AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #161 Del Skrevet 2. mai 2021 norw skrev (1 minutt siden): Ok, litt annerledes hos dere da. Det er ikke så farlig om jeg blir ignorert, men synes jo at det er snodig. I dette spesifikke tilfellet tenkte jeg at det kanskje er 50 % sjanse for å få en respons, og bare det sier jo litt. Skulle gått for et hei isteden, siden det blir litt verre å ignorere. Har prøvd å være så profesjonell som mulig for å ikke havne i trøbbel. Vi har for eksempel en dame som rapporterer menn for seksuell trakassering, men virker ikke som at det er noe hold i anklagene. Etter at jeg hørte om dette har jeg tenkt at det er best å holde avstand til henne. Rart at hun fortsatt ikke har fått sparken... Anonymkode: e5d0a...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zaroos Skrevet 2. mai 2021 #162 Del Skrevet 2. mai 2021 Flyplassen . Jobbet som innsjekking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 2. mai 2021 #163 Del Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Rart at hun fortsatt ikke har fått sparken... Anonymkode: e5d0a...95d Kanskje vanskelig å få gjort noe med, ord mot ord osv. Jeg vet ikke hva som skal til. Mulig at et smil oppfattes som flørtende eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #164 Del Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært der siden det bet Adecco selv. Trives med arbeidsoppgavene og mange av kollegene, men det stopper der. Jeg har aldri jobbet natt, men kan jeg spørre hvem vaktlederen din var? Jeg har hatt så mange vaktledere opp igjennom årene at flere av de er nok glemt Anonymkode: 2d103...2e1 Den første var en rødhåret, nevner ikke navn, han begynte i ledelsen. Så kom P.E.S. Den siste var R.K. Anonymkode: f4d0b...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 2. mai 2021 #165 Del Skrevet 2. mai 2021 Alle mine arbeidsplasser har vært bra. Jobbet for meg selv for noen år tilbake, det var ensomt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #166 Del Skrevet 2. mai 2021 norw skrev (4 minutter siden): Kanskje vanskelig å få gjort noe med, ord mot ord osv. Jeg vet ikke hva som skal til. Mulig at et smil oppfattes som flørtende eller lignende. Huff, høres slitsomt ut. Med sånne mennesker føler man at man går på eggeskall..😞 Anonymkode: e5d0a...95d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #167 Del Skrevet 2. mai 2021 Zaroos skrev (7 minutter siden): Flyplassen . Jobbet som innsjekking Hva har du opplevd? Anonymkode: e5d0a...95d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 2. mai 2021 #168 Del Skrevet 2. mai 2021 ISS som renholder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PunkCouture Skrevet 2. mai 2021 #169 Del Skrevet 2. mai 2021 Jeg jobbet på en avdeling i en matbutikk på Lysaker for ti år siden, da jeg var 20. Der jobbet det to menn som var (jeg gjetter) 5 og 15 år eldre enn meg. De spurte stadig (når de begge var sammen, ikke en til en) om jeg likte sex, hva slags sex jeg likte, hvordan jeg var i senga, om jeg likte "å få'n oppi rumpa", osv. Det var med en humoristisk tone de i mellom, men det var for påtrengende og for ofte til at jeg ville kalle det en ok humor. Jeg svarte heller ikke på spørsmålene, og ga ingen positiv respons. En dag sa han ene at han kom til å pule meg på julebordet, og at jeg bare skulle vente å se at jeg kom til å like det. Jeg leverte fort en oppsigelse etter dette. Dette var før me too, og jeg tenkte ikke på at jeg kunne rapportert til noen om dette. Etter flere år ser jeg tydeligere at dette ikke var greit. Jaja. Fant en god jobb etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #170 Del Skrevet 2. mai 2021 Som telefonselger. Lurte folk, fæle ledere, meningsløst arbeid... Gruet meg til jobb hver dag. (Selv om lønna var heilt ok da jeg var en flink selger). Jobber nå i barnehage, det er dritslitsomt. Sure foreldre, for få voksne, mye stress. Men har verdens beste kollegaer og er oppriktig glad i barna, så holder ut. Jobbet på bensinstasjon i 7 år, må være en av de beste plassene jeg har vært 😅 fantastisk sjef, sosialt og variert arbeid. Utrolig nok Anonymkode: 17dc1...87d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #171 Del Skrevet 2. mai 2021 Traktor skrev (På 29.1.2020 den 16.35): Har du noen gang jobbet i barnehage? Blir dessverre få slike øyeblikk når de fleste barnehager er kronisk underbemannet. Jeg var jobbet 18 år i barnehage , elsker jobben min Anonymkode: 577d9...a47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #172 Del Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Nå legger folk ut om sine verste arbeidsplasser, og ikke sine beste! Mine to verste er som telefonselger og i barnehage. Den første