Gå til innhold

Ta kontakt eller gi faen?

Fremhevede innlegg

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke hatt sex med han tidligere,nesten. Har ikke møtt han på 2,5 år. Har datet og møtt/flørtet med andre på denne tiden. Tenkte bare at vi kunne ha sex til man finner noen andre.  Har behov og det har vært leeeeenge siden sist. 

Har prøvd å manifistert han inn igjen i over 2 år og det virker ikke, så jeg gidder ikke sitte å vente på noe som kanskje aldri kommet til å skje? Også hørt på tarot card reading og de sier han kommer til å ta kontakt. Men fuck, tror ikke på det. Han er nok for feig fordi han har en jævlig stor stolthet og er selvsentrert. 

Jeg var også veldig ubesluttsom sist vi hadde kontakt pga angst pga isolasjon som gjør at man kanskje ikke er så troverdig. Og de fleste folk gidder vel ikke forholde seg til wishy washi folk. Men forsvarer ikke det at han nok ikke  har vært intr nok eller vil ha forhold osv. Grunnen til at man har "hekt " er fordi han likte meg tidligere og ja nei jeg veit ikke...Likte aldri han på den tiden. Ikke min typiske type,men nå er alderen og det å etablere seg som styrer....

Ts

Anonymkode: c0b65...211

Du skjønte ikke at det var til dette? 

Uansett, ønsker deg lykke til!

Anonymkode: c66fd...e53

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønte ikke at det var til dette? 

Uansett, ønsker deg lykke til!

Anonymkode: c66fd...e53

Hæ??

Skrevet

Sannhetens øyeblikk. Da får det bære eller briste. Bare litt usikker på hva man skal skrive..."Hei. Hvordan går det? Lyst å treffes igjen en dag? " eller bør man skrive en spesifikt dag? Saken er den at jeg ikke veit når han har barna og ikke. 

Ts

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sannhetens øyeblikk. Da får det bære eller briste. Bare litt usikker på hva man skal skrive..."Hei. Hvordan går det? Lyst å treffes igjen en dag? " eller bør man skrive en spesifikt dag? Saken er den at jeg ikke veit når han har barna og ikke. 

Ts

Skriv en dag da så han har valgmulighet i forhold til barna sine... jeg hadde ikke klart å vente så lenge her om å spørre 😂😂

Skrevet
37 minutter siden, Bente1234 skrev:

Skriv en dag da så han har valgmulighet i forhold til barna sine... jeg hadde ikke klart å vente så lenge her om å spørre 😂😂

Sliter med angst pga lang isolasjon og lite rundt folk så veit ikke om jeg tør å ta kontakt og å ikke stå for det. Veit 110% at han ikke gidder ubesluttsomhet. Så veit ikke om man er helt klar....

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sliter med angst pga lang isolasjon og lite rundt folk så veit ikke om jeg tør å ta kontakt og å ikke stå for det. Veit 110% at han ikke gidder ubesluttsomhet. Så veit ikke om man er helt klar....

Ja nei d må du jo finne ut selv når du er klar.👍🏻

Skrevet

Rar tråd. Om det stemmer at du aldri har vært tiltrukket av han og at det nå er alderen og det å etablerer seg som styrer, så la han være i fred. Hvorfor skal du bruke han til det? Finn noen du er tiltrukket av isteden. 

Om du faktisk har følelser for han, noe det skinner ganske godt igjennom at du har, så send mld. Da får du avklaring uansett om han svarer eller ikke. 

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, Bonito skrev:

Rar tråd. Om det stemmer at du aldri har vært tiltrukket av han og at det nå er alderen og det å etablerer seg som styrer, så la han være i fred. Hvorfor skal du bruke han til det? Finn noen du er tiltrukket av isteden. 

Om du faktisk har følelser for han, noe det skinner ganske godt igjennom at du har, så send mld. Da får du avklaring uansett om han svarer eller ikke. 

Null følelser men noe uferdig/ikke fått closure er det..

