Gå til innhold

Prøverør 2020


TiiBii

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Molly_ skrev:

Når er det Porsgrunn har sommerstengt? Er det bekreftet fra dem at det også vil bli stengt i år? 

Jeg fikk beskjed tidligere i mai at de stenger som vanlig, hele juli. Det var sånn i fjor og, vet ikke om noe har endret seg siden jeg fikk den beskjeden, men tror kanskje ikke det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Porsgrunn i går. De har ferie, men jeg er usikker eksakte datoer.. tror det er hele juli. 

Er det andre som ruger om dagen🥚🤗? Jeg fikk satt inn en blasto i går (mandag). Kjenner litt ømhet i magen og håper det er festesmerter, men det kan selvfølgelig også være Lutinusen🤔😅 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Pillowtalk skrev:

Jeg var i Porsgrunn i går. De har ferie, men jeg er usikker eksakte datoer.. tror det er hele juli. 

Er det andre som ruger om dagen🥚🤗? Jeg fikk satt inn en blasto i går (mandag). Kjenner litt ømhet i magen og håper det er festesmerter, men det kan selvfølgelig også være Lutinusen🤔😅 

 

Jeg satt også inn der igår 😊🤗 merker ømhet å litt smågreier men tror nok det er litunusen her. Er vel litt tidlig å kjenne noe annet 

Anonymkode: 9315c...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! 

Jeg skal igang med første fryseforsøk snart (forhåpentligvis). Skal på kontrolltime den 11. for å se at det er en follikel der🤞Noen andre som er i samme båt? Og er det noen som har erfaring med å fly i rugetiden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har hatt innsett i Porsgrunn nå - tar dere otrivelle som støttemedisin etter innsett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Kokokos skrev:

Dere som har hatt innsett i Porsgrunn nå - tar dere otrivelle som støttemedisin etter innsett?

Har hatt fryseforsøk i naturlig syklus så kun lutinus her

Anonymkode: 9315c...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt flere innsett, alle i naturlig syklus. Etter de to siste innsettene har jeg tatt fem klikk otrivelle hver tredje dag. Lurer på om de praktiserer det for flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Kokokos skrev:

Dere som har hatt innsett i Porsgrunn nå - tar dere otrivelle som støttemedisin etter innsett?

To av fire innsett har jeg harr ovitrelle eetterpå. Ble gravid på siste forsøket👍

Edit: det var altså rett før korona kom, så ikke helt nå👍

Endret av bondekone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg satt også inn der igår 😊🤗 merker ømhet å litt smågreier men tror nok det er litunusen her. Er vel litt tidlig å kjenne noe annet 

Anonymkode: 9315c...455

Så gøy😀 Da er vi helt likt i løpet! Når det stikker til litt eller murrer nederst i magen klarer jeg ikke å la vær og tenke at det kaaaanskje er festesmerter eller egget utvikler seg😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kokokos skrev:

Dere som har hatt innsett i Porsgrunn nå - tar dere otrivelle som støttemedisin etter innsett?

Ikke jeg. Bare lutinus. Andre innsett for meg denne gangen. 

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt inn i går tirsdag, 5-6 dagers blasto. 

Er første runde for oss.

Fikk testedato 16.6 , men har lest litt om at ved innsett av blasto så kan en test slå ut tidligere?

Har testet ut ovitrelle, der ble testen blenda i dag tidlig. Så neste test med strek på betyr bare 1 ting.

Når er det tidligste jeg kan teste? Vet det anbefales å vente de 14 dagene etter innsett, men om man  skal følge en "normal" syklus da, så vil man jo kunne teste etter 1 uke som ruger...?🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pillowtalk skrev:

Så gøy😀 Da er vi helt likt i løpet! Når det stikker til litt eller murrer nederst i magen klarer jeg ikke å la vær og tenke at det kaaaanskje er festesmerter eller egget utvikler seg😂 

Ja merker jeg holder meg litt på magen for føler nesten det er noe der allerede 😅 farlig tenking hehe

Anonymkode: 9315c...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kun 3 egg ved uttak i dag.. glad vi i det hele tatt fikk noen, men det var skuffende allikevel, hadde 7 follikler.. dette lover ikke godt. Vet det er kun ett som trengs, og vet flere har blitt gravide med få egg, men jeg vet og at det realistisk sett er dårligere sjanser nå. Er så sliten og lei av hele opplegget, vet ikke om jeg orker mer etter denne runden. 4. Ferskforsøket vårt. 😔

Uff, måtte bare få det ut 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Brigid skrev:

Kun 3 egg ved uttak i dag.. glad vi i det hele tatt fikk noen, men det var skuffende allikevel, hadde 7 follikler.. dette lover ikke godt. Vet det er kun ett som trengs, og vet flere har blitt gravide med få egg, men jeg vet og at det realistisk sett er dårligere sjanser nå. Er så sliten og lei av hele opplegget, vet ikke om jeg orker mer etter denne runden. 4. Ferskforsøket vårt. 😔

Uff, måtte bare få det ut 😢

Kan jo være disse 3 utvikler seg bra alle sammen! Krysser fingrene for deg. 

Anonymkode: 9315c...455

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Brigid skrev:

Kun 3 egg ved uttak i dag.. glad vi i det hele tatt fikk noen, men det var skuffende allikevel, hadde 7 follikler.. dette lover ikke godt. Vet det er kun ett som trengs, og vet flere har blitt gravide med få egg, men jeg vet og at det realistisk sett er dårligere sjanser nå. Er så sliten og lei av hele opplegget, vet ikke om jeg orker mer etter denne runden. 4. Ferskforsøket vårt. 😔

Uff, måtte bare få det ut 😢

Synes du er knalltøff og sterk jeg! Nå kan du ikke gjøre annet enn å vente uansett. Prøv å finn på noe som får deg på andre tanker (selvom det selvsagt er letter sagt enn gjort). Jeg heier på deg og sender masse gode tanker. Alle fringre er krysset🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Heafyy skrev:

Synes du er knalltøff og sterk jeg! Nå kan du ikke gjøre annet enn å vente uansett. Prøv å finn på noe som får deg på andre tanker (selvom det selvsagt er letter sagt enn gjort). Jeg heier på deg og sender masse gode tanker. Alle fringre er krysset🤞🤞

Takk for støttende ord 💜 latt det synke inn litt nå, og er mest glad for at jeg i det hele tatt har egg, så får vi bare se. Som du skriver er det bare å vente nå🤞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Heafyy skrev:

Hei dere! 

Jeg skal igang med første fryseforsøk snart (forhåpentligvis). Skal på kontrolltime den 11. for å se at det er en follikel der🤞Noen andre som er i samme båt? Og er det noen som har erfaring med å fly i rugetiden? 

Jeg har nettopp fått mensen (endelig 😁) og nå skal jeg ha kontrolltime 12. Juni for fryseforsøk. Så kan jo være vi blir rugere rundt samme tid 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Brigid skrev:

Kun 3 egg ved uttak i dag.. glad vi i det hele tatt fikk noen, men det var skuffende allikevel, hadde 7 follikler.. dette lover ikke godt. Vet det er kun ett som trengs, og vet flere har blitt gravide med få egg, men jeg vet og at det realistisk sett er dårligere sjanser nå. Er så sliten og lei av hele opplegget, vet ikke om jeg orker mer etter denne runden. 4. Ferskforsøket vårt. 😔

Uff, måtte bare få det ut 😢

Håper det går bra med eggene dine. Forstår hvorfor du er skuffet. Føler med deg og krysser fingrene ❤🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...