Gå til innhold

Dine upopulære meninger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

youcancallmejune skrev (1 time siden):

Hvorfor kan de ikke bare ordne saken selv da? Jeg synes det er meget egoistisk å ønske at andre skal gjøre seg til drapsmenn fordi man ikke tør å ta livet sitt selv.

Fordi det er mye som kan gå galt under ett selvmord. Jeg syns man kunne få utlevert giften eller noe av legen, også tar man den selv/trykker på en knapp selv. Det er fredeligere og mer komfortabel død enn å hoppe foran toget, skyte seg selv eller henge seg hvor mye også kan gå galt.

Man må selvsagt få ha reservasjonsrett fra å hjelpe mennesker med dette, men jeg vet det finnes de som er for aktiv dødshjelp og som derfor ville bistått. Jeg hadde gladelig bistått hvis dette noensinne blir ett reelt valg i Norge. 

Anonymkode: 60ae5...8fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

youcancallmejune skrev (På 8.2.2021 den 12.35):

Hvorfor kan de ikke bare ordne saken selv da? Jeg synes det er meget egoistisk å ønske at andre skal gjøre seg til drapsmenn fordi man ikke tør å ta livet sitt selv.

Er ikke alle som er fysisk istand til å selv gjennomføre det. F. Eks en som er lam fra nakken og ned. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg mener faktisk at de aller, aller fleste som velger å henge under "rampelys-kategorien her på Kvinneguiden er noen forbanna hjernedøde IDIOTER altså. 

Den gjengen der velger tydeligvis å generere drøssevis med "klikk" til absolutt ALT som handler om hjernedøde "kjendiser" eller bloggere. Deretter kommer de altså hit til Kvinneguiden bare for å sutre og klage over alle disse tåpelige bloggerne! Alle sånne bloggere kan jo LE til de er både grønne og blå i ansiktet, fordi dem selvfølgelig forstår at massevis av ekstra "klikk" fra slarve-gjengen her på Kvinneguiden garantert er "good for business" for alle disse bloggerne.  

Alle sånne "kjendiser" kan jo selvfølgelig DRITE en veldig lang marsj i om folk leser om dem fordi folk er genuint interesserte, eller om folk bare leser for å slenge mest mulig sludder og vås her på Kvinneguiden. "all PR er god PR" som det heter. Så lenge folk klikker, klikker, klikker, klikker i vei, så er disse "kjendisene" garantert godt fornøyde.  

Anonymkode: dc995...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg er overhodet ingen "tilhenger" av politi som skal bære skytevåpen hele tiden.

I tillegg til risikoen for skuddskader fordi de ikke klarer å håndtere våpen, så skaper dette en stadig større distanse mellom politi og publikum. Våpenet er et symbol på makt, og signaliserer at politiet overhodet ikke er interessert i dialog - men i lydighet.

De har rett, du tar feil, hold kjeft, stå rett i ryggen, gjør som du får ordre om - eller dø. For dette er nøyaktig den linjen politiet har valgt å legge på, spesielt i de senere årene.         

Anonymkode: 06c78...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker ikke å bo i nærheten av innvandrere, eller bli kjent med noen av dem.

Anonymkode: e9619...2a1

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å starte med husdyr krev tillatelse frå Mattilsynet som sjekker at plass og røkter er egna i forkant, mens alle slags folk kan få unger uten at samme kriteriene blir sjekka før ein får ungen. Skulle ha vore likt som eit førevar tiltak mot mykje dårlig barneoppdragelse og/eller oppvekstmiljø. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Instagram består av så mange selvdiggende selfies, av tilsynelatende vanlige jenter i et forhold.. Hvorfor suge til seg oppmerksomhet om man HAR kjæreste og venner?🤣

Brunkrem til tusen, posering med veskehund, treningstights trekt opp i dåsa. Flaaaut!!

Anonymkode: 75c37...abb

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Internett skulle vært av kl 12 på natten så folk ikke fikk ødelagt natta med å sitte oppe og game og holde leven i huset...

Anonymkode: 13643...559

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M Mads skrev (På 11.6.2021 den 0.16):

Min upopulære mening er at kvinner som bruker bind er ekstremt sexy!

noe merkverdig men ok

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater alt av religion. Jeg kan godt jobbe jul, påske osv. hvis jeg slipper å høre om religion resten av året.

Anonymkode: fa795...7ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvert år på jobben så er det info-møter om ramadan. Vi skal lære om hva ramadan er og hvorfor vi bør lære om ramadan. Det er folk på nyhetene hos både NRK og TV2 som snakker om det.

På neste års møte tar jeg med meg bacon snacks eller bacon som jeg har stekt hjemme. Hvorfor skal jeg måtte lære og ta hensyn til noe jeg ikke bryr meg om?  Jeg er ikke kristen, men det er da ikke lærdom om Kristendom i Moskeer heller.. Så hvorfor skal jeg bry meg?

Anonymkode: fa795...7ec

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min upopulære mening er at folk må komme seg på jobb om de har en! 
Blir for dumt å være sykemeldt på grunn av ryggen (kontorjobb) og så legge ut på sosiale medier at man driver med fjellklatring…

KOM DEG PÅ JOBB

Anonymkode: 84125...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener at flere av innleggene i denne tråden, viser folk på kg er mindre intelligent enn resten av befolkningen. 

Anonymkode: b1531...028

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...