Gå til innhold

Ta kontakt eller gi faen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke akkurat noen skjønnhet nei,men mandig og høy er vel det eneste positive. Nå har det gått et døgn og null svar. Det ante meg. Visste det,derfor jeg utsatte og utsatte for å slippe dette. Gikk inkognito og så at han er på den plassen han jobber. Så han jobber vel en lørdagsnatt da han ikke har kidsa. Nei fy faen til en dritt!!

Slettet appen også nå,mildt sagr FED UP av dritsekker!! ;(((((

Anonymkode: c0b65...211

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det var litt hardt å kalle han drittsekk🙈. Var egentlig du som la opp til dette dramaet. Med tør ikke sende, usikker på svar osv osv. Så har han ikke svart enda så er han en dritt sekk?? Hvis han kjenner deg slik vi har blitt kjent med deg gjennom denne tråden så er det ikke så rart syns jeg da at han ikke svarer. Det er ikke vondt ment men du virker veldig vinglete og det er d værste jeg vet. Vinglete menn. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er ikke akkurat noen skjønnhet nei,men mandig og høy er vel det eneste positive. Nå har det gått et døgn og null svar. Det ante meg. Visste det,derfor jeg utsatte og utsatte for å slippe dette. Gikk inkognito og så at han er på den plassen han jobber. Så han jobber vel en lørdagsnatt da han ikke har kidsa. Nei fy faen til en dritt!!

Slettet appen også nå,mildt sagr FED UP av dritsekker!! ;(((((

Du har ikke så mye pent å si om han, og skriver også at du ikke var tiltrukket av han. Som om han er en dårlig reserve du tar til takke med. Så hvis han skjønner hvordan du ser på han er det ikke rart han ikke svarer. Det verste hadde jo vært om noen på hjemstedet deres som kjenner deg igjen her hadde tipset han om denne tråden, og han leser hva du skriver om han.

Anonymkode: bc9e0...4c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke så mye pent å si om han, og skriver også at du ikke var tiltrukket av han. Som om han er en dårlig reserve du tar til takke med. Så hvis han skjønner hvordan du ser på han er det ikke rart han ikke svarer. Det verste hadde jo vært om noen på hjemstedet deres som kjenner deg igjen her hadde tipset han om denne tråden, og han leser hva du skriver om han.

Det tviler jeg sterkt på. 

Hvis han ønsker sex og jeg ønsker sex så ser jeg ingen feil med at man kan ha det gøy og utforske mer sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke du bør kalle han en drittsekk.

Etter alle disse skriveriene her, virker det mer som han vet han bør unngå drama 😛

Bedre med en one night stand, enn dette opplegget her hvertfall.

Anonymkode: 4553e...85c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Etter alle disse skriveriene her, virker det mer som han vet han bør unngå drama 😛

Dritsekk fordi han er feig og fordi han ignorerer.  Tror nok ikke han er så tøff som hsn framstår. Han "gidder vel bare ikke"...fordi han er så selvopptatt og selvsentrisk. Men klart det er gøy å sitte å se på damer han ikke har sjans på i døtider osv,han skal jo ikke gjøre noe med det uansett. Datingapper er jo kun for tidsfodriv for noen. I rest my fucking case! 

Er ikke en ons person. Har blitt kun et ligg med et par for endel år tilbake,men da var det dating og så fant en bare ut at det ikke var noe å satse på,eller den ene flyttet osv.

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Bente1234 skrev:

Syns det var litt hardt å kalle han drittsekk🙈. Var egentlig du som la opp til dette dramaet. Med tør ikke sende, usikker på svar osv osv. Så har han ikke svart enda så er han en dritt sekk?? Hvis han kjenner deg slik vi har blitt kjent med deg gjennom denne tråden så er det ikke så rart syns jeg da at han ikke svarer. Det er ikke vondt ment men du virker veldig vinglete og det er d værste jeg vet. Vinglete menn. 

Vinglete pga jeg ikke visste om han kom til å ikke svare/ignorere. For da kunne man spart seg med å skrive og foreslå treff. Ingen svar enda,kan hende det kommer senere når han er ledig og evt har lyst,men tviler. Time will show.

Har vært litt ubesluttsom med han tidligere og har forståelse for at det kan være irriterende. Men har tenkt å stå for det nå om det mot formodning,skulle skje noe.. 

AnonymBruker
Skrevet
På 8.3.2020 den 14.50, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke drama når jeg har kontakt med menn. Var det ikke du som sa det var uhøflig og respektløst å ikke svare?

AnonymBruker
Skrevet

Ingen svar,kommer nok ingen heller. Bortkasta å gjøre dette ja. Visste det,derfor jeg tvilte i så lang. Han burde føle seg privilligert. Tror ikke han frastøtes mg,var jo han son likte meg fra jeg var 13 år(så jo ut som en dritunge uten pupper) og når jeg var 18+. Men han er feig og ekstremt selvsentrert.  Angrer så jævlig på at jeg sendte!!

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen svar,kommer nok ingen heller. Bortkasta å gjøre dette ja. Visste det,derfor jeg tvilte i så lang. Han burde føle seg privilligert. Tror ikke han frastøtes mg,var jo han son likte meg fra jeg var 13 år(så jo ut som en dritunge uten pupper) og når jeg var 18+. Men han er feig og ekstremt selvsentrert.  Angrer så jævlig på at jeg sendte!!

Nå må du virkelig slutte å kverne på dette her altså. Hva er poenget? Det er over, finito.

Anonymkode: 526ff...911

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå må du virkelig slutte å kverne på dette her altså. Hva er poenget? Det er over, finito.

Dette er min tråd,kverner på det jeg føler for. Skulle aldri ha sendt den meldingen. Men tenk,at en ikke har mulighet for sex med stygge fyrer heller. Helt utrolig. 😨

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er min tråd,kverner på det jeg føler for. Skulle aldri ha sendt den meldingen. Men tenk,at en ikke har mulighet for sex med stygge fyrer heller. Helt utrolig. 😨

Jeg mener ikke at du må slutte å kverne i denne tråden, men du må slutte å kverne oppi hodet ditt. Vil du ikke ha fred liksom? Hvorfor pine deg selv unødig? Det er over.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener ikke at du må slutte å kverne i denne tråden, men du må slutte å kverne oppi hodet ditt. Vil du ikke ha fred liksom? Hvorfor pine deg selv unødig? Det er over.

Anonymkode: c66fd...e53

AnonymBruker
Skrevet

Denne fyren er ikke intr i noen andre enn seg selv og sine to sønner. Han var veldig negativ de gangene vi møttes. Det og det va dritt,eksen hadde sex i kjelleren med diverse fyrer etter de hadde gått fra hverandre,før hun fant nytt bosted. Han hørte de. Hun drev visst å flørtet med andre rett etter de ble ilag,behandlet han dårlig osv. Så han er sikkert scared for life. Uansett der var ingen kjemi fra min side,fantes ikke seksuelt tiltrekt. Han kommenterte rompa og kroppen min ofte. Hadde et ørlite håp likevel om at vi kunne ha sex for å dekke noen behov,men neida der er det kun boosten fra datingappene en skal leve for. Be my fucking guest.  Faren var også alkoholiker så det er nok mye traumer ute å går...jaja

AnonymBruker
Skrevet

Gjett hvem som svarte. Han hadde nok med seg selv,og ikke har tid bla bla. Nei når man har barn+jobb ene uken og jobber hele dagene når man har barnefri så sier det seg selv at det ikke er mye tid til overs.  Og nå med korona skal man jo holde seg unna alle...så ja

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjett hvem som svarte. Han hadde nok med seg selv,og ikke har tid bla bla. Nei når man har barn+jobb ene uken og jobber hele dagene når man har barnefri så sier det seg selv at det ikke er mye tid til overs.  Og nå med korona skal man jo holde seg unna alle...så ja

Så kjip han var da. Men mulig han ikke skjønner at du kun er ute etter litt sengekos. Det kunne han vel trengt han og.

AnonymBruker
Skrevet
På 15.3.2020 den 20.27, AnonymBruker skrev:

Så kjip han var da. Men mulig han ikke skjønner at du kun er ute etter litt sengekos. Det kunne han vel trengt han og.

Det var nok en høflig avvisning.  Ikke et hei eller noe. Hva sa jeg om selvsentrert. Ikke tid til annet enn jobb og slik,ser den ,enkelte mannfolk har ikke tid til dame eller "aktivitet" med damer. Visste dette. Kan hende han trenger sex,men prioriterer det i hvertfall ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Verste er at jeg er så vant til avvisning,til og med,med de som har likt meg bedre enn jeg har likt dem,at det preller av. Men er litt lei meg for at det sjelden blir fremgang med noen. Litt utslitt mentalt. 

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Verste er at jeg er så vant til avvisning,til og med,med de som har likt meg bedre enn jeg har likt dem,at det preller av. Men er litt lei meg for at det sjelden blir fremgang med noen. Litt utslitt mentalt. 

Hva tror du det kommer av at de avviser deg hvis de har likt deg? Kanskje du har såret dem. 

Tror det er viktig å trives med seg selv uten en mann. En mann er ikke betingelsen for lykke, men kun en bonus.:) 

Skrevet

Han er verken selvsentrert eller en drittsekk..... han er bare ikke interessert i deg. Deal with it og gå videre. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...