Gå til innhold

Ta kontakt eller gi faen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja hvordan gikk det? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 2.2.2020 den 18.51, AnonymBruker skrev:

Herregud, hva mer vil du folk her skal svare deg? Ta kontakt med han. Blir du avvist så gå videre med livet ditt. Vanskeligere er det faktisk ikke. 

Anonymkode: aeb10...89d

Oi så sinna!! Må passe på å ikke være blid.

Anonymkode: c0b65...211

• Liker 2
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal du sitte å lure på om du skal ta kontakt i all evighet, så du slipper å faktisk ta kontakt?

Anonymkode: 526ff...911

Begynner å lure på om jeg ikke har lyst,selv om jeg trenger nærhet og sex. Men er redd for å ikke få svar.

Ts

Skrevet
4 timer siden, Bente1234 skrev:

Ja hvordan gikk det? 

Har ikke tatt kontakt. Er skeptisk.

Ts

• 2 uker senere...
Skrevet

Opp. 

Skrevet
12 timer siden, Ted42 skrev:

??

Skrevet

Ta kontakt da vel og få det ut av verden - så tør kanskje jeg det samme med den jeg aldri får ut av systemet...

Anonymkode: 1a3da...b01

• Liker 4
Skrevet
På 14.2.2020 den 22.35, AnonymBruker skrev:

Ta kontakt da vel og få det ut av verden - så tør kanskje jeg det samme med den jeg aldri får ut av systemet...

Anonymkode: 1a3da...b01

Skal gjøre det nå til helgen. Dritt om man ikke får svar,da er det i hvertfall kroken på døra og thank you next .

Ts

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skal gjøre det nå til helgen. Dritt om man ikke får svar,da er det i hvertfall kroken på døra og thank you next . Han er iallefall singel, for han var på en datingapp i forrige uke.

Ts

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor pusher du så mye på denne tråden, kjære? 

Anonymkode: c66fd...e53

• Liker 4
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor pusher du så mye på denne tråden, kjære? 

Fordi man er jævlig usikker. Men noe sier meg at han liker en,men er for feig,egoistisk og har en enorm stolthet. Kanskje han bare vil knulle og rømme igjen....men har gjerne litt sex viss han vil. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi man er jævlig usikker. Men noe sier meg at han liker en,men er for feig,egoistisk og har en enorm stolthet. Kanskje han bare vil knulle og rømme igjen....men har gjerne litt sex viss han vil. 

Hør her du er inne i et hekt! Grunnen til at han viser lite interesse burde ikke bekymre deg! Det er akkurat det manglende interesse, og du bare spekulerer. Gå videre og overlat all initiativ til han. Og om han faktisk tar det initiativet så svar på det med stor skepsis og la han virkelig jobbe for at det skal bli noe mer. Selv da vet du ikke om han gjør dette bare for å få deg i sengen en gang til for så å "ghoste" flere ganger. Men nå er du inne i et hekt, og for å komme ut av dette må du bare gå videre og glemme han. Det er så mange andre der ute som vil ha deg! Som setter pris på deg og prioriterer deg. Det tar bare litt tid å finne den rette.

Drit i de i denne tråden som vil ha en "lykkelig slutt" Den kommer bare ikke.

Anonymkode: ea7ad...89d

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vedkommende liker nok deg.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hør her du er inne i et hekt! Grunnen til at han viser lite interesse burde ikke bekymre deg! Det er akkurat det manglende interesse, og du bare spekulerer. Gå videre og overlat all initiativ til han. Og om han faktisk tar det initiativet så svar på det med stor skepsis og la han virkelig jobbe for at det skal bli noe mer. Selv da vet du ikke om han gjør dette bare for å få deg i sengen en gang til for så å "ghoste" flere ganger. Men nå er du inne i et hekt, og for å komme ut av dette må du bare gå videre og glemme han. Det er så mange andre der ute som vil ha deg! Som setter pris på deg og prioriterer deg. Det tar bare litt tid å finne den rette.

Drit i de i denne tråden som vil ha en "lykkelig slutt" Den kommer bare ikke.

Anonymkode: ea7ad...89d

Har ikke hatt sex med han tidligere,nesten. Har ikke møtt han på 2,5 år. Har datet og møtt/flørtet med andre på denne tiden. Tenkte bare at vi kunne ha sex til man finner noen andre.  Har behov og det har vært leeeeenge siden sist. 

Har prøvd å manifistert han inn igjen i over 2 år og det virker ikke, så jeg gidder ikke sitte å vente på noe som kanskje aldri kommet til å skje? Også hørt på tarot card reading og de sier han kommer til å ta kontakt. Men fuck, tror ikke på det. Han er nok for feig fordi han har en jævlig stor stolthet og er selvsentrert. 

Jeg var også veldig ubesluttsom sist vi hadde kontakt pga angst pga isolasjon som gjør at man kanskje ikke er så troverdig. Og de fleste folk gidder vel ikke forholde seg til wishy washi folk. Men forsvarer ikke det at han nok ikke  har vært intr nok eller vil ha forhold osv. Grunnen til at man har "hekt " er fordi han likte meg tidligere og ja nei jeg veit ikke...Likte aldri han på den tiden. Ikke min typiske type,men nå er alderen og det å etablere seg som styrer....

Ts

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vedkommende liker nok deg.

Ironisk much? 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ironisk much? 

Nei, men hvis du har vært vinglete ovenfor vedkommende, blir du selv usikker? Rigth? 

Skrevet

Hva er problemet om han blir høy på seg selv eller at han ikke vil? Er dere i samme vennekrets? Kommer du til å møte på han?

Anonymkode: 73e8b...5ec

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men hvis du har vært vinglete ovenfor vedkommende, blir du selv usikker? Rigth? 

Veit ikke om jeg skjønte helt...? At jeg er usikker på om man var intr i fyren eller ikke? Jeg var ikke seksuelt tiltrekt men vi hadde god pratekjemi og humor og var villig til å se det an, bli bedre kjent. Syns han var kul og veldig matcho. Ikke kjempe pen,men alle må vel ikke vær det? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Veit ikke om jeg skjønte helt...? At jeg er usikker på om man var intr i fyren eller ikke? Jeg var ikke seksuelt tiltrekt men vi hadde god pratekjemi og humor og var villig til å se det an, bli bedre kjent. Syns han var kul og veldig matcho. Ikke kjempe pen,men alle må vel ikke vær det? 

Ok. 

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er problemet om han blir høy på seg selv eller at han ikke vil? Er dere i samme vennekrets? Kommer du til å møte på han?

Anonymkode: 73e8b...5ec

Nei. Ja, bor på en liten plass så det er høyst mulig. Jeg bor i nabokommunen til hjembygda mi, der han bor. Men bestemoren hans (hvis hun lever enda)er på bolig rett nedenfor der jeg bor nå. Og eksen hans jobber på kjøpesenteret her,hvor han bruker å levere barna. Gjorde det før iallefall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...