Gå til innhold

Dine upopulære meninger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mener og tror at kanskje moder jord forsøker å rydde opp i befolkningen i Asia og resten av verdenen med disse pandemiene. Redde restene av seg selv, liksom.

Skjønner selvsagt at man lager vaksiner osv så lenge krisa pågår, men det er nok sunnere for Tellus jo flere som dør. Såpass upopulær mening at jeg aldri jar og aldri kommer til å si det høyt. Kan jo hende jeg angrer meg hvis en av mine egne eller jeg selv blir syk. 

Anonymkode: e47e5...1c1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg mener og tror at kanskje moder jord forsøker å rydde opp i befolkningen i Asia og resten av verdenen med disse pandemiene. Redde restene av seg selv, liksom.

Skjønner selvsagt at man lager vaksiner osv så lenge krisa pågår, men det er nok sunnere for Tellus jo flere som dør. Såpass upopulær mening at jeg aldri jar og aldri kommer til å si det høyt. Kan jo hende jeg angrer meg hvis en av mine egne eller jeg selv blir syk. 

Anonymkode: e47e5...1c1

Har tenkt tanken mange ganger selv. 

Anonymkode: e0139...746

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veganere er bedre mennesker enn folk flest. 

Anonymkode: f9d81...a23

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har tenkt tanken mange ganger selv. 

Anonymkode: e0139...746

Lol, det gir jo ingen mening. ''Moder natur'' tenker ikke logisk og tenker ''Hmm, dette kontinentet er for overbefolket, på tide å rydde opp litt her ja''

Viruset skjedde pga manglende hygiene og at noen har spist noe man ikke skulle.

Anonymkode: f2cdb...0a6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veganere er bedre mennesker enn folk flest. 

Anonymkode: f9d81...a23

Jo, det kan hende, men ikke nødvendigivs sunnere å leve av erter, bønner osv.

Kjøtt er sunt hvis det er tilberedt på en forsvarlig måte. Kan ikke forstå at det skal være nødvendig å pine dyr før de slaktes, det er bare groteskt.

Anonymkode: f2cdb...0a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misliker barn, kjeder meg i deres selskap. Hadde reddet en katt/hund fremfor et barn uansett setting.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, apokryf skrev:

Misliker barn, kjeder meg i deres selskap. Hadde reddet en katt/hund fremfor et barn uansett setting.

det bør du ihvertfall aldri si høyt :) Mennesker blir utrolig sinte når de hører at noen tenker at dyr er like mye verdt, men jeg har ikke noe mening om dette.

Anonymkode: f2cdb...0a6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

det bør du ihvertfall aldri si høyt :) Mennesker blir utrolig sinte når de hører at noen tenker at dyr er like mye verdt, men jeg har ikke noe mening om dette.

Anonymkode: f2cdb...0a6

Jeg vet....hehe!;) Men har større hjerte for de sim ikke klarer å gi beskjed selv...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, apokryf skrev:

Misliker barn, kjeder meg i deres selskap. Hadde reddet en katt/hund fremfor et barn uansett setting.

Da håper jeg du hadde endt i fengsel, for du lar ikke ett barn dø fremfor et dyr.

Anonymkode: 120ac...d1b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, apokryf skrev:

Misliker barn, kjeder meg i deres selskap. Hadde reddet en katt/hund fremfor et barn uansett setting.

Det er straffbart å ikke redde et menneske i nød. 

Anonymkode: 25830...ef1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, apokryf skrev:

Jeg vet....hehe!;) Men har større hjerte for de sim ikke klarer å gi beskjed selv...

Jeg tror likevel at om det hadde hendt i virkeligheten, så hadde du nok endret mening.

 

Anonymkode: f2cdb...0a6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker katten min bedre enn de fleste mennesker, men om valget mellom å  redde katta eller ett fremmed menneske ( voksen eller barn spiller ingen rolle ) så hadde jeg valgt mennesket uten å nøle.

Anonymkode: 60ae5...8fa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en del upopulære meninger.

Mennesker er det verste som har skjedd planeten. Jeg håper det kommer en pandemi snart slik at jorden får kvittet seg med en del mennesker. 

Jeg vil ha full innvandringsstopp fra ikke-vestlige land. 

Jeg liker ikke barn. De er ekle, høylytte og slitsomme. 

Jeg er mer glad i dyr enn mennesker. Det er mye verre for meg når dyr har det vondt enn mennesker. Hadde gjerne reddet dyr fremfor mennesker, men hadde nok reddet mennesket i frykt for hva andre ville tenkt om meg dersom jeg reddet dyret. 

Anonymkode: 82e5d...c14

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en del upopulære meninger.

