Gå til innhold

Prøverør 2020


TiiBii

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Medicus Oslo. 

Anonymkode: 1df65...784

Ringte de i dag for å spørre om utredning, fikk beskjed at de har ferie i juli. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, Eugenniee skrev:

Ringte de i dag for å spørre om utredning, fikk beskjed at de har ferie i juli. 

Ok 😊

Anonymkode: 1df65...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Bell skrev:

Jeg innså nå at jeg det var Pergoveris jeg hadde, ikke gonal-f.. Beklager. Det har vært ganske mange typer medikamenter innen disse fire veggene di siste årene..

Da skjønner jeg. Ble helt opprørt over å lese at du hadde fått så feil informasjon 😛

Anonymkode: 96ecd...71e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da skjønner jeg. Ble helt opprørt over å lese at du hadde fått så feil informasjon 😛

Anonymkode: 96ecd...71e

Ja det skjønner jeg godt😅 Bra du hentet meg inn slik at det ikke ble feil informert 👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man kjenne det veldig i puppene av litinusen? 
 

lurer og veldig på dette med 2, 3 dagers og blasto. Hvorfor dyrkes noen kort og noen lenge? 
 

jeg hadde vist både 2 pg 3 dagers på frys men legen sa en kommentar om at det var de 3 dagersene som hadde utviklet seg litt sent. Er det da bedre med 2 dagers? Og hvordan ser de om de kan bli blasto?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle. Hvilke eggløsnings og graviditetstester bruker dere? Pengene flyr jo ut vinduet med all denne testingen, så er interessert i noe som er rimelig men fremdeles pålitelig😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Juneasi skrev:

Herregud.... rugedag 6. 11dpo og fikk disse på meget utvanna urin.

Kan vi ha vært så heldige?🤩

20200608_160617.jpg

Åååh så spennende! Krysser fingrene for dere😊🙏 hvilken test brukte du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Heafyy skrev:

Åååh så spennende! Krysser fingrene for dere😊🙏 hvilken test brukte du? 

Tusen takk 😍 dette er rfsu. De er ikke kjempe bra. For de viser ofte svake streker. 

Men tok en digital også😊

20200609_080504.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Heafyy skrev:

Hei alle. Hvilke eggløsnings og graviditetstester bruker dere? Pengene flyr jo ut vinduet med all denne testingen, så er interessert i noe som er rimelig men fremdeles pålitelig😅

Jeg har babyplan sine. Og clearblue digitale. Men testet nå med noen rfsu som jeg hadde liggende. Tenkte å være få brukt de opp. Anbefaler ikke de. Da de viser strek veldig seint. Ganske rimelig å bestille fra billige-tester.no

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentar for å følge tråd 

Anonymkode: f6d8e...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, HoDer skrev:

Kan man kjenne det veldig i puppene av litinusen? 
 

lurer og veldig på dette med 2, 3 dagers og blasto. Hvorfor dyrkes noen kort og noen lenge? 
 

jeg hadde vist både 2 pg 3 dagers på frys men legen sa en kommentar om at det var de 3 dagersene som hadde utviklet seg litt sent. Er det da bedre med 2 dagers? Og hvordan ser de om de kan bli blasto?

Jeg har ikke veldig mye peiling. Men etter det vi fikk fortalt er blastocyst best, da de er sterkere embryoer enn 2 og 3 dagers. 

Større suksess rare ved 5 dagers blasto enn 2 og 3 dagers.

Ved st. Olavs dyrket de alle våre som levde lenge nok til blasto stadiet. Av 8 egg så overlever 2 til 5 dager.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Juneasi skrev:

Tusen takk 😍 dette er rfsu. De er ikke kjempe bra. For de viser ofte svake streker. 

Men tok en digital også😊

20200609_080504.jpg

Se der ja. Den er jo ingen tvil om resultetet😅 kanskje jeg skal bruke billige tester først og så ta en digital for å være 100% på svaret om nødvendig. Takk for tips. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Juneasi skrev:

Jeg har babyplan sine. Og clearblue digitale. Men testet nå med noen rfsu som jeg hadde liggende. Tenkte å være få brukt de opp. Anbefaler ikke de. Da de viser strek veldig seint. Ganske rimelig å bestille fra billige-tester.no

Var inne å så der i går og tenker å bestille derfra😊 har noen make sure liggende som jeg ikke har prøvd før også. Har du erfaring med dem? Jeg tenker spesielt på eggløsningstesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Heafyy skrev:

Var inne å så der i går og tenker å bestille derfra😊 har noen make sure liggende som jeg ikke har prøvd før også. Har du erfaring med dem? Jeg tenker spesielt på eggløsningstesten.

De har jeg ingen erfaring med desverre. Har brukt cb eggløsningstester for fertilitetsmonitor jeg og babyplan sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Juneasi skrev:

De har jeg ingen erfaring med desverre. Har brukt cb eggløsningstester for fertilitetsmonitor jeg og babyplan sine. 

Takk for rask tilbakemelding. Jeg bestilte meg en haug der innenfra nå😂😅 så håper jeg de kommer før jeg trenger de🙈 skal opp på klinikken på torsdag for å se etter follikel🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Heafyy skrev:

Takk for rask tilbakemelding. Jeg bestilte meg en haug der innenfra nå😂😅 så håper jeg de kommer før jeg trenger de🙈 skal opp på klinikken på torsdag for å se etter follikel🙏

Krysser fingrene for deg🥰🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Testene mine er ikke kommet enda.. men har idag kastet opp og ligget i senga mesteparten av dagen med noe som kjennes ut som migrene.. skulle gjerne testa for å se om det kan være pga graviditet. Hvis ikke de kommer imorgen får jeg kjøpe en på butikken

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, HoDer skrev:

Testene mine er ikke kommet enda.. men har idag kastet opp og ligget i senga mesteparten av dagen med noe som kjennes ut som migrene.. skulle gjerne testa for å se om det kan være pga graviditet. Hvis ikke de kommer imorgen får jeg kjøpe en på butikken

Jeg har vært skikkelig uggen og kvalm, samt hatt migrene i hele går og mesteparten av dagen i dag. Ikke kastet opp enda. Heldigvis. 

 

Spennende, kjøp deg en test på butikken i morgen om de ikke kommer. Krysser fingrene for deg her 🤞🤞🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet det lille frøet mitt💔
Fader, livet er hardt å leve til tider😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...