Brigid Skrevet 5. juni 2020 #1901 Skrevet 5. juni 2020 Akkurat nå, Neutral90 skrev: Herlighet så frustrerende 😰 god klem fra meg 💚 har de bare kjørt på med samme medisin ved alle stimuleringene? De må da vurdere noe annerledes. Håper dere finner styrke til nytt forsøk når skuffelsen har lagt seg litt, selv om jeg forstår godt hvor vondt det er nå ❤️ Tusen takk 💜💜 Nå kjenner jeg meg bare tom, og lurer på om det er noen vits i å fortsette... de prøvde litt annerledes, men nå lurer jeg på om laparaskopien jeg hadde i januar kan ha ødelagt endel, pluss at jeg bare ikke har gode nok egg.. skal snakke med legen senere i dag, så får vi forhåpentligvis vite noe mer..
Juneasi Skrevet 5. juni 2020 #1902 Skrevet 5. juni 2020 37 minutter siden, Brigid skrev: Og i dag var ingen av de to befruktede embryoene gode nok til innsett, for mye fragmentering. 😔 Alt bortkastet nok en gang.. Så trist at noen må slite så innmari. Vi var heldige å fikk ut 8 egg, men bare 2 var bra. 1 på frys og et satt inn. Unner ingen å gå igjennom denne prosessen flere ganger. Håper det ordner seg for dere og at dere får ut gull egget. Skjønner det er tøft å stå opp i. Men et lite råd fra meg, er å bruke de du har rundt deg som støtte og klagermur. Så du slipper å gå å bære hele lasset alene ❤ Sender en stor klem🥰
HoDer Skrevet 5. juni 2020 #1903 Skrevet 5. juni 2020 1 time siden, Brigid skrev: Og i dag var ingen av de to befruktede embryoene gode nok til innsett, for mye fragmentering. 😔 Alt bortkastet nok en gang.. Huff så kjedelig og tungt for deg 😢 stor klem!
Pillowtalk Skrevet 5. juni 2020 #1904 Skrevet 5. juni 2020 5 timer siden, Brigid skrev: Og i dag var ingen av de to befruktede embryoene gode nok til innsett, for mye fragmentering. 😔 Alt bortkastet nok en gang.. 💔 urolig leit! Jeg håper dere får lagt noen nye planer med legen som kan motivere. stor klem🌸
Pillowtalk Skrevet 5. juni 2020 #1905 Skrevet 5. juni 2020 (endret) 4 timer siden, Juneasi skrev: Da tror jeg at jeg drister meg til å teste på tirsdag 😀 Ventetiden er så lang, føles ekstremt mye lengere nå, enn når vi prøvde på egenhånd...🤷♀️ Har du fått noen symptomer enda? Jeg har litt ømme bryster og litt vond korsrygg. Det trenger ikke nødvendigvis være symptomer på graviditet for meg, det kan være PMS også😬 Den lutinusen derimot..😵 Jeg er veldig oppblåst! Endret 5. juni 2020 av Pillowtalk
Juneasi Skrevet 5. juni 2020 #1906 Skrevet 5. juni 2020 56 minutter siden, Pillowtalk skrev: Har du fått noen symptomer enda? Jeg har litt ømme bryster og litt vond korsrygg. Det trenger ikke nødvendigvis være symptomer på graviditet for meg, det kan være PMS også😬 Den lutinusen derimot..😵 Jeg er veldig oppblåst! Jeg har ikke noe annet enn vanlige pms symptomer. Heldigvis har bivirkningene fra behandlingen gitt seg. Litt oppblåst, men ikke så mye mer enn vanlig på denne tiden i syklus. Vanskelig, for jeg klarer ikke se for meg hva resultatet er. Er så utrolig psykisk tungt å være så intetanende akkurat nå. Kan ikke tenke på det, for da går tiden forferdelig sakte. Føler allerede det er evigheter siden vi var å satt inn 🤷♀️🙈