Mennesker er det verste som har skjedd planeten. Jeg håper det kommer en pandemi snart slik at jorden får kvittet seg med en del mennesker. 

Jeg vil ha full innvandringsstopp fra ikke-vestlige land. 

Jeg liker ikke barn. De er ekle, høylytte og slitsomme. 

Jeg er mer glad i dyr enn mennesker. Det er mye verre for meg når dyr har det vondt enn mennesker. Hadde gjerne reddet dyr fremfor mennesker, men hadde nok reddet mennesket i frykt for hva andre ville tenkt om meg dersom jeg reddet dyret. 

Anonymkode: 82e5d...c14

Vel, coronaviruset er her så du får kanskje ønske oppfylt!

Anonymkode: f2cdb...0a6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en del upopulære meninger.

Mennesker er det verste som har skjedd planeten. Jeg håper det kommer en pandemi snart slik at jorden får kvittet seg med en del mennesker. 

Jeg vil ha full innvandringsstopp fra ikke-vestlige land. 

Jeg liker ikke barn. De er ekle, høylytte og slitsomme. 

Jeg er mer glad i dyr enn mennesker. Det er mye verre for meg når dyr har det vondt enn mennesker. Hadde gjerne reddet dyr fremfor mennesker, men hadde nok reddet mennesket i frykt for hva andre ville tenkt om meg dersom jeg reddet dyret. 

Anonymkode: 82e5d...c14

Jeg tror nok du endrer mening fort hvis du hadde fått sett det smertehelvete som dras ut for døende pasienter på sykehjem. HVordan kan du si at en katt som pines har det værre en din egen far/mor/ektefelle som ligger og gisper etter luft i ukesvis mens de vrir seg i smerter?

Anonymkode: 60ae5...8fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror nok du endrer mening fort hvis du hadde fått sett det smertehelvete som dras ut for døende pasienter på sykehjem. HVordan kan du si at en katt som pines har det værre en din egen far/mor/ektefelle som ligger og gisper etter luft i ukesvis mens de vrir seg i smerter?

Anonymkode: 60ae5...8fa

Hvorfor lar man de lider et smertehelvete som du skriver? Man gjør ikke det med dyr...

 

 

Anonymkode: f2cdb...0a6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor lar man de lider et smertehelvete som du skriver? Man gjør ikke det med dyr...

 

 

Anonymkode: f2cdb...0a6

Fordi aktiv dødshjelp ikke er lov. Man kan bare prøve å lindre med morfin og andre preparater men selv da er det ingen garanti for at de ikke har smerter. Mistet min far nylig etter flere uker på dødsleiet og hendelsen har etset seg fast på netthinnen. Det er det jævligste eg noensinne har vært vitne til ( langt jævligere enn de gangene kattene mine er blitt syke/hatt smerter og blitt avlivet )

Anonymkode: 60ae5...8fa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi aktiv dødshjelp ikke er lov. Man kan bare prøve å lindre med morfin og andre preparater men selv da er det ingen garanti for at de ikke har smerter. Mistet min far nylig etter flere uker på dødsleiet og hendelsen har etset seg fast på netthinnen. Det er det jævligste eg noensinne har vært vitne til ( langt jævligere enn de gangene kattene mine er blitt syke/hatt smerter og blitt avlivet )

Anonymkode: 60ae5...8fa

Huff, er grusomt... Hva med kunstig koma? Lindrer det?

Anonymkode: f2cdb...0a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror likevel at om det hadde hendt i virkeligheten, så hadde du nok endret mening.

 

Anonymkode: f2cdb...0a6

Aldri! Hadde katten min og en random unge sittet i gata,så vet jeg hvem jeg hadde svingt unna. Er vel en grunn til at dette kalles tråden for upopulære meninger? Hehe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Huff, er grusomt... Hva med kunstig koma? Lindrer det?

Anonymkode: f2cdb...0a6

Det vet jeg ikke, og jeg tror ikke det å legge noen i kunstig koma er noe man gjør så ofte heller/er lovlig? Det kommer vel an på om personen regnes som samtykkekompetent eller ikke. Hvis en pasient gir uttrykk for at de vil i kunstig koma så er det mulig dette er ett alternativ, men med eldre, demente mennesker så kan jeg ikke tenke meg det.

en annen upopulær mening jeg har: Jeg skulle ønske at det hadde vært en måte min far hadde fått sluppet de siste par månedene, og jeg tok meg faktisk i å tenke ved sengekanten hans om det var noe i rommet jeg kunne bruke til å avlive han slik at han slapp å lide mer. Det er noe jeg aldri kommer til å si høyt. Skammer meg bare av å skrive det her.

Anonymkode: 60ae5...8fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...