Han er et halmstrå har jeg tenkt ift å kunne ha nærhet/sex med noen. Han likte jo meg bedre enn jeg likte han. Han har vært forelska i meg for mange år siden  uten at han turte å gjøre noe med det...har aldri vært forelska i han. Aldri hatt et øye til han heller,husket han bare fra vi voks opp og var på enkelte samme plasser osv...

Det er ikke bare bare å finne noen man er tiltrekt av. Har prøvd i lang tid. Sjelden det er gjensidig osv...

Skrevet

Null følelser men noe uferdig/ikke fått closure er det..

Han er et halmstrå har jeg tenkt ift å kunne ha nærhet/sex med noen. Han likte jo meg bedre enn jeg likte han. Han har vært forelska i meg for mange år siden  uten at han turte å gjøre noe med det...har aldri vært forelska i han. Aldri hatt et øye til han heller,husket han bare fra vi voks opp og var på enkelte samme plasser osv...

Det er ikke bare bare å finne noen man er tiltrekt av. Har prøvd i lang tid. Sjelden det er gjensidig osv...

Hva er det som er uferdig da? Om det ikke er følelser involvert. 

Jeg vil tro du hadde fått mye mer pepper her inne om du var mann og skrev det samme som du gjør. Men utnytting er utnytting uansett etter min mening.

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, Bonito skrev:

Hva er det som er uferdig da? Om det ikke er følelser involvert. 

Jeg vil tro du hadde fått mye mer pepper her inne om du var mann og skrev det samme som du gjør. Men utnytting er utnytting uansett etter min mening.

Det er faktisk ganske sjukt at jeg egentlig gidder ,når han gir blanke faen. Men, uten å forsvare, så er han feig og har mye stolthet og tar ikke mye initiativ. Ikke generelt heller tror jeg...det går i jobb og ungene og tidafordriv/egoboost på datingappene.Tror ikke han vil/gidder prioritere andre enn seg selv og de aller nærmeste. Han sneik på profilen min i oktober i fjor og som inkognito tror jeg, i januar. Så noe lurer han på han også han bare får ikke ut finger'n. 

Det uferdige er vel at vi ikke hadde sex etc? Han ghosta meg tror jeg...men la ned energi i der og vi planla mange ting derfor har jeg ikke fått fred selv om det har fått 2,5 år....

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk ganske sjukt at jeg egentlig gidder ,når han gir blanke faen. Men, uten å forsvare, så er han feig og har mye stolthet og tar ikke mye initiativ. Ikke generelt heller tror jeg...det går i jobb og ungene og tidafordriv/egoboost på datingappene.Tror ikke han vil/gidder prioritere andre enn seg selv og de aller nærmeste. Han sneik på profilen min i oktober i fjor og som inkognito tror jeg, i januar. Så noe lurer han på han også han bare får ikke ut finger'n. 

Det uferdige er vel at vi ikke hadde sex etc? Han ghosta meg tror jeg...men la ned energi i der og vi planla mange ting derfor har jeg ikke fått fred selv om det har fått 2,5 år....

Jamen ingenting av det her spiller vel noen rolle om du ikke har følelser for personen overhode? Om han gir f og du ikke har følelser så gir jo svaret seg selv. Hvorfor skal det være "uferdig" av å ikke ha sex med noen man ikke er tiltrukket av? 

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, Bonito skrev:

Jamen ingenting av det her spiller vel noen rolle om du ikke har følelser for personen overhode? Om han gir f og du ikke har følelser så gir jo svaret seg selv. Hvorfor skal det være "uferdig" av å ikke ha sex med noen man ikke er tiltrukket av? 

Kanskje han vil treffes om jeg tar initiativ? Det veit man ikke før man har prøvd. Men er som sagt skeptisk, derfor man har utsatt i evighet og litt fordi jeg bor i en lite leilighet med mangler, som jeg har tenkt å flytte ut av så fort jeg finner en større og bedre. Litt flaut å vise frem, når man teknisk sett burde ha noe bedre ift alderen osv. Veldig lite og stakkarslig.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han vil treffes om jeg tar initiativ? Det veit man ikke før man har prøvd. Men er som sagt skeptisk, derfor man har utsatt i evighet og litt fordi jeg bor i en lite leilighet med mangler, som jeg har tenkt å flytte ut av så fort jeg finner en større og bedre. Litt flaut å vise frem, når man teknisk sett burde ha noe bedre ift alderen osv. Veldig lite og stakkarslig.

Poenget er at dersom du ikke aldri har hatt, eller har følelser for personen, så er det bare å drite i. Noe annet er bare slemt iom du mener han har vært interessert i deg. Og igjen... uferdig fordi man ikke har hatt sex med noen man ikke er tiltrukket av? 

• Liker 2
Skrevet
43 minutter siden, Bonito skrev:

Poenget er at dersom du ikke aldri har hatt, eller har følelser for personen, så er det bare å drite i. Noe annet er bare slemt iom du mener han har vært interessert i deg. Og igjen... uferdig fordi man ikke har hatt sex med noen man ikke er tiltrukket av? 

Noe er det vel siden man dveler ved det. Han var blant de populære back in the day,ikke som kjæreste, men som person. Var i gjeng med de mest populære. Han er høy og matcho,det er vel noe jeg finner litt attraktivt, selv om han ikke er  blant de fineste. Han ligner på vokalisten i Metallica😂😂 Dette veit han da jeg måtte si det sist +det var mange andre som hadde sagt det samme. Ikke min typiske stil det nei. Har ikke alltid sett slik ut da,når det er mindre skjegg/uten skjegg ser vedk litt annerledes ut. Skal også sies at undertegnede ofte har likt de på øverste hylle og sjelden fått slike fyrer. Kun et par når jeg studerte for endel år siden. Er selv midt på treet vil jeg si selv.  Kan vel se bra ut når man gjør en innsats. Slik er det vel med de fleste.

Av en eller merkelig grunn har jeg lyst å ha sex med han. Han sa sist at jeg sikkert  kunne få hvem jeg ville, og fortjente bedre enn han..eh hmm syns ikke om når folk sier slik. Step up the game da om du mener du har for lite å komme med. Og jeg kan på ingen måte gå hvem jeg bil.  Har blitt såra/hatt kontakt med feil menn × antall ganger oppgjennom,så nei til den påstanden.

Skrevet
På 25.1.2020 den 4.28, AnonymBruker skrev:

Men har vært skeptisk lenge,for det er mye negativt med vedkommende,og jeg er ikke liiitt seksuelt tiltrekt. Og jeg veit når jeg er det for å si det slik. 

Dine egne ord.... 

Skrevet
43 minutter siden, Bonito skrev:

Dine egne ord.... 

Voldsomt som du fokuserer på det der. Nei,var ikke seksuelt tiltrekt eller hadde pirrende følelse nei. Men vi hadde god kjemi og virka like på endel ting. 

Skrevet

Du virker alt for opphengt i et menneske som du mener du ikke føler noe som helst rundt. 
du lurer ingen andre enn deg selv ;) 

Anonymkode: c1d66...4da

• Liker 4
Skrevet

Du virker alt for opphengt i et menneske som du mener du ikke føler noe som helst rundt. 
du lurer ingen andre enn deg selv ;) 

Anonymkode: c1d66...4da

Har ikke fått closure,derfor man ikke klarer å gå videre. Ser på andre menn og har flørtet og datet andre på denne tiden.  Men der ligger et "hva om,hviss". Føler der er noe usagt...

Skrevet
5 timer siden, Bente1234 skrev:

Ja nei d må du jo finne ut selv når du er klar.👍🏻

Har drukket litt no og lyst å sende mld,men altfor seint no uansett. Her ser bomba ut også så.. Det blir med tanken. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har drukket litt no og lyst å sende mld,men altfor seint no uansett. Her ser bomba ut også så.. Det blir med tanken. 

Ikke drikk når du tar kontakt. D er d værste jeg vet er menn som er fulle når de tar kontakt. Må si du er en mester i å seig pine deg sjøl. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...