Brigid Skrevet 5. juni 2020 #1907 Skrevet 5. juni 2020 @Juneasi @HoDer @Pillowtalk Tusen takk dere 💜💜 Fikk snakket med legen, han var tydelig på at han mente vi burde fortsette, og vi har fortsatt to forsøk i det offentlige, siden vi kun en gang har kommet til innsett. Så blir å avtale med Porsgrunn nå, og ta en real pause fra prøverørsbobla til etter sommeren. Prøve i alle fall. Tusen takk for all støtten her inne, det betyr så mye 🥰 håper det klaffer for alle dere andre i mellomtiden 💜💜 5
HoDer Skrevet 5. juni 2020 #1908 Skrevet 5. juni 2020 1 time siden, Pillowtalk skrev: Har du fått noen symptomer enda? Jeg har litt ømme bryster og litt vond korsrygg. Det trenger ikke nødvendigvis være symptomer på graviditet for meg, det kan være PMS også😬 Den lutinusen derimot..😵 Jeg er veldig oppblåst! Jeg kjenner og litt i puppene og merker hormonene er litt på bærtur. Blir liksom litt nedfor men det er mulig det er prosessen 😛 kjente og litt i korsryggen igår. Prøver å ikke kjenne etter symptomer men de slår meg litt i fleisen men de trenger jo ikke å bety noe som helst
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #1909 Skrevet 5. juni 2020 Noen som har gått på Duphaston ifm innsett? Hvor lenge gikk du på det og fikk du noen bivirkninger? Pakningsvedlegget er kun på tysk 😅 Anonymkode: fb72c...161
Lullii Skrevet 5. juni 2020 #1910 Skrevet 5. juni 2020 Hei dere❤️ Vi skal egentlig i gang med fryseforsøk etter sommeren, men har nylig tatt vevsprøve da celleprøven viste celleforandringer.. Noen som har gått igjennom konisering før eller under prøverørsforsøk? Måtte dere vente lenge mellom konisering og forsøk? Kunne visst ta opp til 8 uker å få svar på hvor store celleforandringene var, synes det virket så lenge. Prøver å forberede meg på å avlyse forsøk, men vet jo at helsa må komme først.. Blir så skremt av alt dette😔
Juneasi Skrevet 5. juni 2020 #1911 Skrevet 5. juni 2020 8 minutter siden, Lullii skrev: Hei dere❤️ Vi skal egentlig i gang med fryseforsøk etter sommeren, men har nylig tatt vevsprøve da celleprøven viste celleforandringer.. Noen som har gått igjennom konisering før eller under prøverørsforsøk? Måtte dere vente lenge mellom konisering og forsøk? Kunne visst ta opp til 8 uker å få svar på hvor store celleforandringene var, synes det virket så lenge. Prøver å forberede meg på å avlyse forsøk, men vet jo at helsa må komme først.. Blir så skremt av alt dette😔 Hei, jeg er konisert, men ikke under forsøk. Ved celleforandringer i den grad at de koniserer, så får du svar før det har gått 8 uker. Da det kan haste å få tatt bort det syke. Jeg fikk svar ganske kjapt. Og ble operert kort tid etter. Jeg hadde grad 4 celleforandringer, så ganske kraftig. Håper dere får dette unna fort, så dere kan fullføre forsøk og få en liten en. Masse lykke til🥰 1
Heafyy Skrevet 6. juni 2020 #1912 Skrevet 6. juni 2020 På 5.6.2020 den 9.15, Brigid skrev: Og i dag var ingen av de to befruktede embryoene gode nok til innsett, for mye fragmentering. 😔 Alt bortkastet nok en gang.. Så ufattelig trist og urettferdig! Du har min dypeste medfølelse! Sender deg masse gode tanker 💜
Brigid Skrevet 6. juni 2020 #1913 Skrevet 6. juni 2020 4 timer siden, Heafyy skrev: Så ufattelig trist og urettferdig! Du har min dypeste medfølelse! Sender deg masse gode tanker 💜 💜💜💜
Stellia Skrevet 6. juni 2020 #1914 Skrevet 6. juni 2020 Skal ha uttak på tirsdag. Denne gangen har jeg ekstrem trøtthet som bivirkning av stimuleringen. Andre som har opplevd det samme?
Juneasi Skrevet 6. juni 2020 #1915 Skrevet 6. juni 2020 14 minutter siden, Stellia skrev: Skal ha uttak på tirsdag. Denne gangen har jeg ekstrem trøtthet som bivirkning av stimuleringen. Andre som har opplevd det samme? Jeg var super trøtt av stimuleringen, og er det fortsatt. Så det er nok ganske vanlig. Jeg er på rugedag 4. 9 dpo
Stellia Skrevet 6. juni 2020 #1916 Skrevet 6. juni 2020 26 minutter siden, Juneasi skrev: Jeg var super trøtt av stimuleringen, og er det fortsatt. Så det er nok ganske vanlig. Jeg er på rugedag 4. 9 dpo Betryggende å høre at det ikke bare er meg 🙄 Krysser fingrene! Nervepirrende tid du er inne i nå.
Juneasi Skrevet 6. juni 2020 #1917 Skrevet 6. juni 2020 28 minutter siden, Stellia skrev: Betryggende å høre at det ikke bare er meg 🙄 Krysser fingrene! Nervepirrende tid du er inne i nå. Ja, kjempe spennende. Satt inn en 5 dagers blasto. Og har tester klare, og bestilt flere. Så drister meg nok til å teste på tirsdag 🙈 Dagene går såååå sakte nå🤷♀️ Masse lykke til med egguthenting. Håper gull egget er der🥰 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #1918 Skrevet 7. juni 2020 Vi skulle egentlig vært i gang med vårt 1.forsøk nå og hadde kjøpt inn alt av medisiner som trengtes til forsøket. Men så av ulike grunner ble vi nødt til å utsette det. Neste ledige plass er ikke før i slutten av oktober.. Så nå lurer jeg på om det er noen som vet om medisinene kan stå til helt til da? I forhold til utløpsdatoer er det innafor, men så sto det noe om 3 mnd i bruksanvisningen til gonal-f, men skjønte ikke om det kun gjelder når den ikke oppbevares i kjøleskap.. Skal ta gonal-f, fyramandel, ovitrelle og lutinus. Anonymkode: 380a9...90b
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #1919 Skrevet 8. juni 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi skulle egentlig vært i gang med vårt 1.forsøk nå og hadde kjøpt inn alt av medisiner som trengtes til forsøket. Men så av ulike grunner ble vi nødt til å utsette det. Neste ledige plass er ikke før i slutten av oktober.. Så nå lurer jeg på om det er noen som vet om medisinene kan stå til helt til da? I forhold til utløpsdatoer er det innafor, men så sto det noe om 3 mnd i bruksanvisningen til gonal-f, men skjønte ikke om det kun gjelder når den ikke oppbevares i kjøleskap.. Skal ta gonal-f, fyramandel, ovitrelle og lutinus. Anonymkode: 380a9...90b Det gjelder når den ikke oppbevares i kjøleskap Anonymkode: eb413...162
Bell Skrevet 8. juni 2020 #1920 Skrevet 8. juni 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi skulle egentlig vært i gang med vårt 1.forsøk nå og hadde kjøpt inn alt av medisiner som trengtes til forsøket. Men så av ulike grunner ble vi nødt til å utsette det. Neste ledige plass er ikke før i slutten av oktober.. Så nå lurer jeg på om det er noen som vet om medisinene kan stå til helt til da? I forhold til utløpsdatoer er det innafor, men så sto det noe om 3 mnd i bruksanvisningen til gonal-f, men skjønte ikke om det kun gjelder når den ikke oppbevares i kjøleskap.. Skal ta gonal-f, fyramandel, ovitrelle og lutinus. Anonymkode: 380a9...90b Hei. Jeg vet vare for meg selv så skulle jeg begynne på fyramandel og gonal-f i fjor, fikk streng beskjed om å legge disse rett i kjøleskap (reiste fra Tromsø til Helgeland så måtte ha slik kjølebag til jeg kom meg hjem) La disse i kjøleskapet og dro bort i 2 uker. Da jeg kom hjem hadde det vært strømbrudd og kjøleskapet hadde slått seg av😱 Ringte til apotek og di tok videre kontakt med produsent som ga meg beskjed om å IKKE bruke produktene ( Jeg skulle da ikke bruke disse før mnd etter ) Så det resulterte i at jeg måtte rett og slett kaste medisiner til 12-13 000, og kjøpe nye.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå