Gå til innhold

Dine upopulære meninger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, Gorilla skrev:

Ja?. Om det var krig i Norge og du måtte flytte til f.eks Syria (om det var fred der) hadde du ikke ønsket å få familien din dit til et trygt sted?

Selvfølgelig, men jeg hadde aldri i mitt liv krevd dette av den syriske regjering. Ikke hadde jeg forventet å få penger av den regjeringen heller.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Nistepakke skrev:

Jeg synes fotballspillere i reklame for gamling har dårlig moral. Les dette her f.eks.

Godt skrevet og enig! Så veldig enig! Definitivt rødt kort og utvisning fra meg!

Anonymkode: ca8e5...a3f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som får barn er egoister

Barn er ekle og slitsomme

De som tror på en eller annen gud er fjotter

Positive mennesker er sykt irriterende og naive

Anonymkode: 4d3bf...a3d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får mer vondt inni meg å se dyr lide enn mennesker :( 

Anonymkode: 9855b...4ab

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norge slipper inn alt for mange innvandrer og gir de permanent opphold. Burde vært mye strengere regler for hvem vi skal hjelpe og strengere krav for tilpassing for å beholde oppholdet. Alle trenger heller ikke varig opphold, men kun midlertidig opphold til uroen er over i hjemlandet.

Anonymkode: 459f2...6d4

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2020 den 14.02, deedee_ skrev:

Synes det er latterlig at folk blir uføretrygdet på grunn av angst eller depresjon.

De som har angst for å få depresjon?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Abort er drap og man får null medlidenhet av meg hvis man sliter etter en abort.

-Tatoveringer er stygge 

-Mennesker er mer verdt enn hunder

-folk som sprer miljøfrykt, flyskam og nå babyskam (faktisk..) rundt seg er motbydelig mennesker.

-Greta Thunberg bør gå til psykisk behandling

Anonymkode: 120ac...d1b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes faktisk sosiale medier er noe dritt, liker det ikke, bare falskhet, skryting og egoisme som råder. Menneske blir usosial, sky og isolert. Bekymret for barn og ungdom som vokser opp i dette. 

Anonymkode: 7207e...5c3

Du er jo på et sosialt medie selv 

Anonymkode: 0d261...e67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, EvaLena skrev:

 

Jeg er møkklei alt som har med homofile og deres kamp for å bli akseptert. Det er akseptert nå og trenger ikke få i tog hvert år for å fremme dette.

 

Haha enig

20 timer siden, EvaLena skrev:

Fordi jeg er imot innvandring og når en person får opphold her i landet så skal halve slekta komme etter.

Det er bare ektefeller og barn under 18 som kan komme på familiegjenforening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vesuvio
20 timer siden, EvaLena skrev:

Jeg totalt imot innvandring, familiegjenforening og å sende milliarder av penger ut av landet for å støtte korrupte land.

Jeg er møkklei alt som har med homofile og deres kamp for å bli akseptert. Det er akseptert nå og trenger ikke få i tog hvert år for å fremme dette.

Jeg er også møkklei dette klimahysteriet, el-biler, flyskam og kjøttskam.

Jeg er for dødsstraff på drapsmenn, voldtektsforbrytere, pedofile som utøver sin legning og barn og dyremishandlere.

Det er faktisk europeiske land som forfølger homofile og tar livet av dem, og foreldre som utleverer dem. 

I Norge har det har vært en kraftig økning av hatkriminalitet de siste årene, hvor kriminalitet begått mot LGBT+ er den nest største "gruppen". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg driter i plastkrisen. Mitt bidrag til miljøet er kun at jeg ikke kaster noe søppel i naturen men legg alt i restavfall.

Anonymkode: 459f2...6d4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de som mener abort er drap er litt enkle i toppen.

Orker ikke flere veganere som skal forsøke å tre kostholdet sitt ned over hodet på folk, spis vegansk selv og hold kjeft. 

Tenker at de som synes å se dyr lide er verre enn å se mennesker lide antakeligvis ikke har sett en person på dødsleie. Vi mennesker kan ikke bli avlivet som dyrene, og må dermed lide de timene/dagene det tar, og må håpe smertestillende kan dempe det meste. Ikke alltid at noen sovner stille inn for å si det sånn. 

Anonymkode: 74492...64a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Norge slipper inn alt for mange innvandrer og gir de permanent opphold. Burde vært mye strengere regler for hvem vi skal hjelpe og strengere krav for tilpassing for å beholde oppholdet. Alle trenger heller ikke varig opphold, men kun midlertidig opphold til uroen er over i hjemlandet.

Anonymkode: 459f2...6d4

Ja, såg en video av Oslo på 60 tallet... folk smilte og såg veldig sunne og friske ut... Såg ut som de hadde et samhold som idag ikke er der?

Anonymkode: f2cdb...0a6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle innvandrere som bryter loven burde utvides.

Vi er for lite kritiske til hvem som blir innvilget asyl her. 

Jeg syns norske kvinner som får barn med eller gifter seg med asylsøkere er naive og enkle. 

Jeg syns barnevernet får alt for mye ufortjent kritikk 

Folk som ikke tror på klimakrisen er naive eller uintelligente. 

Jeg ser ned på folk som "må" ha kjøtt til en hver tid. 

Jeg syns det er skremmende at folk tillater seg å bli ekstremt overvektige. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Transkjønnethet er veldig utbredt i folk med Aspergers/sterkere autisme og folk med mye emosjonell bagasje, noe som videre tyder på at det ikke er en ekte biologisk tilstand (født i feil kropp), men heller en ubevisst, selvskapt identitetskrise.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.1.2020 den 14.54, EvaLena skrev:

Selvfølgelig, men jeg hadde aldri i mitt liv krevd dette av den syriske regjering. Ikke hadde jeg forventet å få penger av den regjeringen heller.

Tror ikke du hadde fått det heller. eller noen andre for den sags skyld

Anonymkode: f2cdb...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ned på folk som snyter på skatten. Syns bare det er utrolig barnslig...

Anonymkode: a63e7...016

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...