Gå til innhold

5G Motstand - lørdag 25.1. er den store demo-dagen verden over


slask

Anbefalte innlegg

https://www.facebook.com/groups/STOP5GGlobal/

1 hour ago, SelmaV said:

Det er jo det som er poenget mitt. Hadde det vært noen reell fare slik du påstår av 5G hadde de gjort noe med det. 

Hvordan beholder lederne makt, eller får mer status eller penger ved å risikere livene våre? Erstatningsansvaret hadde potensielt vært så stor at det ikke henger på greip at de risikerer det. Vi som forbrukere er større inntektskilder levende og i stand til å bruke penger. Men du får det til å høres ut som at de vil ta livet av forbrukerene. Dårlig langsiktig planlegging for å opparbeide seg penger gitt når planen innebærer å gjøre oss syke, invalide, uten inntekt eller i grava.

Om elektromagnetisk stråling tar liv, så tar det trolig mange år, men hva med helseplager, sykdommer, skader osv ?
Teller ikke det?
Noen ser ikke skogen for bare trær og tror døden er det eneste man skal være på vakt for.

"Strålevernet" som defekt organ, som ikke beskytter menneskene, er nyttig for multimilliard-markedene som Telekom vil kontrollere.
Sykdommer og plager av konstant stråletåke i alle hjem og arbeidsplasser er også et stort marked for legemiddelindustrien.

Mange forstår ikke hvordan systemet er blitt korrupt.
Staten er ikke et tenkende vesen. Det er et mektig verktøy når det er blitt infiltrert av folk som kan strø om seg med andres penger, og samtidig blokkere for viktige funksjoner med f.eks. et ikke fungerende strålevern, som normalt skulle stikke kjepper i hjulene for helseskadelig teknologi.

Fornuftige hoder vil normalt beskytte seg og sine, men hvem er "sine" for de korrupte som sitter på en pengebinge av dimensjoner. Om den krukka går tom om 20 år så hindrer ikke det korrupsjonen å gå sin gang. Der gjelder FØRST MEG SELV, SÅ MEG SELV, SÅ MIN NESTE OM DET ER TIL FELLES BESTE. Går hånd i hånd med kameradderi.

Kan man berike seg selv veldig NÅ, vil de fleste fristes til å ikke bry seg om hva som skjer lenger frem i tid. Bare se på Equinor-saken med 200 milliarder tapt (til sammenligning - hele Bjørvika-ombyggingen og Operaen kostet rundt 8-10 milliarder).


Noen kjøper løgnen om at Statoil (Equ....) bare var dumme og tapte penger og mange som er født i går, går på den. Det er megakorrupsjon, men det sies ikke så høyt i media (ikke som jeg har fått med meg).

De som argumenterer iherdig mot at elektromagnetisk stråling fra mobil, wifi og trådløsverden ikke er helseskadelig, må være enten rørete eller ha egeninteresse for å hindre kunnskapen å nå ut til flere.

Igjen og igjen nektes det for helsefare, til tross for at skogen med informasjon - forskningen, rapportene i tusenvis, er der.
Hva er det for slags folk som bedriver den slags coverup, også her inne?
Det er lov å tenke. Det må være lov å spørre.

https://www.facebook.com/groups/STOP5GGlobal/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du mener det sitter 10-12 korrupte jævler på toppen av næringskjeden og hanker inn masse penger ved å utsette folket for helsefarlig stråling? 

Okei.

Bor ikke disse folkene i strålingen også da? Utsetter seg selv og sine familier for nøyaktig samme stråling siden de også ferdes rundtomkring hvor stråling finnes?

Hva er vitsen med all denne makten og pengene hvis de forkorter sine egne liv?

Og ikke fantaserer jeg om dette heller, slik du anklager meg for i en tidligere kommentar. For jeg har flere barn som har hatt hjemmeskole under corona, har måttet kansellere flyreise og hyttetur, så jeg fantaserer ikke at myndighetene har gjort tiltak for å beskytte folkets helse. 

Myndighetene har bevist at de faktisk gjør tiltak når det er snakk om reelle helsefarer. 

Argumentene dine er så underlige.

