AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #81 Skrevet 22. februar 2020 6 timer siden, Bente1234 skrev: Ikke drikk når du tar kontakt. D er d værste jeg vet er menn som er fulle når de tar kontakt. Må si du er en mester i å seig pine deg sjøl. Var langt fra full,bare litt brisen. Vil da drikke litt om vi skal treffes for sex osv iallefall. Litt icebreaker må til. Men jeg må da ha hus reint osv om man skal ha besøk. Dessuten så aner man ikke når vedk har ungene eller ikke....sikkert ikke slik at han evt slipper alt og kommer kjørende til meg liksom. Anonymkode: c0b65...211 1
GrønnNellik68 Skrevet 22. februar 2020 #82 Skrevet 22. februar 2020 Nei du må ta opp kontakten litt forsiktig og finne ut av det og om han har lyst til å møtes igjen. Så avtale sted og tid 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #83 Skrevet 22. februar 2020 53 minutter siden, Bente1234 skrev: Nei du må ta opp kontakten litt forsiktig og finne ut av det og om han har lyst til å møtes igjen. Så avtale sted og tid Mulig man fremstår litt dum,men litt usikker på hvordan jeg skal gå fram. Føler en må legge litt innsats i det. Anonymkode: c0b65...211
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #84 Skrevet 22. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mulig man fremstår litt dum,men litt usikker på hvordan jeg skal gå fram. Føler en må legge litt innsats i det. Selvfølgelig må du legge en viss innsats i det. Få til et treff der du tar opp alt det du lurer på ovenfor han det gjelder. Ikke med det formålet at dere skal ha et forhold videre, bare få avklart alt det du spør om i denne tråden. For vi kan ikke gi deg et eneste svar egentlig. Du er konfliktsky! Det går aldri i et forhold. Så start med dette, og så tar du alt som det kommer etter dette. Mest sannsynlig er det ikke mer å hente i dette "forholdet" ditt. Men det får du iallefall avklart ved å treffe vedkommende og ta det opp. Så godta svarene som kommer, og se til å komme deg videre! Det er ikke noe attraktivt ved å være så "feig" som du fremstår som nå. Anonymkode: ea7ad...89d 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #85 Skrevet 22. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig må du legge en viss innsats i det. Få til et treff der du tar opp alt det du lurer på ovenfor han det gjelder. Ikke med det formålet at dere skal ha et forhold videre, bare få avklart alt det du spør om i denne tråden. For vi kan ikke gi deg et eneste svar egentlig. Du er konfliktsky! Det går aldri i et forhold. Så start med dette, og så tar du alt som det kommer etter dette. Mest sannsynlig er det ikke mer å hente i dette "forholdet" ditt. Men det får du iallefall avklart ved å treffe vedkommende og ta det opp. Så godta svarene som kommer, og se til å komme deg videre! Det er ikke noe attraktivt ved å være så "feig" som du fremstår som nå. Anonymkode: ea7ad...89d Er kun sex og nærhet jeg ønsker. Har ikke tenkt å ta opp noe som helst annet. Hva i faen er jeg feig med? At jeg ikke har sendt mld før? Det har litt med angst først og fremst å gjøre,at man ikke vil fremstå ubesluttsom som sist som kanskje var en medvirkende faktor til at det rant ut i sanden. Og for det andre det å eventuelt bli avvist/ignorert. Hva er jeg konfliktsky med?Har da ikke kranglet eller noe. Anonymkode: c0b65...211
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #86 Skrevet 22. februar 2020 Hvorfor er det så mange hurper på dette forumet? Må rette finger og sette folk på plass. Hvorfor ikke heller støtte personen og løfte de frem,enn å hudflette de?!? Han var/er et siste halmstrå å klamre seg til,derfor lar jeg det ikke gå. Møter aldri bra mannfolk, er av og på datingapp og får mange matcher og myyye oppmerksomhet,men det har ikke vært fra rette folk. Ja,er kresen men det er også mye snålt og rare folk der ute. Og har også aldersbestemt og vil ikke råkke ved det. Har kasta vekk mye energi på feil folk tidligere og gidder det ikke mer. Så skriver kun med de som virker å møte mine krav og som har samme verdier og vil møtes relativt kjapt,ikke kun få matcher på moro og bruke det som tidsfordriv og egoboost. Er ute etter langvarig forhold og barn. Begynner å nærme meg å snart være for gammel til å få barn,så det er hovedfokus. Så får man luke ut de som ikke ønsker det. Jeg føler ikke jeg hadde utnyttet denne fyren det er snakk om med "kun nærhet og sex" og ha det casual om begge vil det. Tror nok vedk også vil kun det i første omgang. Bare det ikke blir følelse da blir det en annen sak. Men man kunne jo starta en plass så se det an liksom. Spurte han for snart 3 år siden om han ønsket flere barn, han har to fra tidligere, da sa han ikke nå,men kanskje senere vi kan øve først. (Som de fleste menn sier...).men uansett jobber vedk veldig mye og det er nok fokuset. Og blir det for mye jobbing med den ene,kan det fort oppstå uenighet osv. Har to venninner som hadde ekser som jobbet nesten hele tiden og aldri hadde tid til de nesten. Det blei slutt etter litt kan du si... Ts Anonymkode: c0b65...211
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #87 Skrevet 22. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så mange hurper på dette forumet? Må rette finger og sette folk på plass. Hvorfor ikke heller støtte personen og løfte de frem,enn å hudflette de?!? Han var/er et siste halmstrå å klamre seg til,derfor lar jeg det ikke gå. Møter aldri bra mannfolk, er av og på datingapp og får mange matcher og myyye oppmerksomhet,men det har ikke vært fra rette folk. Ja,er kresen men det er også mye snålt og rare folk der ute. Og har også aldersbestemt og vil ikke råkke ved det. Har kasta vekk mye energi på feil folk tidligere og gidder det ikke mer. Så skriver kun med de som virker å møte mine krav og som har samme verdier og vil møtes relativt kjapt,ikke kun få matcher på moro og bruke det som tidsfordriv og egoboost. Er ute etter langvarig forhold og barn. Begynner å nærme meg å snart være for gammel til å få barn,så det er hovedfokus. Så får man luke ut de som ikke ønsker det. Jeg føler ikke jeg hadde utnyttet denne fyren det er snakk om med "kun nærhet og sex" og ha det casual om begge vil det. Tror nok vedk også vil kun det i første omgang. Bare det ikke blir følelse da blir det en annen sak. Men man kunne jo starta en plass så se det an liksom. Spurte han for snart 3 år siden om han ønsket flere barn, han har to fra tidligere, da sa han ikke nå,men kanskje senere vi kan øve først. (Som de fleste menn sier...).men uansett jobber vedk veldig mye og det er nok fokuset. Og blir det for mye jobbing med den ene,kan det fort oppstå uenighet osv. Har to venninner som hadde ekser som jobbet nesten hele tiden og aldri hadde tid til de nesten. Det blei slutt etter litt kan du si... Ts Anonymkode: c0b65...211 Anonymkode: c66fd...e53
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #88 Skrevet 22. februar 2020 Siden du er ute etter sex, men ikke vil booste hans ego, så synes jeg du skal ta kontakt på en litt "tilfeldig" og kortfattet måte. Som jeg har forstått bor dere litt landlig til, så det ikke er normalt å møtes på en cafè eller pub? For ellers kunne du jo bare skrevet "Hei, en stund siden sist nå, håper det står bra til Hva med å møtes over en øl en dag?" Men hvis det er for landlig til pubbesøk, så kan du jo spørre om han vil ha besøk en kveld han er ledig. Anonymkode: bc9e0...4c8 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #89 Skrevet 23. februar 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden du er ute etter sex, men ikke vil booste hans ego, så synes jeg du skal ta kontakt på en litt "tilfeldig" og kortfattet måte. Som jeg har forstått bor dere litt landlig til, så det ikke er normalt å møtes på en cafè eller pub? For ellers kunne du jo bare skrevet "Hei, en stund siden sist nå, håper det står bra til Hva med å møtes over en øl en dag?" Men hvis det er for landlig til pubbesøk, så kan du jo spørre om han vil ha besøk en kveld han er ledig. Anonymkode: bc9e0...4c8 Folk kjenner de fleste rundt her og det blir fort rykter,så tror ikke han vil møtes ute over en øl. Men er ikke litt dumt å invitere seg selv til han? Han bor veldig "høyt oppe" (går ikke buss dit,og er uten bil for øyeblikket)så da måtte han hentet meg evt? Er ikke det litt dumt. Han er veldig glad i å kjøre bil,og kjøre rundt osv da men uansett...Han ville gjøre det sist vi hadde kontakt da,men av ulike grunner så var jeg aldri inne i huset hans. Vi skulle det et par ganger men så ble det ikke...go figurer haha. Takk for tips Anonymkode: c0b65...211
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #90 Skrevet 23. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig må du legge en viss innsats i det. Få til et treff der du tar opp alt det du lurer på ovenfor han det gjelder. Ikke med det formålet at dere skal ha et forhold videre, bare få avklart alt det du spør om i denne tråden. For vi kan ikke gi deg et eneste svar egentlig. Du er konfliktsky! Det går aldri i et forhold. Så start med dette, og så tar du alt som det kommer etter dette. Mest sannsynlig er det ikke mer å hente i dette "forholdet" ditt. Men det får du iallefall avklart ved å treffe vedkommende og ta det opp. Så godta svarene som kommer, og se til å komme deg videre! Det er ikke noe attraktivt ved å være så "feig" som du fremstår som nå. Anonymkode: ea7ad...89d Unødvendig overdrevent angrep. Dette er et helt vanlig fenomen, også blant voksne, å analysere, vurdere og avvente i frykt for avvisning. Forstår Ts godt, og hører stadig om det samme. Klart mange kvinner og menn burde vært mer frampå og mindre redde for avslag. Mange burde lære seg å avvise høflig og humant i tillegg. Vi eier ikke livsmestring ift hva vi står ovenfor i vår tid, og da er det viktig å kunne dele det vi forstår på best mulig måte, til fordel for alle. Anonymkode: 22682...f1d 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #91 Skrevet 23. februar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk kjenner de fleste rundt her og det blir fort rykter,så tror ikke han vil møtes ute over en øl. Men er ikke litt dumt å invitere seg selv til han? Han bor veldig "høyt oppe" (går ikke buss dit,og er uten bil for øyeblikket)så da måtte han hentet meg evt? Er ikke det litt dumt. Han er veldig glad i å kjøre bil,og kjøre rundt osv da men uansett...Han ville gjøre det sist vi hadde kontakt da,men av ulike grunner så var jeg aldri inne i huset hans. Vi skulle det et par ganger men så ble det ikke...go figurer haha. Takk for tips Anonymkode: c0b65...211 Da foreslår jeg at du prøver å støte "tilfeldig" på han i matbutikken, kle deg sexy på en casual måte, og satse på at han kanskje inviterer deg. Anonymkode: bc9e0...4c8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #92 Skrevet 23. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så mange hurper på dette forumet? Må rette finger og sette folk på plass. Hvorfor ikke heller støtte personen og løfte de frem,enn å hudflette de?!? Han var/er et siste halmstrå å klamre seg til,derfor lar jeg det ikke gå. Møter aldri bra mannfolk, er av og på datingapp og får mange matcher og myyye oppmerksomhet,men det har ikke vært fra rette folk. Ja,er kresen men det er også mye snålt og rare folk der ute. Og har også aldersbestemt og vil ikke råkke ved det. Har kasta vekk mye energi på feil folk tidligere og gidder det ikke mer. Så skriver kun med de som virker å møte mine krav og som har samme verdier og vil møtes relativt kjapt,ikke kun få matcher på moro og bruke det som tidsfordriv og egoboost. Er ute etter langvarig forhold og barn. Begynner å nærme meg å snart være for gammel til å få barn,så det er hovedfokus. Så får man luke ut de som ikke ønsker det. Jeg føler ikke jeg hadde utnyttet denne fyren det er snakk om med "kun nærhet og sex" og ha det casual om begge vil det. Tror nok vedk også vil kun det i første omgang. Bare det ikke blir følelse da blir det en annen sak. Men man kunne jo starta en plass så se det an liksom. Spurte han for snart 3 år siden om han ønsket flere barn, han har to fra tidligere, da sa han ikke nå,men kanskje senere vi kan øve først. (Som de fleste menn sier...).men uansett jobber vedk veldig mye og det er nok fokuset. Og blir det for mye jobbing med den ene,kan det fort oppstå uenighet osv. Har to venninner som hadde ekser som jobbet nesten hele tiden og aldri hadde tid til de nesten. Det blei slutt etter litt kan du si... Ts Anonymkode: c0b65...211 Skjønner deg veldig godt, Ts. Det er ikke noe i veien for å forsøke å finne ut av det gjennom en casual start, og uten å granske fortiden nødvendigvis. Det kan komme som en del av nærmere kjennskap. Og man trenger ikke å kjenne overveldende tiltrekning av vedkommende, men en gryende interesse, også basert på praktiske vurderinger slik du gjør. Vi må gjøre jobben med å finne ut av slike ting mer effektivt, når ikke kjærligheten bare tilfeldigvis kommer inn i livet «når man minst venter det». Skal man vente for evig da? Nei, det er nok av forhold som er basert på at folk ikke tør være alene, pga avhengighet og status i samfunnet. Å jada, vi er veldig konservative der ennå. Så, jeg ser det slik at du vurderer godt. Nå er det bare å rusle inn i handlingens retning. Lykke til og kos deg på veien du går. Anonymkode: 22682...f1d
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #93 Skrevet 23. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjønner deg veldig godt, Ts. Det er ikke noe i veien for å forsøke å finne ut av det gjennom en casual start, og uten å granske fortiden nødvendigvis. Det kan komme som en del av nærmere kjennskap. Og man trenger ikke å kjenne overveldende tiltrekning av vedkommende, men en gryende interesse, også basert på praktiske vurderinger slik du gjør. Vi må gjøre jobben med å finne ut av slike ting mer effektivt, når ikke kjærligheten bare tilfeldigvis kommer inn i livet «når man minst venter det». Skal man vente for evig da? Nei, det er nok av forhold som er basert på at folk ikke tør være alene, pga avhengighet og status i samfunnet. Å jada, vi er veldig konservative der ennå. Så, jeg ser det slik at du vurderer godt. Nå er det bare å rusle inn i handlingens retning. Lykke til og kos deg på veien du går. Anonymkode: 22682...f1d Takk Ts Anonymkode: c0b65...211
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #94 Skrevet 23. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da foreslår jeg at du prøver å støte "tilfeldig" på han i matbutikken, kle deg sexy på en casual måte, og satse på at han kanskje inviterer deg. Anonymkode: bc9e0...4c8 Hehe godt forslag, men det ligger ikke helt for meg. Tror han bare hadde fått sjokk, syns det hadde vært latterlig. Det verste er at jeg har vært redd for å møte på han tilfeldig. Redd for om han bare hadde nikket anerkjennende, og gått videre. Ikke pratet med meg ute blant folk. Mulig jeg tenker for mye nå,men ja... Skal ikke være lett gitt. Anonymkode: c0b65...211
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #95 Skrevet 23. februar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe godt forslag, men det ligger ikke helt for meg. Tror han bare hadde fått sjokk, syns det hadde vært latterlig. Det verste er at jeg har vært redd for å møte på han tilfeldig. Redd for om han bare hadde nikket anerkjennende, og gått videre. Ikke pratet med meg ute blant folk. Mulig jeg tenker for mye nå,men ja... Skal ikke være lett gitt. Anonymkode: c0b65...211 Sjokk av å møte på deg tilfeldig, og synes det hadde vært latterlig? Og ikke hadde pratet med deg? Om det er slik så synes jeg ikke du skal bruke mer energi på han. Finn noe annet å fylle dagene med. Anonymkode: bc9e0...4c8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #96 Skrevet 23. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sjokk av å møte på deg tilfeldig, og synes det hadde vært latterlig? Og ikke hadde pratet med deg? Om det er slik så synes jeg ikke du skal bruke mer energi på han. Finn noe annet å fylle dagene med. Anonymkode: bc9e0...4c8 Du misforstod. Snakket om sjokk hvis man hadde kledd seg sexy/utfordrende for å få hans oppmerksomhet. Men redd for at han ikke hadde snakket med meg... Anonymkode: c0b65...211
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #97 Skrevet 23. februar 2020 Lag litt vafler og be han på vaffelparty Anonymkode: 20add...6e9
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #98 Skrevet 23. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Du misforstod. Snakket om sjokk hvis man hadde kledd seg sexy/utfordrende for å få hans oppmerksomhet. Men redd for at han ikke hadde snakket med meg... Anonymkode: c0b65...211 Ok, er det så unaturlig for deg å kle deg sexy på en casual måte? Jeg mente selvfølgelig ikke på en utfordrende måte. Men at du kler deg feminint og ikke gå med vide klær. Høres kjedelig ut å ikke ville fremheve utseendet på beste måte. Anonymkode: bc9e0...4c8 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #99 Skrevet 24. februar 2020 På 23.2.2020 den 17.29, AnonymBruker skrev: Lag litt vafler og be han på vaffelparty Anonymkode: 20add...6e9 Fint forslag, men tror dessverre ikke det blir. Må nok ha litt vin innabords. Han sa at han ikke trengte det når vi snakket om det sist, men tror han tøffet seg litt der. Er jo en grei icebreaker da. Anonymkode: c0b65...211
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #100 Skrevet 24. februar 2020 På 23.2.2020 den 22.16, AnonymBruker skrev: Ok, er det så unaturlig for deg å kle deg sexy på en casual måte? Jeg mente selvfølgelig ikke på en utfordrende måte. Men at du kler deg feminint og ikke gå med vide klær. Høres kjedelig ut å ikke ville fremheve utseendet på beste måte. Anonymkode: bc9e0...4c8 Nei kan vel kle meg fint hvis jeg legger en innsats i det. Men jeg kaller det normalt kledd. Dessuten bor vi i to ulike tettsteder, så sjansen er liten for å treffe på hverandre på matbutikken. I hjembygden kaaan det skje,men prosenten for det er lav. Tror jeg må sende sms en dag når jeg har mannet/kvinnet meg opp nok, og funnet noe bra og gjennomtenkt å skrive. Men føler det er litt dumt å foreslå og så må han evt hente, kjøre og levere. Men han elsker å kjøre bil,så kanskje han ikke syns det er noe stress. Er redd for å ikke få svar eneste. Men tenker at hvis jeg skriver og formulerer meg godt nok så kanskje jeg får et svar. Anonymkode: c0b65...211
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå