Gå til innhold

Å kle seg litt ok for mannen er vel ikke så ille? Ref tråden her inne om å kle se litt mer femi.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Thyra skrev:

Jeans må ihvertfall passe godt/ha riktig fasong til kroppen for å sitte pent. Å finne flatterende jeans kan være en utfordring. Mye lettere å finne en joggebukse som sitter riktig, da de former seg mer etter kroppen. Og jeg har faktisk aldri skjønt hva det er som er så forferdelig stygt med joggebukser.

https://www.x-life.no/soft-pants-dk-grey-melange

 

Den var jo ikke pen

Jeans eier jeg ikke så vet ikke, sist jeg hadde det plagget var vel en gang på 80 tallet. Men ser langt flere pene jeans enn joggebukser i butikkene og på andre mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste i forhold er jo ulykkelige.

Så ikke tro at du er noe bedre enn andre til å holde på mannen din.

Hvorfor kjøper så mange gifte menn sex for eks? Fordi de er lei av kjedelige kjerringa hjemme i den sure joggebuksa.

Anonymkode: bdedd...8de

Jeg har blitt lagt an på av gifte menn når jeg har hatt på meg joggebukse jeg, så da må joggebuksa til kjerringa de har hjemme være ekstremt sur i forhold til joggebuksa mi om det er det som er problemet ;)

Jeg har til og med blitt lagt an på når jeg har hatt på meg den store uformelige jaktdressen min og. 

Anonymkode: 2826e...859

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig føler jeg meg mer sexy i en tight yogapants eller treningsbukse, enn en sekk av en kjole (som jeg merker mange like å kle seg i). Mannen min kommenterer alltid rumpa mi og greier ikke å la være å ta på meg når jeg går rundt i slike "kjedelige" inneklær. Kan godt kle meg i kjole hvis det er fest eller sommer, men innendørs skifter jeg fort.Men hver mann er forskjellig og godt er da det. 

Anonymkode: 818cd...b16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var vanlig både på Vestlandet,  der jeg bodde på tidlig 70-tall, og der jeg bodde på Østlandet på sent 70-tall.

Vestlandsbygda var vel tradisjonelt sett et religiøst sted.  Østlandsbygda var ikke det.

Anonymkode: 79301...d07

Jeg vokste opp i en knøttliten bygd på Vestlandet. Født tidlig 80-tall. Eldre damer gikk fortsatt i skaut på den tiden, men jeg kan ikke huske at noen kledde seg ekstra fint kl 17 på lørdag. Kanskje den eldre generasjonen gjorde det på søndager, men ikke min foreldres generasjon eller vi. Rart om det skal ha endret seg så mye på noen få år. 

Anonymkode: 44f70...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, visp skrev:

Ja, de som vil leve på nåde (tenk om han fant noen andre...blabla (om han hadde vært sånn hadde jeg jo håpet at noen andre tok han) får heller gjøre det. Hver og en må selv finne ut av hva som er greit i deres forhold. Det er jo ikke så mye vanskeligere enn det.

Føler egentlig ikke at jeg lever på nåde, bare fordi jeg ikke ligger og slenger på sofaen og klør meg på de hårete ballene.

Anonymkode: 55146...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 1/8/2020 at 8:27 PM, AnonymBruker said:

Du kan jo oppdatere svaret ditt når dere har vært samboere i mange år og har fått 3 barn :) 

Anonymkode: 634b6...1a9

Som om barn skulle være en perfekt unnskyldning for å ikke stelle seg selv, trene og forbli attraktiv i forholdet for partneren, og istedet sitte i sofaen i sliten joggebukse og spise seg feit?!?🙄 DEN unnskyldningen er det mange late mennesker som bruker gitt..

Hilsen 100% alenemor, som fortsatt er attraktiv, barn til tross..!

Anonymkode: b26b0...0bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting som er galt med det. Men de fleste orker ikke å pynte seg hver eneste dag heller og det skjønner jeg. Man må jo kunne slappe av litt i sitt eget hjem.

Anonymkode: c5e03...4d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2020 den 14.51, AnonymBruker skrev:

Og da antar jeg at du blir sammen med jålejenter og ikke jenter som har andre interesser og prioriteringer i livet sitt? For om du blir sammen med noen som du vet går i joggebukser hjemme så har du ikke akkurat så mye du skulle ha sagt. 

Og til alle dere som tror joggebukser er gedigne baggye greier som man må gå rundt og heise opp, se her: 

https://www.sportamoreoutlet.no/produkt/104483-nike-jersey-pant-cuffed-f-gra

https://www.sportamore.no/produkt/85621-nike-rally-pant-w-grasvart

https://www.getinspired.no/ichi-kate-pant-20104757-14044?gclid=Cj0KCQiAgebwBRDnARIsAE3eZjQs10UEgvzTfopCnO9JBV7A6IF1NqfmUNocmmZF2PoWlHG0eYNNHJEaAic8EALw_wcB

Anonymkode: 2826e...859

Den siste der (Ichi) kan funke, men de andre passer ikke min kropp, gitt. Det er liksom ikke alle (egentlig ganske få) som har modellkropp og som kan få til å se fresh ut med disse buksene. Jeg vil fortsatt se ut som trailer-trash med disse på meg.

Anonymkode: f7a46...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...