Jente_38 Skrevet 28. august 2020 #221 Del Skrevet 28. august 2020 1 time siden, mr.popcorn skrev: Ja det vet jeg. Men har det noe å si om jeg identifiserer meg som ciskvinne eller trans? Jeg bare spør fordi jeg lurer. Jeg er ciskvinne og det er min samboer også. Hva betyr det? Har ikke hørt om cis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.popcorn Skrevet 28. august 2020 #222 Del Skrevet 28. august 2020 1 minutt siden, Jente_38 skrev: Hva betyr det? Har ikke hørt om cis. Cis betyr at du identifiserer deg som det kjønnet du fikk da du ble født. Jeg er jente og har alltid følt meg som en jente. Sorry at jeg har kuppa tråden med denne diskusjonen 🙈 merker hormonene syns det er gøy å kverulere med folk. Hvordan er formen din i dag jente_38? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeiv stork Skrevet 28. august 2020 Forfatter #223 Del Skrevet 28. august 2020 Litt forskjellig som har skjedd siden sist jeg var her, ser jeg.. Jaja.. 🤪 Håper graviditetene deres går bra🥰 jeg tok testen i går og kjente ingenting! Så veldig letta for det😊 Så nå er det bare å vente på å sette i gang igjen. Å vente er vi jo vant med:P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #224 Del Skrevet 28. august 2020 Jeg skal ehm insemineres i morgen. Høres litt sært ut🙈Kryss fingrene for oss. Anonymkode: 18021...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #225 Del Skrevet 28. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal ehm insemineres i morgen. Høres litt sært ut🙈Kryss fingrene for oss. Anonymkode: 18021...5fe Lykke til hvor gjør dere forsøk? Anonymkode: 1f879...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #226 Del Skrevet 28. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Lykke til hvor gjør dere forsøk? Anonymkode: 1f879...2cb Privat 😊 Riksen hører vi jo ikke en dritt fra så. Anonymkode: 18021...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.popcorn Skrevet 28. august 2020 #227 Del Skrevet 28. august 2020 52 minutter siden, Skeiv stork skrev: Litt forskjellig som har skjedd siden sist jeg var her, ser jeg.. Jaja.. 🤪 Håper graviditetene deres går bra🥰 jeg tok testen i går og kjente ingenting! Så veldig letta for det😊 Så nå er det bare å vente på å sette i gang igjen. Å vente er vi jo vant med:P Så bra ❤️ Gratulerer med å være i gang. Satser på ventingen går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.popcorn Skrevet 28. august 2020 #228 Del Skrevet 28. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal ehm insemineres i morgen. Høres litt sært ut🙈Kryss fingrene for oss. Anonymkode: 18021...5fe Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente_38 Skrevet 28. august 2020 #229 Del Skrevet 28. august 2020 1 time siden, mr.popcorn skrev: Cis betyr at du identifiserer deg som det kjønnet du fikk da du ble født. Jeg er jente og har alltid følt meg som en jente. Sorry at jeg har kuppa tråden med denne diskusjonen 🙈 merker hormonene syns det er gøy å kverulere med folk. Hvordan er formen din i dag jente_38? Ahaa, forstår Bare å diskutere i vei. Formen min er fortsatt dårlig. Blir nok bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #230 Del Skrevet 28. august 2020 Noen som har erfaring med inseminasjon ? Mange forsøk? Anonymkode: 18021...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente_38 Skrevet 28. august 2020 #231 Del Skrevet 28. august 2020 1 time siden, Skeiv stork skrev: Litt forskjellig som har skjedd siden sist jeg var her, ser jeg.. Jaja.. 🤪 Håper graviditetene deres går bra🥰 jeg tok testen i går og kjente ingenting! Så veldig letta for det😊 Så nå er det bare å vente på å sette i gang igjen. Å vente er vi jo vant med:P Ja vente har vi blitt gode på Så bra dere er i gang igjen 😊 Masse lykke til og venter på oppdateringer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente_38 Skrevet 28. august 2020 #232 Del Skrevet 28. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaring med inseminasjon ? Mange forsøk? Anonymkode: 18021...5fe Hei. Så spennende. Har hatt tre inseminaasjoner før jeg gikk over til IVF. Var det noe spesielt du lurte på? Masse lykke til imorgen ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.popcorn Skrevet 28. august 2020 #233 Del Skrevet 28. august 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaring med inseminasjon ? Mange forsøk? Anonymkode: 18021...5fe Jeg har hatt fem runder med inseminering i Danmark, før jeg gikk over til IVF. Bare å spørre, hvis du lurer på noe. 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.popcorn Skrevet 28. august 2020 #234 Del Skrevet 28. august 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Privat 😊 Riksen hører vi jo ikke en dritt fra så. Anonymkode: 18021...5fe Hvor lenge har dere stått på venteliste hos Riksen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeiv stork Skrevet 29. august 2020 Forfatter #235 Del Skrevet 29. august 2020 10 timer siden, Jente_38 skrev: Ja vente har vi blitt gode på Så bra dere er i gang igjen 😊 Masse lykke til og venter på oppdateringer. Tusen takk :) Vi kjører privat nå! Ganske stor forskjell på hva de tar seg tid til sammenlignet med Riks'n. Så nå kjenner vi oss litt mer optimistiske igjen! 🌼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeiv stork Skrevet 29. august 2020 Forfatter #236 Del Skrevet 29. august 2020 (endret) Anonymkode: 18021...5fe : Vi gjorde 6 IUI før IVF på samboeren min, og nå er det min tur til å prøve IUI. Endret 29. august 2020 av Skeiv stork Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeiv stork Skrevet 29. august 2020 Forfatter #237 Del Skrevet 29. august 2020 10 timer siden, mr.popcorn skrev: Så bra ❤️ Gratulerer med å være i gang. Satser på ventingen går fort! Tusen takk 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 31. august 2020 #238 Del Skrevet 31. august 2020 Tråden er ryddet for nedsettende innlegg og svar til dette. Kragebein, adm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeiv stork Skrevet 6. september 2020 Forfatter #239 Del Skrevet 6. september 2020 Hei, dere! Nå venter vi igjen.. Denne gangen på papirarbeid på privatklinikk.. Jeg trodde det skulle bli forsøk i august og at det skulle gå mye fortere privat, så kjenner at jeg er ganske skuffa over å måtte vente igjen. Har dere vært borti det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #240 Del Skrevet 6. september 2020 På 28.8.2020 den 22.06, mr.popcorn skrev: Hvor lenge har dere stått på venteliste hos Riksen? 1 år nå 😞 Anonymkode: 18021...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå