Gå til innhold

Skeive prøvere


Skeiv stork

Anbefalte innlegg

1 time siden, Skeiv stork skrev:

Hei, dere! Nå venter vi igjen.. Denne gangen på papirarbeid på privatklinikk.. Jeg trodde det skulle bli forsøk i august og at det skulle gå mye fortere privat, så kjenner at jeg er ganske skuffa over å måtte vente igjen. Har dere vært borti det? 

Hei. 

Så gøy og spennende at dere er i gang igjen 😀

Jeg syns det folk fort privat, men vet ikke om vi bruker samme klinikk. Om du ikke ønsker å skrive navnet her kan du sende navnet på PM. 

Hva slags papirer må på plass?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

1 år nå 😞

Anonymkode: 18021...5fe

Yaks! Ja, corona gjorde ikke ventelistene kortere desverre. Vi sto nesten 11 måneder før corona. Skal krysse fingrene for ar dere kommer inn i løpet av høsten ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mr.popcorn skrev:

Yaks! Ja, corona gjorde ikke ventelistene kortere desverre. Vi sto nesten 11 måneder før corona. Skal krysse fingrene for ar dere kommer inn i løpet av høsten ❤️ 

Vi sto høyt opp på lista når jeg ringte å spurte 😊

Anonymkode: 18021...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi sto høyt opp på lista når jeg ringte å spurte 😊

Anonymkode: 18021...5fe

👍🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Jente_38 skrev:

Hei. 

Så gøy og spennende at dere er i gang igjen 😀

Jeg syns det folk fort privat, men vet ikke om vi bruker samme klinikk. Om du ikke ønsker å skrive navnet her kan du sende navnet på PM. 

Hva slags papirer må på plass?

Sendte deg PM😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det med dere? Spesielt du Skeiv Stork, nærmer du deg forsøk?

 

Jeg var på privat UL i går, fordi jeg ville at samboer også skulle få hilse på. Er veldig fornøyd med det valget, endelig fikk jeg følelsen av at dette var vårt prosjekt. Og hun fikk sett ar ser ikke bare var smågodt 😉. Vi fikk for første gang høre hjertelyden. Det var så kult. Smurfen vokser som hen skal og hjerte, urinblæren og nyrer er på plass. Hvis Jordmor ikke hadde vist det var IVF ville hun satt termin til 28.02 og det passer bra med IVF termin 1.03. Så da er der bare å vente på at OUL skal vise det samme 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, mr.popcorn skrev:

Hvordan går det med dere? Spesielt du Skeiv Stork, nærmer du deg forsøk?

 

Jeg var på privat UL i går, fordi jeg ville at samboer også skulle få hilse på. Er veldig fornøyd med det valget, endelig fikk jeg følelsen av at dette var vårt prosjekt. Og hun fikk sett ar ser ikke bare var smågodt 😉. Vi fikk for første gang høre hjertelyden. Det var så kult. Smurfen vokser som hen skal og hjerte, urinblæren og nyrer er på plass. Hvis Jordmor ikke hadde vist det var IVF ville hun satt termin til 28.02 og det passer bra med IVF termin 1.03. Så da er der bare å vente på at OUL skal vise det samme 😃

Så godt å høre at alt går bra🥰

Vi venter fortsatt på papirarbeidet.. Føles ganske unødvendig når vi har gått igjennom dette på Riks'n også. Det er virkelig den verste venteperioden vi har hatt og det virker som at det aldri kommer til å bli noe forsøk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Skeiv stork skrev:

Så godt å høre at alt går bra🥰

Vi venter fortsatt på papirarbeidet.. Føles ganske unødvendig når vi har gått igjennom dette på Riks'n også. Det er virkelig den verste venteperioden vi har hatt og det virker som at det aldri kommer til å bli noe forsøk..

Så trist å høre at dere må gjennom alle papirene igjen. Håper det snart er i orden ❤️ ventinga er grusom, men plutselig er dere i gang! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, mr.popcorn skrev:

Så trist å høre at dere må gjennom alle papirene igjen. Håper det snart er i orden ❤️ ventinga er grusom, men plutselig er dere i gang! 

Takk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere 🙂 

Her går det bra. Nettopp inn i uke 15. Klarer fortsatt ikke å senke skuldrene helt. Nå begynner magen å komme, så håper glede følelsen kommer snart.

