Gå til innhold

Skeive prøvere


Skeiv stork

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå virker det som at Riks'n endelig begynner å åpne opp litt. Har dere fått startet opp?

Håper dere er friske og har det bra🌼

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 25.4.2020 den 11.23, Skeiv stork skrev:

Hei!

Nå virker det som at Riks'n endelig begynner å åpne opp litt. Har dere fått startet opp?

Håper dere er friske og har det bra🌼

 

Jeg skal få starte opp igjen. Ble avbrutt dagen før ultralyd for å sjekke om jeg var klar til å ta ut egg. Har oppstart med nesespray den 7. mai. Riksen var veldig hyggelige på telefon og alt virker greit. Litt trist at samboer ikke får bli med på kontroller, men krysser fingrene for at det endrer seg før uttak. Satser på at det ikke blir noe mer corona-utfordringer før jeg er gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2020 den 21.11, mr.popcorn skrev:

Jeg skal få starte opp igjen. Ble avbrutt dagen før ultralyd for å sjekke om jeg var klar til å ta ut egg. Har oppstart med nesespray den 7. mai. Riksen var veldig hyggelige på telefon og alt virker greit. Litt trist at samboer ikke får bli med på kontroller, men krysser fingrene for at det endrer seg før uttak. Satser på at det ikke blir noe mer corona-utfordringer før jeg er gravid. 

Så kjedelig at det ble avbrutt rett før.. Men bra dere kan komme i gang snart! Jeg får ikke være med heller, så det er synd. Håper det er lov til å være med når vi kommer så langt at vi har innsett, men frykter det blir uten meg det også.. Det er tungt nok å holde på med forsøk, så trengte liksom ikke enda en hindring. Men til slutt er det verd det, håper jeg 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skeiv stork skrev:

Så kjedelig at det ble avbrutt rett før.. Men bra dere kan komme i gang snart! Jeg får ikke være med heller, så det er synd. Håper det er lov til å være med når vi kommer så langt at vi har innsett, men frykter det blir uten meg det også.. Det er tungt nok å holde på med forsøk, så trengte liksom ikke enda en hindring. Men til slutt er det verd det, håper jeg 💛

Ja, vi krysser fingrene for at samboer får være med på uttak og innset 🤞 og ja, det blir vel en "god" historie tilslutt så lenge vi blir gravide. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, mr.popcorn skrev:

Ja, vi krysser fingrene for at samboer får være med på uttak og innset 🤞 og ja, det blir vel en "god" historie tilslutt så lenge vi blir gravide. 

Ja, det er heldigvis det etterpå som er viktigst 🌼 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 25.4.2020 den 11.23, Skeiv stork skrev:

Hei!

Nå virker det som at Riks'n endelig begynner å åpne opp litt. Har dere fått startet opp?

Håper dere er friske og har det bra🌼

 

Hei.

Er frisk og rask :)
Det blir et nytt forsøk ved neste mens. 

Hvordan går det med deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Jente_38 skrev:

Hei.

Er frisk og rask :)
Det blir et nytt forsøk ved neste mens. 

Hvordan går det med deg?

Godt å høre :) Vi er i gang! Veldig fint å vært i den positive perioden når man gleder seg til nytt forsøk🥰 Fryseforsøk på oss denne gangen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette forsøket gikk nok ikke veien.. Det føles så urettferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Skeiv stork skrev:

Nei, dette forsøket gikk nok ikke veien.. Det føles så urettferdig!

Så trist! Har dere skjekka, eller er det magefølelsen son sier det ikke har gått? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skaffer dere sæden fra? 

Anonymkode: 48b37...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor skaffer dere sæden fra? 

Anonymkode: 48b37...353

Vi er på Riksen, og bruker sæd fra deres sædbank. 

Hvis man prøver på privatkliniker er det vanlig å kjøpe sæd fra bank i Danmark. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, mr.popcorn skrev:

Så trist! Har dere skjekka, eller er det magefølelsen son sier det ikke har gått? 

Magefølelsen og veldig bfn på tester vi har tatt (tidlig da..) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Skeiv stork skrev:

Magefølelsen og veldig bfn på tester vi har tatt (tidlig da..) 

Krysser fingren for at magefølelsen ikke stemmer. Må dere igang med nytt førsøk, eller har dere flere på frys hvis det ikke går? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.5.2020 den 13.46, Skeiv stork skrev:

Nei, dette forsøket gikk nok ikke veien.. Det føles så urettferdig!

NEI!

Føler med dere. ♥️🥺

Er på 4 dagen med sprøyter i dag. Skal på UL på fredag, da får jeg nok vite når det blir egguttak.

Hvor mange forsøk har dere hatt?

 

Endret av Jente_38
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2020 den 18.55, AnonymBruker skrev:

Hvor skaffer dere sæden fra? 

Anonymkode: 48b37...353

Hei

 

European sperm bank.🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mr.popcorn skrev:

Krysser fingren for at magefølelsen ikke stemmer. Må dere igang med nytt førsøk, eller har dere flere på frys hvis det ikke går? 

Takk <3 Vi har 1 siste på frys som vi kan sette inn etter sommeren hvis det ikke går denne gangen. Det er så lange køer på Riks'n pga at det har vært stengt, så da blir det lengre ventetid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, Jente_38 skrev:

NEI!

Føler med dere. ♥️🥺

Er på 4 dagen med sprøyter i dag. Skal på UL på fredag, da får jeg nok vite når det blir egguttak.

Hvor mange forsøk har dere hatt?

 

Tusen takk <3 Lykke til!! Jeg håper det går på skinner :) 

Vi har hatt 10 nå. Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Skeiv stork skrev:

Tusen takk ❤️ Lykke til!! Jeg håper det går på skinner :)

Vi har hatt 10 nå. Hva med dere?

Er litt usikker på om det er nr 10 eller 11. 🥺 Har liksom ikke troen lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jente_38 skrev:

Er litt usikker på om det er nr 10 eller 11. 🥺 Har liksom ikke troen lenger...

Jeg kjenner igjen den følelsen.. Hvor mange IUI gjorde dere før IVF- hvis dere gjorde det først? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Skeiv stork skrev:

Takk ❤️ Vi har 1 siste på frys som vi kan sette inn etter sommeren hvis det ikke går denne gangen. Det er så lange køer på Riks'n pga at det har vært stengt, så da blir det lengre ventetid. 

Krysser fingrene så lenge det er håp! Håpløst med disse køene som gjør venting enda lenger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...