Gå til innhold

MarianneE og takknemlighetene


MarianneE

Anbefalte innlegg

lurven skrev (2 timer siden):

Ja jeg har vært her i 18 år, og du var her før meg altså

Usikker på om dette er bra eller flaut 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DAGENS 5

*fikk kjøpt meg to par sko og en abroller for et gavekort fra Intersport jeg vant før jul. Gavekortet var på 3500 kroner og jeg brukte så og si hver krone.

* Sol og koselig biltur med HusetsHerre 

*En episode av podcasten Med All Respekt. Er så bra!

* Ble vekket kl 5 av HusetsHerre  for.. ja... :lur: Klokkeslettet var ikke så nøye da.

*Hørte plutselig i dag en sang som alltid får meg i så utrolig godt humør! Deler den her...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (22 timer siden):

Litt av begge deler tror jeg

Det tenker jeg du har helt retti. 

 

DAGENS FEM!

* Etter HusetsHerre stod opp lå jeg rett og slett og dro meg i senga. Lå og skikkelig latet meg midt i senga. Deilig.

* En tur på biblioteket. Jeg elsker biblioteket! Alle bøkene, all spenningen du kjenner ved nytt lesebekjentskap. Her er der mulig dette gjelder bare meg og at ikke alle føler det slik.

* Puslespill 

* Sola varmet deilig i ansiktet, ihvertfall innendørs. Ute blåste det iskaldt og mye men inne var det deilig. 

* Coviden kommer stadig nærmere, men foreløpig har vi styrt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (16 timer siden):

Det tenker jeg du har helt retti. 

 

DAGENS FEM!

* Etter HusetsHerre stod opp lå jeg rett og slett og dro meg i senga. Lå og skikkelig latet meg midt i senga. Deilig.

* En tur på biblioteket. Jeg elsker biblioteket! Alle bøkene, all spenningen du kjenner ved nytt lesebekjentskap. Her er der mulig dette gjelder bare meg og at ikke alle føler det slik.

* Puslespill 

* Sola varmet deilig i ansiktet, ihvertfall innendørs. Ute blåste det iskaldt og mye men inne var det deilig. 

* Coviden kommer stadig nærmere, men foreløpig har vi styrt unna.

Og jeg som trodde du var sjefen i huset😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (2 timer siden):

Og jeg som trodde du var sjefen i huset

Klart det er min rolle her i huset 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MANDAGENS 5

* Pappa stilte opp og tok med Ungen til reguleringstannlegen for verken HusetsHerre eller jeg hadde mulighet til å ta fri. Da de var ferdige svingte de bortom kjøpesenteret og ventet litt til jeg var ferdig på jobb.

* Fikk skrevet middagsliste for uka, og HusetsHerre fikk handlet (nesten) alt. Trenger bare brød og fisk.

* Lønn. Å mer enn doble stillingsprosenten gjør sitt med lønna! 

* Fikk kjøpt en bukse til Ungen, og hun syntes den var kjempe kul.

* Spotify foreslo spillelista "90s hip-hop" og jeg spilte gamle minner i form av Snoop Dogg, DrDre osv mens jeg vasket opp og ryddet kjøkkenet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAGENS 5

* Ble spontant med på en løpetime på Sats i morges. At jeg klarte å slå opp igjen en strekk i venstre rumpe/ lår snakker vi ikke om....

* Nysnø på holka er glatt- men jeg holdt meg på beina!

* Var så utrolig stille på jobb i kveld så istedenfor å "henge" satte jeg i gang med et lite prosjekt og fikk tida til å gå.

* Fant ut av en ting på fitbitklokka mi, en ting som har irritert meg over et par måneder. Løsningen var pinlig enkel. 

* Både tantebarnet og Ungens bestis ser ut til å komme seg gjennom covidsmitte uten problemer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAGENS 5

* Fridag som har inneholdt både massasjetime (del av julegave fra HusetsHerre) og sushilunch. 

* Snøen som kom i går har blitt liggende og det var riktig så vakkert ute i  sola. 

* Har klargjort morgendagens middag så den er bare å sette inn i ovnen i morgen. 

* Ungen som viste stor omtanke for bestevenninna som er i isolasjon. 

* Gode klemmer fra HusetsHerre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAGENS 5

* Hele familien satt og så på Fangene På Fortet, fremdeles artig konsept 

* Jobbet ekstra i dag, kollega og jeg ryddet opp og endret på bakrommet. Var godt å endelig få gjort 

* Gode fuktighetskremer til en vintertørr kropp 

* Lest mer i boka mi

* Gitt bort en kokebok 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LØRDAGENS 5

*OL på TV, vintersport på TV er gøy.

* Ungen hadde lagt planer for kvelden, det skjer ikke veldig ofte.

* Kjørte med senterkollega hjem etter jobb. Minihelg var etterlengtet 

* HusetsHerre fungerte bedre enn fryktet etter fredagens alkoholutskeielse

* Sushimiddag etter jobb. Eeeelsker sushi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt annerledes liste i dag, fokuset ligger på tall og dere skjønner greia:

Antall brødvafler (oppskrift fra Linda Stuhaug) spist til frokost: 3

Antall timer hjemme alene mens mann&barn var hos svigers: 5, dette er også det samme antall podcastepisoder lyttet til mens jeg fikk ting på stell.

Antall smålurer på sofaen i dag: 3, samme antall tacotubes jeg spiste til middag. 

Søndag ❤

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MANDAGENS 5

* Tilbakemelding på jobb for en oppgave jeg klarte godt. Jeg var usikker på om det jeg gjorde var bra nok og tydeligvis var det bare usikkerheten min som tullet med meg.

* Gikk av bussen utenfor jobben kl 8.15 og ble stående og se meg litt rundt og tenkte, "jøss, plutselig er det dagslys" det var litt deilig.

* Meny på kjøpesenteret jeg jobber på skal få nytt lokale og solgte ut butikken til -40%. Jeg kunne ikke komme før kl 15, og det var veldig utplukket, men jeg fikk da handlet for totalt 700 kroner uansett. 

* Lagde en avtale med ei venninne til torsdag ettermiddag. Det skjer ikke ofte.

* Fikk bestilt en frokostpakke fra Morgenlevering til broder'n etter at de fikk to blå streker på covidtesten. Mor, far og 3 åringen er smittet mens 1 åringen er foreløpig frisk. Hyggelig å gi en overraskelse på døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DAGENS 5

*En god treningsøkt på Sats

* Sol og skikkelig vårfølelse ute

* Gode senterkollegaer når det røyner litt på 

* Rituals har kommet med tøymykner jeg måtte kjøpe 

* Følelsen av å vært savnet da jeg kom hjem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAGENS 5!

* Fujiepler er kommet i butikken!

* Kunne endelig hente en pakke jeg har ventet på

* Vi avsluttet dagen med Super Mario monopol, og verdens beste lyd i kveld var fjortisen med latterkrampe 

* Passet seg slik at jeg kunne gå av bussen ved der HusetsHerrejobber og så kjøre sammen hjem 

* Farsekaker til middag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FREDAG OG LØRDAG!

* Gikk fra jobb fredag kveld og tenkte endelig helg, kom hjem til tomt hus og stillhet.

* Fikk en nydelig blomsterbukett fra butikken som takk for at jeg stilte opp på jobb på lørdag og. Denne uka skulle jeg jobbe bare mandag, tirsdag og onsdag for så å ha en skikkelig digg langhelg. Det ble heller en 6 dagers uke.

* Fikk avtalt middagsbesøk med søsterG og familien.

* Lørdag morgen med kaffekopp og OL på TV. 

* Møte med læreren til Ungen på fredag, vi har en liten familiekrise gående og må trekke inn litt hjelp. Gikk fra møtet med en bra følelse. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SØNDAGENS 5!

* Fridag. Ja, det var søndag og det er eneste dagen jeg er garantert fri.

* OL på TV, jeg elsker skisport på TV

* Middagsbesøk av min søster med familie. 

* Mann&barn hadde kjøpt morsdagsgave til meg, ikke store greiene prismessig men jeg ble kjempe glad for at de husket meg.

* Ungen har funnet en vgs hun vil besøke denne uka. 9. Klasse og invitasjoner til de ulike vgs i området er ikke bare lett når verden føles litt stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAGENS 5!

* Gikk en time tidligere fra jobb.

* Podcasten Med All Respekt ❤

* Enkel middagslaging i dag: Varme opp lasagnen fra i går bare. Like godt i dag og.

* Formen er ikke verdens beste i kveld så det å få sofaen, teppet og tilgang på bok gjennom kvelden er perfekt. 

* Deilig å jobbe uten munnbind igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIRSDAGENS 5

* Legebesøk som forhåpentligvis vil føre til hjelp, og nettverket rundt meg som støtter.

* Veldig gøy hvordan herrestafetten i skiskyting utviklet seg til fordel for Norge.

* Gjennomførte et lite prosjekt på jobb. Var ikke store greiene i utgangspunktet, men noen ganger må A innom C, D og E for å komme seg til B.

* Rakk en mental time-out med puslespill etter legebesøket. 

* Sola dukket frem etter at mandagen var fylt av regn og vind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAGENS 5!

* Fridag uten planer.

* Fikk bestilt en liten overraskelse fra Morgenlevering til min covidsmittede søster

* Fikk vært på kjøpesenteret og brukt litt penger. 

* HusetsHerre leste bok og Ungen var på kulturskolen, så jeg satte på tre episoder Sex and the City 

* Normal solgte den gode Rittersport sjokoladen jeg bare har funnet i Sverige tidligere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...