Vegger av tekst er et kjent virkemiddel for å prøve å overvelde meningsmotstanderen sin. Men det endrer jo ikke på det enkle fakta at tekstene er av liten/ingen substans, og/eller relevans.

Og du mener alle som er ansatt i staten(?) er korrupte og holder hemmelig at de egentlig vet at 5G/stråling er farlig? Pluss da alle som jobber innen telecom? Pluss strømselskaper? Pluss internettbransjene? Pluss alle andre som jobber med alle andre typer stråling? Alle innen IT? Alle disse holder hemmelig for oss andre at stråling er farlig? Mens de selv lever oppi strålingen? 

Hvor mange er det igjen av Norges befolkning som IKKE er inkludert i denne hemmeligheten? Det kan jo ikke være så veldig mange som ikke kjenner til dette da?

Men det skal de ha! Hvis du har rett om dette, så er folk søren meg MYE flinkere til å holde hemmeligheter enn meg hvertfall! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, SelmaV said:

Så du mener det sitter 10-12 korrupte jævler på toppen av næringskjeden og hanker inn masse penger ved å utsette folket for helsefarlig stråling? 

Okei.

Bor ikke disse folkene i strålingen også da? Utsetter seg selv og sine familier for nøyaktig samme stråling siden de også ferdes rundtomkring hvor stråling finnes?

Hva er vitsen med all denne makten og pengene hvis de forkorter sine egne liv?

Og ikke fantaserer jeg om dette heller, slik du anklager meg for i en tidligere kommentar. For jeg har flere barn som har hatt hjemmeskole under corona, har måttet kansellere flyreise og hyttetur, så jeg fantaserer ikke at myndighetene har gjort tiltak for å beskytte folkets helse. 

Myndighetene har bevist at de faktisk gjør tiltak når det er snakk om reelle helsefarer. 

Argumentene dine er så underlige.

Vegger av tekst er et kjent virkemiddel for å prøve å overvelde meningsmotstanderen sin. Men det endrer jo ikke på det enkle fakta at tekstene er av liten/ingen substans, og/eller relevans.

Og du mener alle som er ansatt i staten(?) er korrupte og holder hemmelig at de egentlig vet at 5G/stråling er farlig? Pluss da alle som jobber innen telecom? Pluss strømselskaper? Pluss internettbransjene? Pluss alle andre som jobber med alle andre typer stråling? Alle innen IT? Alle disse holder hemmelig for oss andre at stråling er farlig? Mens de selv lever oppi strålingen? 

Hvor mange er det igjen av Norges befolkning som IKKE er inkludert i denne hemmeligheten? Det kan jo ikke være så veldig mange som ikke kjenner til dette da?

Men det skal de ha! Hvis du har rett om dette, så er folk søren meg MYE flinkere til å holde hemmeligheter enn meg hvertfall! 

Kort svar:
Nei, alle ansatt i staten er ikke korrupte.
Men en del i viktige posisjoner er særdeles korrupte. Hvis det ikke er tilfelle, hvorfor har vi da enorm korrupsjon hver uke i nyhetene?

Det er ikke noen hemmelighet, det er opp i dagen, rett foran øynene på alle. Men folket er så sløvet ned av feil informasjon og mange blir dessuten matet med "gratis penger" på forskjellige måter at de ikke verken vil eller klarer å ta inn over seg realitetene.

Men jeg foreslår at tråden dras tilbake på sporet, så temaet strålefare forbundet med trådløs teknologi vies langt mer oppmerksomhet enn media ønsker å hjelpe oss med.

Trykk på trådens side 1 og se hva som er servert av linker.
Ingen vil leve i et samfunn der stråling på alle kanter gir oss plager.
Vi må bare oppdage at dokumentasjonen er der.
 

 


Dangerous EMF Readings at 5G Tower: Canada
https://www.facebook.com/watch/live/?v=2653735831507305

 

 

 

 

 

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, slask skrev:



Men jeg foreslår at tråden dras tilbake på sporet, så temaet strålefare forbundet med trådløs teknologi vies langt mer oppmerksomhet enn media ønsker å hjelpe oss med.



