Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nemi og Nalle er forresten veldig smarte, de slipper lekemus ved føttene mine når de vil jeg skal kaste dem avgårde. Så henter de musene og trasker tilbake til føttene mine med den. De har nok funnet ut at det er den enkleste måten å få meg til å leke med dem på :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønne pusene da :hjerter:

Når skal du forresten gifte deg, Ciara? I sommer?

Skrevet

Nei, neste sommer :) Jeg er veldig lite bridezilla da, så har ikke begynt å planlegge noenting, og kommer vel til å vente i det lengste med å gjøre det. Men nå skal vi ha ambassadebryllup da, ikke noe prinsessekalas med 1000 gjester ;)

Skrevet

Må jo være deilig det, å slippe så mye planlegging og bare glede seg :) Hvilken abassade skal dere til?

Skrevet

Roma, om vi får plass - de legger ikke ut lista før i september, så da gjelder det å kaste seg over telefonen! :)

Skrevet

Er vel rimelig populært å gifte seg der ja -og det kan jeg godt forstå :) Fantastisk by... *vil til Italia igjen*

Skrevet

Ja, det er vill kamp om plassene der :ler: Men vi får bare krysse fingrene! :)

Skrevet

Skal krysse fingrene for dere jeg også :) Ellers så er det jo mange andre fine byer også, om dere ikke skulle få plass.

Gjest Sabia
Skrevet
Ikke sant? :):klem:

Interessant - jeg får teste det ut en gang først da. Er ille hvis det ser fælt ut og bryllupet er to dager unna :ler: Vet du hvor mye det koster sånn ca? Burde jo kanskje prøve noen måneder før, så jeg rekker å ta litt sol evt hvis det ikke blir sånn jeg tenker meg.

Oi - det husker jeg ikke... Innbilder meg det var rundt 400 kr, men ikke sikker... På www.dbas.no er det en tråd vi diskuterte spraytan på ifjor ihvertfall, under kosmetikk der. Der står det både priser og tror det står en bra salong i Oslo også, hvis jeg ikke husker feil!!!

Så gøy med Roma da.... *drømme* Blir jo helt romantisk anlagt bare av tanken... :hjerter_rundt: Nå har vi snart et års bryllupsdag - men det føles mer som 4 års bryllups dag så mye som har skjedd siste året!!! :ler:

Anyway, ikke stress og bare kos deg med planlegginga! :klem: Da blir det kos og morro da!

Skrevet
Skal krysse fingrene for dere jeg også :) Ellers så er det jo mange andre fine byer også, om dere ikke skulle få plass.

Takk! :)

Oi - det husker jeg ikke... Innbilder meg det var rundt 400 kr, men ikke sikker... På www.dbas.no er det en tråd vi diskuterte spraytan på ifjor ihvertfall, under kosmetikk der. Der står det både priser og tror det står en bra salong i Oslo også, hvis jeg ikke husker feil!!!

Så gøy med Roma da.... *drømme* Blir jo helt romantisk anlagt bare av tanken...  :hjerter_rundt: Nå har vi snart et års bryllupsdag - men det føles mer som 4 års bryllups dag så mye som har skjedd siste året!!! :ler:

Anyway, ikke stress og bare kos deg med planlegginga!  :klem: Da blir det kos og morro da!

400 kroner er jo ikke så ille, egentlig. Og jeg skal kose meg masse med planlegging, det eneste jeg har tenkt å gjøre er å bestille fly og hotell, kjøpe brudekjole, booke restaurant og fotograf. Noe særlig mer kommer jeg ikke på, og tviler vel på at vi kommer til å legge så mye mer i det. Og det synes jeg er deilig :)

------

Var på fin sykkeltur i dag, syklet rundt 3 mil rundt byen og det var så flott! Deilig å komme seg ut :)

Nå kjeder jeg meg faktisk litt, for første gang på evigheter. Hadde vært fint om noen hadde invitert meg ut på et glass hvitvin ;)

Gjest Sabia
Skrevet

Du er herved invitert! Står og koser meg med et glass kald, crispy hvitvin, mens jeg forbereder grillmaten... *Sommer....* :)

Gjest Sabia
Skrevet

Kom på en ting til til bryllupet ditt - hår og sminke! Jeg løste dette ved å gå på brudesminkekurs i norge - tror jeg betalte 350 kr? Dyrt var det hvertfall ikke! Og frisør bestilte jeg gjennom en norsk blomsterhandler der nede som ordna brudebuketten. Men ambassaden kan sikkert tipse om frisør - det er jo mange som har giftet seg der før dere!! Hvis ikke du er så heldig at du er flink til sånt selv - eller har noen med deg som er flinke.. :klem:

Skrevet

Takk! ;) Til uka skal jeg jammen gå på polet og kjøpe en kartong med hvitvin som jeg kan forsyne meg av med jevne mellomrom... Og rosévin! :sikle:

Skrevet
Kom på en ting til til bryllupet ditt - hår og sminke! Jeg løste dette ved å gå på brudesminkekurs i norge - tror jeg betalte 350 kr? Dyrt var det hvertfall ikke! Og frisør bestilte jeg gjennom en norsk blomsterhandler der nede som ordna brudebuketten. Men ambassaden kan sikkert tipse om frisør - det er jo mange som har giftet seg der før dere!! Hvis ikke du er så heldig at du er flink til sånt selv - eller har noen med deg som er flinke..  :klem:

Hår og sminke synes jeg er veldig vanskelig. Jeg har halvlangt hår, for kort til å gå i hestehale, og jeg liker ikke å ha lengre hår. Jeg kler rett og slett ikke langt hår. Derimot kler jeg oppsatt hår, men det er jo ikke lett når det ikke er langt nok :ler: Vet liksom ikke om jeg gidder å spare til lengre hår hvis det bare er for å ha det oppsatt én dag. Vurderer i stedet og ha håret omtrent helt som vanlig, kanskje heller ha et par små kammer i det, eller en blomst? :) Sminke vet jeg heller ikke hva jeg skal gjøre med, vil helst ha så enkel og stilig sminke som mulig - får sjekke ut noen sminkører i Roma. Om alt går etter planen drar vi jo ned en del dager før den store dagen, slik at jeg rekker å sjekke ut slike ting.

Skrevet

Er skikkelig godtesjuk her nå, men prøver å ligge unna godis... Har planer om å se bra ut til bikinisesongen ;) Nå er jeg jo slank, men skulle gjerne hatt bort et par kilo. Men det går vel helt fint så lenge jeg bare fortsetter med treningen og sunn mat :) Men det er litt irriterende når jeg vet vi har godis i skapet, og godisen rooooper på meg! :ler:

Skrevet
Men det er litt irriterende når jeg vet vi har godis i skapet, og godisen rooooper på meg! :ler:

Derfor har jeg aldri godis i skapet... :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Roma, om vi får plass - de legger ikke ut lista før i september, så da gjelder det å kaste seg over telefonen! :)

Så utrolig koselig, heldige dere. Og et lite bryllup i Roma er jo mye mere romantisk en et stort med masse mas i Norge, synes nå jeg :)

Jeg kjemper også med å holde meg unna godis for tiden, godisstopp ut sommeren.

Ikke så lett, jeg sprekker av og til. Men man kan jo ikke være helt feilfri heller :sjenert:

Skrevet
Derfor har jeg aldri godis i skapet... :ler:

Nei, det burde virkelig ikke vi ha, heller... Særlig ikke i sommermånedene, hva gjør nå et par kilo om vinteren, men det er liksom ikke så gøy å dra på seg bikinien for første gang om sommeren og føle seg blekfet :ler:

Så utrolig koselig, heldige dere. Og et lite bryllup i Roma er jo mye mere romantisk en et stort med masse mas i Norge, synes nå jeg  :)

Jeg kjemper også med å holde meg unna godis for tiden, godisstopp ut sommeren.

Ikke så lett, jeg sprekker av og til. Men man kan jo ikke være helt feilfri heller  :sjenert:

Nei, vi får trøste oss med at vi ikke er helt perfekte :ler: Det var en mye hyggeligere vinkling på saken, synes jeg! :)

Skrevet

Er ikke Wendy her lenger? :( Lenge siden jeg har sett henne, og jeg finner henne ikke når jeg søker. Det ville jeg virkelig synes var synd, hun er jo så hyggelig!

Weeeeendy, kom tilbaaaaake! ;)

Skrevet
Nei, det burde virkelig ikke vi ha, heller... Særlig ikke i sommermånedene, hva gjør nå et par kilo om vinteren, men det er liksom ikke så gøy å dra på seg bikinien for første gang om sommeren og føle seg blekfet :ler:

Her er det mer enn et par kilo året rundt, men det tar jeg ikke så tungt -stiller skamløst i badedrakt og bikini likevel jeg ;) Det latterligste jeg har hørt, var en venninne av meg som ikke ville gå i sandaler midt i hetebølen -hun hadde så stygge tær... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...