Gå til innhold

Fra bølle til bestevenn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, jeg lo og lo og lo av det. Mest fordi jeg også har hunder som har sterke meninger om ting.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig program! Synes selvsagt synd på eierne og hundene, men det var jo litt komisk fremstilt. Håper det går bra med alle til slutt. 

Anonymkode: 25de9...055

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CabinCruiser skrev:

Åh, jeg lo og lo og lo av det. Mest fordi jeg også har hunder som har sterke meninger om ting.

Jeg lo og lo av Anton, for en bedagelig kosebamse 😅

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg lo og lo av Anton, for en bedagelig kosebamse 😅

Anton! Som bare ville kjøre i Mercedesen! 😂❤️

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sessan_ skrev:

Anton! Som bare ville kjøre i Mercedesen! 😂❤️

Jaaa! 😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte programmet godt. Og hundene! Syns den hunden til hun unge jenta som drev å bet og brukte munnkurv var ekstremt skummel. Hadde reagerte ganske sterkt med frykt om jeg møtte en slik villstyring på tur, når jeg går med min lille tispe på 6 kg. Jenta må ha GOD tålmodighet som har holdt ut så lenge med den hunden, og flott at hun søker hjelp.

Han Anton var herlig da...

Kjenner at jeg når jeg ser programmet føler jeg meg veldig fornøyd med min hund. Tispa mi er ikke "perfekt", og er f.eks. livredd veterinærer, kan velge å ikke komme på tilkalling dersom hun er distrahert, men er ellers en skikkelig enkel hund å ha med å gjøre. Det innså jeg etter at jeg så programmet i dag... og gjett om vi har hatt våre kamper i fortiden (ikke fysisk, med trening, trening, øving, øving, øving).

Anonymkode: b5bb9...3ed

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, som verken eier eller liker hunder, ble sittende å se på. 

Gleder meg til fortsettelsen og til å se resultatene etterhvert. 

Anonymkode: efdae...0a7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ANTON! Herlighet, for ei bikkje! :fnise: Sjelden jeg ler så godt som jeg gjorde i kveld.
 

Håper virkelig dette fungerer for de alle sammen ♥️ Skjønner godt at atferden til hundene fører til frustrasjon og gråt. Skal definitivt følge med videre for å se utviklingen!

Anonymkode: c165d...778

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ANTON! Herlighet, for ei bikkje! :fnise: Sjelden jeg ler så godt som jeg gjorde i kveld.
 

Håper virkelig dette fungerer for de alle sammen ♥️ Skjønner godt at atferden til hundene fører til frustrasjon og gråt. Skal definitivt følge med videre for å se utviklingen!

Anonymkode: c165d...778

Ja, jeg og! Føler virkelig på frustrasjonen til noen av eierne altså, det kan ikke være enkelt å ha det sånn dag etter dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Jeg har jo trodd at man bruker innkalling hvis hunden stikker av eller noe sånt, og det har jo vi aldri hatt behov for» 😂😂 Anton ass. 

Anonymkode: 25de9...055

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«Jeg har jo trodd at man bruker innkalling hvis hunden stikker av eller noe sånt, og det har jo vi aldri hatt behov for» 😂😂 Anton ass. 

Anonymkode: 25de9...055

😂👌🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater hunder, programmet var på på jobb og jeg tittet litt. Men må innrømme at den svære svarte bikkja var utrolig morsom😂 Stakkars eiere!

Anonymkode: ec95f...fdd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anton 😂😂😂😂😂😂jeg ler bare av å tenke på ham. Han burde hatt eget tv program 😂😂 for et funn! ❤️Anton 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Rumle said:

Jeg lo og lo av Anton, for en bedagelig kosebamse 😅

Jeg også, det er noe av det søteste jeg har sett. "Å, skal vi ikke innom Rema i dag, nei dag ligger jeg bare her". At det er mulig. :ler:Maren virker dyktig, så om noen skal få skikk på dem, så er det nok henne.. Hun gjorde jo en utrolig god jobb i Superhundene,

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For meg så det ut som om en del av eierne ikke var tydelige ledere, men bare dullet med hundene sine og lot dem bestemme. Hunder trenger klare regler, og vite hvem som bestemmer. Labbisen her i huset kan nok være sta, men jeg er 100 ganger staere. Problemet vårt var at mannen nærmest motarbeidet meg da jeg prøvde å innføre regler. Det kom seg etter at mann og hund ble sendt på kurs uten meg.

Men Anton er herlig, ja. Ser litt av det samme her (legge seg flat når han ikke vil noe, gidder ikke), men jeg setter det på kontoen for «pensjonist-hund (han er 12 år).

Anonymkode: 9da07...3ae

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg så det ut som om en del av eierne ikke var tydelige ledere, men bare dullet med hundene sine og lot dem bestemme. Hunder trenger klare regler, og vite hvem som bestemmer. Labbisen her i huset kan nok være sta, men jeg er 100 ganger staere. Problemet vårt var at mannen nærmest motarbeidet meg da jeg prøvde å innføre regler. Det kom seg etter at mann og hund ble sendt på kurs uten meg.

Men Anton er herlig, ja. Ser litt av det samme her (legge seg flat når han ikke vil noe, gidder ikke), men jeg setter det på kontoen for «pensjonist-hund (han er 12 år).

Anonymkode: 9da07...3ae

Ja og måten mange av dem reagerte på når hundene slår seg vrang😬 ikke rart hundene fortsetter i samme spor! Men godt de får hjelp. 

Anonymkode: 25de9...055

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Brunhilde skrev:

Jeg også, det er noe av det søteste jeg har sett. "Å, skal vi ikke innom Rema i dag, nei dag ligger jeg bare her". At det er mulig. :ler:Maren virker dyktig, så om noen skal få skikk på dem, så er det nok henne.. Hun gjorde jo en utrolig god jobb i Superhundene,

Haha, ja litt av noen vaner 😅 Superhundene kjenner jeg ikke til, er det Nrk også? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har ledd så mye av en hund som da jeg så Anton og hans særegenheter 😍

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...