 

Interessant at du ikke ønsker å diskutere evt korrupsjon som vil sørge for at 5G blir iverksatt i landet. At du helst vil diskutere strålingsfaren. Jeg vil jo påstå at lovligheten, hvem/hva og på hvilken måte 5G og annen stråling er tillatt i Norge er HØYST relevant i denne diskusjonen.

Men det har kanskje ikke Einar så mange blogginnlegg om, så du har kanskje ikke så mange argumenter å kopiere om akkurat dette? 

At korrupsjon skjer i Norge vet vi. Men hvis det hadde involvert så mange som nødvendigvis MÅ ha deltatt i korrupsjonen for å tillate farlige mengder stråling, så hadde de blitt avslørt for lengst. Gjerne rundt den tida mobiltelefoner ble innført. Eller GSM. Eller 3G. 4G. Kanskje de blir avslørt nå? Etter sånn 25 år eller mer med daglig stråling? Etter flere regjeringsskifter, interessegrupper, lovgivere,motstandere, lobbyister for alle typer næringer, aksjoner foran Stortinget. Alle som har vært involvert eller engasjert i denne saken i 25 år, alle de som klarte å være korrupte, videreføre korrupsjonen til nye politikere og lovgivere, alle motstanderne som iherdig prøvde å avdekke farene og lovlighetene ved dette...

Kanskje 2020 endelig blir året den største, eldste og mest omfattende korrupsjonen i Norge endelig blir avslørt! I believe in you, slask!

Jeg tror helt oppriktig at å avsløre denne korrupsjonen vil være kjappere for å avvikle 5G, enn å bruke tid på å overbevise en og en person med 'forskning' som ikke gir mening.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor refererer du til 'enorm korrupsjon hver uke i nyhetene' når du selv ikke stoler på main stream media?

Er det sånn at man kan velge seg ut selv hvilke deler av msm som er troverdige?

Gjennom hele denne tråden klandrer du msm for å ikke være sannferdige ang strålingsfarene. Men når korrupsjon blir avdekket har de rett?

En skulle jo enten tro at msm var villige til å opplyse om alt og alle som er dårlig (som for deg er stråling og korrupsjon), ELLER at de feide alle disse tingene under teppet. Rart at de holder farene om stråling for seg selv, men avslører korrupsjon. 

Vent litt...... er det dette som kalles cherry picking..? Du vet.... sånn som Einar driver med når han leser forskningsrapporter.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2020 den 22.29, slask skrev:

 

 

Ser du har glemt spørsmålet mitt om en konkret artikkel som viser til at millimeterbølger kan trenge inn i huden og at dette er farlig. Du hopper heller glatt videre og remser opp og ned på lange artikler og linker på andre argumenter.

Har du ingen på dette?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, slask skrev:

Ja, du kan fantasere du.
Opptatt av vår helse? Og så holder de helst totalt kjeft om 5G og helsefare.
Og de holder fullstendig kjeft om geoengineering (egen tråd)

De er opptatt av sin egen makt, status og penger.
 

Hva synes du egentlig om hva staten har gjort for å beskytte innbyggerne i Norge mot Covid-19? Jeg skjønner jo at du mener at de utsetter oss for strålingsfare, men er du enig i at de har prøvd å beskytte vår helse nå i coronatidene?

Jeg synes bare at det høres merkelig ut at de gjør så store inngripende tiltak for å beskytte oss mot én ting, men feier under teppet at stråling er ment til å være farlig for helsa vår? Hvorfor det ene, og ikke det andre?

En skulle jo tro at det var penger å tjene for Big Pharma eller noe ved å spre Covid-19 til flest mulig, eller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, SelmaV said:

Interessant at du ikke ønsker å diskutere evt korrupsjon som vil sørge for at 5G blir iverksatt i landet. At du helst vil diskutere strålingsfaren. Jeg vil jo påstå at lovligheten, hvem/hva og på hvilken måte 5G og annen stråling er tillatt i Norge er HØYST relevant i denne diskusjonen.

At jeg ikke ønsker å diskutere korrupsjon? Det var vel jeg som dro det inn, men jeg sitter ikke med tusenvis av rapporter på hvem som står bak.
Jeg må derfor gjenta meg selv atter en gang - hvorfor lukker du/dere øynene for den tusenvis av forskningsrapportene som slår fast at stråling er farlig? Og jeg kan godt presisere at vi da snakker om samme type stråling som vi omgis av, takket være et ikke-eksisterende strålevern. Det er ikke noe hjelp i å kalle det strålevern når det kun er i ordet.
 

14 hours ago, SelmaV said:

Jeg tror helt oppriktig at å avsløre denne korrupsjonen vil være kjappere for å avvikle 5G, enn å bruke tid på å overbevise en og en person med 'forskning' som ikke gir mening.

Du er velkommen til å bidra i avsløringene, men de samme kreftene fungerer også her - de som skulle gravet og publisert lar det passere. Noen store overskrifter dukker opp stadig, men hvor blir det av journalistene etter at de store overskriftene er ute av syne? Får de bare lov til å bruke krigstyper, men aldri grave seriøst?
 

Mer voksenopplæring:

Forhenværende dansk lektor Sianette Kwee, i intervju.
Sianette Kwee (1 af 3): Ingen kan længere være i tvivl!
Om helsefare ved stråling, om fordummingen av befolkningen osv.

 

Mer fra samme kanal:
"når mer enn 1200 tyske leger skriver under på samme dokument..." (om helsefare ved stråling).

 

 

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, slask skrev:

At jeg ikke ønsker å diskutere korrupsjon? Det var vel jeg som dro det inn, men jeg sitter ikke med tusenvis av rapporter på hvem som står bak.
Jeg må derfor gjenta meg selv atter en gang - hvorfor lukker du/dere øynene for den tusenvis av forskningsrapportene som slår fast at stråling er farlig? Og jeg kan godt presisere at vi da snakker om samme type stråling som vi omgis av, takket være et ikke-eksisterende strålevern. Det er ikke noe hjelp i å kalle det strålevern når det kun er i ordet.
 

Du er velkommen til å bidra i avsløringene, men de samme kreftene fungerer også her - de som skulle gravet og publisert lar det passere. Noen store overskrifter dukker opp stadig, men hvor blir det av journalistene etter at de store overskriftene er ute av syne? Får de bare lov til å bruke krigstyper, men aldri grave 

Du sa at du ønsket å dra diskusjonen tilbake til den farlige strålingen. For der kan du vel legg ut Youtubevideo på Youtubevideo, og link etter link fra Einar. 

Jeg har lest alt Einar har skrevet, såvel som hva han har linket til. Men jeg har ikke kommet frem til samme konklusjon som deg. Han driver med cherry picking, sammenblanding av begreper og fakta (noe som er veldig effektivt når man skal overbevise de som i utgangspunktet kan lite om stråling; pøs på med store ord, infografer, tall og statistikker, i Einar sitt tilfelle også bilder av torturbilder fra middelalderen for å illustrere poengene sine), og har faktisk ikke kommet med noe som helst konkluderende bevis på at det han mener er farlig faktisk er farlig. Så det du kaller 'voksenopplæring' må jeg be deg slutte med, for jeg har lest alt dette før. Jeg er ferdig opplært. Jeg har til og med vært på folkemøte med Einar som foredragsholder.

Det jeg har lært aller mest om i denne lesingen er hvordan man vrir på fakta til å få det til å fremstå som bevis på egne meninger. Også kjent som confirmation bias. 

Hvem er egentlig disse 'kreftene' du snakker om som skulle ha gravet frem og publisert her? Journalister? De du kaller Strålevernet (men som byttet navn for over et år siden)?

Har ikke tanken slått deg at de HAR gravd etter informasjon om hvor farlig dette skal være for vår helse? Men.....de fant ingenting....? Så da er det ikke noe å publisere?

Hver eneste gang det skrives noe i media om at 5G visstnok er farlig, så er det fordi en privatperson eller motstanderorganisasjon mener at det er farlig. De stiller opp i media og forteller oss hvor farlig det er, henviser til Einar og Youtube og så skjer det ikke noe mer. Sannsynlig at journalistene hadde fulgt opp dette? Klart det! Beste journalister vet er jo å 'avsløre' når noen har gjort noe kriminelt eller utsatt folk for noe farlig. Men de avslører jo aldri noe sånt? Hvorfor ikke det? Hvorfor gidder journalister og media i det hele tatt vie oppmerksomhet til dere som er motstandere, uten å sjekke om dere er inne på noe? Problemet er jo bare at det ikke er noe å finne. Hvem er det som liksom skal stanse dem fra å grave i dette mener du? DSA? Du mener DSA har påvirkning på hva journalister skriver om.

Jaggu meg! Denne konspirasjonen og korrupsjonen er virkelig omfattende. Hvem er det som finansierer dette egentlig? Erna? DSA? Hysj-penger til hele landets journalister er nok ikke billig! 

Bra at 'de' tjener så mye penger på å gjøre oss syke av all denne strålinga. 

Fakta er jo at hvis det hadde kommet et definitivt bevis på at all denne stråling var farlig for oss, hadde vi ikke blitt utsatt for den. Satt aldersgrense på den. Gjort den mye dyrere enn den er i dag. Regulert det på en helt annen måte, og sørget for maksimal profitt innenfor et strengt regelverk (eks slik de gjør med tobakk).

Alt du egentlig gjør er å spre feilaktig informasjon, forskning som faktisk ikke sier det du tror det gjør, skylder på korrupsjon (men vet ikke hvem, du refererer til dem som 'de'), og mener media lyver (om noen ting, men ikke alle, bare det som passer for deg at de lyver om), har en oppfatning av at det sitter en gruppe mektige mennesker på toppen som utsetter oss (og seg selv, i og med at de ikke selv bor i strålefri bobler) for stråling som er farlig for vår helse for å tjene masse penger på at vi blir syke av dette.

Jeg lurer på om du klarer å se at dette egentlig ikke holder vann? At din virkelighetsoppfatning er litt vel...... kreativ..? At dine kilder hadde vært anerkjent forskning av folk som blir tatt seriøst av miljøet de snakker om hvis dette var reelt? At mengden mennesker og antall kroner som er involvert i en evt korrupsjonssak er så stor og omfattende at 'halve Norge' må være med på det?

Jaja, det er jo alltid hyggelig å ha en fanesak. Noe skal man jo bedrive fritiden med :)

 

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, slask skrev:

Du ramser opp en del selvfølgeligheter, fordi du snakker generelt om teknologi.
Jeg skjønner også at det er forskjell på typen infrastruktur, om det er "backbone"-kommunikasjon eller siste ledd ut mot f.eks. mobiler.  Jeg er 100% sikker på at Flydal er fullstendig klar over det også.
Hva er det du vil arrestere Flydal på?

Han henviser til en forskning på et frekvensområde som ikke KAN brukes til teletransmisjon på bredspekter, som påvirker mennesker. Han hevder strålevernet ikke har regulert dette, hvilket er feil. Det er gjennomregulert i lov.

Han påpeker at forskerene advarer mot bruk av denne typen stråling til 5G hvilket betyr at han dokumenterer at disse ikke forstår forskjellen av bruk av disse frekvensene i forhold til frekvenser som kan brukes til mobiltelefoner.  

Denne misforståelsen av hva 5G betyr går igjen og igjen hos Flydal, så dette er ikke noe nytt.

Flydal er fullt villig til å misforstå 5G med vilje, som han demonstrerte i bloggen om Geilo, og han skriver rett ut at han underkjenner kjente faktorer for å skrive sensasjonoverskrifter han kan bruke for å bekjempe 5G. 

Jeg skal ikke diktere hvem du bruker som kilde, men Flydal har minus i troverdighet. ; hvis han gikk ut å sa sigaretter gir økt risiko for kreft , ville jeg gått ut å startet en 20 om dagen bare for sikkerhetsskyld.  Og du har ikke høy  troverdighet i første omgang, så du tjener på å velge kilder som er så langt i fra Flydal menigheten som mulig, hvis original budskapet ditt skal ha noen troverdighet og støtte..

