mr.popcorn Skrevet 6. august 2020 #181 Del Skrevet 6. august 2020 Spennede Skeiv Stork, satser på utredning av deg går rask og at dere klarer å slå dere til ro med at det er sånn det blir. Masse lykke til ❤️❤️❤️ Jeg er 10+6 og har vært på to TUL og nå på den siste var det en tydelig baby. Så det er stas. Fortsatt litt redd for at det ikke skal gå, men virker som alt går veien for oss. Og masse lykke til jente_38 kjenner følelsen av å ikke klare å senke skuldrene. Men så bra alt så fint ut på UL. Da kan det komme til å gå bra og bli et perfekt lite menneske 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.popcorn Skrevet 6. august 2020 #182 Del Skrevet 6. august 2020 Lite spørsmål om noe litt annet, har dere tenkt på hva barnet skal kalle dere? Vi sliter litt med at ingen av oss vil være mor (føler det ordet passer bedre på bestemor) og har ikke helt funnet noen gode alternativer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeiv stork Skrevet 6. august 2020 Forfatter #183 Del Skrevet 6. august 2020 5 minutter siden, mr.popcorn skrev: Spennede Skeiv Stork, satser på utredning av deg går rask og at dere klarer å slå dere til ro med at det er sånn det blir. Masse lykke til ❤️❤️❤️ Jeg er 10+6 og har vært på to TUL og nå på den siste var det en tydelig baby. Så det er stas. Fortsatt litt redd for at det ikke skal gå, men virker som alt går veien for oss. Og masse lykke til jente_38 kjenner følelsen av å ikke klare å senke skuldrene. Men så bra alt så fint ut på UL. Da kan det komme til å gå bra og bli et perfekt lite menneske 🥰 Tusen takk🥰 Så godt å høre at alt er bra med deg og den lille ❤️ Vi går nok for mamma og mamma. Og så tipper jeg at vi hører hvem den ønsker eller så kan vi legge til forbokstaven på navnene våre da: mamma A og mamma B ☺️ eller så er jo muttern litt gøy😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.popcorn Skrevet 6. august 2020 #184 Del Skrevet 6. august 2020 5 minutter siden, Skeiv stork skrev: Tusen takk🥰 Så godt å høre at alt er bra med deg og den lille ❤️ Vi går nok for mamma og mamma. Og så tipper jeg at vi hører hvem den ønsker eller så kan vi legge til forbokstaven på navnene våre da: mamma A og mamma B ☺️ eller så er jo muttern litt gøy😉 🥰 Mamma og mamma er bra. Vi har også tenkt at det vil være greit så kan ungen utad legge på navn hvis andre syns det er vanskelig å skille mamma og mamma. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #185 Del Skrevet 6. august 2020 Jeg følger KK-gutta fra Sommerhytta og etter hva jeg har fortstått sier de Pappa Knut og Pappa Kjartan. Jeg syns det er så fint 🥰 Barn kaller jo sine familiemedlemmer for Onkel Ola og Tante Kari, så hvorfor ikke Mamma Kari og Mamma Kjersti (for å bruke eksempeler). Lykke til videre på veien om drømmen, dere 💝 Anonymkode: 97057...d1b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeiv stork Skrevet 7. august 2020 Forfatter #186 Del Skrevet 7. august 2020 Har noen av dere gjort forsøk i naturlig syklus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.popcorn Skrevet 7. august 2020 #187 Del Skrevet 7. august 2020 2 timer siden, Skeiv stork skrev: Har noen av dere gjort forsøk i naturlig syklus? Vanlig inseminering i Danmark ja. Har hatt 5 runder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeiv stork Skrevet 7. august 2020 Forfatter #188 Del Skrevet 7. august 2020 47 minutter siden, mr.popcorn skrev: Vanlig inseminering i Danmark ja. Har hatt 5 runder. Uten hormonstimulering? Hva synes du om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.popcorn Skrevet 7. august 2020 #189 Del Skrevet 7. august 2020 1 time siden, Skeiv stork skrev: Uten hormonstimulering? Hva synes du om det? Mhm, syns det var veldig greit. Er jo litt styr med å måtte teste for eggløsning morgen og kveld. Jeg testa alltid positivt på morgen så da var det bare å hive seg rundt å booke fly og komme seg til Gardermoen. Men utenom det syns jeg det var veldig fine opplevelser. Føltes mye bedre for kroppen å gjøre det naturlig. Jeg har stabil syklus og eggløsning hver måned, så da var det ingen grunn til hormoner før det ble IVF. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente_38 Skrevet 8. august 2020 #190 Del Skrevet 8. august 2020 12 timer siden, Skeiv stork skrev: Har noen av dere gjort forsøk i naturlig syklus? Siste forsøket nå var gjort i naturlig syklus. Opptin av 5 dagers. 🙂 Noe spesielt du lurte på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeiv stork Skrevet 8. august 2020 Forfatter #191 Del Skrevet 8. august 2020 9 timer siden, mr.popcorn skrev: Mhm, syns det var veldig greit. Er jo litt styr med å måtte teste for eggløsning morgen og kveld. Jeg testa alltid positivt på morgen så da var det bare å hive seg rundt å booke fly og komme seg til Gardermoen. Men utenom det syns jeg det var veldig fine opplevelser. Føltes mye bedre for kroppen å gjøre det naturlig. Jeg har stabil syklus og eggløsning hver måned, så da var det ingen grunn til hormoner før det ble IVF. Ja, kan tenke meg at det er godt å slippe hormonene ☺️ vurderer det vi også nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeiv stork Skrevet 8. august 2020 Forfatter #192 Del Skrevet 8. august 2020 1 time siden, Jente_38 skrev: Siste forsøket nå var gjort i naturlig syklus. Opptin av 5 dagers. 🙂 Noe spesielt du lurte på? Aha, ja jeg tenker å prøve det selv så fint å høre noen andres erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.popcorn Skrevet 8. august 2020 #193 Del Skrevet 8. august 2020 1 time siden, Skeiv stork skrev: Ja, kan tenke meg at det er godt å slippe hormonene ☺️ vurderer det vi også nå. Jeg anbefaler absolutt å teste naturlig først, hvis det ikke er noe i dine prøver som tilsier at du bør ha hormonstøtte. Vet ikke om du får gjort det helt naturlig hvis du gjør det offentlig i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeiv stork Skrevet 8. august 2020 Forfatter #194 Del Skrevet 8. august 2020 1 time siden, mr.popcorn skrev: Jeg anbefaler absolutt å teste naturlig først, hvis det ikke er noe i dine prøver som tilsier at du bør ha hormonstøtte. Vet ikke om du får gjort det helt naturlig hvis du gjør det offentlig i Norge? Tror man må gå privat, ja. Kanskje det går offentlig, men da er det sikkert større sannsynlighet for brudd pga at Riksn har stengt f. eks. Gjorde du noe selv for å støtte opp med vitaminer etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente_38 Skrevet 8. august 2020 #195 Del Skrevet 8. august 2020 2 timer siden, Skeiv stork skrev: Aha, ja jeg tenker å prøve det selv så fint å høre noen andres erfaringer Hei. Ved IVF der jeg skal hente ut egg har jeg alltid gått på hormoner først. Jeg har fått ut flere egg på frys ved alle gangene. Noen av gangene der jeg satte inn etter opptining gikk jeg også på hormoner. De siste gangene jeg har satt inn når det har vært fryseforsøk har det skjedd i naturlig syklus uten noe før innsett. Bare progesteronstøtte noen fager i forkant og frem til testing. Nå som jeg er gravid tør jeg ikke slutte på progesteronstøtten før om noen uker, selv om klinikken har sagt at kroppen produserer sitt eget. Tar ingen sjanser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.popcorn Skrevet 8. august 2020 #196 Del Skrevet 8. august 2020 1 time siden, Skeiv stork skrev: Tror man må gå privat, ja. Kanskje det går offentlig, men da er det sikkert større sannsynlighet for brudd pga at Riksn har stengt f. eks. Gjorde du noe selv for å støtte opp med vitaminer etc? Jeg gjorde ikke det. Bare folsyre, hvis det skulle gå bra. Ellers droppa jeg all kaffe/koffein. Og prøvde ellers å stort sett leve som normalt. Vurderer dere Danmark eller tenker dere privat her i Norge? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeiv stork Skrevet 8. august 2020 Forfatter #197 Del Skrevet 8. august 2020 19 minutter siden, mr.popcorn skrev: Jeg gjorde ikke det. Bare folsyre, hvis det skulle gå bra. Ellers droppa jeg all kaffe/koffein. Og prøvde ellers å stort sett leve som normalt. Vurderer dere Danmark eller tenker dere privat her i Norge? Okei☺️ vi gjør det nok i Norge tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente_38 Skrevet 15. august 2020 #198 Del Skrevet 15. august 2020 Hei. Hvordan går det med dere alle? Her tar vi en dag av gangen, men er fortsatt gravid. 8+6 idag. Det føles helt uvirkelig. Trur ikke jeg klarer å senke skuldrene før passert uke 12. Så fort jeg kjenner antydning til mensensmerter, så tenker jeg at nå går det galt. Utrolig slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.popcorn Skrevet 15. august 2020 #199 Del Skrevet 15. august 2020 23 minutter siden, Jente_38 skrev: Hei. Hvordan går det med dere alle? Her tar vi en dag av gangen, men er fortsatt gravid. 8+6 idag. Det føles helt uvirkelig. Trur ikke jeg klarer å senke skuldrene før passert uke 12. Så fort jeg kjenner antydning til mensensmerter, så tenker jeg at nå går det galt. Utrolig slitsomt. Hei Gratulerer. Du nærmer deg 12 uker da. Krysser fingrene for at alt går bra, du hadde vært på UL? Alt fint her, jeg passerte 12 uker i går 😃 det var veldig deilig, og samme dag kom bekreftelsen på at søknad om medmor skap er godkjent. Så da er papirene også på plass. Så nå er det bare å forbrede oss på en høst med mye venting og sakte voksende mage. Håper jeg klarer å nyte og ikke bare stresse for at jeg kan miste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeiv stork Skrevet 15. august 2020 Forfatter #200 Del Skrevet 15. august 2020 Gratulerer til dere begge ❤️ Og en ekstra gratulasjon til mr.popcorn for medmorskap! Det må føles helt fantastisk 🥰 Jeg skal sjekke egglederne om litt over en uke. Gruer meg veldig til det.. Men det må gjøres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå