Gå til innhold

Dine upopulære meninger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er imot tvillingabort. Jeg er også imot å øke abortgrensen utover 12 uker

Anonymkode: 3e6ee...83f

Enig. Egentlig er jeg imot abort men skjønner at ett forbud vil ramme for hardt for enkelte.

Anonymkode: 9fd5b...e99

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uatskillelig skrev (27 minutter siden):

Jeg mener at abort er å ta liv, og at det bør kriminaliseres.

 

Hva hvis du har en datter og hun blir gjengvoldtatt. Syns du hun skal havne i fengsel slik som voldtektsmennene hvis hun tar abort?

Anonymkode: 5eeee...a90

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at aktiv dødshjelp burde vært tillatt i Norge, og da også for psykiske lidelser. Hvis et menneske har prøvd og prøvd gjennom f.eks ti år i strekk i psykiatrien og det ikke blir bedre så burde de få hjelp til å dø om de ønsker. Særlig de med asperger mener jeg også må få lov til velge å dø da mange av oss har ett enormt lite verdig liv, og utviklingsforstyrrelsen kan ikke kureres. Det ville også spart samfunnet for mye penger da over 90% er uføre.

Anonymkode: 60ae5...8fa

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd for å få byer som London, der innvandrere har tatt over kulturen i byen. Jeg mener vi skal ha stopp på all asyl og flykninger i minst 50 år for å ordne opp, så deretter vurdere dette på nytt. Ungdomskriminelle i byene burde bli sendt til nord for å jobbe med fiske i to år, før de skal få lov til å reise tilbake. Før du flere barn som du ikke kan forsørge, så burde nav gjøre det så vanskelig som overhode mulig for foreldrene. Er de uføre eller ikke gidder å jobbe så burde barnevernet ta barna, og er foreldrene langtids sykemelde så burde de komme med en 50/50 ordning der en normal familie har hovedomsorgen. Barn med hijab og jenter som ikke får lov til å få være med på de sosiale tingene på skolen som klassetur eller overnatting på skolen, osv burde få en advarsel og nektet de å la datteren ha et "vestlig" liv så burde de få valget mellom å dra ut av Norge eller mistet foreldreretten. 

Anonymkode: b19f2...677

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre som er altfor snille med barna sine, opptatt av å være venner med barna, syr puter under armene til barna og oppdrar ungene til å tro de er verdens sentrum. Altfor mange uopdragne barn uten respekt for voksne, andre barn eller omgivelsene sine. 

Arabiske menn. Null respekt for kvinner. Skal ikke dra alle under én kam, men nesten alle jeg har møtt har oppført seg som idioter. 

Samtidig er jeg ikke innvandrerkritisk, synes man skal ta imot de som virkelig trenger det. 

Kvinner er smartere og sterkere (psykisk) en menn. 

 

Anonymkode: 89804...8bb

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alle menn bør steriliseres i tenårene og heller reversere inngrepet når de er eldre. 

Jeg er for tvillingabort. 

 

Anonymkode: 95395...344

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes omskjært penis er diggest og penest og kommer til å få dette gjort på fremtidige sønner

Anonymkode: a9673...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/27/2020 at 6:53 AM, AnonymBruker said:

Jeg mener og tror at kanskje moder jord forsøker å rydde opp i befolkningen i Asia og resten av verdenen med disse pandemiene. Redde restene av seg selv, liksom

Land i Asia har klart seg mye bedre enn land i resten av verden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Kvinner er smartere og sterkere (psykisk) en menn. 

 

Anonymkode: 89804...8bb

🤣🤣🤣

Anonymkode: 63f6f...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.3.2020 den 16.05):

En veldig upopulær mening; jeg synes folk her til lands (bor ikke i annet land så vet bare nordmenn) er forbanna sauete!! Helvetes sauer! Når et klesmerke blir mote, en influenser gikk med det, ser du plutselig ALLE i det. Fila, Ideal of Sweden osv osv. 

Når en hårfarge blir in går alle med det. 
 

Når det kommer en ny mening mener «alle» det. Det gjelder gjerne ikke dem selv da...

Mote med psykiske problemer. Mote med allergier. For sånn 10 år siden hadde «alle» glutenallergi, så kom laktoseintoleranse. 
 

 

Anonymkode: 0acfd...d13

Enig med hvert ord! Det typisk nordmenn. Viktig og ikke skille seg ut vet du! Ha ha ha......

Anonymkode: de1a7...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boblerone skrev (16 timer siden):

Jeg er i mot tvillingabort og å øke grensen fra 12 uker. 
 

Jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for abort uansett uke og grunn. En født kvinne er ALLTID mer verdt enn et ufødt barn. Og med abort uansett uke mener jeg også uansett grunn. «Vil ikke ha det» er god nok grunn. 
 

Det burde bli innført 1-2 barn max. Jaja og blabla Europa trenger «flere». Vi kan heller ta inn flere flyktninger så går plutselig folketallet opp. 
 

Ufrivillige barnløse burde ikke få hjelp til å få barn. Grunn: vi er nok mennesker nå.

Anonymkode: dda0c...15b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke snø og vinter og det er ofte upopulært blant andre mennesker.

Endret av Connie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes barn og ungdom som har mobbet noen i oppveksten hvor mobbeofferet som voksen har fått varige men burde betale mobbeofferet erstatning. 

Anonymkode: 76a95...d46

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kvinner må tilpasse seksuell strategi til år 2020 og slutte å leve som i 40 000 f.kr. 

Anonymkode: e90de...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

At kvinner må tilpasse seksuell strategi til år 2020 og slutte å leve som i 40 000 f.kr. 

Anonymkode: e90de...68e

Og hva er det ??

Anonymkode: ff015...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordmenn/kvinner er egentlig helt ubrukelige i dag. 

Mannssjåvinister er de værste og svakeste mannfolka. 

Radikal feminister er de tøffeste kvinnfolka. 

Anonymkode: 4bb69...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liam, Noah, Sienna, Nova og andre unge mødre type navn er så ekstremt mye finere enn Bjørg, Kåre, Audhild og Espen og alle andre gyselige navn dere kg-folk ser ut til å elske.

Anonymkode: dda0c...15b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.1.2021 den 2.44):

Jeg mener at aktiv dødshjelp burde vært tillatt i Norge, og da også for psykiske lidelser. Hvis et menneske har prøvd og prøvd gjennom f.eks ti år i strekk i psykiatrien og det ikke blir bedre så burde de få hjelp til å dø om de ønsker. Særlig de med asperger mener jeg også må få lov til velge å dø da mange av oss har ett enormt lite verdig liv, og utviklingsforstyrrelsen kan ikke kureres. Det ville også spart samfunnet for mye penger da over 90% er uføre.

Anonymkode: 60ae5...8fa

Hvorfor kan de ikke bare ordne saken selv da? Jeg synes det er meget egoistisk å ønske at andre skal gjøre seg til drapsmenn fordi man ikke tør å ta livet sitt selv.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...