 

Endret av Druid
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, slask skrev:

Jeg må derfor gjenta meg selv atter en gang - hvorfor lukker du/dere øynene for den tusenvis av forskningsrapportene som slår fast at stråling er farlig? Og jeg kan godt presisere at vi da snakker om samme type stråling som vi omgis av, takket være et ikke-eksisterende strålevern. Det er ikke noe hjelp i å kalle det strålevern når det kun er i ordet.

Jeg venter bare på en eneste jeg som beviser påstanden din tidligere, om at mikrobølger trenger inn i huden og er farlig for mennesker.

Trenger ikke flere hundre. Eller flere tusen. Holder med en.

Tredje gangen jeg spør nå. Bare for å påpeke det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, slask skrev:

Mange forstår ikke hvordan systemet er blitt korrupt.
Staten er ikke et tenkende vesen. Det er et mektig verktøy når det er blitt infiltrert av folk som kan strø om seg med andres penger, og samtidig blokkere for viktige funksjoner med f.eks. et ikke fungerende strålevern, som normalt skulle stikke kjepper i hjulene for helseskadelig teknologi.

Det finnes årsaker til å stille spørsmål rundt offentlig forvaltning og dets relasjon til næring. Det finnes mange samfunnsøkonomiske beslutninger man kan stille kritiske spørsmål til.

Men når det gjelder akkurat dette området, er det relativt vanskelig å hevde det er omfattende korrupsjon. Utdaterte rettningslinjer kan jeg være enig i ; det er faktisk den største svakheten i måten dette er regulert, men ikke korrupsjon. 

Det er fordi frekvenstilgangen i første omgang er lovregulert, og det skjer lenge før de  tekniske implementasjonene i det  hele tatt er oppfunnet. Det neste, er at nasjonale rettningslinjer for teknologibruk, kommer før noen har kommersiell interesse. Den kommersielle bruken kommer faktisk helt til slutt. Da er det vanskelig å utføre korrupsjon. Ikke bare skal du se inn i fremtiden i to ulike dimmensjoner, du skal også forvalte korrupsjon av tre ulike etatet  over flere stortingsperioder. Det  blir en del folk og en del penger.

Strålevernet skal beskytte folk, men gitt områdene de forvalter, er det mye av strålingen de setter regler for, som er farlig. Det er en grunn til at vi fortsatt bruker røntgen, hvorfor det er helt ok at du ligger der med en liten blyhals, mens tannlegen går ut og inn. Sånn er det med all stråling. 

Derfor kan man ikke se på  anbefalingen fra stålevernet og automatisk hoppe til noen konklusjon om hva som er  sikkert og helsemessig trygt. Du må ta inn konteksten av bruksområdet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, nomore82 said:

Jeg venter bare på en eneste jeg som beviser påstanden din tidligere, om at mikrobølger trenger inn i huden og er farlig for mennesker.

Trenger ikke flere hundre. Eller flere tusen. Holder med en.

Tredje gangen jeg spør nå. Bare for å påpeke det.

Kjenner du til vitenskapelige strålingsforsøk utført på mennesker?
Kjenner du til vitenskapelige strålingsforsøk utført på f.eks. rotter? Hvis ikke, så vet du hvilken oppgave du har foran deg. Linkene har jeg postet gang på gang.

Når det finnes mange beviser på skader fra mikrobølgestråling på rotter, som da er utsatt for eksponering i en berenset tidsperiode (f.eks. får de diabetes av dette).
Er det da grunn til å si at det ikke er farlig for mennesker?

Befolkningen blir utsatt for langt mer stråling enn disse forsøkene, både i antall samtidige enheter - typisk titalls hele tiden, med få unntak. Dessuten stråleeksponeres vi døgnet rundt hele året. Rømmer man til skogs er man best beskyttet, men mobilmaster rekker også ut i skogen i nærområdet.

Faktum er at befolkningen LAR SEG UTSETTE for slik stråling, fordi kunnskapen holdes tilbake av media og myndigheter.
Man blir grundig lurt til å tro at - pytt, dette er jo ikke farlig, alle får jo slik stråling og hadde det vært farlig, hadde onkel-stat ordnet opp. Det er noe av grunnen til at man kan si at folket er fordummet, mens næringskreftene tjener stort på å slippe problemet med helsefare.