Skeiv Stork:

Håper dere får fikse papirene fort og k8mmer i gang ☺️

Mr popcorn:

Så kos at dere har hørt gjertelyden 🥰

Lykke til videre for dere alle 😀

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Jente_38 skrev:

Hei på dere 🙂 

Her går det bra. Nettopp inn i uke 15. Klarer fortsatt ikke å senke skuldrene helt. Nå begynner magen å komme, så håper glede følelsen kommer snart.

Skeiv Stork:

Håper dere får fikse papirene fort og k8mmer i gang ☺️

Mr popcorn:

Så kos at dere har hørt gjertelyden 🥰

Lykke til videre for dere alle 😀

 

Så godt å høre at alt er som det skal🥰 

Takk❤️ Ja, vi må jo bare smøre oss med tålmodighet. Så blir det vel en gang. Hadde vært stas om vi kunne ha en skeiv barselgruppe men det får vente for min del ☀️ 

Lykke til videre, du også 💕

Endret av Skeiv stork
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Skeiv stork skrev:

Så godt å høre at alt er som det skal🥰 

Takk❤️ Ja, vi må jo bare smøre oss med tålmodighet. Så blir det vel en gang. Hadde vært stas om vi kunne ha en skeiv barselgruppe men det får vente for min del ☀️ 

Lykke til videre, du også 💕

Skeiv barselgruppe høres ut som en veldig god ide! Krysser fingrene for at du snart er i gang og ikke så langt bak oss i løypa. 

 

Jente _38 lykke til med å senke skuldrene ❤️ når har du OUL? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.9.2020 den 21.30, mr.popcorn skrev:

Skeiv barselgruppe høres ut som en veldig god ide! Krysser fingrene for at du snart er i gang og ikke så langt bak oss i løypa. 

 

Jente _38 lykke til med å senke skuldrene ❤️ når har du OUL? 

Jeg er med i alle fall🤩 takk, nå er det oppstart i neste syklus så nå skjer det endelig noe! 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.9.2020 den 9.24, Skeiv stork skrev:

Jeg er med i alle fall🤩 takk, nå er det oppstart i neste syklus så nå skjer det endelig noe! 

 

Så bra!! Gratulerer med oppstart 👍 🤞🤞🤞🤞 Da satser på på at det er barselgruppe neste 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, mr.popcorn skrev:

Så bra!! Gratulerer med oppstart 👍 🤞🤞🤞🤞 Da satser på på at det er barselgruppe neste 😉

Takk🥰 jepp!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille datter kom kl 09 idag. Vår forsamtale var i 2016 og etter 6 iui og ett ferskforsøk ivf ble jeg gravid. Alt står bra til og vi er så takknemlige for vår lille skatt.

Det er ett slit, kaos og berg og dalbane med kunstig befruktning. Men så verdt det. Masse lykke til dere som er i prøvingen eller venter på sin lille. Dere er helter. 

 

Alt godt fra skruttis og oss

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Spunkys skrev:

Vår lille datter kom kl 09 idag. Vår forsamtale var i 2016 og etter 6 iui og ett ferskforsøk ivf ble jeg gravid. Alt står bra til og vi er så takknemlige for vår lille skatt.

Det er ett slit, kaos og berg og dalbane med kunstig befruktning. Men så verdt det. Masse lykke til dere som er i prøvingen eller venter på sin lille. Dere er helter. 

 

Alt godt fra skruttis og oss

Gratulerer så mye!!! 🥰❤️🥳 Tusen takk for fine ord og kos dere med den lille! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Spunkys skrev:

Vår lille datter kom kl 09 idag. Vår forsamtale var i 2016 og etter 6 iui og ett ferskforsøk ivf ble jeg gravid. Alt står bra til og vi er så takknemlige for vår lille skatt.

Det er ett slit, kaos og berg og dalbane med kunstig befruktning. Men så verdt det. Masse lykke til dere som er i prøvingen eller venter på sin lille. Dere er helter. 

 

Alt godt fra skruttis og oss

Gratulerer! Og nyt tiden 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.10.2020 den 0.07, Spunkys skrev:

Vår lille datter kom kl 09 idag. Vår forsamtale var i 2016 og etter 6 iui og ett ferskforsøk ivf ble jeg gravid. Alt står bra til og vi er så takknemlige for vår lille skatt.

Det er ett slit, kaos og berg og dalbane med kunstig befruktning. Men så verdt det. Masse lykke til dere som er i prøvingen eller venter på sin lille. Dere er helter. 

 

Alt godt fra skruttis og oss

Gratulerer så mye 🥰

Ja denne reisen har tatt på. Virkelig, men håper som du sier at det er verdt det ☺️ Kos dere med den lille. ♥️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...