Gå til innhold

Ta kontakt eller gi faen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Opp

Anonymkode: c0b65...211

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Opp

Herregud, skal det virkelig ta år og dag før du tar kontakt, fordi du skriver i denne tråden i stedet for å faktisk gjøre det?

Anonymkode: 526ff...911

• Liker 5
Skrevet
På 27.2.2020 den 23.41, AnonymBruker skrev:

Herregud, skal det virkelig ta år og dag før du tar kontakt, fordi du skriver i denne tråden i stedet for å faktisk gjøre det?

Ja,for jeg tør ikke. Redselen for avvisning tar over. 

Skrevet

Har du ikke et påskudd for å skrive til han, f.eks. om dere har en felles interesse, og så kan du spørre om noe i forbindelse med det. "Vet du hvor det er flygende-drage-treff neste helg?" Eventuelt om dere har noen felles kjente du kan omgås og prøve å komme i kontakt med han gjennom. Eventuelt kan du henge opp en annonse på oppslagstavla til hans lokale matbutikk om at du selger/gir bort noe, og sette ditt navn og tlf.nr. tydelig under.

Anonymkode: bc9e0...4c8

• Liker 1
Skrevet

Flygende drage treff??😂😂😂😂Ha ha ha. Slå til med vet du når neste dogging treff skal være? Skal d nå først være bare sex så slå på stor tromma😂😂

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke et påskudd for å skrive til han, f.eks. om dere har en felles interesse, og så kan du spørre om noe i forbindelse med det. "Vet du hvor det er flygende-drage-treff neste helg?" Eventuelt om dere har noen felles kjente du kan omgås og prøve å komme i kontakt med han gjennom. Eventuelt kan du henge opp en annonse på oppslagstavla til hans lokale matbutikk om at du selger/gir bort noe, og sette ditt navn og tlf.nr. tydelig under.

Vi har dessverre ikke det.  Prøver å tenke febrilsk,men det er ingenting. Han er ikke så sportsinteressert/friluftsinteressert tror jeg. Skrur bil og styr tror jeg,ikke min greie. Ellers veit jeg ikke.. Vi har vel en felles venn,som han er bestekompis med som jeg gikk i klasse med når vi var yngre,men kjenner han ikke personlig. Så,ikke så lett dette..

Ts

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ja,for jeg tør ikke. Redselen for avvisning tar over. 

Da kommer tiden til å renne fra deg, og før du vet ordet av deg er det for sent. Ta sjansen!

• Liker 2
Skrevet

Da kommer tiden til å renne fra deg, og før du vet ordet av deg er det for sent. Ta sjansen!

Du har rett,men hva med om man ikke får svar?Da har man dritt seg ut.  Men det er vel noe man bør forberede seg på, og heller bli positivt overrasket. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har rett,men hva med om man ikke får svar?Da har man dritt seg ut.  Men det er vel noe man bør forberede seg på, og heller bli positivt overrasket. 

Ja, men da slipper du å kverne noe mer på det og kan gå videre med livet ditt. Må være slitsomt å undre sånn dag ut og dag inn

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men da slipper du å kverne noe mer på det og kan gå videre med livet ditt. Må være slitsomt å undre sånn dag ut og dag inn

Føler meg så dum om jeg skulle bli avvist. Og han mente jeg ser bedre ut enn han. Men faen,blir så irritert på enkelte mannfolk,virker som de bruker datingapper kun som tidsfordriv når de kjeder seg/i pauser eller 'dødperioder'  på jobb,egoboost osv. At de jobber sent når de ikke har barn og når de har barn kan de ikke møtes. Så de har ikke tid til evt kjæreste eller fwb situasjon. Og skal man akseptere at en skal møtes kun på deres premisser? Det blir feil det også.

Og det er så ekstremt frustrerende å ha kontakt med slike,når målet ditt er noe langvarig og barn. Er så lei av å kaste vekk energi og tid på ting som ikke blir noe av.  Ønsker så jævlig nærhet og sex,da det er bokstaveligtalt år og dag siden. Ønsker samboer og et barn på kort sikt. Orker ikke mer tull og svada,da jeg har andre mål. Men ingenting haster for mange av disse mennene da de har barn og ikke stresser med andre ting enn jobben og det å tjene nok til å forsørge barn(a) osv.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Føler meg så dum om jeg skulle bli avvist. Og han mente jeg ser bedre ut enn han. Men faen,blir så irritert på enkelte mannfolk,virker som de bruker datingapper kun som tidsfordriv når de kjeder seg/i pauser eller 'dødperioder'  på jobb,egoboost osv. At de jobber sent når de ikke har barn og når de har barn kan de ikke møtes. Så de har ikke tid til evt kjæreste eller fwb situasjon. Og skal man akseptere at en skal møtes kun på deres premisser? Det blir feil det også.

Og det er så ekstremt frustrerende å ha kontakt med slike,når målet ditt er noe langvarig og barn. Er så lei av å kaste vekk energi og tid på ting som ikke blir noe av.  Ønsker så jævlig nærhet og sex,da det er bokstaveligtalt år og dag siden. Ønsker samboer og et barn på kort sikt. Orker ikke mer tull og svada,da jeg har andre mål. Men ingenting haster for mange av disse mennene da de har barn og ikke stresser med andre ting enn jobben og det å tjene nok til å forsørge barn(a) osv.

Ts

For å få til det må du gå videre fra denne mannen, om ikke ting bedrer seg. Og det får du kun avklart om du tar kontakt. Enten så går det bra, eller så blir du avvist og kan gå videre. Du får ikke alt du vil ha på kort sikt om du ikke GJØR noe.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Høres jo trist ut med de mennene. Men kanskje ikke han her er akkurat den rette for deg om han har barn fra før og virker så lite tilgjengelig. Kanskje du bør utvide radiusen din litt, og ikke være uvillig til å flytte på deg, for å få flere muligheter til å møte en seriøs mann.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres jo trist ut med de mennene. Men kanskje ikke han her er akkurat den rette for deg om han har barn fra før og virker så lite tilgjengelig. Kanskje du bør utvide radiusen din litt, og ikke være uvillig til å flytte på deg, for å få flere muligheter til å møte en seriøs mann.

Ja. Har snakket/skrevet mes flere slike og blie mentalt utslitt av å ikke få noe ut av ting. Har heldigvis begynt å kutte tvert,og ikke dvele ut tiden med noen der jeg ser det ikke fører noen vei,vi ikke er kompatible osv. Og ja,jeg har jobbet med meg selv og self love osv. Så det går ikke på det. Jeg har bodd i ulike byer og studert/jobbet tidligere men bor på hjemtrakter nå,men føler meg for gammel til å flytte langt vekk igjen. Og foreldrene mine blir ikke yngre osv. 

Men ja,lysten på å ta kontakt med han er ikke så stor pga det jeg skreiv, samtidig som jeg kan ha liiten sjanse på intimitet..søren ikke lett altså.

Har forresten snakket litt med en annen bekjent fra oppveksten, på denne appen siste tiden men virker ikke å gå noen vei det heller. Han virker kjedelig og tafatt og lite spennende egentli. Haha,latterlig dette,blir oppgitt. Vil møte folk og ikke skrive i evigheter,er ikke ute etter nettvenner.

AnonymBruker
Skrevet

Tror han har kjørt forbi meg et par ganger,uten å tute eller vinke. Han er jævlig feig!

AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden minner meg veldig om en lang tråd som for en tid tilbake, der ei kvinne i 30-åra hadde ekstrem beslutningsvegring for et eller annet. Tror det var om en mann.

Hun drev også å skrev nye innlegg og fant på unnskyldninger for å ikke gjøre noe, og bedrev ekstrem selvpining slik som du gjør. Ville ikke ta til seg noen råd og hadde en veldig spesiell skrivestil og ordbruk.

Tror hun bodde hjemme hos foreldrene sine. Var det deg, TS?

Du må bare gjøre noe..jeg får helt vondt av deg. Bare send en kort melding. Det er ikke så farlig hva som står der, møtested og møtetid trenger ikke å være planlagt i forveien.

Anonymkode: 95152...a22

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden minner meg veldig om en lang tråd som for en tid tilbake, der ei kvinne i 30-åra hadde ekstrem beslutningsvegring for et eller annet. Tror det var om en mann.

Hun drev også å skrev nye innlegg og fant på unnskyldninger for å ikke gjøre noe, og bedrev ekstrem selvpining slik som du gjør. Ville ikke ta til seg noen råd og hadde en veldig spesiell skrivestil og ordbruk.

Tror hun bodde hjemme hos foreldrene sine. Var det deg, TS?

Du må bare gjøre noe..jeg får helt vondt av deg. Bare send en kort melding. Det er ikke så farlig hva som står der, møtested og møtetid trenger ikke å være planlagt i forveien.

Anonymkode: 95152...a22

Bor i egen leilighet og har gjort det x antall år, og har heller ikke skrevet andre tråder om andre menn,så det var nok ikke meg. 

Ja,skal skrive noe kort og konsist snart.

AnonymBruker
Skrevet

Har bestemt meg,gidder ikke ta kontakt. Sjøltilliten min klarer ikke flere nederlag. Og slipper det fra den kanten,om nan lar være å ta kontakt. Har prøvd i mange år å finne kjærligheten og en bra mann,men det går ikke. Veldig vondt for ønsker det så inderlig. Gresset er ofte grønnere kan det virke som andre steder og rundt neste sveip. Jeg er ikke et andre valg. Aldri!! Får bare gå i kloster. Jævlig fed up med dårlige mannfolk,og har kasta vekk nok energi og tid på svada man aldri får tilbake!

Ts

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har bestemt meg,gidder ikke ta kontakt. Sjøltilliten min klarer ikke flere nederlag. Og slipper det fra den kanten,om nan lar være å ta kontakt. Har prøvd i mange år å finne kjærligheten og en bra mann,men det går ikke. Veldig vondt for ønsker det så inderlig. Gresset er ofte grønnere kan det virke som andre steder og rundt neste sveip. Jeg er ikke et andre valg. Aldri!! Får bare gå i kloster. Jævlig fed up med dårlige mannfolk,og har kasta vekk nok energi og tid på svada man aldri får tilbake!

Ts

Det er greit at du ikke vil ta kontakt med akkurat han fyren her. For ting kommer jo ikke så naturlig med han, og han er litt feig, som du sier. Men synes absolutt ikke du skal gi opp mannfolk helt. Ta bare en liten pause :)  Og når du skal date igjen, så prøv å ta litt lett på det, og ha det gøy. Siden du bor på en liten plass så er det sikkert lurt hvis du er åpen for å bli kjent med noen som bor et stykke unna også. Da er jo nettdating greit Hvis kjemien stemmer, så kan jo kanskje en av dere flytte på seg etter hvert. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er greit at du ikke vil ta kontakt med akkurat han fyren her. For ting kommer jo ikke så naturlig med han, og han er litt feig, som du sier. Men synes absolutt ikke du skal gi opp mannfolk helt. Ta bare en liten pause :)  Og når du skal date igjen, så prøv å ta litt lett på det, og ha det gøy. Siden du bor på en liten plass så er det sikkert lurt hvis du er åpen for å bli kjent med noen som bor et stykke unna også. Da er jo nettdating greit Hvis kjemien stemmer, så kan jo kanskje en av dere flytte på seg etter hvert. 

Det virker ikke som det finnes en mellomting på disse appene. Enten er de ute etter kun sex,eller så er det folk som tar kontakt som du ikke er interesert i. Av og til avviser en på en høfflig måte eller ikke svarer de osv der enkelte ikke tar hint og skriver igjen med overdrevne komplement som i seg selv blir turn off,så man må blokkere de for å få fred. Er mentalt utslitt av dette. Vil ha et positivt resultat der begge er gjensidig interessert,møtes raskt og se om der er kjemi å bygge videre på. Men svært vanskelig.  Er åpen for å treffe folk litt utenfor her jeg bor ja,men off er mentalt sliten av og ikke få noen gode resultat. Og jeg har vært så lenge uten nærhet,kroppskontakt og sex at jeg går i frø. Trenger det men er ikke needy. Har sårt lyst å ligge/sove nært og bli holdt rundt av en mann. Det er meneskelig. Føler alle får det utenom meg,og jeg går glipp av mye godt....😔

AnonymBruker
Skrevet
On 3/4/2020 at 1:09 PM, AnonymBruker said:

Tror han har kjørt forbi meg et par ganger,uten å tute eller vinke. Han er jævlig feig!

HAN er feig?

Er jo du som er feig.

Du virker jo helt gal.

Anonymkode: 4553e...85c

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...