Gå til innhold

Fra bølle til bestevenn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 3/1/2020 at 9:56 PM, AnonymBruker said:

Jeg reagerer sånn på at så og si alle har valgt en hunderase som er helt feil for deres livsstil! (Utenom Anton og den vannhunden Medo(?)) 

At det går an, å velge en slik hunderase som Thea valgte. Det er tydelig at hun valgte Mali pga imaget sitt, og vil vær "kul". 

Også Border Collien Iris. Tenk å velge BC når man bor midt i Oslo... Det blir alt for masse inntrykk hele tiden for en i utgangspunktet nervøs rase. Helt på tryne...

En golden retriever hadde nok passet bedre til de fleste av disse hundeeierne.

Anonymkode: d3afa...933

Iris bor ikke i Oslo. De bor virkelig rett i nærheten av marka. 

Anonymkode: fb519...353

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Iris bor ikke i Oslo. De bor virkelig rett i nærheten av marka. 

Anonymkode: fb519...353

Nei, stemmer det. De bor i Drøbak om jeg ikke tar helt feil.

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker også at Iris ikke har de rette eierne, men det er ikke fordi eierne ikke egner seg for Iris. De mistet to hunder i en brann, og savnet de voldsomt. Iris ble sammenlignet med disse, og hun var jo bare trøbbel i forhold.

Jeg tror Iris merker at hun skal erstatte de to andre, men i stedet for å glede sine nye eiere, har hun skuffet dem. Eierne var i mine øyne ikke klar for ny hund når de fikk Iris, de ville egentlig ha de to de mistet :( 

Anonymkode: fe3fb...4b5

Helt enig. Det er veldig tydelig at de ikke var kommet over tapet av de to hundene de hadde, noe Iris merker. Hun har jo ikke kjangs til å innfri de skyhøye forventningene eierne (ubevisst) har til henne stakkar. 

Veldig godt å høre at dere som følger de på Insta ser det går bedre med henne. Fikk veldig vondt av henne under programmet, hun velger jo ikke å være slik og hadde jo oppført seg annerledes om hun klarte det, men hun trenger jo hjelp. 

Anonymkode: 53cad...435

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen hva dattera til Maren heter?

Anonymkode: 4c309...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sozzenn skrev:

Tja, Anton er jo ikke en dårlig hund forsåvidt. Masse personlighet i stor utgave, så at man kan lage en illustrasjonsbok for barn er det jo egentlig bare stas. Litt som Labbetuss da vi var barn, bare at Anton er en ekte hund.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sozzenn

Ser Anton kan vinne årets deltager på gullruten i år. Den vinner han nok også og det er forsåvidt fortjent. Han har jo gitt mange en god latter..  😁

Så blir vel matmor glad for mer følgere på instagram tenker jeg..

De innrømte forressten at de hadde gått vekk fra alt Maren sa i serien og gjør som de alltid har gjort. Så det eneste de fikk ut av det programmet var flere følgere til Anton som syns alt eier gjør med han er kjempe søtt. Hurra! Så da fortsetter de i samme spor som før.. og hyllest og sponsede produkter renner vel inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

På 4.6.2020 den 3.07, Sozzenn skrev:

Ser Anton kan vinne årets deltager på gullruten i år. Den vinner han nok også og det er forsåvidt fortjent. Han har jo gitt mange en god latter..  😁

Så blir vel matmor glad for mer følgere på instagram tenker jeg..

De innrømte forressten at de hadde gått vekk fra alt Maren sa i serien og gjør som de alltid har gjort. Så det eneste de fikk ut av det programmet var flere følgere til Anton som syns alt eier gjør med han er kjempe søtt. Hurra! Så da fortsetter de i samme spor som før.. og hyllest og sponsede produkter renner vel inn.

Huff :( Dytting og nøkking og draing i hunden så lenge de får "likes"... jaja.  Syns Anton fortjener bedre. 

"haha se en tjukk, lat og sta hund haha"

 

Anonymkode: 45690...c25

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2020 den 21.47, AnonymBruker skrev:

Huff :( Dytting og nøkking og draing i hunden så lenge de får "likes"... jaja.  Syns Anton fortjener bedre. 

"haha se en tjukk, lat og sta hund haha"

 

Anonymkode: 45690...c25

Enig! Blir bare irritert av eierne til Anton. Og den melkinga av han for alt det er verdt! 🤮

Anonymkode: 82b93...dfc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe nye videoer om Anton? Eller snakker dere om det på youtube?

Uff Anton er en hund. Han fortjener er godt hjem som forstår det

Anonymkode: 74cdd...1a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/21/2020 at 9:47 PM, AnonymBruker said:

Huff :( Dytting og nøkking og draing i hunden så lenge de får "likes"... jaja.  Syns Anton fortjener bedre. 

"haha se en tjukk, lat og sta hund haha"

 

Anonymkode: 45690...c25

Halvveis enig, men jeg tror ikke Anton har det vondt.

Anonymkode: 83c67...4e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2020 den 10.29, AnonymBruker skrev:

Iris bor ikke i Oslo. De bor virkelig rett i nærheten av marka. 

Anonymkode: fb519...353

De har ikke lange veier bort til skogen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sozzenn

Jeg tror eierene elsker Anton og vil han det beste. Men de burde skjønne at vil de ha hunden lengst mulig så må de få han ned i normal vekt og slutte å dytte i han kyllingpålegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Kommer det noengang en ny episode her? Det er mange som vil se hvordan det går idag. Evt hvem i NRK kan man spørre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2020 den 19.59, MalloryK skrev:

Kommer det noengang en ny episode her? Det er mange som vil se hvordan det går idag. Evt hvem i NRK kan man spørre?

Nei, det skulle starte ny serie med valper leste jeg. 

Anonymkode: cf9aa...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/21/2020 at 7:59 PM, MalloryK said:

Kommer det noengang en ny episode her? Det er mange som vil se hvordan det går idag. Evt hvem i NRK kan man spørre?

Nei, det kom jo en oppdateringsepisode. Hvor mange oppdateringer trenger man? Man kan jo følge de ulike hundene på sosiale medier som Instagram om man vil ha mer info

Anonymkode: aaff7...417

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det kom jo en oppdateringsepisode. Hvor mange oppdateringer trenger man? Man kan jo følge de ulike hundene på sosiale medier som Instagram om man vil ha mer info

Anonymkode: aaff7...417

Er de der? Hvor da?

Anonymkode: 83c67...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.7.2020 den 17.50, AnonymBruker skrev:

Er de der? Hvor da?

Anonymkode: 83c67...4e5

Iris, Anton og Mali har insta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

De som har Iris har henne fortsatt. Ifølge IG

Men, er det noe nytt med de andre hundene? Jeg vil så gjerne se oppdatering med Pippi og Anton og Medo og Nicko og de andre

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (39 minutter siden):

De som har Iris har henne fortsatt. Ifølge IG

Men, er det noe nytt med de andre hundene? Jeg vil så gjerne se oppdatering med Pippi og Anton og Medo og Nicko og de andre

Medo og Anton har i alle fall Instagram begge to! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...