Gå til innhold

Å kle seg litt ok for mannen er vel ikke så ille? Ref tråden her inne om å kle se litt mer femi.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Registrerer, ikke uventet, en instinktuell motstand mot å gjøre små grep for å gjøre sin mann fornøyd.

"Sånn har jeg alltid vært"

Ja, rent bortsett fra når du var singel og gikk på byen og ville fremstå attraktiv. Da lå joggebuksen hjemme.

Anonymkode: 719e7...26f

Nei, jeg tror ikke det er så ille. Det er vel heller snakk om at man føler seg litt overpynta om mannen halvligger i sofaen, foran  tv-n, i boxeren mens den ene hårete balla prøver å presse seg ut av et hull i den. Personlig mister jeg ikke lysten da heller men.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 8.1.2020 den 20.21, AnonymBruker skrev:

Blir litt sjokkert over svarene i tråden, å ha på seg vanlig klær som en jeans og en genser hjemme er vel ok. Må ikke være en gammel utvasket joggebukse.

Hva er galt med å gjøre litt ekstra ut av det av og til? Der man har en kveld med sin kjære, med litt ekstra spenning og kos. Jeg er i 30-årene, pleier å få besøkt av kjæresten min hver uke. Gjerne fredager, da er vi ferdige med jobb for uken. Da kan jeg fint møte han i skjørt/kjole med stay-ups under som vi begge liker. Mens vi kobser oss inntil hverandre i sofaen med kyss og klem, som ender i sex senere såklart. Er så viktig å holde på slik spenning i et forhold, dere som ikke gidder å gjøre dere femi og fin for en mann kan ikke klage den dagen dere blir dumpet eller at det ender i utroskap. Det tar meg knappe 10min å gjøre meg litt fin der jeg føler meg sexy for mannen min 🙂 

Om du bare skal være "fin" og flott mens du finner deg en mann på markedet så har du missforstått, skal et forhold fungere så må du nok gi mer av deg selv enn å kjøre egolinja: "mannen skal drite i hva jeg har på meg". Norske kvinner kan være utrolig egoistiske, ikke rart mange norske menn er redd for å date oss.

-Oppgitt.

Anonymkode: 84f57...9fb

Vedder på at dette innlegget er skrevet av en mann. 

Anonymkode: c64a6...dc0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, visp skrev:

Det er vel heller snakk om at man føler seg litt overpynta om mannen halvligger i sofaen, foran  tv-n, i boxeren mens den ene hårete balla prøver å presse seg ut av et hull i den. Personlig mister jeg ikke lysten da heller men.

Kanskje det - iiik! - er forskjell på menn og kvinner?

Anonymkode: 55146...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det - iiik! - er forskjell på menn og kvinner?

Anonymkode: 55146...03e

Ja, de som vil leve på nåde (tenk om han fant noen andre...blabla (om han hadde vært sånn hadde jeg jo håpet at noen andre tok han) får heller gjøre det. Hver og en må selv finne ut av hva som er greit i deres forhold. Det er jo ikke så mye vanskeligere enn det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2020 den 21.12, RoNo skrev:

sporty stil Kari Traa ullundertøy (eksempel ikke et must), kledelig skidress, trange jeans med en løs topp og joggesko, tights med pen topp. Man kan til og med strekke det til turbukser, men for å kalle det stil, må de være i fin fasong. Eks digger jeg 24 sine i sennepsgul (ønsker meg) med flott parkas. Det er sporty stil! 

Alle har forskjellig stil, men å tro at kari traa og 24 er stil..... Noe av det styggeste som finnes på markedet for sportsklær, er en grunn til at mye av den gemene hop hopper i det.

Anbefaler å sjekke ut andre merker, feks norske run&relax eller norrøna 😊 (lyngen buksen er veldig fin samt god i bruk. Devold  og Fleischer Couture har også fint ullundertøy, vera&william har nydelig og funksjonelt undertøy.

Anonymkode: e6e42...3dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2020 den 22.13, AnonymBruker skrev:

Regner med mennene til jåledukkene sitter dresskledd med svarte lakksko hver dag hjemme😂 

Men seriøst jeg går i normale fine klær på jobb , sminker meg og fikser håret hver dag selv om jeg har fri. Etter jobb trener jeg og da er det deilig å komme hjem og dusje og ta på seg en komfortabel joggebukse/pysjamas/tights. Mannen min gjør det samme. Skal vi ut er det jo greit å ta noe annet enn joggebukse. Men generelt å si mannen løper ut og blir utro dersom man ikke sitter stivpyntet hver dag er bull****. Er mannen utro er det av andre grunner. Jeg går ikke med bestemorundertøy selv om jeg liker koseklær hjemme.

Anonymkode: 818cd...b16

Du har nok missforstått, det handler om å gjøre noe ekstra av og til. Så du pynter deg aldri noe for mannen i heletatt? Sexy undertøy for eks?

Anonymkode: bdedd...8de

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan forøvrig også anbefale et norsk merke som heter Aphru, det er superkomfortable avslappede klær som også er veldig elegante.

Anonymkode: 001d6...192

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2020 den 22.05, AnonymBruker skrev:

Det er jo litt ironisk at du som er skilt, skal fortelle oss som er gift hvordan vi skal holde på mannen vår.

Anonymkode: d36f7...026

De fleste i forhold er jo ulykkelige.

Så ikke tro at du er noe bedre enn andre til å holde på mannen din.

Hvorfor kjøper så mange gifte menn sex for eks? Fordi de er lei av kjedelige kjerringa hjemme i den sure joggebuksa.

Anonymkode: bdedd...8de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2020 den 20.21, AnonymBruker skrev:

Blir litt sjokkert over svarene i tråden, å ha på seg vanlig klær som en jeans og en genser hjemme er vel ok. Må ikke være en gammel utvasket joggebukse.

Hva er galt med å gjøre litt ekstra ut av det av og til? Der man har en kveld med sin kjære, med litt ekstra spenning og kos. Jeg er i 30-årene, pleier å få besøkt av kjæresten min hver uke. Gjerne fredager, da er vi ferdige med jobb for uken. Da kan jeg fint møte han i skjørt/kjole med stay-ups under som vi begge liker. Mens vi koser oss inntil hverandre i sofaen med kyss og klem, som ender i sex senere såklart. Er så viktig å holde på slik spenning i et forhold, dere som ikke gidder å gjøre dere femi og fin for en mann kan ikke klage den dagen dere blir dumpet eller at det ender i utroskap. Det tar meg knappe 10min å gjøre meg litt fin der jeg føler meg sexy for mannen min 🙂 

Om du bare skal være "fin" og flott mens du finner deg en mann på markedet så har du missforstått, skal et forhold fungere så må du nok gi mer av deg selv enn å kjøre egolinja: "mannen skal drite i hva jeg har på meg". Norske kvinner kan være utrolig egoistiske, ikke rart mange norske menn er redd for å date oss.

-Oppgitt.

Anonymkode: 84f57...9fb

Dette tror jeg er skrevet av en frustrert mann 😉 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 10 år nå, har et barn på 7 år og et barn på 4 år + to hunder som vi trener aktivt med, i tillegg til at begge jobber 100%. Etter alle dagens gjøremål slenges føttene på bordet, sminken vaskes av, han tar på sine tv-briller, koseklær er på og vi koser oss max med full avslapping. Dette er hverdagen for oss. Da jeg var 19 år og møtte han, så både pyntet vi oss og hele pakka før vi møttes. Jeg ville ta meg bra ut for hans del. Skal jeg være ærlig, så trives jeg langt bedre med å være 100% sikker på at vi liker hverandre uansett hvilket undertøy jeg velger en fredags kveld. Å holde på å styre sånn for å se bra ut for noen andre var i mitt tilfelle bare et stress fordi jeg var usikker på han og ville se bra ut for hans del. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man pynte seg hjemme? Det er ett sted i hele verden man kan være rolig og avslappet også skal man gå rundt i trange jeans og utringning??

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle har forskjellig stil, men å tro at kari traa og 24 er stil..... Noe av det styggeste som finnes på markedet for sportsklær, er en grunn til at mye av den gemene hop hopper i det.

Anbefaler å sjekke ut andre merker, feks norske run&relax eller norrøna 😊 (lyngen buksen er veldig fin samt god i bruk. Devold  og Fleischer Couture har også fint ullundertøy, vera&william har nydelig og funksjonelt undertøy.

Anonymkode: e6e42...3dc

Tviler på vi kommer til å bli enige. Men av ullundertøy har jeg nok de fleste merker, men trives best i Kari Traa uansett. Fargene som blir brukt er veldig kledelig på meg. Ullundertøy Rose er det nesten alle som bruker på afterski her, og det er nok fordi vi kler det. Men Norrøna blir jeg ikke med på. De har fantastisk funksjonelle klær til sitt bruk, altså fjell og tur. Men hele merket har jeg avsmak på fordi det er alt for mange menn som daffer rundt i de. Typisk allværsjakke for menn med mer penger enn stilsans og som følger flokken sin. Her i området blir Norrøna brukt av kvinner kun på tur/fjellet og afterski. Ønsker meg fortsatt den sennepsgule buksen fra 24. Spiller ingen rolle for meg hvilket merke det er, men buksen den er fresh. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, RoNo skrev:

 Ønsker meg fortsatt den sennepsgule buksen fra 24. Spiller ingen rolle for meg hvilket merke det er, men buksen den er fresh. 

Ser ut som kopi av fjellreven, som jo har fine bukser

Anonymkode: e6e42...3dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som kopi av fjellreven, som jo har fine bukser

Anonymkode: e6e42...3dc

Det er mulig. Jeg har nok bare ikke lagt merke til den før. For øyeblikket har jeg uansett godt med turbukser og vil ned en størrelse, så det blir ikke noe kjøp med det første. Men takk for tipset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det at begge er velstelt og velkledd er en god ting for forholdet, men jeg synes det er en uting å blande seg i hva partneren skal ha på seg. Dessuten synes jeg det er tøvete mange som setter likhetstegn mellom femininitet og kjole.

Jeg kler meg pent med mindre jeg er syk, og jeg kjøper bare klær med godt snitt som kler meg. Jeg sminker meg, steller neglene, bruker smykker, har ganske langt hår som jeg setter opp eller slipper ned ettersom det passer, og jeg kler meg også feminint og alltid etter anledningen, men kjoler føler jeg meg sjelden vel i. Det vet mannen min, så hvis han likevel skulle begynt å mase om at han ville se meg i det hadde jeg blitt irritert. Han visste dette da han valgte meg og jeg er ikke villig til å gå på akkord med meg selv der. Jeg har heldigvis aldri opplevd at han har hatt noe annet en godord om antrekkene mine, så det er ikke et problem. Jeg er storfornøyd med hans smak også :) 

Til gutta: gå heller for å rose og begjære dama når hun har på seg noe du synes hun er lekker i enn å klage eller fortelle hva hun egentlig bør gå i. Det er mer sympatisk og den beste måten å få henne til å kle seg sånn oftere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har nok missforstått, det handler om å gjøre noe ekstra av og til. Så du pynter deg aldri noe for mannen i heletatt? Sexy undertøy for eks?

Anonymkode: bdedd...8de

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste i forhold er jo ulykkelige.

Så ikke tro at du er noe bedre enn andre til å holde på mannen din.

Hvorfor kjøper så mange gifte menn sex for eks? Fordi de er lei av kjedelige kjerringa hjemme i den sure joggebuksa.

Anonymkode: bdedd...8de

Dere må slutte å tro at alle menn er like og har like preferanser. Jeg liker å pynte meg, mannen kunne ikke brydd seg mindre. Legger aldri merke til det. Men liker den jeg er som person. Det går an å ha sånne forhold også. Så får de som bryr seg finne en dame som ønsker å være sånn, og la andre være seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, visp skrev:

 

Var dette vanlig? Hvor i landet snakker vi om da? Var det et kristent miljø? For da vet jeg at søndagsklærne skulle på.

Det var vanlig både på Vestlandet,  der jeg bodde på tidlig 70-tall, og der jeg bodde på Østlandet på sent 70-tall.

Vestlandsbygda var vel tradisjonelt sett et religiøst sted.  Østlandsbygda var ikke det.

Anonymkode: 79301...d07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om mange her er entel eller altså. Enten går man i daffete utstlite joggebukser eller så er man stivpynta. Jeg hæler ikke joggebukser som sagt, og foretrekker stretchy jeans fra Cubus e.l. samt en pen topp. Det er behagelig å ha på seg, men ser ok ut. Jeg går aldri kledd i ubehagelige klær verken for min eller andres del. Finnes både pent og behagelig...

0239bb66df51cba92adbe725fa644f65.jpg

d2451222-ef45-11e6-9fed-0242ac110002?fm=

IMG_3382b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har nok missforstått, det handler om å gjøre noe ekstra av og til. Så du pynter deg aldri noe for mannen i heletatt? Sexy undertøy for eks?

Anonymkode: bdedd...8de

Noe ekstra av og til ja. Hver dag på ferie, når vi skal ut, osv. Men jeg trodde dette var i hverdagen? Sexy undertøy går jeg med alltid for min egen del. Det gjorde jeg som singel også.

Anonymkode: 818cd...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2020 den 15.35, Kjempen skrev:

Jeg setter veldig pris på at damen steller seg og kler seg pent, elegant. Skjørt eller trange jeans. Pen topp. Treningsklær er til trening.:)

Og da antar jeg at du blir sammen med jålejenter og ikke jenter som har andre interesser og prioriteringer i livet sitt? For om du blir sammen med noen som du vet går i joggebukser hjemme så har du ikke akkurat så mye du skulle ha sagt. 

Og til alle dere som tror joggebukser er gedigne baggye greier som man må gå rundt og heise opp, se her: 

https://www.sportamoreoutlet.no/produkt/104483-nike-jersey-pant-cuffed-f-gra

https://www.sportamore.no/produkt/85621-nike-rally-pant-w-grasvart

https://www.getinspired.no/ichi-kate-pant-20104757-14044?gclid=Cj0KCQiAgebwBRDnARIsAE3eZjQs10UEgvzTfopCnO9JBV7A6IF1NqfmUNocmmZF2PoWlHG0eYNNHJEaAic8EALw_wcB

Anonymkode: 2826e...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...