Gå til innhold

Prøverør 2020


TiiBii

Anbefalte innlegg

1 time siden, Avianna skrev:

Jeg har nettopp fått mensen (endelig 😁) og nå skal jeg ha kontrolltime 12. Juni for fryseforsøk. Så kan jo være vi blir rugere rundt samme tid 😊

Så spennende! Da krysser jeg fingrene for at vi kan starte rugeklubb🤣🤞

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Avianna skrev:

Lykke til @Pillowtalk og @Juneasi 😊🤞

Ville tagget Anonymbrukeren også men er litt vanskelig det 😁 men lykke til til deg og!

Takk! Vurderer å lage ny bruker så jeg kan ha et litt mer anonymt navn en brukernavnet keg egentlig har 😅

Anonymkode: 9315c...455

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Vurderer å lage ny bruker så jeg kan ha et litt mer anonymt navn en brukernavnet keg egentlig har 😅

Anonymkode: 9315c...455

Sånn nå er anonym ruger meg 😁

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Avianna skrev:

Lykke til @Pillowtalk og @Juneasi 😊🤞

Ville tagget Anonymbrukeren også men er litt vanskelig det 😁 men lykke til til deg og!

Tusen takk🥰 håper det går veien For oss. Vært en lang vei til dit vi er kommet nå.

 

Lykke til til dere andre rugere også 🥳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Juneasi skrev:

Tusen takk🥰 håper det går veien For oss. Vært en lang vei til dit vi er kommet nå.

 

Lykke til til dere andre rugere også 🥳

Er ikke du bare i første runde? 

Anonymkode: 046db...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke du bare i første runde? 

Anonymkode: 046db...ef5

Kan jo ha vert en lang vei frem til eventuelt første forsøk da. 
 

tok 4-5 år her før vi var igang med første forsøk med forskjellige tester, medisiner, inseminering osv

Anonymkode: 91abf...177

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke du bare i første runde? 

Anonymkode: 046db...ef5

Jo med ivf ja. Men prøvd selv i 2,5 år i det forholdet jeg er nå. Og tidligere i flere år. Så vært en ekstremt lang vei med mange nedturer. Bla spontanaborter og et par operasjoner , div medisiner og mengder undersøkelser. Så selv om dette er første runde med ivf så har vi allerede lagt bak oss en lang vei for å komme hit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har fått offentlig henvisning til behandling hos psykolog oppi alt dette? Det er en utrolig belastning og det dominerer livet totalt. Noe som er kjipt, siden det tar så jævlig lang tid. 

Edit: har vært i samtale med fastlege noen ganger, han bare maser om å finne mindfullness, uten å hjelpe med noe verktøy for å oppnå dette. 

Endret av Neutral90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Avianna skrev:

Lykke til @Pillowtalk og @Juneasi 😊🤞

Ville tagget Anonymbrukeren også men er litt vanskelig det 😁 men lykke til til deg og!

Tusen takk🥰 Jeg trenger all lykke jeg kan få🍀😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Neutral90 skrev:

Er det noen som har fått offentlig henvisning til behandling hos psykolog oppi alt dette? Det er en utrolig belastning og det dominerer livet totalt. Noe som er kjipt, siden det tar så jævlig lang tid. 

Edit: har vært i samtale med fastlege noen ganger, han bare maser om å finne mindfullness, uten å hjelpe med noe verktøy for å oppnå dette. 

Jeg har gått til psykomotorisk fysioterapi innimellom, noe jeg syns har hjulpet endel. Dette gjennom fastlege. I tillegg fikk jeg en time med samtale hos Tone Bråten gjennom Hausken dette forsøket, noe som virkelig snudde hodet mitt litt. Det var helt nødvendig for meg. 

Det er vel lange ventelister på psykolog, så om man i det hele tatt får henvisning vil det kanskje ta veldig lang tid før man får plass? Privat er jo dyrt, men kan være en ide å spandere noen tusenlapper på noen samtaler for å gjøre dette mer levelig? Jeg ble enda mer åpen for det etter samtalen med T.B. Da jeg kjente hvor mye det hjalp meg.. eventuelt ta det opp med legen enda mer konkret å si at du har det tøft oppi det her? 💜 Det gjorde jeg og fikk da forslaget om psykomotorisk fysioterapi. 

 

Endret av Brigid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greide ikke å dy meg og har nå bestilt tidlig tester så tenker å prøve på mandag 🤞🏼🤞🏼

Anonymkode: 91abf...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Greide ikke å dy meg og har nå bestilt tidlig tester så tenker å prøve på mandag 🤞🏼🤞🏼

Anonymkode: 91abf...177

Dette var meg hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et lager med tester innkjøpt her også. Men usikker når jeg skal teste. Har testedato 16.6 men syns d er så lenge til.

 

Noen som vet hvor tidlig man kan få positiv med innsett av blasto?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Juneasi skrev:

Har et lager med tester innkjøpt her også. Men usikker når jeg skal teste. Har testedato 16.6 men syns d er så lenge til.

 

Noen som vet hvor tidlig man kan få positiv med innsett av blasto?

Har også testdata rundt 16. Men var et 3 dagers egg her. Jeg tenkte først å prøve meg på å teste når jeg har forventet mens men så ble det tidligtester da så da ble set enda litt tidligere 😅

Anonymkode: 91abf...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som er rugere, noen her hadde lastet opp dette bildet lenge siden og det har alltid hjulpet meg å sjekke hva som kanskje kan foregå og når det er lurt å teste. Tror for blasto må man bare se dag 3 i tabellen som dag 1. 😊

BE9E0CA0-7C8A-4CA7-B62D-F4AB0CD6AE60.jpeg.d404f520ca334fde939782f2c886f202.jpeg.jpg

Endret av Avianna
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Avianna skrev:

For de som er rugere, noen her hadde lastet opp dette bildet lenge siden og det har alltid hjulpet meg å sjekke hva som kanskje kan foregå og når det er lurt å teste. Tror for blasto må man bare se dag 3 i tabellen som dag 1. 😊

BE9E0CA0-7C8A-4CA7-B62D-F4AB0CD6AE60.jpeg.d404f520ca334fde939782f2c886f202.jpeg.jpg

Takk for denne👍 får nok bruk for den når det er rugetid her og😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for råd @Brigid :)

Jeg testet positivt 5 dager etter innsett med blasto, da var det en exu med unaturlig lav hcg. Jeg har derfor satt en uke fra innsett som grense for meg selv å få positiv test. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i dag var ingen av de to befruktede embryoene gode nok til innsett, for mye fragmentering. 😔 Alt bortkastet nok en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Brigid skrev:

Og i dag var ingen av de to befruktede embryoene gode nok til innsett, for mye fragmentering. 😔 Alt bortkastet nok en gang..

Herlighet så frustrerende 😰 god klem fra meg 💚 har de bare kjørt på med samme medisin ved alle stimuleringene? De må da vurdere noe annerledes. Håper dere finner styrke til nytt forsøk når skuffelsen har lagt seg litt, selv om jeg forstår godt hvor vondt det er nå ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Neutral90 skrev:

Takk for råd @Brigid :)

Jeg testet positivt 5 dager etter innsett med blasto, da var det en exu med unaturlig lav hcg. Jeg har derfor satt en uke fra innsett som grense for meg selv å få positiv test. 

Da tror jeg at jeg drister meg til å teste på tirsdag 😀

Ventetiden er så lang, føles ekstremt mye lengere nå, enn når vi prøvde på egenhånd...🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...