MarianneE Skrevet 25. februar 2022 Forfatter #221 Del Skrevet 25. februar 2022 I kveld er jeg takknemlig for å bo i et land med fred og ikke måtte flykte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. februar 2022 Forfatter #222 Del Skrevet 26. februar 2022 DAGENS 5! * Våkne og kjenne at det er frihelg. * Koselig bursdagsselskap for svogeren. Søstra mi hadde stekt lapper t.om. * Vi lagde pizza til kvelds, en stor pizza var borte på 15 minutter * Leste ferdig boka jeg har holdt på med. "Verdt å dø for" av Lee Child. Veldig spennende! * Søteste ungen som nå ligger på sofaen og sover. Det er lenge siden sist hun lå sånn. Et par år faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. februar 2022 Forfatter #223 Del Skrevet 27. februar 2022 DAGENS FEM! * Vi tre stakk på café og drakk kakao og snickers kakao. * Fastelavnsboller * Et nydelig vær ute * Legger meg nå i reint sengtøy * Generelt god følelse av å ha Verdens beste familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. mars 2022 #224 Del Skrevet 8. mars 2022 Har du fortsatt samme sengetøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. april 2022 Forfatter #225 Del Skrevet 15. april 2022 (endret) lurven skrev (På 3/8/2022 den 19.34): Har du fortsatt samme sengetøy? Hmm? Jeg har heldigvis byttet jevnlig. Endret 15. april 2022 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. april 2022 Forfatter #226 Del Skrevet 15. april 2022 SKJÆRTORSDAGENS 5 FINE * * Måtte prøve nytt vaffeljern og spontant inviterte mamma og Mannen på vafler og kaffe. * Ungens bestis har vært hos oss i to dager, men nå tok bestisens far og stemor med seg begge jentene på bowling og mat. * Smakte ny sjokolade: Melkesjokolade med popcorn. Den var god den! * Regn. Det har vært så utrolig tørt, skogbrannfare i april er ikke vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. april 2022 #227 Del Skrevet 15. april 2022 MarianneE skrev (4 timer siden): Hmm? Jeg har heldigvis byttet jevnlig. Følte meg trygg på det kjente jeg da Lurven stilte spørsmålet😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. april 2022 Forfatter #228 Del Skrevet 16. april 2022 Frøkenfryden skrev (18 timer siden): Følte meg trygg på det kjente jeg da Lurven stilte spørsmålet😂 LANGFREDAGENS 5 * * Fikk raket hele plena og ryddet litt rusk&rask. Fjortisen hjalp til t.om og ene katten vår var leken og våryr i gresset. * En særdeles god middag bestående av lammestek og fløtegratinerte poteter. * HusetsHerre holder på å rydde i kjelleren, både vår drit etter å bodd her i 23 år, og etter en eldre slektning som har bodd her i over 50 år (flyttet ut påsken for 3 år siden) og som aldri kastet noe. * De 20 minuttene jeg fikk være hjemme alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. april 2022 Forfatter #229 Del Skrevet 16. april 2022 DAGENS 5 FINE! * Mens jeg var på jobb ordnet HusetsHerre og Ungen med påskeegg fylt med snop til meg. OG han hadde laget eggjakt til meg med ledetråder fra post til post helt til jeg fant mer enn nok påskegodt. Jeg ble så utrolig glad over at de hadde vært så oppfinnsomme! * Lang dag på jobb, foodora leverte sushi så pizzaen får vi lage en annen dag. * Kjørte med senterkollega både til og fra jobb i dag. Alltid hyggelig, tar det aldri som en selvfølge. * Stor, rød måne i kveld ser jeg. Veldig pen. * Kjøpte en ny nattkrem fra Filorga. Har skjønt at jeg trenger litt hjelp i en god krem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. april 2022 #230 Del Skrevet 16. april 2022 MarianneE skrev (På 15.4.2022 den 8.20): Hmm? Jeg har heldigvis byttet jevnlig. Jeg bytta i går. Da vet du det😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. april 2022 #231 Del Skrevet 16. april 2022 Frøkenfryden skrev (På 15.4.2022 den 12.25): Følte meg trygg på det kjente jeg da Lurven stilte spørsmålet😂 Når bytta du sist sjæl kjellfrid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. april 2022 #232 Del Skrevet 16. april 2022 lurven skrev (54 minutter siden): Når bytta du sist sjæl kjellfrid Manns ansvarsområde👌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. april 2022 #233 Del Skrevet 16. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Manns ansvarsområde👌🏻 Prata med han i sta og han sa at han ikke har bytta siden jul, men ikke si noe til han, jeg lovte å ikke si noe til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #234 Del Skrevet 17. april 2022 (endret) lurven skrev (6 timer siden): Prata med han i sta og han sa at han ikke har bytta siden jul, men ikke si noe til han, jeg lovte å ikke si noe til deg haha. Herlig, spesielt etter min forkjølelse med oppkastfest (alt skal være MYE med meg, til og med en forkjølelse). Hender jeg hinter, 14 dagersregel. 😜 Endret 17. april 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. april 2022 #235 Del Skrevet 17. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): haha. Herlig, spesielt etter min forkjølelse med oppkastfest (alt skal være MYE med meg, til og med en forkjølelse). Hender jeg hinter, 14 dagersregel. 😜 Han bare snudde dyna og lakenet, etter at du spydde og sånn. Han har en 14 måneders regel. Men tror du vi ødelegger denne dagboka nå? Vil ikke at Marianne Enoksen skal bli forbanna på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. april 2022 Forfatter #236 Del Skrevet 18. april 2022 lurven skrev (21 timer siden): Men tror du vi ødelegger denne dagboka nå? Er jeg så dum at jeg skriver dagbok på offentlig forum så må jeg tåle innblanding. Then again, det finnes positive "bidrag" og de som ikke bidrar til noe nytte. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. april 2022 Forfatter #237 Del Skrevet 18. april 2022 FØRSTE PÅSKEDAGS 5 FINE * Trekløveret spiste en bedre frokost i fellesskap. Ingenting spesielt ved det, det var bare hyggelig. * Koselig besøk av pappa&J. Vi satt ute i sola, drakk kafe og pratet. * Sendte HusetsHerre på hytta for overnatting. Svigers er der ute og så de tre får hygge seg i fellesskap. * Fire episoder av Downton Abbey. * Husryddinga vår går fremover. Det går sakte, men det går rett vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. april 2022 Forfatter #238 Del Skrevet 18. april 2022 DAGENS 5 FINE * HusetsHerre kom hjem fra hytta seint ettermiddag. Det var godt å få ham hjem. * Satt i sola, på trappa, mens jeg leste bok og drakk Monster * Tok med fjortisen på restaurant hvor vi bestilte dessert og iskaffe. * Lagde en makeløst god pizza til middag. * Fjortis med latterkramper. Av og til er det verdens vakreste lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. april 2022 Forfatter #239 Del Skrevet 20. april 2022 TIRSDAGENS 5 * Fikk gjort flere ting på to-do lista med tanke på konfirmasjon neste helg. * Kiwi hadde masse kyllingvarer på -50%, kjøpte en del og puttet i fryseren. * Det ble en kveld på jobb med perfekt blanding av kunder og tid til å få gjort annet. * Klem av senterkollega * Fin prat med HusetsHerre ang neste helg og hva vi tenker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. april 2022 Forfatter #240 Del Skrevet 21. april 2022 ONSDAGENS 5 * Å komme hjem fra jobb til 17-18 grader ute, skifte til noe lettere klær og bare slappe av ute i sola * Et innkjøp hos Rituals (kanskje det siste jeg trengte å kjøpe men jeg klarte ikke å la være) * Middagen hjemme bestod av grillpølser på engangsgrill. Det var utrolig kos. * En formiddag på jobb bestående av gode salg og blide kunder. * Jeg overlevde dagen og tilværelsen som tenåringsmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå