Skeiv stork Skrevet 25. desember 2020 Forfatter #361 Del Skrevet 25. desember 2020 Shabachtani skrev (2 timer siden): Vi hadde forsøk #3 på lille julaften på Stork 😍 Så jeg sitter i karantene i juleferien og venter spent! Lykke til, alle sammen ❤️ 🤞🤞🤞🤞 IUI eller IVF? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabachtani Skrevet 25. desember 2020 #362 Del Skrevet 25. desember 2020 Skeiv stork skrev (21 minutter siden): 🤞🤞🤞🤞 IUI eller IVF? IUI. Vi tenker at hvis det ikke funker med IUI, så kommer vi ikke til å gå videre med IVF, så jeg håper det klaffer snart 🙏🏼 Hadde egentlig tenkt å gi oss etter tredje forsøk - men pga korona har vi endt opp med å ha to strå i Norge og, og det er ikke akkurat returrett på dem, så... dumt å kaste 😅 vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeiv stork Skrevet 25. desember 2020 Forfatter #363 Del Skrevet 25. desember 2020 Shabachtani skrev (30 minutter siden): IUI. Vi tenker at hvis det ikke funker med IUI, så kommer vi ikke til å gå videre med IVF, så jeg håper det klaffer snart 🙏🏼 Hadde egentlig tenkt å gi oss etter tredje forsøk - men pga korona har vi endt opp med å ha to strå i Norge og, og det er ikke akkurat returrett på dem, så... dumt å kaste 😅 vi får se! Det er jo best å gjøre det så ukomplisert som mulig, men om det tar lang tid er det jo fint å vite at IVF er mulig senere. Vi gjorde 6 IUI før vi gikk over til IVF, og det var det antallet som Riks'n anbefalte i vårt tilfelle. Hører jo at det er mange skeive som får det til med IUI:) veldig dumt å kaste de dyrebare stråene, ja😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabachtani Skrevet 25. desember 2020 #364 Del Skrevet 25. desember 2020 Skeiv stork skrev (45 minutter siden): Det er jo best å gjøre det så ukomplisert som mulig, men om det tar lang tid er det jo fint å vite at IVF er mulig senere. Vi gjorde 6 IUI før vi gikk over til IVF, og det var det antallet som Riks'n anbefalte i vårt tilfelle. Hører jo at det er mange skeive som får det til med IUI:) veldig dumt å kaste de dyrebare stråene, ja😊 For oss er det viktig å ha satt en grense for hva vi vil utsette oss for ift å få barn, derfor er vi enig om å ikke gjøre IVF 😊 Vi har allerede ett barn og vil kunne forsone oss med det, selv om vi selvsagt veeeeeldig håper!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.popcorn Skrevet 1. januar 2021 #365 Del Skrevet 1. januar 2021 Godt nytt år alle sammen! Takk for alle rådene og støtten som denne tråden har gitt i 2020. Jeg gleder meg til 2021 og håper det blir året vi alle kan feire Pride med en liten enten i magen eller i vogn ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeiv stork Skrevet 1. januar 2021 Forfatter #366 Del Skrevet 1. januar 2021 mr.popcorn skrev (1 time siden): Godt nytt år alle sammen! Takk for alle rådene og støtten som denne tråden har gitt i 2020. Jeg gleder meg til 2021 og håper det blir året vi alle kan feire Pride med en liten enten i magen eller i vogn ❤️ Godt nytt år! Ja, tusen takk for at dere er her, deler og støtter❤️ la oss håpe at 2021 blir et bra år for oss alle! Klem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabachtani Skrevet 1. januar 2021 #367 Del Skrevet 1. januar 2021 Godt nyttår og lykke til, alle sammen ⭐️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeiv stork Skrevet 4. januar 2021 Forfatter #368 Del Skrevet 4. januar 2021 Hei! En oppdatering fra oss: tok blodprøve på julaften men fikk ikke svar før i dag. Nok et negativt forsøk.. Det er jo ganske dritt 😢 ikke så lenge å vente til neste forsøk da i det minste. Noen som er i gang /starter opp snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.popcorn Skrevet 4. januar 2021 #369 Del Skrevet 4. januar 2021 Skeiv stork skrev (11 minutter siden): Hei! En oppdatering fra oss: tok blodprøve på julaften men fikk ikke svar før i dag. Nok et negativt forsøk.. Det er jo ganske dritt 😢 ikke så lenge å vente til neste forsøk da i det minste. Noen som er i gang /starter opp snart? ❤️❤️❤️ Så kjipt! Men bra dere får komme raskt igjen igjen. Krysser fingrene for at dette forsøket går. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #370 Del Skrevet 4. januar 2021 Jeg deltar i tråden her fordi vi trenger donor, men er heterofilt par. Startet opp med forsøk hos riksen nå. Bruker nesespray. Livredd for at jeg bruker dyre medisiner for deretter at sykehuset stenges ned på grunn av korona 😳😳 Hatt tre inseminasjoner og 2 innsett hos provatklinikk som ikke gikk. Så begynner å tro det er noe feil med meg også. Anonymkode: 18021...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeiv stork Skrevet 4. januar 2021 Forfatter #371 Del Skrevet 4. januar 2021 mr.popcorn skrev (1 time siden): ❤️❤️❤️ Så kjipt! Men bra dere får komme raskt igjen igjen. Krysser fingrene for at dette forsøket går. Takk ❤️ ja, vi må jo bare se fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeiv stork Skrevet 4. januar 2021 Forfatter #372 Del Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg deltar i tråden her fordi vi trenger donor, men er heterofilt par. Startet opp med forsøk hos riksen nå. Bruker nesespray. Livredd for at jeg bruker dyre medisiner for deretter at sykehuset stenges ned på grunn av korona 😳😳 Hatt tre inseminasjoner og 2 innsett hos provatklinikk som ikke gikk. Så begynner å tro det er noe feil med meg også. Anonymkode: 18021...5fe Velkommen hit Forstår at du er redd for at det skal stenges, men jeg tror nok at det holdes åpent så lenge som mulig. Jeg har ikke fått noe inntrykk av at de tenker på det i alle fall og jeg snakket med dem i dag😊 Inseminasjoner har liten sannsynlighet for å lykkes så her er det nok mye flaks som spiller inn. IVF har litt høyere sannsynlighet, men det er så mange ting som skal klaffe og da kan det jo mislykkes uten at det trenger å være noe galt. Har du fått gode resultater fra uttak? Krysser fingrene for at det funker nå🤞😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.popcorn Skrevet 4. januar 2021 #373 Del Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg deltar i tråden her fordi vi trenger donor, men er heterofilt par. Startet opp med forsøk hos riksen nå. Bruker nesespray. Livredd for at jeg bruker dyre medisiner for deretter at sykehuset stenges ned på grunn av korona 😳😳 Hatt tre inseminasjoner og 2 innsett hos provatklinikk som ikke gikk. Så begynner å tro det er noe feil med meg også. Anonymkode: 18021...5fe Velkommen! Skjønner bekymringen, jeg hadde den i mars, var 1,5 måned inn i medisinene og 3/4 dager fra egguttak når hele Norge stengte. Men tror ikke de kommer til å stenge så brått og fulstendig igjen. Mulig de lukker for nye en periode, men skal MYE til for at de som er i gang ikke får gjennomført nå. Men pass på deg selv, og hvis du mistenker at du er smittet bli testet så fort som mulig, sånn at du kan vise til negativt testresultat når du kommer for behandling. Og prøv å senk skuldrene (tidenes tulleting å si, jeg vet det). Det trenger ikke å være noe feil med deg selv om det ikke har gått enda. Men hold oss gjerne oppdatert om hvordan det går. Når skal du inn på kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente_38 Skrevet 4. januar 2021 #374 Del Skrevet 4. januar 2021 Skeiv stork skrev (4 timer siden): Hei! En oppdatering fra oss: tok blodprøve på julaften men fikk ikke svar før i dag. Nok et negativt forsøk.. Det er jo ganske dritt 😢 ikke så lenge å vente til neste forsøk da i det minste. Noen som er i gang /starter opp snart? Nei, så utrolig kjedelig. Kjenner skuffelsen.... Masse lykke til på neste forsøk.