal for å trene. Når selv folk med alvorlig sykdom, feks kreft blir anbefalt å trene. Hun er jo oppegående (fysisk), så det at hun ikke kan trene tror jeg bare er latskap. Trenger ikke å være hard trening, bare enkle øvelser. Trening er jo fantastisk for både den psykiske og fysiske helsen. 
 

Legger ved denne instakontoen som inspirasjon💪🏻💪🏻
 https://instagram.com/elin.kjos?igshid=iwn8d6vlwwbd

Har du prøvd å trene med adenomyose eller endometriose? 

Trening og mye fysisk krevende aktivitet gir så store smerter til de fleste med de 2 syndommene at de får problemer med å gå,stå sitte osv. 

Jeg har levd med sykdommene i over 20 år, prøvd å begyne med trening mange ganger. Forskjellige treningsformer, men det gir så store smerter og ubehag i ettertid at det er uutholdelig. Bare det å ha sex med mannen fører til store smerter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Flettfrid skrev:

Har du prøvd å trene med adenomyose eller endometriose? 

Trening og mye fysisk krevende aktivitet gir så store smerter til de fleste med de 2 syndommene at de får problemer med å gå,stå sitte osv. 

Jeg har levd med sykdommene i over 20 år, prøvd å begyne med trening mange ganger. Forskjellige treningsformer, men det gir så store smerter og ubehag i ettertid at det er uutholdelig. Bare det å ha sex med mannen fører til store smerter.

Tror det funker bedre å dra til fysio enn å dra på shopping 🤷‍♀️  hun viser ikke et liv som er preget av sykdom. Sykdommen kommer kun når hun må gjøre ting hun ikke ha lyst til eller når det skal brukes for å få sympati. Hadde smerter preget henne så mye så hadde hun ikke skaffet seg en stor hund 🤦‍♀️

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lolland78 skrev:

Tror det funker bedre å dra til fysio enn å dra på shopping 🤷‍♀️  hun viser ikke et liv som er preget av sykdom. Sykdommen kommer kun når hun må gjøre ting hun ikke ha lyst til eller når det skal brukes for å få sympati. Hadde smerter preget henne så mye så hadde hun ikke skaffet seg en stor hund 🤦‍♀️

Shit 🙈 vi har både hund, katter og 3 barn. Så da er det bare tull at jeg har slitt med syndom i 20 år og er ufør. Greit å vite, skal si fra om det til Nav og lege.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Flettfrid skrev:

Shit 🙈 vi har både hund, katter og 3 barn. Så da er det bare tull at jeg har slitt med syndom i 20 år og er ufør. Greit å vite, skal si fra om det til Nav og lege.

Det handler jo ikke om deg og ditt sykdomsbilde.

Vi ser livet til Talla, for hun har valgt å dele det. 

Ifølge henne selv, så har hun vel sagt at med hennes "sykdommer" må hun holde seg i aktivitet hele dagen, for hvis hun setter seg ned får hun store smerter. Så hun kunne fint ha trent eller gått til fysio istedenfor alle turer ut for å bruke penger, for å så tigge penger av følgere senere. 

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Flettfrid skrev:

Shit 🙈 vi har både hund, katter og 3 barn. Så da er det bare tull at jeg har slitt med syndom i 20 år og er ufør. Greit å vite, skal si fra om det til Nav og lege.

Husk at dette ikke handler om deg da 🤣 men ei som velger å utlevere seg selv på some og bruke sympati for å tigge penger. 

  • Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lolland78 skrev:

Tror det funker bedre å dra til fysio enn å dra på shopping 🤷‍♀️  hun viser ikke et liv som er preget av sykdom. Sykdommen kommer kun når hun må gjøre ting hun ikke ha lyst til eller når det skal brukes for å få sympati. Hadde smerter preget henne så mye så hadde hun ikke skaffet seg en stor hund 🤦‍♀️

Hun viser ikke et liv som er preget av sykdom? Merkelig utsagn. Lurer på hvordan det er forventet at folk med forskjellige sykdommer skal leve. Ganske sjukt at man fortsatt tror all sykdom er synlig hele tiden. Kommet lenger i 2020 vel?

Lurer også på om dere har tilgang til en annen snapstory/IG enn meg, for det jeg kan se av ting Talla legger ut, så er det snakk om ganske mange timer i løpet av døgnet som ikke er dokumentert og lagt ut. Men her er det full kontroll på hvert minutt av dagene hennes? Hvor finner dere det?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lolland78 skrev:

Husk at dette ikke handler om deg da 🤣 men ei som velger å utlevere seg selv på some og bruke sympati for å tigge penger. 

Ei dame som like fult har sykdom og skal fjerne livmoren sin av den grunn om noen uker. 

 

Jeg har ikke noe tilovers for alt hun deler osv, men å drive tulle med en så smertefull og alvorlig sykdom som hun har er faktisk ikke ok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Flettfrid skrev:

Jeg har ikke noe tilovers for alt hun deler osv, men å drive tulle med en så smertefull og alvorlig sykdom som hun har er faktisk ikke ok.

Nettopp! Og det er kanskje derfor vi er flere som reagerer på det hun driver med. Vi er flere her inne som kjenner trådens hovedperson... 

Endret av Lunabelle
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.8.2020 den 23.21, Flettfrid skrev:

Ei dame som like fult har sykdom og skal fjerne livmoren sin av den grunn om noen uker. 

 

Jeg har ikke noe tilovers for alt hun deler osv, men å drive tulle med en så smertefull og alvorlig sykdom som hun har er faktisk ikke ok.

Det er en trend. Saraemilie gjør det samme med en annen alvorlig sykdom.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, mumrikk1 skrev:

Jeg syntes det ser ut som om hun prøver å være  hun Veronika Døli..

Enig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er også veldig rart at den ene dagen er de på partur etter en uke med "hode-i-fang", og i neste øyeblikk er han helt ute av introer, og det søkes etter barnevakt. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det virker jo som hun har det veldig bra om dagen, ikke psykiskssliten/alvorstynget osv. 

Jeg vet ikke hva som har skjedd/skjer der men kanskje det var til det beste? 🤔 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Flettfrid skrev:

Men det virker jo som hun har det veldig bra om dagen, ikke psykiskssliten/alvorstynget osv. 

Jeg vet ikke hva som har skjedd/skjer der men kanskje det var til det beste? 🤔 

Gir det ut uke 35 før han ligger der med hodet i fanget igjen. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, neiognei skrev:

Gir det ut uke 35 før han ligger der med hodet i fanget igjen. 

Tror han er der alt nå jeg 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...