Gå til innhold

Fra bølle til bestevenn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 hours ago, Rumle said:

Haha, ja litt av noen vaner 😅 Superhundene kjenner jeg ikke til, er det Nrk også? 

Ja, du kan se det her. Jeg likte den serien også veldig godt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen hundeperson, men satt med et stort glis gjennom hele episoden. Anton er jo bare herlig! Må sjekke ut Superhundene også, takk for tips :)

Anonymkode: 8665a...39d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anton er på Instagram :strix:

antongutten

Ble mang en god latter i går - gleder meg til fortsettelsen! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Roadrunner skrev:

Anton er på Instagram :strix:

antongutten

Ble mang en god latter i går - gleder meg til fortsettelsen! 

Takk! Anton har fått en ny følger i meg 😅

Anonymkode: 4474d...942

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Roadrunner skrev:

Anton er på Instagram :strix:

antongutten

Ble mang en god latter i går - gleder meg til fortsettelsen! 

Takk for tips! 

Anton asså, for en type 😂 Fikk meg til å savne Berner sennen-hunden vår som dro til hundehimmelen for noen måneder siden, hun var klin lik. La seg rett ned og streiket når det var noe hun ikke ville. F.eks hvis det regnet eller blåste kraftig, skikkelig finværshund og ville ikke gå tur i stygt vær. Eller hvis hun syntes turen ble for lang, da la hun seg ned til jeg kapitulerte og sa til henne at vi går hjem. For ikke å snakke om da vi fikk ny valp for 2,5 år siden, da lå hun i ene stuen vår i 6mnd og furtet skikkelig. 

Likte veldig godt første episoden og skal definitivt se de kommende episodene!

Spent på om de får til bordercollien som klikker på sykler, mtp at to tidligere hundeeksperter har gitt opp. Likedan Mali som biter eieren sin på tur. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmaa90

Likte Maren i serien Superhundene veldig godt, så har gledet meg til å se henne igjen i serien Fra bølle til bestevenn :) synes det virker som en lovende serie dette også. Maren er super! Og Anton er heeeelskjønn, så morsom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er brukeren til Anton på IG? 😍🥰

Anonymkode: 82b93...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er brukeren til Anton på IG? 😍🥰

Anonymkode: 82b93...dfc

antongutten 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er bra at man får en norsk program om hundetrening som ikke fokuserer på lederskap og "vise hvem som er sjefen". Det jeg reagerte mest på var at det så ut som om de laget mer drama enn nødvendig for å få programmet mer "underholdende" - på hundenes bekostning.

F.eks border collien. Det startet kjempebra med ren motbetinging på sykkel. Så klipper de og det neste vi ser er full utagering med tilsvarende kjefting og rykking i båndet, og instruktøren som må lage "spenning" med å fortelle at de kanskje må bli "kjempestrenge" om dette ikke fungerer. (Dette kunne ha blitt løst med større avstand til sykkelen og mer jobbing, men det er ikke tv-vennlig å se på).

Samme da alle satt så nær hverandre med hundene på slutten. Det er jo som å be om trøbbel, spesielt når flere av hundene har de utfordringene de har. 

Jeg skylder ikke så mye på instruktøren her, vi vet jo ikke hva hun har sagt og gjort som de har klippet bort. Jeg skylder mer på  produksjonen. Det er jo i første omgang et program som er laget for å være underholdning.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Sola de skrev:

Så forferdelig trist med dem som mistet hundene sine i brann 😢

Ja stakkars hunder 😭

Anonymkode: 25de9...055

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker personligheten til Maren kjempe godt . Fin utstråling 😊

Anonymkode: 7e6fb...9eb

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker personligheten til Maren kjempe godt . Fin utstråling 😊

Anonymkode: 7e6fb...9eb

Enig! :jepp:

 

Så leit med de som mistet hundene, fikk så vondt av dem! 😭 Håper virkelig de finner en løsning for Iris, nydelige hunden ❤

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/4/2020 at 8:48 AM, AnonymBruker said:

For meg så det ut som om en del av eierne ikke var tydelige ledere, men bare dullet med hundene sine og lot dem bestemme. Hunder trenger klare regler, og vite hvem som bestemmer. Labbisen her i huset kan nok være sta, men jeg er 100 ganger staere. Problemet vårt var at mannen nærmest motarbeidet meg da jeg prøvde å innføre regler. Det kom seg etter at mann og hund ble sendt på kurs uten meg.

Men Anton er herlig, ja. Ser litt av det samme her (legge seg flat når han ikke vil noe, gidder ikke), men jeg setter det på kontoen for «pensjonist-hund (han er 12 år).

Anonymkode: 9da07...3ae

Tjatjo. I første episode så vi hun ene nærmest brøle til bikkja si, og det funket ikke det heller, bare stressa den enda mer (tror det var bite-hunden).

Anonymkode: aaff7...417

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, Anton😍 Jeg skjønner nesten ikke hvordan man skal jobbe med en hund som bare er sååå sjarmerende!

Og han har nok funnet et glimrende konsept, som egentlig bør være til etterfølgelse; legge seg blankt ned til noen enten koser med deg eller gir deg sjokolade, evt vin. Skal prøves i helgen!

Anonymkode: 59cd2...983

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...