Er ikke det kriminelt tilbakehold av informasjon, som faktisk finnes i store mengder?


https://folkets-stralevern.no/lenker

EMF-Effects-Children-Brain.png

 

radiation.gif

 

 







 

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, SelmaV said:

Du sa at du ønsket å dra diskusjonen tilbake til den farlige strålingen. For der kan du vel legg ut Youtubevideo på Youtubevideo, og link etter link fra Einar. 

Er det ikke det tråden handler om da?
Tråden starter med verdensomspennende demonstrasjoner pga 5G og trådløs stråling, i et sirkus som løper løpsk.

 

1 hour ago, SelmaV said:

Jeg har lest alt Einar har skrevet, såvel som hva han har linket til. Men jeg har ikke kommet frem til samme konklusjon som deg. Han driver med cherry picking, sammenblanding av begreper og fakta (noe som er veldig effektivt når man skal overbevise de som i utgangspunktet kan lite om stråling; pøs på med store ord, infografer, tall og statistikker, i Einar sitt tilfelle også bilder av torturbilder fra middelalderen for å illustrere poengene sine), og har faktisk ikke kommet med noe som helst konkluderende bevis på at det han mener er farlig faktisk er farlig. Så det du kaller 'voksenopplæring' må jeg be deg slutte med, for jeg har lest alt dette før. Jeg er ferdig opplært. Jeg har til og med vært på folkemøte med Einar som foredragsholder.

Så du har fulgt ham i flere år, eller har du hatt intensiv-perioder hvor du har lest mange dager, kvelder og netter?
I så fall bør du kjenne til en mengde andre kapasiteter som leger, forskere og helsespesialister som også har gått ut med advarsler om vår syke trådløs-hverdag.
Voksenopplæring var ikke ment for deg spesielt. Det er generelt, fordi voksne (og barn) blir holdt for narr av den falske tryggheten som automatisk bygges videre ved å unnta viktig info fra samfunnets viktige infokanaler.

 

2 hours ago, SelmaV said:

Har ikke tanken slått deg at de HAR gravd etter informasjon om hvor farlig dette skal være for vår helse? Men.....de fant ingenting....? Så da er det ikke noe å publisere?

Du bedriver også din form for desinformasjon - ved å late som det ikke finnes.
Tusener av rapporter som "ikke finnes...ikke noe å publisere"???

2 hours ago, SelmaV said:

Hvorfor gidder journalister og media i det hele tatt vie oppmerksomhet til dere som er motstandere, uten å sjekke om dere er inne på noe?

Det er veldig rart at journalister som har informasjonsinnhenting som yrke til daglig, ikke skal klare å finne forskningen som er rundt i tusenvis av alternative kanaler, videoer, blogger osv. Ja, hva kan være årsaken når disse profesjonelle info-flytterne ikke skriver om dette?

Jeg har mine tanker om hva ditt egasjement her egentlig er, men det får være min spekulasjon.
Det gjelder ikke bare deg, for det er flere her som lukker øynene hardt i de rette øyeblikkene, fordi de ikke vil se det.


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, slask skrev:

 

Notert. Du kan altså ikke vise til en eneste konkret enkeltkilde som støtter påstanden din tidligere.

Troverdigheten din og de du lenker til er lik 0. Det er bare påstander. Mengder av påstander. Som gjentas til det kjedsommelige. Og hvorfor? Fordi du hverken har noe konkret eller er i stand til å skaffe det. Og påstandene blir for mange til at en klarer å argumentere for hver enkelt.

For som jeg har sagt før - og som andre har vært inne på - om det du hevder stemmer så hadde det faktisk ikke vært mulig å holde hemmelig. Det finnes ingen stor konspirasjon som skjuler farene med 5G. Heller ikke 4G, 3G eller 2G.

Problemet med slike konspirasjonsteorier som dette er mangelen på det som kalles falsability. Det vil si at det er vanskelig, om ikke umulig, å komme med et enkelt bevis som motbeviser det. Om jeg for eksempel påstår at ALLE svaner er hvite, så kan noen bare komme med en svart svane, så er påstanden min motbevist. Dette er falsability.

Men påstandene her er umulige å finne et konkret bevis for at er feil. Både fordi det er så utrolig mange påstander samtidig som hver og en må motbevises - men også fordi påstandene kommer skjult som fakta, påstått bevist og ofte basert på grunnleggende misforståelser eller mangel på kunnskap. Er stråling farlig? Ja det finnes enkelte typer farlig stråling. Har myndighetene noen gang skjult noe for offentligheten? Ja dessverre har det skjedd. Men betyr disse to tingene at 5G er farlig? NEI!!!!

Når de som mener at påstanden om at 5G er farlig mener at mangelen på motbevis forsterker bevisene for at det er farlig, samtidig som at myndighetene og fagmiljøene har en skjult agenda - da er det jo umulig å snakke fornuft. For alle argumentene mot at det er farlig kommer fra myndigheter og fagmiljøer - og dermed i følge egne kriterier ugyldiggjort. Og når da flere fagmiljøer nettopp mener at dette er trygt så forsterker det teorien om at myndighetene har en skjult agenda. Altså hele suppa er en ond sirkel.

Dette er på godt norsk det vi kaller pisspreik. Og det du kommer med er ikke noe unntak. Tvert i mot følger du oppskriften til dine meningsfeller til punkt og prikk, og forvekslende lik flatjordmiljøet, motstandere mot vaksiner, 9/11 konspirasjonister, de som ikke tror på månelandingen and what have you. Vi kunne like godt diskutert en av de teoriene, og mønsteret i diskusjonen hadde vært akkurat likt.

Du kom med en påstand. Jeg ba om dokumentasjon. Du linket til en lang artikkel med en drøss med kilder. Jeg gjentok spørsmålet om en konkret kilde/bevis. Jeg hørte ikke noe og måtte purre, og fikk til slutt en ny link til nok en haug med artikler. Men påstanden din mener du er bevist og dokumentert. Og dette gjentar du.

Så enten så forstår du ikke noe av det du sprer rundt deg, eller så bløffer du så det renner av deg. Og hvorfor skal en da tro på deg....?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, slask skrev:

 

Jeg har mine tanker om hva ditt egasjement her egentlig er, men det får være min spekulasjon.
Det gjelder ikke bare deg, for det er flere her som lukker øynene hardt i de rette øyeblikkene, fordi de ikke vil se det.
 

Insinuerer du at jeg er en del av 'dem'? En del av korrupsjonen som får betalt for å bevisst holde tilbake farene ved stråling?

For det første, takk. Lenge siden noen trodde jeg var så viktig at jeg var en trussel for verdensbildet til noen 😂    Men for ordens skyld så er jeg ikke det. Men hvis andre folk får betalt for å argumentere fornuft mot folk som tror på ting som ikke finnes, må jeg si at jeg føler meg litt snurt. Hvem kontakter jeg for å få betalt for å være fornuftig og kildekritisk?

Einar er litt sånn som Trump. Sprø som en kjeks og aner ikke hva de driver med, men de har likevel en viss underholdningsverdi.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man dum nok til å tro på konspirasjonsteorien om 5G så er man sikkert dum nok til å kjøpe en USB-pinne til 4000 som har den påståtte egenskapen at den beskytter mot elektromagnetisk stråling. Det blir som å selge helbredende krystaller, alternative mennesker som ikke skjønner hva vitenskap eller vitenskapelige beviser er går rett på limpinnen.

Jeg blir ikke forundret om det er folk som fremmer denne konspirasjonsteorien som selger disse USB-pinnene, det er jo i så fall en liten genistrek. Påstå at noe er skadelig, argumenter med pseudovitenskap, flotte ord som "kvanteoscillering", "holografisk nano-lag-katalysator" og side opp og ned med lange tekster og ubegrunnede påstander. Kjøp inn massevis av USB-pinner til 5 kroner og selg dem videre til de som tror på konspirasjonsteorier for 4000 kroner... PROFIT!.

https://www.digi.no/artikler/vil-stoppe-usb-pinne-som-pastas-a-beskytte-mot-5g-straling/493153

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...