Felidays Skrevet 23. april 2020 #481 Del Skrevet 23. april 2020 Vi har det lik ønskebarnnr2 - en del utstyr har vi, en del har vi gitt bort/ er i bruk hos naboen som fikk jenta til jul, og en del hadde vi solgt allerede. Til nå har jeg strikket lit som missamerica, også har jeg kjøpt lit brukte ullklær i neutrale farger i str 50-62. Også har vi kjøpt Stokke newbornsete nylig brukt. Absolut "must" her med all de andre barn og fellesmåltider sammen Vi har navnlister, guttenavn er ganske bestemmt - så skal vi ser an OUL med eventuell valg av jentenavn i lengden. Til nå er vi ikke enig med jentenavn 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 23. april 2020 #482 Del Skrevet 23. april 2020 (endret) 23 minutter siden, Felidays skrev: Vi har det lik ønskebarnnr2 - en del utstyr har vi, en del har vi gitt bort/ er i bruk hos naboen som fikk jenta til jul, og en del hadde vi solgt allerede. Til nå har jeg strikket lit som missamerica, også har jeg kjøpt lit brukte ullklær i neutrale farger i str 50-62. Også har vi kjøpt Stokke newbornsete nylig brukt. Absolut "must" her med all de andre barn og fellesmåltider sammen Vi har navnlister, guttenavn er ganske bestemmt - så skal vi ser an OUL med eventuell valg av jentenavn i lengden. Til nå er vi ikke enig med jentenavn 🙄 Ja, det er greit med nøytrale klær i begynnelsen 😊 og ikke minst brukt. Vi har selgt noen klær til førstemann, og noe har ei venninne. Så om det skulle vise seg at det er en gutt denne gangen også så har vi klær i massevis 😅 for vi byttelåne med hverandre 🥰 ps: ho fikk 2 gutter på 2 år no, så ho har enda alt av babyklær og utstyr 🤭 minste er født i oktober ifjor 🥰 Stemme det var jo spm om navn også her inne 😅 Jente navn er ganske bestemt her 🥰 mens gutte navn er vi litt usikker på enda 😅 blir spennende å se på OUL hvem som egentlig gjemmer seg 🥰 Endret 23. april 2020 av Ønskebarnnr2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
autorain Skrevet 24. april 2020 #483 Del Skrevet 24. april 2020 På 22.4.2020 den 19.44, Carjo4 skrev: Er det noen her inne som har startet handlingen? Har ei venninne med termin noen uker før meg som har handlet inn en del, jeg selv tenkte ikke begynne å handle noe før etter OUL tidligst. Har kjøpt en body men det er vel det.. Hadde besøk ute på verandaen i dag og de spurte om de kunne se babyutstyr og høre noen navneforslag, men vi har hverken noe utstyr eller navneforslag. Så blir så usikker på om vi henger etter her?. Det er vel individuelt mtp at noen handler før positiv test og andre handler en uke før termin, så blir litt nysgjerrig på hva andre her har gjort? Jeg har ikke startet handlingen enda, tror nok det blir å starte smått fra etter OUL. Se etter tilbud og gode dealer. Så vi hadde heller ikke hatt noe babyutstyr å vise frem om noen hadde spurt. "Barnerommet" og foreløpig roterom også. Navnforslag har vi, for begge kjønn, men for de som har spurt har vi sagt at vi ønsker å vente med å dele det. Kanskje helt til etter fødselen. For siden sjansen for å endre mening de neste månedene er der, så syns vi det er bedre å holde det for oss selv. Svigermor ble litt furten av det 😅 Jeg har ei venninne som er skikkelig "på" og stresser meg for hun mener det er tullete å vente med å handle, og jeg burde handle NÅ. Aller helst forrige måned 😅 Men vi pusser opp hus og jeg har andre ting å bruke penger på nå. Óg jeg vil kose meg litt med handlingen til den lille. Om jeg skulle startet med det nå, midt oppi rørlegger som kommer, elektriker-regninger og monteringer av ditt og datt ville det blitt stressende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashy Skrevet 28. april 2020 #484 Del Skrevet 28. april 2020 Jeg har vært på OUL ❤️ En virkelig fin opplevelse må jeg si! Jordmor forklarte alt hun så og gjorde, hun var så koselig. Selvfølgelig kjedelig at ikke samboer fikk være med, men jeg fikk tatt filmer og bilder som han har fått sett i ettertid ❤️Alt stod bra til med den lille. I følge det kinesiske fødselskartet skulle vi få jente, men der tok det feil 💙💙💙 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
autorain Skrevet 28. april 2020 #485 Del Skrevet 28. april 2020 Så utrolig hyggelig @Smashy😍og så bra at alt så bra til! Gratulerer med en liten gutt på vei 😍Jeg husker ikke helt, men hadde du noen følelse av hva du ventet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 28. april 2020 #486 Del Skrevet 28. april 2020 22 minutter siden, Smashy skrev: Jeg har vært på OUL ❤️ En virkelig fin opplevelse må jeg si! Jordmor forklarte alt hun så og gjorde, hun var så koselig. Selvfølgelig kjedelig at ikke samboer fikk være med, men jeg fikk tatt filmer og bilder som han har fått sett i ettertid ❤️Alt stod bra til med den lille. I følge det kinesiske fødselskartet skulle vi få jente, men der tok det feil 💙💙💙 Ååå, gratulere så masse med en liten prins i magen! 💙 Der stemme teorien vårres så langt da med tanke på at det er omvendt ifølge fødselskartet! 😅 Sender deg en klem ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashy Skrevet 28. april 2020 #487 Del Skrevet 28. april 2020 47 minutter siden, autorain skrev: Så utrolig hyggelig @Smashy😍og så bra at alt så bra til! Gratulerer med en liten gutt på vei 😍Jeg husker ikke helt, men hadde du noen følelse av hva du ventet? Takk ❤️ Lenge til du har OUL? Jeg husker ikke helt om du har skrevet det 😅 Jeg skrev for litt siden at jeg ikke hadde noen magefølelse, men jeg har vel egentlig alltid hatt magefølelse på gutt, jeg har bare ikke tenkt så mye på den 😄 42 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev: Ååå, gratulere så masse med en liten prins i magen! 💙 Der stemme teorien vårres så langt da med tanke på at det er omvendt ifølge fødselskartet! 😅 Sender deg en klem ♥️ Takk ❤️ Blir spent å se hva som lurer seg i magen din 😁 Klem til deg også ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
autorain Skrevet 28. april 2020 #488 Del Skrevet 28. april 2020 5 minutter siden, Smashy skrev: Takk ❤️ Lenge til du har OUL? Jeg husker ikke helt om du har skrevet det 😅 Jeg skrev for litt siden at jeg ikke hadde noen magefølelse, men jeg har vel egentlig alltid hatt magefølelse på gutt, jeg har bare ikke tenkt så mye på den 😄 Jeg har til mandag! Så gleder meg mer og mer 😍 så gøy at den lille magefølelsen stemte 😁 jeg har egentlig ikke magefølelse, men jeg er der at jeg blir minst overrasket om det blir jente 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashy Skrevet 28. april 2020 #489 Del Skrevet 28. april 2020 5 minutter siden, autorain skrev: Jeg har til mandag! Så gleder meg mer og mer 😍 så gøy at den lille magefølelsen stemte 😁 jeg har egentlig ikke magefølelse, men jeg er der at jeg blir minst overrasket om det blir jente 😅 Det er ikke så lenge til, det går fort til mandag 😍 Ja, veldig gøy! 😀 Da blir det veldig spennende å se hva som lurer seg i magen din 😄😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 28. april 2020 #490 Del Skrevet 28. april 2020 24 minutter siden, Smashy skrev: Takk ❤️ Lenge til du har OUL? Jeg husker ikke helt om du har skrevet det 😅 Jeg skrev for litt siden at jeg ikke hadde noen magefølelse, men jeg har vel egentlig alltid hatt magefølelse på gutt, jeg har bare ikke tenkt så mye på den 😄 Takk ❤️ Blir spent å se hva som lurer seg i magen din 😁 Klem til deg også ❤️ Ja, det blir veldig spennende 🥰 imorgen er det 14 dager til vi skal finne ut av det 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
autorain Skrevet 28. april 2020 #491 Del Skrevet 28. april 2020 6 minutter siden, Smashy skrev: Det er ikke så lenge til, det går fort til mandag 😍 Ja, veldig gøy! 😀 Da blir det veldig spennende å se hva som lurer seg i magen din 😄😁 Nei ikke lenge til 😍 Og i dag kjente jeg første skikkelige bevegelse også. En sånn bevegelse at jeg ikke var i tvil. Tidligere har jeg vært i tvil nemlig 😅 Så nå begynner det å bli veldig ekte her 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashy Skrevet 28. april 2020 #492 Del Skrevet 28. april 2020 6 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev: Ja, det blir veldig spennende 🥰 imorgen er det 14 dager til vi skal finne ut av det 🥰 😍 Det går fort dit! Plutselig har 14 dager gått 😄 6 minutter siden, autorain skrev: Nei ikke lenge til 😍 Og i dag kjente jeg første skikkelige bevegelse også. En sånn bevegelse at jeg ikke var i tvil. Tidligere har jeg vært i tvil nemlig 😅 Så nå begynner det å bli veldig ekte her 😁 Så gøy at du har kjent skikkelig bevegelse!