♥️ Godt nytt år. Håper 2021 blir året for oss alle sammen 🌺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #375 Del Skrevet 4. januar 2021 mr.popcorn skrev (40 minutter siden): Velkommen! Skjønner bekymringen, jeg hadde den i mars, var 1,5 måned inn i medisinene og 3/4 dager fra egguttak når hele Norge stengte. Men tror ikke de kommer til å stenge så brått og fulstendig igjen. Mulig de lukker for nye en periode, men skal MYE til for at de som er i gang ikke får gjennomført nå. Men pass på deg selv, og hvis du mistenker at du er smittet bli testet så fort som mulig, sånn at du kan vise til negativt testresultat når du kommer for behandling. Og prøv å senk skuldrene (tidenes tulleting å si, jeg vet det). Det trenger ikke å være noe feil med deg selv om det ikke har gått enda. Men hold oss gjerne oppdatert om hvordan det går. Når skal du inn på kontroll? Første kontroll 13.Jan etter nesespraystart. Er det da man får beskjed om når man skal starte med sprøyter? Og hvorfor bruker man egentlig synarela? Anonymkode: 18021...5fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeiv stork Skrevet 4. januar 2021 Forfatter #376 Del Skrevet 4. januar 2021 Jente_38 skrev (5 minutter siden): Nei, så utrolig kjedelig. Kjenner skuffelsen.... Masse lykke til på neste forsøk.♥️ Godt nytt år. Håper 2021 blir året for oss alle sammen 🌺 Tusen takk❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #377 Del Skrevet 4. januar 2021 Skeiv stork skrev (2 timer siden): Velkommen hit Forstår at du er redd for at det skal stenges, men jeg tror nok at det holdes åpent så lenge som mulig. Jeg har ikke fått noe inntrykk av at de tenker på det i alle fall og jeg snakket med dem i dag😊 Inseminasjoner har liten sannsynlighet for å lykkes så her er det nok mye flaks som spiller inn. IVF har litt høyere sannsynlighet, men det er så mange ting som skal klaffe og da kan det jo mislykkes uten at det trenger å være noe galt. Har du fått gode resultater fra uttak? Krysser fingrene for at det funker nå🤞😊 Jeg fikk ut (bare?) 4 egg , selv om det var flere store eggposer på ultralyd, men de var uten egg.. De syntes det var rart, men sa ingenting mer på det. Av de 4 ble 2 til blastocyster så de sa at eggkvaliteten var veldig bra når 2 av 4 ble det. Anonymkode: 18021...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #378 Del Skrevet 4. januar 2021 Og ja kjenner godt til skuffelsen når det ikke går! 😞❤️ Anonymkode: 18021...5fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeiv stork Skrevet 4. januar 2021 Forfatter #379 Del Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg fikk ut (bare?) 4 egg , selv om det var flere store eggposer på ultralyd, men de var uten egg.. De syntes det var rart, men sa ingenting mer på det. Av de 4 ble 2 til blastocyster så de sa at eggkvaliteten var veldig bra når 2 av 4 ble det. Anonymkode: 18021...5fe Ut i fra min erfaring høres det bra ut! 👍 Mange egg resulterer nødvendigvis ikke i mange blasto og det er kvalitet fremfor kvantitet etter hva jeg har hørt😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.popcorn Skrevet 4. januar 2021 #380 Del Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Første kontroll 13.Jan etter nesespraystart. Er det da man får beskjed om når man skal starte med sprøyter? Og hvorfor bruker man egentlig synarela? Anonymkode: 18021...5fe Spennede. Ja da får du beskjed om oppstart av sprøyter (hormoner). Synarela stopper kroppen sine naturlige hormoner, slik at du ikke får eggløsning. Så den setter kroppen "dvale". Sånn at Riksen har kontroll på hormonene og utviklingen av egg, og når eggene er klare for å slippes. Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå