Gå til innhold

Ta kontakt eller gi faen?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da blir han nok høy på seg selv.  

Anonymkode: c0b65...211

Han er veldig laidback. Tror vi har endel å prate om siden sist.  Undertegnede har i hvertfall noen ting på hjertet.  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hvordan går det

Vanskligere er det ikke.

Menn er ikke tafatte om de liker noen, så tviler på det er gjensidig men

Anonymkode: 4553e...85c

• Liker 4
Skrevet

Nei, nei. Du sier som sant er at du har lyst på ham. Helst i kveld. 

Da kommer han fort skal du se. Det er sikkert. 

Anonymkode: 4ffcc...e59

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nei. Du sier som sant er at du har lyst på ham. Helst i kveld. 

Da kommer han fort skal du se. Det er sikkert. 

Anonymkode: 4ffcc...e59

Tvilsomt om han har barna. Men har villet dratt raskt en gang tidligere, om jeg sa kl slett,men var for omstendelig så han sovnet,haha. Tror dette er et irritasjonsmoment,for det var ikke første gangen. Har hatt litt angst men det går fort over etter man har møttes. Er alltid rett før.

Ts

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

???? Det kan faktisk hjelpe en og ta et standpunkt da. Når beskrivelsene av personen du har i tankene, har den eksakte beskrivelsen betyr ikke det noe?Er jo andre som er totalt skivebom.

Ts

Ehmm nei, det normale er at du tar en Myers Briggs anaylse for å forstå hvordan er person er kognitivt skrudd sammen. Derfra kan man forstå handlingsmønster og årsaken til væremåten. Lære deg å forstå forskjellen på en INxx personlighet og en ESxx personlighet f.eks er en bra start. 

Du forventer en ESxx type mannfolk, og stemmer ikke han med hvordan den type personlighet er så gir du faen? 
Det er nå førstnevnte som er mest overfladisk men mest sjarmerende og pågående. INxx type mannfolk tenker og fungerer på en helt annen måte rent kognitivt. 

Skrevet
Just now, Xcase33 said:

Ehmm nei, det normale er at du tar en Myers Briggs anaylse for å forstå hvordan er person er kognitivt skrudd sammen. Derfra kan man forstå handlingsmønster og årsaken til væremåten. Lære deg å forstå forskjellen på en INxx personlighet og en ESxx personlighet f.eks er en bra start. 

Du forventer en ESxx type mannfolk, og stemmer ikke han med hvordan den type personlighet er så gir du faen? 
Det er nå førstnevnte som er mest overfladisk men mest sjarmerende og pågående. INxx type mannfolk tenker og fungerer på en helt annen måte rent kognitivt. 

Myers Briggs er bare humbug. Vet du ikke såpass?

Anonymkode: 5b4e9...6ba

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Myers Briggs er bare humbug. Vet du ikke såpass?

Anonymkode: 5b4e9...6ba

Tenk å leve i en verden hvor man konkluderer med at alt man ikke forstår avskriver man som humbug. 

Jaja..du om det. Det er flott å se at du vet å intellektuelt underbygge meningene dine ihvertfall. 

Skrevet
25 minutter siden, Xcase33 skrev:

Dette forsto jeg ikke helt. Prøver å tenke for og i mot. Kommer han til å svare om jeg tar kontakt osv?!? Er det verdt det? Skal man møtes for å dekke noen behov osv?Er det illusjonen av en "conection" jeg ønsker,og han er litt tilgjengelig om han er singel? Ønsker jeg å ligge med han fordi han likte meg i 'gamle dager',og jeg syns han var tøff og litt "kul type",populær og kul i sin tid,selv om han ikke var av de fineste fyrene.

Veit ikke om dere tror på slikt, men jeg spurte "universet" whatever you want to call it,hvis jeg er på rett spor,hvis jeg skal kontakte personen, spill "insert song " på radioen. Og i dag ble den spilt på radio..sikkert sprøtt og latterlig,men føler litt at det er et tegn. *ler*

Ts

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veit ikke om dere tror på slikt, men jeg spurte "universet" whatever you want to call it,hvis jeg er på rett spor,hvis jeg skal kontakte personen, spill "insert song " på radioen. Og i dag ble den spilt på radio..sikkert sprøtt og latterlig,men føler litt at det er et tegn. *ler*

Herrefred TS, du er jo vilt forelska i han😅 Ta telefon og prat med han heller hvis han er så pratsom, ikke bruk app som kan missforstå dine ønsker. Tekst er kaldt og stemmen er varm vettu. Stjernetegn treffer for alle på en eller annen form, likevel stemmer ikke fremtiden av den. Ring i morgen og avgjør din fremtid, lykke til TS💛

• Liker 1
Skrevet

Jeg setter faktisk pris på meldinger fra folk jeg har «holdt på med» før. Blir overrasket og glad over at de tenker på meg fortsatt. Kjipt å avvise de, så jeg sier gjerne ja til å møtes, men følelsene mine for dem har ikke akkurat endret seg. Men greit å ha de i bakhånd 🙊

