Gå til innhold

Skeive prøvere


Skeiv stork

Anbefalte innlegg

mr.popcorn skrev (3 minutter siden):

Spennede. Ja da får du beskjed om oppstart av sprøyter (hormoner). Synarela stopper kroppen sine naturlige hormoner, slik at du ikke får eggløsning. Så den setter kroppen "dvale". Sånn at Riksen har kontroll på hormonene og utviklingen av egg, og når eggene er klare for å slippes. Krysser fingrene for deg! 

Takk. Hvordan går det med deg? 😊
 Vet du forresten om man skal man få mensen på synarela? 

Anonymkode: 18021...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk. Hvordan går det med deg? 😊
 Vet du forresten om man skal man få mensen på synarela? 

Anonymkode: 18021...5fe

Men meg så går det bra. Jeg er en av de heldige som ble gravid på første innsett av egg, etter 5 runder inseminering. Så begynner å bli stor og tung, men klager ikke, gleder meg til å møte mini om litt over en måned. 

 

Ja du får mensen etter du har startet på sprayen. 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mr.popcorn skrev (53 minutter siden):

Men meg så går det bra. Jeg er en av de heldige som ble gravid på første innsett av egg, etter 5 runder inseminering. Så begynner å bli stor og tung, men klager ikke, gleder meg til å møte mini om litt over en måned. 

 

Ja du får mensen etter du har startet på sprayen. 😃

Gratulerer ❤️❤️

Anonymkode: 18021...5fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Gratulerer ❤️❤️

Anonymkode: 18021...5fe

Takk 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Takk. Hvordan går det med deg? 😊
 Vet du forresten om man skal man få mensen på synarela? 

Anonymkode: 18021...5fe

Hei.

Litte innspill fra siden her.

Mener å huske at man setter eggløsningssprøyte når legen mener de er store nok for å hentes ut, eller insimineres. Slik ar de har kontroll hele vegen. 🙂 

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mr.popcorn skrev (8 timer siden):

Men meg så går det bra. Jeg er en av de heldige som ble gravid på første innsett av egg, etter 5 runder inseminering. Så begynner å bli stor og tung, men klager ikke, gleder meg til å møte mini om litt over en måned. 

 

Ja du får mensen etter du har startet på sprayen. 😃

Hei. 

Ikke lenge igjen? 😁

Spennende!! Vet du om det blir jente eller gutt? Når er terminen? 🥰

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jente_38 skrev (9 timer siden):

Hei. 

Ikke lenge igjen? 😁

Spennende!! Vet du om det blir jente eller gutt? Når er terminen? 🥰

 

Hei 😃 

Termin 01.03, men har diabetes (type 1) så blir satt i gang ca 14 dager før. Så det nærmer seg veldig nå!  Vi vet ikke, vil ha overraskelsen når mini kommer ut 😉 hva med deg, når er din termin igjen? Er dere klar for å ta i mot ett lite menneske? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente_38 skrev (10 timer siden):

Hei.

Litte innspill fra siden her.

Mener å huske at man setter eggløsningssprøyte når legen mener de er store nok for å hentes ut, eller insimineres. Slik ar de har kontroll hele vegen. 🙂 

 

Lykke til.

Takk ❤️ 
Har satt en del eggløsningssprøyter i tidligere forsøk, men aldri hatt forsøk med synarela. 

Anonymkode: 18021...5fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mr.popcorn skrev (14 timer siden):

Hei 😃 

Termin 01.03, men har diabetes (type 1) så blir satt i gang ca 14 dager før. Så det nærmer seg veldig nå!  Vi vet ikke, vil ha overraskelsen når mini kommer ut 😉 hva med deg, når er din termin igjen? Er dere klar for å ta i mot ett lite menneske? 

Så spennende da 😄

Da er det ikke mange ukene igjen 😱

Har termin 24.mars. Her blir det mest sannsynlig jente. Begynner å glede meg. Dette er så stort, skremmende og bra på en gang. 5 1/2 år, og nå skjer det. 😱

Hvor i landet bor du?

Masse lykke til 💜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente_38 skrev (2 timer siden):

Så spennende da 😄

Da er det ikke mange ukene igjen 😱

Har termin 24.mars. Her blir det mest sannsynlig jente. Begynner å glede meg. Dette er så stort, skremmende og bra på en gang. 5 1/2 år, og nå skjer det. 😱

Hvor i landet bor du?

