Gå til innhold

Dine upopulære meninger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 23.1.2020 den 14.02, deedee_ skrev:

Synes det er latterlig at folk blir uføretrygdet på grunn av angst eller depresjon.

Det kan du mene. Men da har du neppe opplevd alvorlig depresjon og angst over lang tid selv, vil jeg tro. Dystemi f.eks er en kronisk depresjon. Ikke lett å fungere med noe slikt. 

Anonymkode: 185a3...791

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.1.2020 den 12.41, AnonymBruker skrev:

Veganere er bedre mennesker enn folk flest. 

Anonymkode: f9d81...a23

Hva legger du i "bedre"?

Anonymkode: 185a3...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2020 den 17.05, AnonymBruker skrev:

Jeg har en del upopulære meninger.

Mennesker er det verste som har skjedd planeten. Jeg håper det kommer en pandemi snart slik at jorden får kvittet seg med en del mennesker. 

Jeg vil ha full innvandringsstopp fra ikke-vestlige land. 

Jeg liker ikke barn. De er ekle, høylytte og slitsomme. 

Jeg er mer glad i dyr enn mennesker. Det er mye verre for meg når dyr har det vondt enn mennesker. Hadde gjerne reddet dyr fremfor mennesker, men hadde nok reddet mennesket i frykt for hva andre ville tenkt om meg dersom jeg reddet dyret. 

Anonymkode: 82e5d...c14

Det gikk troll i ord med det ønsket der (pandemi)

Anonymkode: 185a3...791

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er en mening, men det er definitivt så upopulært at jeg velger å formulere det som to spørsmål som kan googles (world ip map). 

Hva er grensen på IQ for å bli definert som psykisk utviklingshemmet?

Hva er gjennomsnitts IQ i Kongo, Somalia, Etiopia, Senegal, Zimbabwe? 

Anonymkode: b5c34...83b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som jobber med HR er hyggelige mennesker (på overflaten) men ekstremt late. Hvis du er attpåtil er en mann som jobber med dette - ekstra minus i margen. Denne fordommen har jeg fått bekreftet gang på gang.

Jobber du med salg er det fordi du evner ikke å holde på en ordentlig jobb.

Norsk lederstil - prøve å være kompis med alle, var så utydelig leder som mulig slik at du ikke kan bli tatt på noe og unngå alle konflikter. Husk å bytte jobb annethvert år slik at du ikke blir ansvarlig for resultatene for din fravær av ledelse. Pakk det inn svevende fraser og kall det hele en metodikk. Klapp deg selv på skulderen og lur på hvorfor ingen kopierer dette vinnersoppskriftet (fordi det ikke finnes noe å kopiere din nek). Sånn til info har jeg like mye forakt for amerikansk og tysk lederstil men prøver å være så kort som mulig.

Ikke alle mennesker er like verdt. Tror du på at aliens har bygget pyramider, frykter 5G, chemtrails og vaksiner, og havner under en buss....det er trist men ikke et stort tap for samfunnet.

Anonymkode: 51a27...9ee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke enig i at homofile og enslige skal få barn på statens regning. 

Jeg er for ulv (rovdyr) i norsk natur. 

Jeg er for juridisk abort. 

 

Anonymkode: 3e830...a9e

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er for juridisk abort. 

 

Anonymkode: 3e830...a9e

Regner med du er mann altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke enig i at homofile og enslige skal få barn på statens regning. 

Jeg er for ulv (rovdyr) i norsk natur. 

Jeg er for juridisk abort. 

 

Anonymkode: 3e830...a9e

Jeg er litt imot abort, og regner det som en upopulær mening. 

Anonymkode: 923d3...5c3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som elsker dyr Over alt annet er creepy, og de som har flere dyr er iallefall creepy.

(snakker ikke om de med gård, men vanlige folk)

 

hvite ,eldre (sinte) menn må ta seg en jævla pære! 
 

at folk som mener at pedofile skal bli uthengt offentlig er mindre intelligente. Men jeg er for at man skal kunne se hvor mange i ditt nabolag som er dømt for pedofili

Anonymkode: de50b...85f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2020 den 2.23, AnonymBruker skrev:

Folk som drikker utenom helg og fest har et alkoholproblem. 

Anonymkode: e56ad...e54

Folk som tror at alkohol er det samme som rølpefylla i helgen er idioter. Det er mye bedre å drikke et godt glass rødvin midt i uka, gjerne alene. DET er sofistikert og har ingenting med alkoholisme å gjøre. Jeg har fordommer mot slike som deg som mener disse tingene, regner med dere kun kjøper billig øl og sprit og at målet med alkoholen er å bli full. Dere vet ikke hva god sjampanje og rødvin er, dere har aldri betalt mer enn 150 kr for vin, og dere kjøper (evt.) vin etter utseende på etiketten og den er utelukkende poppis italiensk dårlig drittvin.

Anonymkode: 63035...7dc

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting er at jeg ikke er så fan av folk som prater veldig mye og så sier at du er stille. Når noe av grunnen til at jeg blir stille er at de prater så mye selv. Vet ikke om det er en upopulær mening da. 

Anonymkode: 923d3...5c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

En annen ting er at jeg ikke er så fan av folk som prater veldig mye og så sier at du er stille. Når noe av grunnen til at jeg blir stille er at de prater så mye selv. Vet ikke om det er en upopulær mening da. 

Nei, det er helt normalt at du føler det sånn.

Blir stille selv når en pratmaker som er dårlig til å lytte "overkjører" meg og ikke lar meg komme til ordet. De kan være slitsomme og forholde seg til, og det ender opp med at man gir opp å bidra i samtalen.

Det er de som må jobbe mer med selvinnsikten sin tenker jeg..

Anonymkode: 4f142...ba6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gikk troll i ord med det ønsket der (pandemi)

Anonymkode: 185a3...791

Ikke egentlig, vel. Koronapandemien har jo ikke akkurat redusert befolkningstilveksten i særlig grad. Vi trenger noe mer, en ny pest eller noe sånt.

Anonymkode: 630c5...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Overvektige har bare seg selv å takke. 

-jeg er for juridisk abort (der far har blitt lurt) 

-tykke som kaller seg curvy. Fett er ikke kurver. 

Anonymkode: 3ca34...8fc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

at folk som mener at pedofile skal bli uthengt offentlig er mindre intelligente. Men jeg er for at man skal kunne se hvor mange i ditt nabolag som er dømt for pedofili

Anonymkode: de50b...85f

Men hvordan ender det? Folk med ressurser flytter til områder med en lav andel pedofile, og boligprisene stiger i disse områdene. Igjen sitter folk uten valgmuligheter og med dårlig økonomi, som fører til at arbeiderklassebarn vokser opp i områder hvor konsentrasjonen av mennesker dømt for pedofili er høy. Det er blodig urettferdig for barn som ikke har valgt å bli født inn i en fattig familie.

Anonymkode: 95011...dd8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 24.1.2020 den 18.15, Uatskillelig skrev:

Jeg mener at mange mangler kunnskap om og forståelse for psykisk sykdom. 
 

Enig!! 

Anonymkode: 4a087...274

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mot i brøstet er den morsomste humorserien som har blitt lagd. Både av norske og andre humorserier. Vet av erfaring at det er en upopulær mening 😜

Anonymkode: 4bb69...7a4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2020 den 1.26, Freakingawesome skrev:

Liker ikke hunder, uansett rase. De stinker, bråker, sikler, man finner hår over alt og de skal være på deg hele tiden. I tillegg til at hunde eiere så sjeldent greier å trene opp bikkja si. Nei, det er ikke greit at hunden din hopper opp på meg, nei det er ikke en selvfølge at jeg vil ha bikkja di på besøk hos meg. 

Også skal man liksom bli dømt opp og ned om man gir det minste utrykk for at man ikke er glad i de. Man blir nesten stempla som et hjerteløst menneske. For hunder må man jo like.. 

Blir dumt å generalisere for mye. Men har enda til gode å møte et hundemenneske hvor kjemien er bra oss i mellom. 

Liker forøvrig dyr generelt. Er bare ett eller annet med at folk skal sette bikkjer så sykt høyt som irriterer meg. Menneskets beste venn my ass 

 

 

Folk som ikke liker dyr, er ikke snille.

Anonymkode: 0d261...e67

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...