😀 Det er så koselig å sitte og kjenne på spark og bevegelser 😍 Det blir med ett enda mer virkelig når man kjenner spark fra den lille 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felidays Skrevet 29. april 2020 #493 Del Skrevet 29. april 2020 12 hours ago, Smashy said: Jeg har vært på OUL ❤️ En virkelig fin opplevelse må jeg si! Jordmor forklarte alt hun så og gjorde, hun var så koselig. Selvfølgelig kjedelig at ikke samboer fikk være med, men jeg fikk tatt filmer og bilder som han har fått sett i ettertid ❤️Alt stod bra til med den lille. I følge det kinesiske fødselskartet skulle vi få jente, men der tok det feil 💙💙💙 Gratulerer meg lille gutt ❤️ Jeg skal til OUL idag 😊 gleder meg veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 29. april 2020 #494 Del Skrevet 29. april 2020 51 minutter siden, Felidays skrev: Gratulerer meg lille gutt ❤️ Jeg skal til OUL idag 😊 gleder meg veldig. Spennende! Oppdater oss gjerne når du er kommet hjem 😍 13 timer siden, Smashy skrev: Jeg har vært på OUL ❤️ En virkelig fin opplevelse må jeg si! Jordmor forklarte alt hun så og gjorde, hun var så koselig. Selvfølgelig kjedelig at ikke samboer fikk være med, men jeg fikk tatt filmer og bilder som han har fått sett i ettertid ❤️Alt stod bra til med den lille. I følge det kinesiske fødselskartet skulle vi få jente, men der tok det feil 💙💙💙 Gratulerer med en liten gutt 😍 så utrolig bra at du fikk filmet en del, tror det gjør noe med mannfolka når de ikke får vært med på noe som helst.. Slutten av neste uke skal vi inn på OUL og jeg håper samboer får blitt med, har hvertfall ikke fått noen annen beskjed hittil. Fikk du beskjed eller måtte du ringe dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashy Skrevet 29. april 2020 #495 Del Skrevet 29. april 2020 2 timer siden, Felidays skrev: Gratulerer meg lille gutt ❤️ Jeg skal til OUL idag 😊 gleder meg veldig. Tusen takk ❤ Så spennende med OUL 😍 som @Carjo4sier så oppdater oss gjerne ❤❤ 1 time siden, Carjo4 skrev: Gratulerer med en liten gutt 😍 så utrolig bra at du fikk filmet en del, tror det gjør noe med mannfolka når de ikke får vært med på noe som helst.. Slutten av neste uke skal vi inn på OUL og jeg håper samboer får blitt med, har hvertfall ikke fått noen annen beskjed hittil. Fikk du beskjed eller måtte du ringe dem? Tusen takk ❤ Ja, veldig glad for at jeg fikk filmet. Det er koselig å sitte å se på i ettertid også. Jeg fikk ikke noe beskjed, var inne og så på nettsiden til sykehuset. Der står det at far/partner ikke får være med på ultralyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felidays Skrevet 29. april 2020 #496 Del Skrevet 29. april 2020 Jeg ble ringt igår fra sykehuset med spørsmål rund covid-19, og med beskjed at der er ikke lov med en til. Heller ikke å filme, bare FaceTime og lignende så jeg vet ikke om det passer 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 29. april 2020 #497 Del Skrevet 29. april 2020 9 timer siden, Felidays skrev: Jeg ble ringt igår fra sykehuset med spørsmål rund covid-19, og med beskjed at der er ikke lov med en til. Heller ikke å filme, bare FaceTime og lignende så jeg vet ikke om det passer 😕 Vet ikke om du har skrevet feil, eller om det er jeg som ikke forstår.. Håper det gikk bra på ultralyden 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felidays Skrevet 29. april 2020 #498 Del Skrevet 29. april 2020 16 minutter siden, Carjo4 said: Vet ikke om du har skrevet feil, eller om det er jeg som ikke forstår.. Håper det gikk bra på ultralyden 😀 Beklager, ser det nå selv 🙈 Vi får gutt 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashy Skrevet 29. april 2020 #499 Del Skrevet 29. april 2020 25 minutter siden, Felidays skrev: Vi får gutt 😍 Gratulerer med gutt 😍💙💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 29. april 2020 #500 Del Skrevet 29. april 2020 36 minutter siden, Felidays skrev: Beklager, ser det nå selv 🙈 Vi får gutt 😍 Gratulerer 😍💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå