AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #181 Skrevet 16. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva tror du det kommer av at de avviser deg hvis de har likt deg? Kanskje du har såret dem. Tror det er viktig å trives med seg selv uten en mann. En mann er ikke betingelsen for lykke, men kun en bonus. Anonymkode: bc9e0...4c8 Du sier noe,men veit ikke hva i såfall. Tror ikke det da. Mulig jeg bare legger for mye i ting,og er naiv og tror(eller håper)på at ting skal gå i en positiv retning. Tror også at man går etter de utilgjengelige. Ønsker veldig en kjæreste og et barn på kort sikt. Er så lei av å feile. Skal man liksom velge en man ikke er tiltrekt av for å ikke være alene? Har nok avvist bra kandidater tidligere selv,men vil så inderlig inderlig finne en å dele livet med😭 Det er et veldig sårt tema. Gråter når jeg skriver dette. Det er ikke morro.... Anonymkode: c0b65...211
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #182 Skrevet 16. mars 2020 1 time siden, Bonito skrev: Han er verken selvsentrert eller en drittsekk..... han er bare ikke interessert i deg. Deal with it og gå videre. Du tar feil. Han møter ingen,sitter kun på appen for å booste egoet sitt. Det er mange av slike. Veit om flere som har vært der i x antall år. Det var faktisk jeg som var initiativtaker til møtene vi hadde for tre år siden. Han var ekstremt laidback. Han som fortalte i bilen når vi kjørte rundt ; "Jeg likte deg når vi var yngre". Ved to ulike tider. Jeg likte ikke utseendet hans da vokalisten i metallica-utseendet ikke er min type,men tenkte at man kunne gi det en sjans å bli kjent liksom. Sa jeg var kresen og da sa vedk at jeg ilke kunne være kresen om jeg hadde kontakt med han. Han ville ha sex det er jeg 100% sikker på,uten å være innbilsk. Han ville ha meg med hjem til seg en gang nakenbading ikke ble aktuelt,han ville gi meg en vin eksen hadde satt igjen eller noe lignende som han ikke drakk selv og som en dealbreaker. Men jeg trakk meg mange ganger,så det var nok ekstremt irriterende. Så ting er også selvforskyldt i tillegg til ikke interesse. Har bare trodd det var et sex-håp. Anonymkode: c0b65...211
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #183 Skrevet 16. mars 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Du tar feil. Han møter ingen,sitter kun på appen for å booste egoet sitt. Det er mange av slike. Veit om flere som har vært der i x antall år. Det var faktisk jeg som var initiativtaker til møtene vi hadde for tre år siden. Han var ekstremt laidback. Han som fortalte i bilen når vi kjørte rundt ; "Jeg likte deg når vi var yngre". Ved to ulike tider. Jeg likte ikke utseendet hans da vokalisten i metallica-utseendet ikke er min type,men tenkte at man kunne gi det en sjans å bli kjent liksom. Sa jeg var kresen og da sa vedk at jeg ilke kunne være kresen om jeg hadde kontakt med han. Han ville ha sex det er jeg 100% sikker på,uten å være innbilsk. Han ville ha meg med hjem til seg en gang nakenbading ikke ble aktuelt,han ville gi meg en vin eksen hadde satt igjen eller noe lignende som han ikke drakk selv og som en dealbreaker. Men jeg trakk meg mange ganger,så det var nok ekstremt irriterende. Så ting er også selvforskyldt i tillegg til ikke interesse. Har bare trodd det var et sex-håp. Anonymkode: c0b65...211 Du kan ikke vite at han ikke møter noen, han kan ha ff eller noen han dater Anonymkode: c1d66...4da 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #184 Skrevet 17. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke vite at han ikke møter noen, han kan ha ff eller noen han dater Anonymkode: c1d66...4da Han <<kan>> men det er lite trolig. Veldig tvilsomt. Har ingen kontroll på han,men ganske sikker på akkurat det. Snakker nok med folk for å booste egoet på datingappene men lite trolig noe mer...tror han ble behandlet dårlig av eksen,hun var den dominerende tror jeg. Kjenner henne ikke,hun er 6 år yngre enn meg men fikk høre mye og har stalka henne😂så ser typen 😜Uansett forsvarer ikke han,han er for laidback og mye annet. Uansett hans tap😀 Anonymkode: c0b65...211
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #185 Skrevet 4. mai 2020 Skreiv en mld igjen to mnd etterpå. Skreiv at jeg mente uforpliktende og forklarte hvorfor jeg hadde vært litt omstendelig sist vi hadde kontakt. Fikk svar etter 5 min at det var forståelig og at det kunne vi🤭😱😂😅 Anonymkode: c0b65...211
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå