KaffeLurker Skrevet 6. april 2020 #281 Del Skrevet 6. april 2020 @vegasus, tenker, håper og krysser fingrene for deg 💞🤞💕 Håper virkelig dette går bra! Det er så individuelt med hva som er normalt med tanke på smerter og blødninger, så da tenker jeg at det kan gå bra likevel! Enig med @Hopptimisten, ta en tur til legen eller volvat hvis du er veldig bekymret! Krysser også fingrene for deg @Karoline89🤞💕 Håper smertene roer seg, og at du ikke blir for bekymret! Det samme gjelder jo her, det er så individuelt hva som er vanlig, pluss at det kan være så forskjellig for samme kvinne fra svangerskap til svangerskap. Så det kan være det som er normalt for deg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingrid Skrevet 6. april 2020 #282 Del Skrevet 6. april 2020 Ikke for å spore helt av, men sitter her med presskanna og en stor kopp svart kaffe. Hvor mye kaffe tillater dere dere selv å drikke gjennom dagen? Jeg prøver å begrense meg til to kopper, men må innrømme at det kan bli tre av og til.. 😳🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 6. april 2020 #283 Del Skrevet 6. april 2020 30 minutter siden, Hjärtat skrev: Ånei😭 Håper likevel det går bra❤️ Hvor langt er du på vei? 6+1 i dag.. 🥺 29 minutter siden, KaffeLurker skrev: @vegasus, tenker, håper og krysser fingrene for deg 💞🤞💕 Håper virkelig dette går bra! Det er så individuelt med hva som er normalt med tanke på smerter og blødninger, så da tenker jeg at det kan gå bra likevel! Enig med @Hopptimisten, ta en tur til legen eller volvat hvis du er veldig bekymret! Krysser også fingrene for deg @Karoline89🤞💕 Håper smertene roer seg, og at du ikke blir for bekymret! Det samme gjelder jo her, det er så individuelt hva som er vanlig, pluss at det kan være så forskjellig for samme kvinne fra svangerskap til svangerskap. Så det kan være det som er normalt for deg! Jeg ringte til fastlegen og fikk beskjed om å se det an ut dagen. De har ikke ultralyd på legekontoret, og sykehuset tar ikke imot for TUL nå, så de beklaget så mye og sa det ikke er stort de får gjort for meg. Fikk beskjed om å ringe til legevakten hvis smertene ble verre utover dagen. Kanskje Volvat er en god idé, for det verste er jo å ikke vite noe.. Selv om jeg er rimelig sikker på at dette er slutten av svangerskapet.. 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline89 Skrevet 6. april 2020 #284 Del Skrevet 6. april 2020 Uff så leit å høre vegasus.. jeg ville nok ringt en privat klinikk for å høre om de har ledig time før påske. Så kanskje du får en avklaring så du slipper å tenke på dette i hele påsken? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffeLurker Skrevet 6. april 2020 #285 Del Skrevet 6. april 2020 @vegasus, en god venninne jeg har fikk time på dagen når hun ringte volvat med samme henvendelse som deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingrid Skrevet 6. april 2020 #286 Del Skrevet 6. april 2020 Krysser fingre for deg @vegasus 🌼❤️ Samme for deg @Karoline89 ❣️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffeLurker Skrevet 6. april 2020 #287 Del Skrevet 6. april 2020 1 time siden, mingrid skrev: Ikke for å spore helt av, men sitter her med presskanna og en stor kopp svart kaffe. Hvor mye kaffe tillater dere dere selv å drikke gjennom dagen? Jeg prøver å begrense meg til to kopper, men må innrømme at det kan bli tre av og til.. 😳🤩 Man skal vel helst ha max to, men noen lyter må man få lov til å ha 🙈 Jeg tviler sterkt på at tre kopper kan være til skade. Her må man regne med at det er individuelt hvordan man reagerer på kaffe, hvor langt man er i svangerskapet i forhold til om det går inn til fosteret, og summen totalt. Jeg tror og mener du helt trykt kan få lov til å kose deg med hele tre kopper kaffe ☺️ Akkurat nå har jeg det slik at jeg har lyst på kaffe, men blir kvalm når jeg drikker det... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 6. april 2020 #288 Del Skrevet 6. april 2020 5 timer siden, Karoline89 skrev: Uff så leit å høre vegasus.. jeg ville nok ringt en privat klinikk for å høre om de har ledig time før påske. Så kanskje du får en avklaring så du slipper å tenke på dette i hele påsken? ❤️ 4 timer siden, KaffeLurker skrev: @vegasus, en god venninne jeg har fikk time på dagen når hun ringte volvat med samme henvendelse som deg! 4 timer siden, mingrid skrev: Krysser fingre for deg @vegasus 🌼❤️ Samme for deg @Karoline89 ❣️ Jeg ser an til i morgen om jeg kontakter Volvat eller ikke. Jeg har sendt melding til fastlegen min (litt i frustrasjon) siden resepsjonen avviser meg så fort når jeg ringer inn. Så får se hva han svarer. Jeg blør uansett enda, så det spørs dette her altså.. 🥺 Takk ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffeLurker Skrevet 6. april 2020 #289 Del Skrevet 6. april 2020 1 time siden, vegasus skrev: Jeg ser an til i morgen om jeg kontakter Volvat eller ikke. Jeg har sendt melding til fastlegen min (litt i frustrasjon) siden resepsjonen avviser meg så fort når jeg ringer inn. Så får se hva han svarer. Jeg blør uansett enda, så det spørs dette her altså.. 🥺 Takk ❤️ Huff 😢💞 Hold oss oppdatert 💞 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 6. april 2020 #290 Del Skrevet 6. april 2020 7 minutter siden, KaffeLurker skrev: Huff 😢💞 Hold oss oppdatert 💞 🤞 Det skal jeg gjøre. 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rediken Skrevet 6. april 2020 #291 Del Skrevet 6. april 2020 7 timer siden, mingrid skrev: Ikke for å spore helt av, men sitter her med presskanna og en stor kopp svart kaffe. Hvor mye kaffe tillater dere dere selv å drikke gjennom dagen? Jeg prøver å begrense meg til to kopper, men må innrømme at det kan bli tre av og til.. 😳🤩 Har prøver å begrense meg til 2-3 små kopper per dag. Men vanskelig siden jeg er ganske så avhengig 😅 Men, siste par dagene har jeg ikke drukket kaffi i det hele tatt på grunn av kvalme. Begynner å brekke meg av lukten av kaffi. Sikkert første dag helt uten kaffi på rundt 10 år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rediken Skrevet 6. april 2020 #292 Del Skrevet 6. april 2020 Krysser fingrene for deg @vegasus 💜🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingrid Skrevet 6. april 2020 #293 Del Skrevet 6. april 2020 6 timer siden, KaffeLurker skrev: Man skal vel helst ha max to, men noen lyter må man få lov til å ha 🙈 Jeg tviler sterkt på at tre kopper kan være til skade. Her må man regne med at det er individuelt hvordan man reagerer på kaffe, hvor langt man er i svangerskapet i forhold til om det går inn til fosteret, og summen totalt. Jeg tror og mener du helt trykt kan få lov til å kose deg med hele tre kopper kaffe ☺️ Akkurat nå har jeg det slik at jeg har lyst på kaffe, men blir kvalm når jeg drikker det... 8 minutter siden, Rediken skrev: Har prøver å begrense meg til 2-3 små kopper per dag. Men vanskelig siden jeg er ganske så avhengig 😅 Men, siste par dagene har jeg ikke drukket kaffi i det hele tatt på grunn av kvalme. Begynner å brekke meg av lukten av kaffi. Sikkert første dag helt uten kaffi på rundt 10 år. Takk for svar! Jeg er veldig avhengig av kaffe selv. Har pleid å drikke MYE kaffe, og da mener jeg 8-12 kopper fra morgenen og til kl. 15. Drikker ikke kaffe senere enn 15/16-tiden. Jeg innser jo at jeg uansett har godt av å dempe kaffedrikkingen betraktelig, gravid eller ikke. Jeg innbiller meg likevel at kroppen min kanskje har høyere koffein-toleranse enn om jeg drakk mindre kaffe som et utgangspunkt. Likevel klarer jeg meg veldig greit med maks tre kopper i løpet av dagen nå, men klarer som regel å holde meg til to, og noen ganger faktisk bare en kopp 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 6. april 2020 #294 Del Skrevet 6. april 2020 Klarte ikke falle til ro så ringte Volvat. Jeg har time onsdag morgen for kontroll. De hadde ledig time i morgen også, men da sånn at det kræsjer skikkelig med jobb, så jeg får bare bite i det og vente til onsdag. Men da får jeg en sjekk hvertfall, og det er godt å vite bare det. Skulle gjerne tatt den timen i morgen, men det passer så utrolig dårlig med jobben, siden alle har ferie er det ikke bare å dra heller.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idapida567 Skrevet 6. april 2020 #295 Del Skrevet 6. april 2020 1 time siden, mingrid skrev: Takk for svar! Jeg er veldig avhengig av kaffe selv. Har pleid å drikke MYE kaffe, og da mener jeg 8-12 kopper fra morgenen og til kl. 15. Drikker ikke kaffe senere enn 15/16-tiden. Jeg innser jo at jeg uansett har godt av å dempe kaffedrikkingen betraktelig, gravid eller ikke. Jeg innbiller meg likevel at kroppen min kanskje har høyere koffein-toleranse enn om jeg drakk mindre kaffe som et utgangspunkt. Likevel klarer jeg meg veldig greit med maks tre kopper i løpet av dagen nå, men klarer som regel å holde meg til to, og noen ganger faktisk bare en kopp 🤩 Jeg ELSKER kaffe! Drikker 1-2 kopper «vanlig» kaffe morgen, så «lurer» jeg meg selv å drikker uten koffein resten av dagen 😊 Buljong fungerte faktisk også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idapida567 Skrevet 6. april 2020 #296 Del Skrevet 6. april 2020 1 time siden, vegasus skrev: Klarte ikke falle til ro så ringte Volvat. Jeg har time onsdag morgen for kontroll. De hadde ledig time i morgen også, men da sånn at det kræsjer skikkelig med jobb, så jeg får bare bite i det og vente til onsdag. Men da får jeg en sjekk hvertfall, og det er godt å vite bare det. Skulle gjerne tatt den timen i morgen, men det passer så utrolig dårlig med jobben, siden alle har ferie er det ikke bare å dra heller.. Det var nok lurt å få svar før påske. Så får du slått deg til ro, uansett svar ❤️ Håper virkelig alt er i orden ❤️❤️ Kjenner meg veldig usikker selv - alt av symptom er borte - tidligere har jeg ikke begynt å blø før mensen egentlig skulle kommet - skal På tul 21.April. Så skulle vel mensen ha kommet uka etter egentlig.... Så jeg forbereder meg egentlig på fryseforsøk i Mai 🤞🏻 Selv om håpe om verdens beste julegave er der. Føler med deg - er egentlig bare trist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 6. april 2020 #297 Del Skrevet 6. april 2020 Jeg drikker ikke kaffi til vanlig, men nå har jeg SÅ lyst på det.. både fordi jeg «craver» smaken, men sikkert også fordi jeg er så syyyykt trøtt om dagen. Hjelper ikke å bare legge seg nedpå når 7,5 mndingen jeg har hjemme har lært seg å åle seg fremover forrige uke. Har pleid å lagt meg kl 20 siste ukene for da er jeg helt skutt, og ligger bare på sofaen å glipper med øynene. Skal bli godt når mannen får påskeferie på torsdag, og jeg kanskje kan hvile meg litt i løpet av dagen også (eventuelt så kan jeg jo begynne å drikke kaffi😂). masse lykke til på onsdag @vegasus! Krysser alt jeg har for deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 6. april 2020 #298 Del Skrevet 6. april 2020 Ja, krysser fingrene for deg på onsdag, @vegasus❤️ Hva mener du, @Idapida567? At de gangene du har hatt SA har den kommet når du egentlig skulle hatt mensen måneden etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idapida567 Skrevet 6. april 2020 #299 Del Skrevet 6. april 2020 6 minutter siden, Hjärtat skrev: Ja, krysser fingrene for deg på onsdag, @vegasus❤️ Hva mener du, @Idapida567? At de gangene du har hatt SA har den kommet når du egentlig skulle hatt mensen måneden etter? Ja - Veldig rart... Sist oppdaget jeg at symptomer forsvart, + liten HCG stigning.. Da ventet jeg 1 uke og der kom mensen (Hoppet bare over en syklus). Mistenkte det fra forrige SA... Gangen før der spottet jeg rundt mens (hoppet over en syklus) - var da MA så måtte bruke disse «pillene». Kan jo bare være tilfeldig selvsagt 🤷🏼♀️ Gått noen år mellom hver SA... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 6. april 2020 #300 Del Skrevet 6. april 2020 (endret) 51 minutter siden, Idapida567 skrev: Det var nok lurt å få svar før påske. Så får du slått deg til ro, uansett svar ❤️ Håper virkelig alt er i orden ❤️❤️ Kjenner meg veldig usikker selv - alt av symptom er borte - tidligere har jeg ikke begynt å blø før mensen egentlig skulle kommet - skal På tul 21.April. Så skulle vel mensen ha kommet uka etter egentlig.... Så jeg forbereder meg egentlig på fryseforsøk i Mai 🤞🏻 Selv om håpe om verdens beste julegave er der. Føler med deg - er egentlig bare trist... Tusen takk støtten alle ❤️ Håper inderlig spiren din sitter nå ❤️ Tiden går så sakte når alt er så usikkert. Krysser fingrene for at vi får fine julegaver begge to ❤️👼🏼 Endret 6. april 2020 av vegasus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå