AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #3 Skrevet 24. januar 2020 Ta kontakt🤷♀️ Anonymkode: 01158...d91 5
Ice_83 Skrevet 24. januar 2020 #6 Skrevet 24. januar 2020 (endret) Ta kontakt Endret 24. januar 2020 av Ice_83 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #8 Skrevet 24. januar 2020 2,5 år siden sist man hadde kontakt. Redd for å bli avvist. Da er det uansett kroken på døra for godt! Er skeptisk,veit ikke om det er illusjonen jeg ønsker eller hva. Ts Anonymkode: c0b65...211
Mona Sax Skrevet 24. januar 2020 #9 Skrevet 24. januar 2020 Klin umulig å gi noen mening om når du ikke skriver noe, TS. 9
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #10 Skrevet 24. januar 2020 8 minutter siden, Mona Sax skrev: Klin umulig å gi noen mening om når du ikke skriver noe, TS. Skreiv det ovenfor svaret ditt. Vi datet litt for 2,5 år siden i 3 mnd men det sklei ut i sanden. Begge har vært på samme app nylig uten å snakke sammen. Vi kjente til hverandre fra yngre dager, han likte meg den gangen,men han gjorde ingenting med det pga han er feig muligens veit ikke. Likte ikke han den gangen,men vi fikk en god tone nå sist. Han er ikke min typiske type fyr jeg er intr i. Men som sagt vi fikk en god tone når vi blei litt kjent. Han er treig i avtrekkeren med å ta initiativ men tror han liker det når andre gjør det? ? Han er pratsom og det var aldri et stille øyeblikk da vi treftes. Vi hadde dessverre ikke sex, kom ikke så langt, men var på vei dit og hadde snakka om mye angående det. Vi er voksne i 30-årene. Han har barn som han har 50%. Har tatt tarot card reading endel på YouTube siste månedene og mange har spot on rett angående vedkommende. Noen sier at vedk kommer til å ta kontakt, andre sier vedk er for stolt og pga vedk muligens ghosta en litt,bør jeg ta kontakt. Huff,men vet ikke..redd for å angre, either way. Har hørt mange forskjellige Readers, og enkelte er altså helt spot on på beskrivelse av personen, nesten skremmende. Så noe er i hvertfall rett der. Ts Anonymkode: c0b65...211
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #11 Skrevet 24. januar 2020 Jeg ga faen i vedkommende. Anbefales! Anonymkode: c66fd...e53 8
Xcase33 Skrevet 24. januar 2020 #12 Skrevet 24. januar 2020 12 hours ago, AnonymBruker said: Skreiv det ovenfor svaret ditt. Vi datet litt for 2,5 år siden i 3 mnd men det sklei ut i sanden. Begge har vært på samme app nylig uten å snakke sammen. Vi kjente til hverandre fra yngre dager, han likte meg den gangen,men han gjorde ingenting med det pga han er feig muligens veit ikke. Likte ikke han den gangen,men vi fikk en god tone nå sist. Han er ikke min typiske type fyr jeg er intr i. Men som sagt vi fikk en god tone når vi blei litt kjent. Han er treig i avtrekkeren med å ta initiativ men tror han liker det når andre gjør det? ? Han er pratsom og det var aldri et stille øyeblikk da vi treftes. Vi hadde dessverre ikke sex, kom ikke så langt, men var på vei dit og hadde snakka om mye angående det. Vi er voksne i 30-årene. Han har barn som han har 50%. Har tatt tarot card reading endel på YouTube siste månedene og mange har spot on rett angående vedkommende. Noen sier at vedk kommer til å ta kontakt, andre sier vedk er for stolt og pga vedk muligens ghosta en litt,bør jeg ta kontakt. Huff,men vet ikke..redd for å angre, either way. Har hørt mange forskjellige Readers, og enkelte er altså helt spot on på beskrivelse av personen, nesten skremmende. Så noe er i hvertfall rett der. Ts Anonymkode: c0b65...211 Kjære vene....hjelpe det meg. Lykke til du. 10
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #13 Skrevet 24. januar 2020 1 time siden, Xcase33 skrev: Kjære vene....hjelpe det meg. Lykke til du. ???? Det kan faktisk hjelpe en og ta et standpunkt da. Når beskrivelsene av personen du har i tankene, har den eksakte beskrivelsen betyr ikke det noe?Er jo andre som er totalt skivebom. Ts Anonymkode: c0b65...211
GrønnNellik68 Skrevet 24. januar 2020 #14 Skrevet 24. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: ???? Det kan faktisk hjelpe en og ta et standpunkt da. Når beskrivelsene av personen du har i tankene, har den eksakte beskrivelsen betyr ikke det noe?Er jo andre som er totalt skivebom. Ts Anonymkode: c0b65...211 Du får ikke fred med deg sjøl her før du har tatt kontakt. Det lyser det av deg helt hit😉 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #15 Skrevet 24. januar 2020 31 minutter siden, Bente1234 skrev: Du får ikke fred med deg sjøl her før du har tatt kontakt. Det lyser det av deg helt hit😉 Redd for å angre uansett. For hvis man ikke får svar har man dritt seg ut/boosta egoet til vedk. Er uansett ute etter "kun" nærhet og sex i første omgang. Anonymkode: c0b65...211
GrønnNellik68 Skrevet 24. januar 2020 #16 Skrevet 24. januar 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Redd for å angre uansett. For hvis man ikke får svar har man dritt seg ut/boosta egoet til vedk. Er uansett ute etter "kun" nærhet og sex i første omgang. Anonymkode: c0b65...211 Kjør på 1
GrønnNellik68 Skrevet 24. januar 2020 #17 Skrevet 24. januar 2020 Fleste sier ja takk til no strings attached 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #18 Skrevet 24. januar 2020 29 minutter siden, Bente1234 skrev: Fleste sier ja takk til no strings attached Problemet er at det har vært en god stund siden sex her. Kanskje med han også?Det veit jeg ikke. Han ligger ikke rundt tror jeg. Men uansett, hva skriver jeg evt? "Lyst å finne på noe en kveld?" Lyst å møtes en dag?" Greia er at han har barn annenhver uke og jeg veit ikke når han er uten. Anonymkode: c0b65...211
GrønnNellik68 Skrevet 24. januar 2020 #19 Skrevet 24. januar 2020 Hva med: Hei lenge siden. Jeg kom til å tenke på deg her om dagen. Hvordan har du det? Lyst til å møtes en dag? 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #20 Skrevet 24. januar 2020 33 minutter siden, Bente1234 skrev: Hva med: Hei lenge siden. Jeg kom til å tenke på deg her om dagen. Hvordan har du det? Lyst til å møtes en dag? Da blir han nok høy på seg selv. Anonymkode: c0b65...211
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå