Gå til innhold

Dine upopulære meninger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker katten min bedre enn de fleste mennesker, men om valget mellom å  redde katta eller ett fremmed menneske ( voksen eller barn spiller ingen rolle ) så hadde jeg valgt mennesket uten å nøle.

Anonymkode: 60ae5...8fa

Hvorfor det?? Hva er det som gjør at mennesker tror de er så mye mer verdt enn et dyr? Fordi vi er «smartere»? Et liv er et liv uansett. Redd katten du!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, apokryf skrev:

Hvorfor det?? Hva er det som gjør at mennesker tror de er så mye mer verdt enn et dyr? Fordi vi er «smartere»? Et liv er et liv uansett. Redd katten du!

Fordi i mine øyne så er mennesker verdt mer enn dyr. Mennesker lever ganske mye lengre, har en helt annen form for bånd når det kommer til familie/vennskap og bidrar til fellesskapet gjennom arbeid/utdanning og er med på verdiskapning. Vi deltar i samfunnet på en helt annen måte. Dyr har selvsagt følelser, men de lever også primært kun etter innstikkene sine. Spise, sove, kose, drite og jakte. Jeg elsker katta mi ( Sykt høyt tro meg, som uføretrygda og lenket til huset så  har jeg ikke venner og det siste av familie jeg hadde døde nettopp så hun er det eneste jeg har ), men hadde valget stått mellom katta og ett fremmed barn så hadde jeg reddet barnet uten tvil. Tanken på at to foreldre som elsker sitt barn og aldri får se det vokse opp fordi jeg heller ville redde den 10 år gamle katta mi gjør meg uvel. Den ungen er i mine øyne viktigere for samfunnet enn katta mi. Jeg har mistet katter før og selv om jeg var veldig glad i dem så har jeg alltid skaffet meg en ny en fra dyrebeskyttelsen for å fylle tomrommet.

Anonymkode: 60ae5...8fa

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker godt homoer, også skrullene 😍 Synes de er herlige. Men, syns de sminke-skrullene er for mye. Han James Charles, f.eks. Ekkelt... De oppumpa leppene og et tonn med sminke... Det er vel en annen sminkør som tydeligvis brukes av Kylie Jenner. Skjegg, et tonn med sminke og fillere og gudene vet, trutmunn og lengtende blikk, en liten rosa tanga med betydelige hofter og rompeimplantater og rosa magetopp med "Barbie". Beklager, men det er ikke annet enn ekkelt. Helt sikkert trivelige og fine folk, men det utseendet...😑

Anonymkode: 6f96f...2fa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at veganerne kan spise plantene sine og holde kjeft, og ikke plage andre med sin livsstil. 

Anonymkode: 0165e...973

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de aller fleste guttebarn er usjarmerende og er sjeleglad jeg kun har fått døtre. 🙈 

 

Gutter er enten støyende, høylytte, urolige  og selvgode eller noen skjøre og pysete aspeløv, synes sjelden det finnes noen mellomting..

Anonymkode: 2c9df...347

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er ingen upopulær mening:

herregud enkelte her er helt hjerteløs! Null omtanke for andre...

Anonymkode: 2cb96...6da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at folk kan si at abort er drap. Du avslutter et liv eller noe som kunne vært et liv. Forskjellen er, jeg er fortsatt for abort. Har tatt abort selv, og har det helt fint med at jeg valgte å avslutte noe som kunne vært et liv. Aldri angret et sekund. 

Anonymkode: 8c552...bc4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2020 den 13.48, AnonymBruker skrev:

Post dine upopulære meninger :) Diskusjon er også lov, men hold dere saklig og unngå personangrep. Og vær så snill og ikke post meninger som de fleste er enige i, men som FAKTISK er upopulære

Her er mine:

- Snus er stygt og usexy, spesielt på kvinner

- Jeg synes pride har blitt en smule hyperseksualisert mtp alle de fetisjistene som går der i lær f.eks. Det er ikke spesielt barnevennlig..

- Jeg er for plastisk kirurgi 

 

Deres tur :) 

Anonymkode: 9855b...4ab

Er det upopulært å mene at snus er stygt? Trodde det var ganske innafor å mene det jeg men. 

 

Her er mine

Jeg syns det er teit å få for mange barn. Typ 5 og oppover. Ha selvkontroll folkens

Jeg er for å ta abort pga oppdaget kromosomavvik hos fosteret som Downs syndrom o. l

Jeg syns vi skal bli strengere på innvandring fra Ikke vestlige land

 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.1.2020 den 18.15, Gorilla skrev:

Jeg mener at mange mangler kunnskap om og forståelse for psykisk sykdom. 
 

Selv de som jobber i psykiatrien mangler kunnskap og forståelse for psykisk sykdom. Er det i det hele tatt noen som har blitt friskere av behandlingen de får? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg synes det er synd at norwegian ikke alltid skjekker håndbagasje. Utrolig irriterende når man sitter på første rad, og må ha den lille bagen min og jakken nede på rad 15 fordi det ikke er plass. Og de andre som siter i mitt områdetet hadde med seg 3 taxfree poser hver, i tilegg til koffert, sekk og veske.. Utrolig irriternde og måtte gå i mot strømen, og vente 5 minutter på å få satt meg og må gå av flyet helt sist.

Sist jeg måtte gjøre dette ble taxfree posen min (til verdi av 2000 kr) stjålet. Så er ekstra motstander mot å ikke kunne få passe på sakrene mine.. 

 

Anonymkode: 19ee8...da4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.1.2020 den 8.48, AnonymBruker skrev:

Jeg synes de aller fleste guttebarn er usjarmerende og er sjeleglad jeg kun har fått døtre. 🙈 

 

Gutter er enten støyende, høylytte, urolige  og selvgode eller noen skjøre og pysete aspeløv, synes sjelden det finnes noen mellomting..

Anonymkode: 2c9df...347

Så bitter vi var da.

Anonymkode: 2c2a8...f0e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veldig upopulær mening; jeg synes folk her til lands (bor ikke i annet land så vet bare nordmenn) er forbanna sauete!! Helvetes sauer! Når et klesmerke blir mote, en influenser gikk med det, ser du plutselig ALLE i det. Fila, Ideal of Sweden osv osv. 

Når en hårfarge blir in går alle med det. 
 

Når det kommer en ny mening mener «alle» det. Det gjelder gjerne ikke dem selv da...

Mote med psykiske problemer. Mote med allergier. For sånn 10 år siden hadde «alle» glutenallergi, så kom laktoseintoleranse. 
 

 

Anonymkode: 0acfd...d13

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterer meg over folk som tar stor sosial plass!! De finner alltid en måte å få oppmerksomhet på og ser også selv alt hele tiden 

Anonymkode: 0acfd...d13

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes skoler, butikker, kontorer og alt burde åpne først klokka 10 om morgenen. Helt latterlig å stå opp så tidlig som folk gjør. 

Anonymkode: 7f258...f04

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2020 den 12.50, AnonymBruker skrev:

Jo, det kan hende, men ikke nødvendigivs sunnere å leve av erter, bønner osv.

Kjøtt er sunt hvis det er tilberedt på en forsvarlig måte. Kan ikke forstå at det skal være nødvendig å pine dyr før de slaktes, det er bare groteskt.

Anonymkode: f2cdb...0a6

Human slakt eksisterer ikke, man kan ikke drepe noen som ikke vil dø humant. Det er en ræva unnskyldning mennesker har for å ikke få dårlig samvittighet.

Jeg håper corona tar kun knekken på mennesker som driter i miljøet, og da spiser kjøtt og flyr. Håper slike mennesker dør ut innen noen få år.

Dyr er mer verdt enn mennesker. Vi gjør ingenting annet enn å skade. Det fins ingenting godt i oss.

 

Anonymkode: dda0c...15b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg mener mennesker er mer verdt en dyr til tross for at jeg er veganer (jævlig upopulær mening i min omgangskrets 😅)

Anonymkode: 60ae5...8fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis upopulær mening siden jeg ikke hører noen si det; jeg synes kinesere er skitne og jeg er forbanna over at dette viruset har nådd resten av verden. 

De har alltid hatt noen sære matvaner og dårlig hygiene, men dette er først blitt et problem nå når de har blitt så mange og reiser verden rundt hele tiden. Det var samme med SARS, og jeg vedder på at neste pandemi også kommer derfra. 

At de står og handler flaggermus på marked sier jo sitt; SARS kom også derfra. Det er som om vi skulle spist rotter til middag.

Det virker som om folk bare trekker på skuldrene og tenker dette er en ren tilfeldighet. Men dette er helt symptomatisk for den dårlige hygienen de har der borte.

 

Anonymkode: ac52c...e86

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Min mest upopulære mening er: jeg er glad for alle drap som ikke er begått av utlendinger. Så er det for meg en bekreftelse på at nordmenn også kan være gale mennesker. Fokuset er jo bare på hva utlendinger gjør galt og ikke norske og nordmenn selv, så hver gang jeg hører om drap som er begått av norske så trekker jeg en lettelsens sukk og tenker ja norske er onde de også. 

Anonymkode: 5768a...38a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...