Gå til innhold

IVF SØSKENFORSØK 2020


VeronicaAmanda

Anbefalte innlegg

Vi skal ha søskenforsøk i august ❤️ 
Skal prøve å nyte sommeren og være litt ekstra sunn og sprek frem til da 🙌🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest camillacamilla

Hei alle fine damer❣️
Kjempe fin tråd å følge,  takk for at dere deler. 
 

Begynner på nytt forsøk i morgen😇 Har fra før en gutt på 23 mnd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2020 den 0.02, Lerkeliten skrev:

Vi skal ha søskenforsøk i august ❤️ 
Skal prøve å nyte sommeren og være litt ekstra sunn og sprek frem til da 🙌🏻

Koselig 😊 hvor gammel er deres?

Anonymkode: 38138...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Koselig 😊 hvor gammel er deres?

Anonymkode: 38138...172

2 i år :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal igang nå med fryseforsøk på søsken. Meldte inn mens idag så nå skjer det! Veldig spennende. Vi har en på 3 nå som har så lust på søsken ❤️ 

Anonymkode: 38138...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som tilhører St. Olav's? Har dere blitt kontaktet og begynt med forsøk nå? Har lastet ned crypho og tatt kontakt for en måned siden, men ikke fått noen svar ennå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Er i gang med spray! 🤩 Noen andre? 

Anonymkode: 10475...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Sisssi skrev:

Hei 😊 jeg begynte på menopur på mandag, kort protokoll 🙂 første søskenforsøk 🤞

Første søskenforsøk her også! 🤞

Anonymkode: 10475...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Første søskenforsøk her også! 🤞

Anonymkode: 10475...0b2

Så spennende! Vi var veldig heldig sist og ble gravid på første forsøk, men fikk ingen på frys. Er veldig spent på hvordan det kommer til å gå denne gangen 🤞 hbor gammel er deres barn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal igang på neste mens her 😊 blir rundt 8 august. Hadde et fryse forsøk før sommeren men det satt ikke. 
 

på første barnet gikk det på første ivf så er spent på hvor om det fester seg snart

Anonymkode: 8667b...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Sisssi skrev:

Så spennende! Vi var veldig heldig sist og ble gravid på første forsøk, men fikk ingen på frys. Er veldig spent på hvordan det kommer til å gå denne gangen 🤞 hbor gammel er deres barn? 

Vi også, helt likt! 😅 Håper jo at det går like bra denne gangen også.. Det hadde vært så fantastisk!  Vår første er snart 2 😊 Deres da? 

Anonymkode: 10475...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Skal igang på neste mens her 😊 blir rundt 8 august. Hadde et fryse forsøk før sommeren men det satt ikke. 
 

på første barnet gikk det på første ivf så er spent på hvor om det fester seg snart

Anonymkode: 8667b...d5c

Krysser fingrene for at det går neste gang 🤞❤️ Nei, man vet jo aldri hvordan det kommer til å gå, vi prøver å forberede oss på at det kan ta tid 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Vi også, helt likt! 😅 Håper jo at det går like bra denne gangen også.. Det hadde vært så fantastisk!  Vår første er snart 2 😊 Deres da? 

Anonymkode: 10475...0b2

Ja, det hadde vært fantastisk 🤩 jeg har en gutt på 11 fra før, som ble laget naturlig og så har vi en jente på 1.5 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sprøytestart i morgen.. Blir spennende å se hvordan kroppen takler det! Står på litt høyere dose enn forrige gang. Kan kanskje forvente flere/sterkere bivirkninger da? 
 

Uttaket vårt er flyttet 1 uke senere enn det som var planen. Da stemmer det plutselig ikke med sånn som vi hadde planlagt med fridager fra jobb osv 😱 Får man sykemelding for uttak og innsett? Forrige gang hadde vi tatt ferie, men det går ikke denne gang.. Hva med fri fra jobb for ultralyd før uttak? Arbeidsgiver kan vel ikke nekte dette 😯

Anonymkode: 10475...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Sprøytestart i morgen.. Blir spennende å se hvordan kroppen takler det! Står på litt høyere dose enn forrige gang. Kan kanskje forvente flere/sterkere bivirkninger da? 
 

Uttaket vårt er flyttet 1 uke senere enn det som var planen. Da stemmer det plutselig ikke med sånn som vi hadde planlagt med fridager fra jobb osv 😱 Får man sykemelding for uttak og innsett? Forrige gang hadde vi tatt ferie, men det går ikke denne gang.. Hva med fri fra jobb for ultralyd før uttak? Arbeidsgiver kan vel ikke nekte dette 😯

Anonymkode: 10475...0b2

Så spennende! 

Jeg satt inn en perfekt 3 dagers på mandag, så er nå på rugedag 3 🥰 fikk også 1 blasto på frys 👏👏👏 

Jeg hadde også sterkere dose denne gangen og fikk flere bivirkninger, ble veldig kvalm og øm i magen ganske tidlig, og sånn er det enda pga av lutinus 😅 

Ifht sykemelding så er det vanlig at man får det fra uttak til innsett om man spør 😊 og ellers så er kontroller timer til spesialist, så da skal du få fri, men er ikke sikkert du får med lønn. Det kommer sikkert an på jobben din 😊 ivf er forresten en egen diagnose man kan sykemeldes for nå 👏👏👏 

Masse lykke til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Sisssi skrev:

Så spennende! 

Jeg satt inn en perfekt 3 dagers på mandag, så er nå på rugedag 3 🥰 fikk også 1 blasto på frys 👏👏👏 

Jeg hadde også sterkere dose denne gangen og fikk flere bivirkninger, ble veldig kvalm og øm i magen ganske tidlig, og sånn er det enda pga av lutinus 😅 

Ifht sykemelding så er det vanlig at man får det fra uttak til innsett om man spør 😊 og ellers så er kontroller timer til spesialist, så da skal du få fri, men er ikke sikkert du får med lønn. Det kommer sikkert an på jobben din 😊 ivf er forresten en egen diagnose man kan sykemeldes for nå 👏👏👏 

Masse lykke til 😊

Så kjekt!! Krysser fingrene for deg 😊🙌🏻 Ekstra bonus med en på frys også 😀

Håper jeg ikke merker så mye til bivirkningene 🙈 kvalme er forferdelig.. 

Ok, så bra! Da må jeg be om sykemelding.. Litt dumt å be om flere dager fri, første uka etter ferie 😂 

Lykke til med rugingen 😊

Anonymkode: 10475...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det med dere? 😊

Anonymkode: 8667b...d5c

Ultralyd på fredag viste MANGE eggposer, men de var litt små. Måtte en ekstra dag på sprøyter, men med lavere dose. 💉
 

Eggløsningssprøyte i kveld og uttak på tirsdag! Så måtte de se an om jeg fikk sette inn på fredag eller om jeg må fryse alt.. Aner ikke hvordan dette med overstimulering funker. Veldig spent på om de får ut egg, eller om det bare er tomme eggposer.. Husker fra sist at jeg hadde mange flere poser enn faktiske egg. 
 

Men jeg håper på mange gode egg ut og innsett på fredag! Men vet ikke om det er realistisk.. Synes hele prosessen er tung, og vil helst ikke måtte gå gjennom den en eneste gang til! 🥺 

Anonymkode: 10475...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan går det med dere? 😊

Anonymkode: 8667b...d5c

Fikk 7 egg ut og 7 befruktet, 1 satt inn på dag 3 og så fikk vi en blasto på frys 🥰 

Positiv test i går 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...