Gå til innhold

Dine upopulære meninger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er egoistisk av mennesker som har en alvorlig og arvelig sykdom velger å få egne barn, når det er stor sjanse for at barna også får denne arvelige sykdommen. 

Anonymkode: 54733...08b

  • Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes faktisk sosiale medier er noe dritt, liker det ikke, bare falskhet, skryting og egoisme som råder. Menneske blir usosial, sky og isolert. Bekymret for barn og ungdom som vokser opp i dette. 

Anonymkode: 7207e...5c3

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke barn, og er sterilisert når jeg endelig fikk lov fra fastlegen.

Anonymkode: 5cf12...b1f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, her kommer en kontroversiell en:

Jeg tviler på at så mange her inne faktisk har hatt en ekte narsissistisk eller psykopatisk eks. De har sannsynligvis bare godtatt en drittsekk fordi de var forelsket og "tror det finnes håp". 

Det er klart man ikke ser varselslampene blinke rødt når man tar på seg rosenrøde briller...

Anonymkode: 89871...a99

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er digg å klø seg i ræva når man klør der. 

Anonymkode: 92c24...1b3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2020 den 14.23, AnonymBruker skrev:

Er det en så veldig upopulær mening da? Det er jo en veldig vanlig mening å ha om de folka

Anonymkode: f1d84...767

Kanskje for de voksne, men ikke for tenåringer som jeg selv er.

- TS

Anonymkode: 9855b...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg totalt imot innvandring, familiegjenforening og å sende milliarder av penger ut av landet for å støtte korrupte land.

Jeg er møkklei alt som har med homofile og deres kamp for å bli akseptert. Det er akseptert nå og trenger ikke få i tog hvert år for å fremme dette.

Jeg er også møkklei dette klimahysteriet, el-biler, flyskam og kjøttskam.

Jeg er for dødsstraff på drapsmenn, voldtektsforbrytere, pedofile som utøver sin legning og barn og dyremishandlere.

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, EvaLena skrev:

Jeg totalt imot innvandring, familiegjenforening og å sende milliarder av penger ut av landet for å støtte korrupte land.

Jeg er møkklei alt som har med homofile og deres kamp for å bli akseptert. Det er akseptert nå og trenger ikke få i tog hvert år for å fremme dette.

Jeg er også møkklei dette klimahysteriet, el-biler, flyskam og kjøttskam.

Jeg er for dødsstraff på drapsmenn, voldtektsforbrytere, pedofile som utøver sin legning og barn og dyremishandlere.

 

Dødsstraff for barn, det tror jeg kvalifiserer til upopulært ja🙂

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, EvaLena skrev:

Jeg totalt imot innvandring, familiegjenforening og å sende milliarder av penger ut av landet for å støtte korrupte land.

Jeg er møkklei alt som har med homofile og deres kamp for å bli akseptert. Det er akseptert nå og trenger ikke få i tog hvert år for å fremme dette.

Jeg er også møkklei dette klimahysteriet, el-biler, flyskam og kjøttskam.

Jeg er for dødsstraff på drapsmenn, voldtektsforbrytere, pedofile som utøver sin legning og barn og dyremishandlere.

 

Hvorfor er du imot familiegjenforening?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om de er direkte upopulære, heller mer kontroversielle: 

-Syntes vi skal stoppe all innvandring fra ikke-vestlig kultur. 

- Ikke alle mennesker er like pene. Ikke alle mennesker har noe godt i seg heller, noen er bare onde.

- En som har byttet kjønn fra eks mann til kvinne er ikke en ekte kvinne. Dog har jeg ikke noe problemer med å kalle personen for hva den vil. 


- Jeg liker ikke de fleste veganere. Mennesker er skapt for å spise kjøtt. 
 

- Mennesker er mer verdt enn dyr. 

Anonymkode: 50e0c...0d8

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Jensine skrev:

Dødsstraff for barn, det tror jeg kvalifiserer til upopulært ja🙂

Håper ikke du er så dum 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Gorilla skrev:

Hvorfor er du imot familiegjenforening?

Fordi jeg er imot innvandring og når en person får opphold her i landet så skal halve slekta komme etter.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, EvaLena skrev:

Fordi jeg er imot innvandring og når en person får opphold her i landet så skal halve slekta komme etter.

Ja?. Om det var krig i Norge og du måtte flytte til f.eks Syria (om det var fred der) hadde du ikke ønsket å få familien din dit til et trygt sted?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, EvaLena skrev:

Jeg totalt imot innvandring, familiegjenforening og å sende milliarder av penger ut av landet for å støtte korrupte land.

Jeg er møkklei alt som har med homofile og deres kamp for å bli akseptert. Det er akseptert nå og trenger ikke få i tog hvert år for å fremme dette.

Jeg er også møkklei dette klimahysteriet, el-biler, flyskam og kjøttskam.

Jeg er for dødsstraff på drapsmenn, voldtektsforbrytere, pedofile som utøver sin legning og barn og dyremishandlere.

 

Åh, jeg er homo selv og er helt enig. Flott at media deler historier om folk som kommer ut av skapet og lignende, for å gjøre det lettere for andre. Men det blir litt vel mye til tider. Pride syntes jeg ikke noe om, syntes heller det er mer med å «unormalisere» oss enn noe annet, siden de fleste av oss er bare helt normale mennesker og ikke femidotter som løper rundt i trusa😅

Anonymkode: 04120...544

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2020 den 13.58, AnonymBruker skrev:

TS 

Synes også:

- at folk som deltar på reality programmer som ex on the beach, paradise hotell og love island virker litt enkle. Også får de kjendisstatus og lever som influencer lenger etter for å holde seg desperat relevant i rampelyset. Flaut as, norge nisseland🙄

Anonymkode: 9855b...4ab

Er dette en upopulær mening? I hvilket miljø? 

Jeg har aldri sett deltakere i den typen reality-serier bli omtalt som normalt oppegående og vet virkelig ikke om noen som går rundt og mener at det er kremen av kjekk, norsk ungdom som deltar i sånt. Og denne omfatningen er nok ikke unik for Norge, tror slike serier har mer eller samme status uansett hvor i verden det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2020 den 13.58, AnonymBruker skrev:

TS 

Synes også:

- at folk som deltar på reality programmer som ex on the beach, paradise hotell og love island virker litt enkle. Også får de kjendisstatus og lever som influencer lenger etter for å holde seg desperat relevant i rampelyset. Flaut as, norge nisseland🙄

Anonymkode: 9855b...4ab

Men det er jo ikke en upopulær mening. Dette er jo en mening som alle hzr.

Anonymkode: e3020...8ac

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg mener det er en fellesnevnere for EN spesiell folkegruppe:

- de er over 50 år

-de stemmer FRP

- de er imot EL biler

- de røyker 

- de legger ut x antall linker på face helt ukritisk om innvandring og elbiler

- de er imot Greta Tunberg og mener klimakrisen er hysteri

- de har fordommer mot folk som har mørkt utseende, ser de ut som er fra midtøsten så er det automatisk muslimer

( jeg kjenner flere fra Iran/irak/kurdisan ..ingen av dem er muslimer)

 

Og hvis du ikke forsto  det så er jeg ikke så spesielt begeistret for akkurat denne type mennesker, vil ikke direkte kalle dem dumme men ikke særlig skarpe og opplyste..

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, jeg er homo selv og er helt enig. Flott at media deler historier om folk som kommer ut av skapet og lignende, for å gjøre det lettere for andre. Men det blir litt vel mye til tider. Pride syntes jeg ikke noe om, syntes heller det er mer med å «unormalisere» oss enn noe annet, siden de fleste av oss er bare helt normale mennesker og ikke femidotter som løper rundt i trusa😅

Anonymkode: 04120...544

Ja, mange av disse som går i pridetog gjør det ikke spesiellt enklere for homofile. Snarere tvert i mot.

Homofile er helt vanlige mennesker som heterofile.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...