Gå til innhold

Talla (snapchat)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har jo nest minste sitt navn i fjeset også🤨 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg biter meg merke i at de i går hadde en dør som gikk i vranglås ish. Så sa de at døra har vært sånn lenge, at den dingsen som går inn og ut av døra og som holder døra lukket, hadde kilt seg flere ganger slik at de måtte hamre den inn. 
Hvorfor er ikke den byttet tidligere? Det må jo være bedre å bare fikse sånne småting før det blir et problem og unger og/eller dyr blir låst inne/ute? 

Og hvorfor ber de helle folk på snap og insta om hjelp hvis noen er låst inne? Jeg hadde fått tak i låsesmed eller brannvesen for å få brutt opp den døra fort som f

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, GulSitron skrev:

Jeg biter meg merke i at de i går hadde en dør som gikk i vranglås ish. Så sa de at døra har vært sånn lenge, at den dingsen som går inn og ut av døra og som holder døra lukket, hadde kilt seg flere ganger slik at de måtte hamre den inn. 
Hvorfor er ikke den byttet tidligere? Det må jo være bedre å bare fikse sånne småting før det blir et problem og unger og/eller dyr blir låst inne/ute? 

Og hvorfor ber de helle folk på snap og insta om hjelp hvis noen er låst inne? Jeg hadde fått tak i låsesmed eller brannvesen for å få brutt opp den døra fort som f

Noe merkelig🙈 300,- på Biltema så har man nytt håndtak med alt som trengs.

• Liker 7
Skrevet
13 timer siden, Vinglass skrev:

Har ikke alle barna deres,både felles og egne . A, som forbokstav?

Jo, stemmer det 😂😂😂

Skrevet
7 timer siden, MaKis skrev:

For lenge siden sa hun at A’en stod for Ailo. Så den står for så mangt, hun får ikke helt bestemt seg😅

Var det jeg mente å huske også 😂😂😂

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, GulSitron skrev:

Hun kunne gå inn vinduet... så hvorfor bryte opp døra fort som f, som vil koste ekstra... fikk låsesmed i dag.. problem løst😅 

men ja enig i at de burde ha fikset det før den ble helt ødelagt. 

• Liker 4
Skrevet
10 timer siden, Den røde fare skrev:

Å så? 

Hun har vel navnet til alle de 3 største på kroppen, ikke sikker på om hun har laget til miste ennå. 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Flettfrid skrev:

Å så? 

Hun har vel navnet til alle de 3 største på kroppen, ikke sikker på om hun har laget til miste ennå. 

Mener hun tatoverte minste sitt i ansiktet også. Hvis jeg ikke husker feil 

Skrevet
11 timer siden, Den røde fare skrev:

Pluss minste sitt. 

Skrevet
På 31.7.2020 den 11.43, GulSitron skrev:

Utrolig merkelig. De leier jo, det der er jo utleier sitt ansvar å fikse. Hadde blitt passe irritert om leietager hadde ødelagt døra når det lett kunne fikses. 

Til dagens snapping synes jeg det er ufattelig dårlig gjort å snappe bruden i brudekjole før vielsen!

• Liker 20
Skrevet

Bruden poset på snappen og hun vet at trollet legger ut på snapp. Så synes ikke dette var dårlig gjort, bruden er full klar over dette.

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Teardrop skrev:

Bruden poset på snappen og hun vet at trollet legger ut på snapp. Så synes ikke dette var dårlig gjort, bruden er full klar over dette.

Ikke sikkert bruden visste hun ble filmet for snap, så det tar jeg ikke som en selvfølge. Men det kan så være som du sier. 

• Liker 4
Skrevet

Men jeg skjønte iKke at de muffinsene var til ett bryllup. Trodde det var noe barna hadde laget. Såg ut som flykrasj 🙈🙈 Åja, jeg har laget cupcakes til bryllup før å de var elegante flotte cupcakes. 

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, Hebi skrev:

Men jeg skjønte iKke at de muffinsene var til ett bryllup. Trodde det var noe barna hadde laget. Såg ut som flykrasj 🙈🙈 Åja, jeg har laget cupcakes til bryllup før å de var elegante flotte cupcakes. 

Jeg stusset ikke over det. Ikke alle som er like flinke til å dekorere muffins 🤷🏼‍♀️

• Liker 7
Skrevet
20 minutter siden, MsFri skrev:

Jeg stusset ikke over det. Ikke alle som er like flinke til å dekorere muffins 🤷🏼‍♀️

24 minutter siden, Hebi skrev:

Jeg håper smaken satt i hvert fall 😊

• Liker 2
Skrevet (endret)
5 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Ikke sikkert bruden visste hun ble filmet for snap, så det tar jeg ikke som en selvfølge. Men det kan så være som du sier. 

Bruden var nok klar over at hun ble snappet, fordi at hele bryllupsdagen hennes ble lagt ut på en annen snapgruppe som hun er en del av. Der så man alt fra hårstell som talla gjorde til brudekjolen. Utenom selve vielsen

Endret av Litenoggod
  • Liker 10
Skrevet
16 timer siden, Litenoggod skrev:

Bruden var nok klar over at hun ble snappet, fordi at hele bryllupsdagen hennes ble lagt ut på en annen snapgruppe som hun er en del av. Der så man alt fra hårstell som talla gjorde til brudekjolen. Utenom selve vielsen

De sa at hele dagen skulle legges ut, ihvertfall, men de la ut veldig lite. Fulgte med hele dagen 🙈 (fordi jeg var syk og ikke hadde så mye å finne på). 

• Liker 2
Skrevet

Blir ikke tatt alvorlig/seriøst på SoMe når man som passert 30 år viser finger i intro....det er forsåvidt ikke greit i noen alder. 

• Liker 21
Skrevet (endret)

Jeg TROR det var Talla jeg traff på et kjøpesenter i Skien i dag, to småjenter og en mann og de skulle ut og kjøpe tøfler til en av de to små. Så ut som om de hygget seg, fint å se.

Må legge til at jeg følger ikke henne på noen kanaler og ungene har jeg aldri sett før, men jeg har sett bilde av Talla og kjente henne igjen 

Endret av MarianneE
  • Liker 4
Skrevet

Nei dæven, nå er a sjuk igjen, til info for alle nye følgere 😂

• Liker 10
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...