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Herrefred TS, du er jo vilt forelska i han😅 Ta telefon og prat med han heller hvis han er så pratsom, ikke bruk app som kan missforstå dine ønsker. Tekst er kaldt og stemmen er varm vettu. Stjernetegn treffer for alle på en eller annen form, likevel stemmer ikke fremtiden av den. Ring i morgen og avgjør din fremtid, lykke til TS💛

Helt fullstendig feil. Har dessverre vært laaaang tid uten nærhet og sex,og har ikke noen spesielle i kikkerten,derfor tenkte jeg at jeg kunne gitt det en siste sjanse her. Men har vært skeptisk lenge,for det er mye negativt med vedkommende,og jeg er ikke liiitt seksuelt tiltrekt. Og jeg veit når jeg er det for å si det slik. Som en jeg dessverre manifistere inn i fjor vår spm det ikke blei noe med da han likte flere på en gang osv,var narssisist og har ny dame osv. Veldig glad det ikke blei noe med han,hadde dårlig magefølelse som skreiv varsku fra dag én men jeg fant han ekstremt seksuelt attraktiv og hadde veldig lyst på han til jeg fant ut hvilken dritsekk han var/er, nå ville jeg ikke tatt borti han med ildtang en gang. Uansett, var seksuelt tiltrukket av han, det er jeg ikke i han innlegget handler om. Tenkte bare at vi evt kunne hatt det litt gøy ilag. Da vi nesten hadde det i 2017. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det er jeg ikke i han innlegget handler om. Tenkte bare at vi evt kunne hatt det litt gøy ilag. Da vi nesten hadde det i 2017. 

Nå forstår jeg ingenting, tror du begynner innlegget i feil ende, først sto det ingenting, så kom litt, og nå kom denne😂

• Liker 2
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Dette forsto jeg ikke helt. Prøver å tenke for og i mot. Kommer han til å svare om jeg tar kontakt osv?!? Er det verdt det? Skal man møtes for å dekke noen behov osv?Er det illusjonen av en "conection" jeg ønsker,og han er litt tilgjengelig om han er singel? Ønsker jeg å ligge med han fordi han likte meg i 'gamle dager',og jeg syns han var tøff og litt "kul type",populær og kul i sin tid,selv om han ikke var av de fineste fyrene.

Ts

Vel hensikten var vel å gi deg en "pointer" til Myers Briggs slik at du selv kan sette deg mer inn i det og vurdere det hele derfra. 
Finnes da enormt bra ressurser på youtube og andre steder til å virkelig forstå det...om man gidder da. Istedenfor å se til "universet" og se etter tegn..jeg mener hvordan er det man i alle dager resonerer seg frem til valg av partner på den måten? 

Skrevet
24 minutter siden, Xcase33 skrev:

Vel hensikten var vel å gi deg en "pointer" til Myers Briggs slik at du selv kan sette deg mer inn i det og vurdere det hele derfra. 
Finnes da enormt bra ressurser på youtube og andre steder til å virkelig forstå det...om man gidder da. Istedenfor å se til "universet" og se etter tegn..jeg mener hvordan er det man i alle dager resonerer seg frem til valg av partner på den måten? 

Forstår. 

Dette er da en jeg kjente til fra før, som jeg har datet litt tidligere men som av ulike grunner stoppet opp/rant ut i sanden/ble ghostet, veit ikke. Har sett mye om the law of attraction, og tror mye av det stemmer. Spør da ikke universet om hvem som helst eller folk man ikke kjenner. Liker jo å finne partner på normal måte. 

Ts 

Skrevet
11 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Nå forstår jeg ingenting, tror du begynner innlegget i feil ende, først sto det ingenting, så kom litt, og nå kom denne😂

Hele innlegget står der.

Skrevet

Fuck tida går alt for fort,snart februar...redd for å ikke rekke en dritt dette året heller.  Må få slutt på sextørke. Har ikke tatt kontakt enda, vurderer det i slutten av kommende uke,men redd for å ikke få svar eller bli ignorert/gjør seg til latter, redd jeg ikke tenner på han men illusjonen..hjelp! Hva hadde dere gjort og hva ville du skrevet ? Ingen Netflix&chill da jeg ikke har netflix(det har sikkert han men vil ikke invitere meg selv til han uten hvis det kommer fra han).  SOS

Ts

Skrevet

Hallooo??

Skrevet

Opp 

Skrevet

Herregud, hva mer vil du folk her skal svare deg? Ta kontakt med han. Blir du avvist så gå videre med livet ditt. Vanskeligere er det faktisk ikke. 

Anonymkode: aeb10...89d

• Liker 8
Skrevet

Skal du sitte å lure på om du skal ta kontakt i all evighet, så du slipper å faktisk ta kontakt?

Anonymkode: 526ff...911

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...