Masse lykke til 💜 

Spennede! Nærmer seg veldig for deg også da ❤️ skjønner det føles veldig stort når det har vært ønske og fokus så lenge. 

 

Jeg bor i Oslo, så skal føde på Ahus. Hva med deg? 

 

Masse lykke til du også. Gleder meg til å høre hvordan det føles når frøkena endelig ligger i armene dine. 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Hei alle sammen ❤️ håper alle prøver er på vei til å bli rugere og klarer å holde motet oppe. Hvordan går det med forsøkene @Skeiv stork?  Og hvordan ligger du ann med magen @Jente_38?

 

Mini menneske vårt kom til verden natt til søndag og er en liten gutt. Det er helt surrealistisk og samtidig så naturlig å ha han her. Så hold ut alle dere som ønsker, planlegger og prøver! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som begynte på synarela ved nyttår fikk positiv test i går 😅 Jeg tror knapt det er sant! 

Anonymkode: 18021...5fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mr.popcorn skrev (2 timer siden):

Hei alle sammen ❤️ håper alle prøver er på vei til å bli rugere og klarer å holde motet oppe. Hvordan går det med forsøkene @Skeiv stork?  Og hvordan ligger du ann med magen @Jente_38?

 

Mini menneske vårt kom til verden natt til søndag og er en liten gutt. Det er helt surrealistisk og samtidig så naturlig å ha han her. Så hold ut alle dere som ønsker, planlegger og prøver! 

Selv om jeg hverken er skeiv eller prøver: Gratulerer så utrolig mye med et lite nurk ❤️

Anonymkode: 98f73...b2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Selv om jeg hverken er skeiv eller prøver: Gratulerer så utrolig mye med et lite nurk ❤️

Anonymkode: 98f73...b2c

Tusen takk 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg som begynte på synarela ved nyttår fikk positiv test i går 😅 Jeg tror knapt det er sant! 

Anonymkode: 18021...5fe

Gratulerer!!!!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mr.popcorn skrev (13 timer siden):

Hei alle sammen ❤️ håper alle prøver er på vei til å bli rugere og klarer å holde motet oppe. Hvordan går det med forsøkene @Skeiv stork?  Og hvordan ligger du ann med magen @Jente_38?

 

Mini menneske vårt kom til verden natt til søndag og er en liten gutt. Det er helt surrealistisk og samtidig så naturlig å ha han her. Så hold ut alle dere som ønsker, planlegger og prøver! 

Hei:) Gratulerer❤️ så flott! 

Vi har gjort IUI og fikk positiv test, men den blir svakere og svakere for hver dag som går. Så ganske tungt å stå i det nå.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeiv stork skrev (9 timer siden):

Hei:) Gratulerer❤️ så flott! 

Vi har gjort IUI og fikk positiv test, men den blir svakere og svakere for hver dag som går. Så ganske tungt å stå i det nå.. 

❤️❤️❤️❤️ Krysser fingrene for dere ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mr.popcorn skrev (1 time siden):

❤️❤️❤️❤️ Krysser fingrene for dere ❤️

Tusen takk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mr.popcorn skrev (På 11.2.2021 den 6.16):

Hei alle sammen ❤️ håper alle prøver er på vei til å bli rugere og klarer å holde motet oppe. Hvordan går det med forsøkene @Skeiv stork?  Og hvordan ligger du ann med magen @Jente_38?

 

Mini menneske vårt kom til verden natt til søndag og er en liten gutt. Det er helt surrealistisk og samtidig så naturlig å ha han her. Så hold ut alle dere som ønsker, planlegger og prøver! 

Oiiii, gratulerer 💙💙💙

Kan du fortelle litt om fra du skjønte at nå skjer det og om selve fødselen?

Idag er det 40 dager igjen til terminen. Kjenner at det skal bli godt å få ut kolla. Har hatt veldig symfysesmerter fra uke 16. Nå både gleder jeg meg og gruer meg til fødselen. Gleder meg mest selvfølgelig. Selv nå etter 8 mnd er det veldig uvirkelig at jeg skal bli mor.

Til dere som fortsatt er i prøveprossen: Ikke gi opp💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...