Gå til innhold

Ta kontakt eller gi faen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og skriv Hei (navnet hans), så blir det litt mer personlig.

Anonymkode: bc9e0...4c8

Ikke det med misforståelser sist?

Anonymkode: c0b65...211

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke det med misforståelser sist?

Nei, det blir litt for negativt...

AnonymBruker
Skrevet

Bare send en hei hvordan går det melding.

Dere skal ikke møtes samme kveld uansett.

Anonymkode: 4553e...85c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare send en hei hvordan går det melding.

Dere skal ikke møtes samme kveld uansett.

Skal sende i hvert øyeblikk,men er ikke tidspunktet litt feil?Har drukket litt rødvin,men er ikke beruset på noen måte. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skal sende i hvert øyeblikk,men er ikke tidspunktet litt feil?Har drukket litt rødvin,men er ikke beruset på noen måte. 

Tror jeg sendte rundt samme tid i juni,da en søndag helt edru.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det går an å sende nå.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kommer jo aldri til å sende meling uansett, du finner jo på unnskylding etter unnskydning!

sist var det at leiligheten din ikke var ryddet? Og så var det for sent.. og så viste du ikke om han hadde barna 

allså, samme det vel? Forventer du virkelig han skal stå på dør 10 min etter du har sendt melding ?

og hvis han har barna, så er det tidspunkt det er mulig å avtale når han ikke har de. Det informerer han deg om hvis han er interessert .

du henger deg opp i rare ting, som jeg skrev tidligere .. du virker veldig opphengt i fyren

(jaa jeg vet du skriver at du ikke bryr deg) 

Anonymkode: c1d66...4da

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det går an å sende nå.

Fy faen da sendte jeg. Shit!!!Da får det bære eller briste....

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer jo aldri til å sende meling uansett, du finner jo på unnskylding etter unnskydning!

sist var det at leiligheten din ikke var ryddet? Og så var det for sent.. og så viste du ikke om han hadde barna 

allså, samme det vel? Forventer du virkelig han skal stå på dør 10 min etter du har sendt melding ?

og hvis han har barna, så er det tidspunkt det er mulig å avtale når han ikke har de. Det informerer han deg om hvis han er interessert .

du henger deg opp i rare ting, som jeg skrev tidligere .. du virker veldig opphengt i fyren

(jaa jeg vet du skriver at du ikke bryr deg) 

Anonymkode: c1d66...4da

Du har fullstendig rett. Har sendt nå😬Djeezes!!

AnonymBruker
Skrevet

Det var bra du sendte melding. Hvis han ikke svarte så trenger du i hvert fall ikke tenke mer på han. Er uhøflig å ikke svare, uansett om han ikke er interessert. Respektløst.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var bra du sendte melding. Hvis han ikke svarte så trenger du i hvert fall ikke tenke mer på han. Er uhøflig å ikke svare, uansett om han ikke er interessert. Respektløst.

Har du kjæreste selv?  Ingen svar enda,kanskje han svarer når han kan?Eller ikke i det hele tatt. Veit ikke jeg...

Han tenker kanskje hvorfor vil hun treffe meg når hun kan få hvem hun vil osv. Det stemmer overhodet ikke. Og det er så mye snålt og spesielt på datingappene at man kan bli smårar. Chattet litt med en jevnaldrende siste par ukene,det var bare svada,ikke et eneste spm om å treffes,men han ymtet til sex et par ganger,ekstremt umoden osv. Så det gadd man ikke mer. Og om jeg kunne dått hvem man ville,så hadde jeg aldri tatt kontakt med han tråden handler om. Men man blir motløs av at det skal være så vanskelig å få gode resultat.

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du kjæreste selv?  Ingen svar enda,kanskje han svarer når han kan?Eller ikke i det hele tatt. Veit ikke jeg...

Han tenker kanskje hvorfor vil hun treffe meg når hun kan få hvem hun vil osv. Det stemmer overhodet ikke. Og det er så mye snålt og spesielt på datingappene at man kan bli smårar. Chattet litt med en jevnaldrende siste par ukene,det var bare svada,ikke et eneste spm om å treffes,men han ymtet til sex et par ganger,ekstremt umoden osv. Så det gadd man ikke mer. Og om jeg kunne dått hvem man ville,så hadde jeg aldri tatt kontakt med han tråden handler om. Men man blir motløs av at det skal være så vanskelig å få gode resultat.

Nei, det har jeg ikke. Hvordan det?

Det kan jo hende han tenker du muligens sendte en fyllemelding siden det var såpass sent. Så du kan sende nå etterpå: "PS: Selv om jeg sendte meldingen min litt sent i går, så mente jeg det jeg skrev, og ønsker svar.:) "

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det har jeg ikke. Hvordan det?

Det kan jo hende han tenker du muligens sendte en fyllemelding siden det var såpass sent. Så du kan sende nå etterpå: "PS: Selv om jeg sendte meldingen min litt sent i går, så mente jeg det jeg skrev, og ønsker svar.:) "

Tror det blir too much,så dropper det.

AnonymBruker
Skrevet

Da er det bare å vente ett døgn på svar, svarer han ikke, da slipper du tenke mer på han.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da er det bare å vente ett døgn på svar, svarer han ikke, da slipper du tenke mer på han.

Gir litt faen nå. Tenker uansett at det er bedre å angre på noe man gjorde enn ikke gjorde.   I dag skrev 3 personer til meg på Badoo appen,men ingen man er intr i. En spurte rett ut om sex,to andre skrev hei og navnet mitt,den ene for ung,den andre ikke min type i det hele tatt. Latterlig håpløst!!

AnonymBruker
Skrevet

Får sikkert ikke svar. Ser at han er nært og pålogget mye på appen nå. Fy faen disse jævla mannfolkene....kan de ikke finne en annen plass å bedrive tidsfordriv der de ikke kaster vekk verdifull tid for damer som ønsker å oppnå seriøse forhold! Mange er så jævlig nonchelant,veldig laidback,don't give a fuck-holdning etc.

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får sikkert ikke svar. Ser at han er nært og pålogget mye på appen nå. Fy faen disse jævla mannfolkene....kan de ikke finne en annen plass å bedrive tidsfordriv der de ikke kaster vekk verdifull tid for damer som ønsker å oppnå seriøse forhold! Mange er så jævlig nonchelant,veldig laidback,don't give a fuck-holdning etc.

Er jo ganske arrogant å ikke svare i det hele tatt. Men jeg vet ikke hvordan dere skiltes sist. Om han syntes du behandlet han dårlig eller noe sånt... 

Høres ikke noe særlig ut å fokusere på de mannfolkene hvis det er ikke noe bra utvalg. Ta en pause. Finnes mange mer interessante tema her i verden. 

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ganske arrogant å ikke svare i det hele tatt. Men jeg vet ikke hvordan dere skiltes sist. Om han syntes du behandlet han dårlig eller noe sånt... 

Høres ikke noe særlig ut å fokusere på de mannfolkene hvis det er ikke noe bra utvalg. Ta en pause. Finnes mange mer interessante tema her i verden. 

Konfronterte han en gang da han kom med en unnskyldning for at han ikke orket å komme på besøk når vi hadde avtalt i en uke at vi skulle møtes den dagen. Og han virket giret før det. Og vi avtalte treff igjen noen uker etter det,men jeg var for ubesluttsom til å si når han skulle komme der jeg bor,så han sovnet og så fadet det litt ut etter det ..men jeg hadde litt isolasjonsangst og var ubesluttsom(men normal når vi først møttes og prata i timesvis,aldri et kleint øyeblikk) Så kan være han er skeptisk til at jeg skal vær slik igjen og det gidder han sikkert ikke. Selv om han sa han likte jeg ikke var helt a4. Men jeg er faktisk litt a4 i mye.  Vil få litt sex og nærhet igjen så jeg kan slappe litt mer av på det området igjen....

AnonymBruker
Skrevet

Men du skriver jo at du aldri var tiltrukket av han?

Kan du ikke bare ha deg med en fra Tinder da?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du skriver jo at du aldri var tiltrukket av han?

Kan du ikke bare ha deg med en fra Tinder da?

Litt sant,men av en eller annen grunn tenkte vi kunne ha sex og nærhet😂😂 fwb...

Er ikke en one night stand person. Det er ikke for meg. Har heller ikke vært på Tinder på et år+.Hva tror du er årsaken til at han ikke svarer om han er singel og var mer tiltrekt av meg og var forelsket i meg back in the day?!? Han skulle følt seg priviligert at han blir spurt(ikke få makt og bli høy på seg selv). At jeg har vært omstendelig kan være turn off?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...