pga drittjobb med drittledelse, den andre pga drittlønn, drittledelse og et hinsides støynivå. Mine to beste jobber er i omsorgsbolig og NAV, to arbeidssteder andre har dårlig erfaring med. Men et arbeidsmiljø er avhengig av folkene du jobber med og ledelsen, og der var jeg nok heldigere enn andre i tråden 🙂 Anonymkode: daca8...b7a Ironisk nok så er det oftest ledelsen som dreper det gode arbeidsmiljøet. Anonymkode: a1d59...0e1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #173 Del Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ironisk nok så er det oftest ledelsen som dreper det gode arbeidsmiljøet. Anonymkode: a1d59...0e1 Enig. Anonymkode: e5d0a...95d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #174 Del Skrevet 2. mai 2021 Coop. Ledelsen bryr seg ikke om de på gulvet, og til og med kundene merker at de ansatte er utslitt. Er innom en gang i blant for å hilse på gamle kollegaer og de sliter og mistrives enda. Aldri mer. Anonymkode: e4aad...959 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #175 Del Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Har noen anmeldt han? Anonymkode: e5d0a...95d Vet ikke om hun ble anmeldt, jeg var i oppsigelsestiden min da saken ble kjent. Og jeg snakker lite med de kollegaene jeg hadde da (nesten bare nye på plassen så jeg slutta, jeg var en av de siste av den gamle gjengen). Anonymkode: d3d1e...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 2. mai 2021 #176 Del Skrevet 2. mai 2021 Ikke arbeidsplassen som var så ille, men arbeidsgiver. Hun skulle tvinge meg til å skrive under et avviksskjema fordi jeg hadde diabetes. Og jeg fikk klar beskjed om at det var upassende av meg å ha diabetes når jeg var på jobb. Det var noe jeg heller kunne «holde på med» når jeg var hjemme. Prøvde å forklare at jeg må ta insulin, men fikk kjennepreken om at jeg da heller fikk unngå å spise om det var så viktig for meg å kombinere mat med slik upassende atferd. Hun ble også sjokkert en gang jeg målte blodsukkeret, fordi hun mente jeg utsatte arbeidsplassen for aids. Tydeligvis trodde hun at alle med diabetes har aids, og at diabetes er en livsstil vi velger å ha (på lik linje med å være veganer). Tror egentlig ikke hun vet hva verken aids eller diabetes er. Skjønner enda ikke hvordan jeg skulle fått aids, fordi det passer ikke helt med livsstilen min (for å si det mildt). Kort sagt, hun var et forjævlig menneske. Jeg sa selvfølgelig opp. 41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #177 Del Skrevet 2. mai 2021 Sector Alarm! Anonymkode: 09559...ab6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #178 Del Skrevet 2. mai 2021 Apotek (var kun meg og sjefen som jobbet der) : -Søkte på fast 100% stilling men fikk midlertidig 70% stilling med 140kr timen. -Ble spurt om jeg var fagorganisert, det likte hun (sjefen) ikke. -Hadde ikke betalt lunsj, men fikk likevel ikke lov å fortalte apoteket for å gå ut å kjøpe mat/gå en tur i lunsjpausen. -Måtte sitte klar til å avbryte lunsjen dersom sjefen trengte hjelp med kunder. Stod det mer enn en kunde på vent ble hun helt stresset. -Etter endt arbeidstid ble jeg ofte holdt tilbake dersom det kom flere kunder (dcs mer enn 2). -Ble ofte irettesatt foran kunder på en ufin måte. Noen ganger også direkte kjeftet på. Anonymkode: 5059c...f4d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #179 Del Skrevet 2. mai 2021 Blueberrymuffin skrev (4 minutter siden): Ikke arbeidsplassen som var så ille, men arbeidsgiver. Hun skulle tvinge meg til å skrive under et avviksskjema fordi jeg hadde diabetes. Og jeg fikk klar beskjed om at det var upassende av meg å ha diabetes når jeg var på jobb. Det var noe jeg heller kunne «holde på med» når jeg var hjemme. Prøvde å forklare at jeg må ta insulin, men fikk kjennepreken om at jeg da heller fikk unngå å spise om det var så viktig for meg å kombinere mat med slik upassende atferd. Hun ble også sjokkert en gang jeg målte blodsukkeret, fordi hun mente jeg utsatte arbeidsplassen for aids. Tydeligvis trodde hun at alle med diabetes har aids, og at diabetes er en livsstil vi velger å ha (på lik linje med å være veganer). Tror egentlig ikke hun vet hva verken aids eller diabetes er. Skjønner enda ikke hvordan jeg skulle fått aids, fordi det passer ikke helt med livsstilen min (for å si det mildt). Kort sagt, hun var et forjævlig menneske. Jeg sa selvfølgelig opp. Fy f.....Jeg vil gråte av dette her. Man må anmelde sånne folk!! Anonymkode: e5d0a...95d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Rosestarwoman Skrevet 2. mai 2021 #180 Del Skrevet 2. mai 2021 Paviljongen frisør, helt elendig arbeidsplass, mye mobbing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå